Ik zag het vanmiddag en ik vond het een typisch "Jerruh moment" .
@WaXXeR: ik negeer je niet hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 14-07-2003 03:07]
quote:Ik hoorde altijd bij 't groepje dat niet bij een groepje hoorde.
Op maandag 14 juli 2003 03:03 schreef Waxxer het volgende:Neee jullie niet, maar er zijn er een paar, al zou ik onwel worden....
Maarja zoals ik zei, je macht of je matcht niet he
Ik ben niet boos/somber, maar soms vertel ik van alles zonder dat erop wordt gereageerd - tis net echt: zoals in het coc - groepjesvorming
quote:Op msn verplicht je me dan om te reageren
Op maandag 14 juli 2003 03:03 schreef Waxxer het volgende:
Neee jullie niet, maar er zijn er een paar, al zou ik onwel worden....Maarja zoals ik zei, je macht of je matcht niet he
Ik ben niet boos/somber, maar soms vertel ik van alles zonder dat erop wordt gereageerd - tis net echt: zoals in het coc - groepjesvorming
quote:ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
Op maandag 14 juli 2003 03:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Op msn verplicht je me dan om te reageren
(*hint*)
met pijn in mijn hartje druk ik zo op het knopje van de lamp...
quote:Terusten... ik ga ook mijn bed inrollen!
Op maandag 14 juli 2003 03:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
quote:Uhm.. gaan we cammen dan? Boeit mij het hoe je er bij zit als je zit te msn'en met me
Op maandag 14 juli 2003 03:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben nu wel een beetje moe en zoals ik er nu bij zit, zou je erg suggestief vinden... dus zullen we dat naar morgen uitstellen? Het is ook best laat, over twee uurtjes is het alweer licht buiten...
quote:
Op maandag 14 juli 2003 03:12 schreef Vlarp het volgende:Uhm.. gaan we cammen dan? Boeit mij het hoe je er bij zit als je zit te msn'en met me
Ik ga ook niet zeggen dat ik nu alleen in boxer zit te fokken...
een hele goede mogguh enzo ook
quote:Ok, ik reageer wel even. Ik sta nu op het punt naar mijn werk te gaan. Dus ik zal straks wel wat meer op Fok! aanwezig zijn...
Op maandag 14 juli 2003 08:15 schreef onetouch het volgende:
doet iedereen hard werken ofzoof hebben jullie in tenten geen airco om te reageren...
quote:gezellig!
Op maandag 14 juli 2003 08:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ok, ik reageer wel even. Ik sta nu op het punt naar mijn werk te gaan. Dus ik zal straks wel wat meer op Fok! aanwezig zijn...
quote:Ik zat in de auto, maar nu ben ik present hoor.
Op maandag 14 juli 2003 08:15 schreef onetouch het volgende:
doet iedereen hard werken ofzoof hebben jullie in tenten geen airco om te reageren...
quote:Dat moet natuurlijk nog blijken...
Op maandag 14 juli 2003 08:18 schreef onetouch het volgende:[..]
gezellig!
quote:jeuh! andy andy andy
Op maandag 14 juli 2003 08:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik zat in de auto, maar nu ben ik present hoor.
En nee, mijn tent heeft geen airco
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat moet natuurlijk nog blijken...
quote:Welk weekend? Het afgelopen weekend, of de komende 2 weekenden? In ieder geval zijn ze allemaal beter dan de komende werkweek...
Op maandag 14 juli 2003 08:46 schreef onetouch het volgende:[..]
denk maar niet te veel aan het weekend dan, okeej?
quote:zal ik dan maar niet zeggen dat ik er een uiterst korte werkweek van plan te maken
Op maandag 14 juli 2003 08:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Welk weekend? Het afgelopen weekend, of de komende 2 weekenden? In ieder geval zijn ze allemaal beter dan de komende werkweek...
lekker skyradio weer over de speakers: everybody hurts sometimes....lalalala lekker opbeurend
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:52 schreef onetouch het volgende:[..]
zal ik dan maar niet zeggen dat ik er een uiterst korte werkweek van plan te maken
nee laat ik dat maar niet doen dan
![]()
Trouwens, that reminds me: wie gaat er volgende week naar Tilburg?
quote:ik weet het nog niet!
Op maandag 14 juli 2003 08:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:Wat een enthousiasme
Op maandag 14 juli 2003 08:45 schreef onetouch het volgende:[..]
jeuh! andy andy andy
quote:Ik niet, ik moet werken
Op maandag 14 juli 2003 08:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:c'est moi, un contact
Op maandag 14 juli 2003 09:01 schreef Andyvie het volgende:[..]
Wat een enthousiasme
Wat lief!
quote:ikke ook, maar misschien dat ik zondag ga en m'n altijd vrije donderdag maar verplaats naar de maandag
[..]Ik niet, ik moet werken
quote:Damn... het is nog maar 9:12 uur!
Op maandag 14 juli 2003 03:16 schreef DennisMoore het volgende:
.
quote:Misschien dat op tijd naar bed gaan beter werkt dan proberen uit te slapen. Je zit tenslotte (nog) in een ritme...
Op maandag 14 juli 2003 09:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Damn... het is nog maar 9:12 uur!
En ik dacht dat ik enorm uitgeslapen had!
Zo wordt dat niks, met die geplande 8 uurtjes slaap per nacht...
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:07 schreef onetouch het volgende:[..]
c'est moi, un contact
quote:Kreatief met vrije dagen
[..]ikke ook, maar misschien dat ik zondag ga en m'n altijd vrije donderdag maar verplaats naar de maandag
kan ik mooi daar overnachten
quote:Op tijd naar bed gaan
Op maandag 14 juli 2003 09:14 schreef Twoflower het volgende:Misschien dat op tijd naar bed gaan beter werkt dan proberen uit te slapen. Je zit tenslotte (nog) in een ritme...
En nu de keuze... met 6 uurtjes slaap genoegen nemen, of terug naar bed gaan.
Ach, ik ga vanmiddag wel even een 'dutje' doen .
*Bach start*
quote:creatief en kleurrijk, hmmm dat werd ik gisteren ook al genoemd
Op maandag 14 juli 2003 09:16 schreef Andyvie het volgende:[..]
terug
[..]Kreatief met vrije dagen
quote:lekker toch, je bed uitbranden omdat de zon je wakker maakt
Op maandag 14 juli 2003 09:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op tijd naar bed gaan
! Yeah right...
Nee, misschien moet ik de luxaflex wat beter dicht doen....
En nu de keuze... met 6 uurtjes slaap genoegen nemen, of terug naar bed gaan.
Ach, ik ga vanmiddag wel even een 'dutje' doen.
*Bach start*
quote:Whoei!
Op maandag 14 juli 2003 09:22 schreef onetouch het volgende:[..]
alles kan en mag vandaag, *keivrolijk ben*
quote:Mja, niet vanwege de warmte of directe zonnestralen... Gewoon door 't licht. En ik zit wel te gapen hierzo. Koffie!
Op maandag 14 juli 2003 09:23 schreef onetouch het volgende:lekker toch, je bed uitbranden omdat de zon je wakker maakt
quote:Een luchtig fugaatje!
en ik vind het geen bach-dag... beetje zwaar, heb je niks zomersers en luchtigers
quote:iedereen is zo'n beetje met vakantie of komt gewoon niet vandaag door de zomerfeesten hier in Nijmegen... dus ik doe wat ik wil vandaag en ik denk dat dat errug weinig is
Op maandag 14 juli 2003 09:27 schreef Andyvie het volgende:[..]
Whoei!
Ik ben ook vrolijk en ik doe geen sodemieter, maar wat boeit dat
quote:Boeiuh!
Op maandag 14 juli 2003 09:38 schreef onetouch het volgende:[..]
iedereen is zo'n beetje met vakantie of komt gewoon niet vandaag door de zomerfeesten hier in Nijmegen... dus ik doe wat ik wil vandaag en ik denk dat dat errug weinig is
m.a.w. ik lever dus weer geen f*ck op!
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mja, niet vanwege de warmte of directe zonnestralen... Gewoon door 't licht. En ik zit wel te gapen hierzo. Koffie!
quote:ik dacht meer aan de radio 538 smashhits of summer jams 2003
[..]Een luchtig fugaatje!
quote:helaas werkt dat niet altijd even goed bij een werkgever waar je je uren per 0.1 uur moet verantwoorden
Op maandag 14 juli 2003 09:39 schreef Andyvie het volgende:[..]
Boeiuh!
Je bent tenminste op je werk, toch? Daar gaat het om
of is dit een verkeerde instelling?
quote:Per 6 minuten? Toe maar... Bij ons maar per 15 minuten...
Op maandag 14 juli 2003 09:44 schreef onetouch het volgende:[..]
helaas werkt dat niet altijd even goed bij een werkgever waar je je uren per 0.1 uur moet verantwoorden
maar ik ga me wel vermaken
quote:Euhmm ja, wat een onzin
helaas werkt dat niet altijd even goed bij een werkgever waar je je uren per 0.1 uur moet verantwoorden
quote:* Doffy *is* de Baas
Op maandag 14 juli 2003 09:44 schreef onetouch het volgende:
helaas werkt dat niet altijd even goed bij een werkgever waar je je uren per 0.1 uur moet verantwoordenmaar ik ga me wel vermaken
allemaal!
Touch...
quote:tssssk ambtenaren
Op maandag 14 juli 2003 09:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Per 6 minuten? Toe maar... Bij ons maar per 15 minuten...
quote:gelukkig gehoorzaam ik niemand
Op maandag 14 juli 2003 09:56 schreef Doffy het volgende:[..]
* Doffy *is* de Baas
quote:mogguh handsomeallemaal!
![]()
Touch...
quote:Ik werk niet voor het Rijk!
Op maandag 14 juli 2003 09:58 schreef onetouch het volgende:[..]
tssssk ambtenaren
![]()
quote:het Rijk... tsssk, wat klinkt dat uhm nationalistisch
Op maandag 14 juli 2003 09:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik werk niet voor het Rijk!
Al zou ik het soms best willen, gezien de salarissen daar...
quote:Tja, Canon zeker?
Op maandag 14 juli 2003 10:03 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... telkens als ik de printer uitzet, krijg ik een popup:
quote:Dat is bij ons ook zo
quote:Ik ook niet... alleen de
Op maandag 14 juli 2003 09:59 schreef onetouch het volgende:
gelukkig gehoorzaam ik niemand
quote:Hai lieffie!
mogguh handsome
quote:Toen ik bij het RIVM werkte kreeg op een bepaalde afdeling (en ik werkte daar niet...) het ontwikkelen van de internetsite verdacht veel uren toebedeeld. Het bleek dat als men niet wist op welke uren ze een bepaalde activiteit moesten boeken ze dat maar bij het internetproject neerzetten
Op maandag 14 juli 2003 09:58 schreef onetouch het volgende:[..]
tssssk ambtenaren
![]()
quote:Hai Andyvie!
Op maandag 14 juli 2003 10:15 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen Troel en Doffy!
Hai Troel!
quote:Hee die Doffy! Je hebt vast bij een van die 10.000 meren gezeten, van de week!
Op maandag 14 juli 2003 09:56 schreef Doffy het volgende:[..]
* Doffy *is* de Baas
allemaal!
![]()
Touch...
Ze hebben van het weekend mijn computers uitgezet op het werk, dus dat betekent, dat ik zowieso een half uur bezig ben om van alles te openen en "werkklaar" te maken .
en toch ga ik het klooster in
quote:mooi gezegd
Op maandag 14 juli 2003 10:09 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik ook niet... alleen de
liefde
...
quote:
[..]Hai lieffie!
quote:fulco-
Op maandag 14 juli 2003 10:19 schreef fulco- het volgende:[..]
Hee die Doffy! Je hebt vast bij een van die 10.000 meren gezeten, van de week!
Ze hebben van het weekend mijn computers uitgezet op het werk, dus dat betekent, dat ik zowieso een half uur bezig ben om van alles te openen en "werkklaar" te maken
.
quote:Dat was je toch altijd al?
Op maandag 14 juli 2003 10:20 schreef Troel het volgende:
Oew!!! Ik ben geliefd hier![]()
quote:*Fulco- aai*
Op maandag 14 juli 2003 10:19 schreef fulco- het volgende:[..]
Ze hebben van het weekend mijn computers uitgezet op het werk, dus dat betekent, dat ik zowieso een half uur bezig ben om van alles te openen en "werkklaar" te maken
.
quote:Ik ook, maar dan in de armen van mijn vriend, niet dat ik die heb, maar goed...het idee is wel erg leuk
Op maandag 14 juli 2003 10:21 schreef onetouch het volgende:[..]
mooi gezegd
je laat je dus best wel eens leiden
[..]
hmmm, ik zou zo de hele dag met een paar flessen wijn frisdrank in het Vondelpark (of eigenlijk ieder willekeurig park) kunnen liggen... als het maar in jouw armen is
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:20 schreef Troel het volgende:
Oew!!! Ik ben geliefd hier![]()
quote:Hey Fulcje! Ik heb bij een aantal meren gezeten, omdat ze allemaal op 5 minuten lopen waren van elkaar
Op maandag 14 juli 2003 10:19 schreef fulco- het volgende:
quote:Ik ben ook nog bezig met het opruimen van de post, mail en overige zooi die ze hier in een paar dagen tijd gedumpt hebben
Ze hebben van het weekend mijn computers uitgezet op het werk, dus dat betekent, dat ik zowieso een half uur bezig ben om van alles te openen en "werkklaar" te maken.
quote:jaajaaa, kom jij zom maar op die ideeën
Op maandag 14 juli 2003 10:23 schreef Andyvie het volgende:[
[..]Ik ook, maar dan in de armen van mijn vriend, niet dat ik die heb, maar goed...het idee is wel erg leuk
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:21 schreef onetouch het volgende:
mooi gezegdje laat je dus best wel eens leiden
quote:Vondelpark is prima hoor, paar minuutjes fietsen van mijn huis. Heb ook nog een fles lekkere rose staan. Picnic'je (Fins woord!) dan maar?!hmmm, ik zou zo de hele dag met een paar flessen wijn in het Vondelpark (of eigenlijk ieder willekeurig park) kunnen liggen... als het maar in jouw armen is
quote:Aaaah, wat klote
Op maandag 14 juli 2003 10:25 schreef Doffy het volgende:[..]
Nog hopeloos verliefd geworden op een fantastische Oostenrijkse jongen, die 3 dagen met me zat te flirten (bij een meer!) en op het laatst me vertelde dat ie een vriendin had en zo mijn arme hart brak.
I wanted to die
[..]Ik ben ook nog bezig met het opruimen van de post, mail en overige zooi die ze hier in een paar dagen tijd gedumpt hebben
@Andy: alles nog kits op je werk? Hebben ze eindelijk een werkende versie van dat computerprogramma?
@Onetouch: heee, hoe was je weekend? Waarom ben je multilekker?
Ik heb een te kort weekend gehad. Zaterdagavond met iemand wezen eten bij Panama in Amsterdam, en dat was wel heel supergezellig
quote:Voor 't eerst doorheen gelopen. Wat een drukte!
Op maandag 14 juli 2003 10:27 schreef Doffy het volgende:Vondelpark is prima hoor, paar minuutjes fietsen van mijn huis. Heb ook nog een fles lekkere rose staan. Picnic'je (Fins woord!) dan maar?!
Nee, doe mij maar een lekker rustig park in Enschede, waar de lappen gras 3x zo groot zijn, met 3x minder mensen .
quote:jeuh met zo'n gestreept lapjesdekentje en met verse baguettes met brie en salades
Op maandag 14 juli 2003 10:27 schreef Doffy het volgende:[..]
[..]Vondelpark is prima hoor, paar minuutjes fietsen van mijn huis. Heb ook nog een fles lekkere rose staan. Picnic'je (Fins woord!) dan maar?!
quote:moet je dat nog vragen?
Op maandag 14 juli 2003 10:32 schreef fulco- het volgende:[..]
was dit een "date" met die jongen van wie je de week er voor het telefoonno. had gescoord
quote:Jaja, natuurlijk wist ik dat het niet praktisch is enzo. Natuurlijk wist ik wel dat het nooit serieus iets zou kunnen zijn. Dat neemt alleen niet weg dat ik gaandeweg wel hopeloos verliefd op 'm werd; en dat gevoel alleen al is erg fijn - ook al ben je elkaar een paar dagen later toch weer kwijt. Naja, ben er inmiddels redelijk overheen.
Op maandag 14 juli 2003 10:32 schreef fulco- het volgende:
Aaaah, wat klote. Maar goed... bedenk je maar, dat het ook niet praktisch is, als je een vriendje in Oostenrijk zou hebben. Je bent zo hard aan het opruimen dat je alleen maar fok! hebt aanstaan? Goed zo, dan ben je produktiever dan ik!
Hoewel ik toe moet geven dat ik in het vliegtuig een (één!) traantje heb weggepinkt
quote:
quote:Nice, moet ik altijd nog 'ns heen, Panama. Was het de moeite waard? Nog live muziek erbij?
Ik heb een te kort weekend gehad. Zaterdagavond met iemand wezen eten bij Panama in Amsterdam, en dat was wel heel supergezellig
quote:Boer
Op maandag 14 juli 2003 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Voor 't eerst doorheen gelopen. Wat een drukte!Nee, doe mij maar een lekker rustig park in Enschede, waar de lappen gras 3x zo groot zijn, met 3x minder mensen
.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:36 schreef onetouch het volgende:
jeuh met zo'n gestreept lapjesdekentje en met verse baguettes met brie en saladesik denk dat ik daar zelfs 's nachts voor wakker gemaakt wil worden
* Doffy is goed in pastasalades met stokbrood!
alsof je 's nachts aan slapen toe zou komen
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:39 schreef Doffy het volgende:Boer
Randstedelingen kunnen gewoon geen rust en ruimte meer waarderen. Miéren zijn het, wat ik je brom.
quote:Ga naar het strand ofzo.
Op maandag 14 juli 2003 10:43 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
Randstedelingen kunnen gewoon geen rust en ruimte meer waarderen. Miéren zijn het, wat ik je brom.
quote:gevaarlijke opmerking.
Op maandag 14 juli 2003 10:43 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:vis, salades en ook al stokbrook...
Op maandag 14 juli 2003 10:40 schreef Doffy het volgende:[..]
* Doffy is goed in pastasalades met stokbrood!
alsof je 's nachts aan slapen toe zou komen
slapen
quote:Een boer houdt van bomen.
Op maandag 14 juli 2003 10:44 schreef Tizmo het volgende:Ga naar het strand ofzo.
quote:Ja?
Op maandag 14 juli 2003 10:45 schreef onetouch het volgende:[..]
TIZMO!
quote:Ga dan maar kuilen graven ofzo.
Op maandag 14 juli 2003 10:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Een boer houdt van bomen.
.
quote:Some like livin' on the edge.
Op maandag 14 juli 2003 10:44 schreef Kreator het volgende:gevaarlijke opmerking.
.
quote:Maar eh, ik verstond er dus geen ene kloot van zaterdag.
Op maandag 14 juli 2003 10:46 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Some like livin' on the edge.
.
quote:Da's voor randstedelingen mieren.
Op maandag 14 juli 2003 10:46 schreef Tizmo het volgende:Ga dan maar kuilen graven ofzo.
quote:Ik zag geen kans om eerder binnen te vallen, het gros negeert mij namelijk als ik hoi zeg.
Op maandag 14 juli 2003 10:46 schreef onetouch het volgende:[..]
hoooi! enzo
quote:Ehm... waarom ik dat moet vragen? Ik heb alleen maar een foto gezien met een lief koetje
Op maandag 14 juli 2003 10:37 schreef onetouch het volgende:[..]
moet je dat nog vragen?
![]()
quote:Jups, dat was met die jongen. Nee, ik denk niet dat er sprake was van een vonk ofzo... maar het was wel een geslaagde avond. Denk dat we wel contact houden.
was dit een "date" met die jongen van wie je de week er voor het telefoonno. had gescoord
quote:Ja, kan het me toch wel voorstellen. Je raakt erg gesteld op iemand, en je werd 3 dagen lang lekker gemaakt. Misschien is het een beetje te vergelijken met een vakantieliefde... leuk voor het moment, maar daarna werkt het niet meer.
Op maandag 14 juli 2003 10:38 schreef Doffy het volgende:[..]
Jaja, natuurlijk wist ik dat het niet praktisch is enzo. Natuurlijk wist ik wel dat het nooit serieus iets zou kunnen zijn. Dat neemt alleen niet weg dat ik gaandeweg wel hopeloos verliefd op 'm werd; en dat gevoel alleen al is erg fijn - ook al ben je elkaar een paar dagen later toch weer kwijt. Naja, ben er inmiddels redelijk overheen.
Panama was wel aardig qua eten, maar voor die prijs had ik wel een betere bediening verwacht. Niet dat ik heel strak hecht aan de etiquette, maar er werden wel heel veel fouten gemaakt. Om 12 uur werd het restaurant omgebouwd tot een soort van lounge achtige tent. We moesten toen afrekenen, maar mochten nog wel blijven. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan... we zijn nog even in de stad wat wezen drinken.
quote:Die in het bos wonen.
Op maandag 14 juli 2003 10:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's voor randstedelingen mieren.
quote:'k Wilde ook alleen maar effe de herrie laten horen
Op maandag 14 juli 2003 10:47 schreef Kreator het volgende:Maar eh, ik verstond er dus geen ene kloot van zaterdag.
.
quote:Leve de groene specht!
Op maandag 14 juli 2003 10:48 schreef Tizmo het volgende:Die in het bos wonen.
quote:Ik kijk naar buiten en er zit een Vlaamse Gaai.
Op maandag 14 juli 2003 10:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Leve de groene specht!
.
quote:Heel mooi beest!
Op maandag 14 juli 2003 10:53 schreef Tizmo het volgende:Ik kijk naar buiten en er zit een Vlaamse Gaai.
(Vroeger was ik 'vogelaar' .)
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 14-07-2003 10:56]
quote:Mogguh Vlarp!
Op maandag 14 juli 2003 10:55 schreef Vlarp het volgende:![]()
'morge
quote:Ikke niet, wel wat van mijn moeder geleerd overgens
Op maandag 14 juli 2003 10:53 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Heel mooi beest!
.
(Vroeger was ik 'vogelaar'
.)
quote:Ik waag me daar echt niet.
Op maandag 14 juli 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mogguh Vlarp!
Ik zal de vraag nog maar eens stellen, nu er meer mensen in het topic zijn (waren?): wie gaat er volgende week maandag naar Tilburg?
quote:tssssk, nare homo's! hoi is toch wel het minste!
Op maandag 14 juli 2003 10:47 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik zag geen kans om eerder binnen te vallen, het gros negeert mij namelijk als ik hoi zeg.
@ vlarp: hoi
quote:Schijnt heel gezellig te zijn hoor, ook (zelfs?) voor hetero's!
Op maandag 14 juli 2003 11:02 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik waag me daar echt niet.
quote:Moeder is vogelaarster?
Op maandag 14 juli 2003 11:02 schreef Tizmo het volgende:Ikke niet, wel wat van mijn moeder geleerd overgens
.
quote:Limburg is dan ook te ver
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Schijnt heel gezellig te zijn hoor, ook (zelfs?) voor hetero's!
quote:volgens mij haal je 2 fok!ers door elkaar
Op maandag 14 juli 2003 10:48 schreef fulco- het volgende:[..]
Ehm... waarom ik dat moet vragen? Ik heb alleen maar een foto gezien met een lief koetje
quote:aaaaahw! wel leuk dus
[..]Jups, dat was met die jongen. Nee, ik denk niet dat er sprake was van een vonk ofzo... maar het was wel een geslaagde avond. Denk dat we wel contact houden.
quote:Een Beutje.
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Moeder is vogelaarster?
quote:@Vlarp:
Op maandag 14 juli 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:
Mogguh Vlarp!
Ik zal de vraag nog maar eens stellen, nu er meer mensen in het topic zijn (waren?): wie gaat er volgende week maandag naar Tilburg?
@Twof: ik kijk wel uit, ik ga er hooguit voor zorgen dat de afstand tussen mij en Tilburg zo groot mogelijk is...
quote:Limburg? Wie heeft het over Limburg?
Op maandag 14 juli 2003 11:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Limburg is dan ook te ver
,
ik heb geen geld,
en wat is er in Limburg te doen?
quote:Ik ga erheen. Het evenement heeft een keipositieve uitstraling. Ik hoorde de afgelopen weken van wat mensen uit het dorp van mijn ouders (die wonen officieel in de gemeente Tilburg) dat ze zo graag naar de maandagkermis gaan. Niet omdat ze als hetero's aapjes willen kijken, maar omdat het de gezelligste kermisdag schijnt te zijn.
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:Waarschijnlijk moet ik het door geldgebrek overslaan.. helaas
Op maandag 14 juli 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:
Mogguh Vlarp!
quote:Er lopen meer hetero's rond daar dan homo's op die dag. 't is gewoon feest. En voor 1 keer gedraagt iedereen zich zoals het hoort. Hetero's en homo's enzo doen samen gezellig.
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef Twoflower het volgende:
quote:Limburg, Tilburg, whatever.
Op maandag 14 juli 2003 11:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Limburg? Wie heeft het over Limburg?
quote:Is het ook. Is volgens mij ook de dag dat er de minste problemen zijn op de kermis, terwijl het juist de drukste dag is. Heb vorig jaar maar 1x de politie ergens zien ingrijpen.
Op maandag 14 juli 2003 11:06 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik ga erheen. Het evenement heeft een keipositieve uitstraling. Ik hoorde de afgelopen weken van wat mensen uit het dorp van mijn ouders (die wonen officieel in de gemeente Tilburg) dat ze zo graag naar de maandagkermis gaan. Niet omdat ze als hetero's aapjes willen kijken, maar omdat het de gezelligste kermisdag schijnt te zijn.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:06 schreef Tizmo het volgende:[..]
Limburg, Tilburg, whatever.
quote:Je bedoelt die
Op maandag 14 juli 2003 10:48 schreef fulco- het volgende:
Ehm... waarom ik dat moet vragen? Ik heb alleen maar een foto gezien met een lief koetje
quote:Denk dat je het daarmee kan vergelijken ja. Maar goed, 'life is bitter, life is sweet... (skip the Campari)'.
Ja, kan het me toch wel voorstellen. Je raakt erg gesteld op iemand, en je werd 3 dagen lang lekker gemaakt. Misschien is het een beetje te vergelijken met een vakantieliefde... leuk voor het moment, maar daarna werkt het niet meer.
quote:Hm dat ken ik ja, bediening kan een goed etentje behoorlijk ruineren. Ik weet nog wel een paar erg fijne restaurants
Panama was wel aardig qua eten, maar voor die prijs had ik wel een betere bediening verwacht. Niet dat ik heel strak hecht aan de etiquette, maar er werden wel heel veel fouten gemaakt. Om 12 uur werd het restaurant omgebouwd tot een soort van lounge achtige tent. We moesten toen afrekenen, maar mochten nog wel blijven. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan... we zijn nog even in de stad wat wezen drinken.
quote:Ja, of een grote stinkende hoop, mag ook.
Op maandag 14 juli 2003 11:08 schreef onetouch het volgende:[..]
one big happy family
quote:nee ik denk meer jouw }:Ofoto
Op maandag 14 juli 2003 11:09 schreef Doffy het volgende:[..]
Je bedoelt die
![]()
foto van
Onetouch
, he?
quote:what boys have and girls don't!
[..]Denk dat je het daarmee kan vergelijken ja. Maar goed, 'life is bitter, life is sweet... (skip the Campari)'.
quote:candlelight suppers
[..]Hm dat ken ik ja, bediening kan een goed etentje behoorlijk ruineren. Ik weet nog wel een paar erg fijne restaurants
in A'dam waar het eten uitstekend is, de bediening fantastisch, de prijs niet te hoog en het publiek niet vervelend. Dus als je voor je volgende date nog wat tips nodig hebt...!
quote:wel een hoop roze of meer roze hoop...
Op maandag 14 juli 2003 11:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja, of een grote stinkende hoop, mag ook.
quote:Ik had het over Limburg en Tilburg.
Op maandag 14 juli 2003 11:13 schreef onetouch het volgende:[..]
wel een hoop roze of meer roze hoop...
quote:ohw...
Op maandag 14 juli 2003 11:14 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik had het over Limburg en Tilburg.
quote:Euhmm, ik heb niks op te biechten hoor. Ik heb wel een paar weken terug iemand leren kennen via MSN die ik erg leuk vind, maar ik heb nog niet gedate of zo...dus ik weet niet of dat iets wordt
Op maandag 14 juli 2003 10:25 schreef onetouch het volgende:[..]
jaajaaa, kom jij zom maar op die ideeën
isser echt niks dat je ons wilt opbiechten andy?
en frisdrank mag ook, maar liever iets mét alcohol
quote:Ja hoor, alles is lekker en met jou op je werk? Heb je je computers al aan de gang? We krijgen nog wel vaak een nieuwe versie van het computerprogramma, maar de meeste fouten voor het werk dat ik daarin doe zijn eruit gelukkig
Op maandag 14 juli 2003 10:32 schreef fulco- het volgende:[..]
@Andy: alles nog kits op je werk? Hebben ze eindelijk een werkende versie van dat computerprogramma?
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:06 schreef Tizmo het volgende:Limburg, Tilburg, whatever.
Yet another download-tip: Nils Gessinger - 01 - Ducks`N`Cookies.MP3
Vrolijke zomerse muziek uit 't hoge Noorden .
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 14-07-2003 11:18]
quote:Als je alle gebouwen en bewoners weglaat ja,
Op maandag 14 juli 2003 11:16 schreef onetouch het volgende:
verder wel mooi steden. op zich beide!
quote:Limburg is toch een provincie?
Op maandag 14 juli 2003 11:16 schreef onetouch het volgende:
verder wel mooi steden. op zich beide!
quote:soort van keimegagroot park! waar je totaal remy (ook zonder honden) dan kunt liggen, wandelen en fietsen. dat is een goed idee
Op maandag 14 juli 2003 11:17 schreef Tizmo het volgende:[..]
Als je alle gebouwen en bewoners weglaat ja,
maar dan heb je ook wel een mooie groene stad.
quote:woeiiiii!
Op maandag 14 juli 2003 11:17 schreef Andyvie het volgende:[..]
Euhmm, ik heb niks op te biechten hoor. Ik heb wel een paar weken terug iemand leren kennen via MSN die ik erg leuk vind, maar ik heb nog niet gedate of zo...dus ik weet niet of dat iets wordt
* onetouch now playing marco borsato - de waarheid
quote:Ja, zeg maar dat we het een natuurgebied noemen ofzo.
Op maandag 14 juli 2003 11:20 schreef onetouch het volgende:[..]
soort van keimegagroot park! waar je totaal remy (ook zonder honden) dan kunt liggen, wandelen en fietsen. dat is een goed idee
quote:Geef mij dan eens één reden waarom ik me nog met jongens in zou laten?
Op maandag 14 juli 2003 10:23 schreef onetouch het volgende:[..]
wat is er voor mij dan nog een reden om bi te zijn?
quote:Ik heb nog nooit Campari op
Op maandag 14 juli 2003 11:09 schreef Doffy het volgende:Denk dat je het daarmee kan vergelijken ja. Maar goed, 'life is bitter, life is sweet... (skip the Campari)'.
[..]
quote:Ja, ik zal dan wel bij je aankloppen... ik neem aan dat je enigszins eclectisch bent. Het was overigens niet zo dat het personeel het etentje verpest heeft, hoor. Maar als je iemand de wijn laat voorproeven, schenk dan niet direct zijn glas bij, maar schenk eerst de glazen in van de overige tafelgenoten... en dat was nog de minste "zonde".
Hm dat ken ik ja, bediening kan een goed etentje behoorlijk ruineren. Ik weet nog wel een paar erg fijne restaurantsin A'dam waar het eten uitstekend is, de bediening fantastisch, de prijs niet te hoog en het publiek niet vervelend. Dus als je voor je volgende date nog wat tips nodig hebt...!
Hoe was het trouwens qua eten en drinken in Finland? Alcohol is schreeuwend duur, wat ik gehoord heb. Had je zelf een fles goudbruin vocht meegenomen?
quote:en dan natuurlijk ook de rivieren volop de ruimte geven... en dan ook meteen maar weer een Zuiderzee
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja, zeg maar dat we het een natuurgebied noemen ofzo.
quote:Wat is er dan in Tilburg??
Op maandag 14 juli 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mogguh Vlarp!
Behalve Guus Meeuwis
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:22 schreef Troel het volgende:[..]
Geef mij dan eens één reden waarom ik me nog met jongens in zou laten?
quote:En Afrika verzuipen, dan zijn we ook van het voedselprobleem af.
Op maandag 14 juli 2003 11:23 schreef onetouch het volgende:[..]
en dan natuurlijk ook de rivieren volop de ruimte geven... en dan ook meteen maar weer een Zuiderzee
da's minder lang in de file staan naar het strand dan! en Flevoland kan best ontpolderd worden
dan kom je maar hier wonen fulco-
quote:Roze maandag van de Tilburgse Kermis
Op maandag 14 juli 2003 11:23 schreef Troel het volgende:[..]
Wat is er dan in Tilburg??
Behalve Guus Meeuwis
quote:De grootste kermis van de Benelux
Op maandag 14 juli 2003 11:23 schreef Troel het volgende:[..]
Wat is er dan in Tilburg??
Behalve Guus Meeuwis
en nog veel meer...
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 14-07-2003 11:27]
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:25 schreef Tizmo het volgende:[..]
En Afrika verzuipen, dan zijn we ook van het voedselprobleem af.
quote:Jah...
Op maandag 14 juli 2003 11:24 schreef onetouch het volgende:[..]
hahaha, dat vraag je in een HOMO topic?
Zou pas idioot zijn als ik hier zou vragen hoe ik een meisje moest versieren ofzo
quote:Stigmatiseren doe je wel aan
Op maandag 14 juli 2003 11:27 schreef Troel het volgende:[..]
Jah...
Zou pas idioot zijn als ik hier zou vragen hoe ik een meisje moest versieren ofzo
quote:Ik hou niet van kermis...
Op maandag 14 juli 2003 11:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Roze maandag van de Tilburgse Kermis
quote:Mwoah, zoveel vreten die niet.
Op maandag 14 juli 2003 11:25 schreef Tizmo het volgende:En Afrika verzuipen, dan zijn we ook van het voedselprobleem af.
quote:Ik bedoel dus dat andere woord, ehhh datte....
Op maandag 14 juli 2003 11:28 schreef Tizmo het volgende:[..]
Stigmatiseren doe je wel aan
.
quote:generaliseren enzo ?
Op maandag 14 juli 2003 11:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik bedoel dus dat andere woord, ehhh datte....
.
quote:probeer het eens! ik denk dat Riann ook kan helpen
Op maandag 14 juli 2003 11:27 schreef Troel het volgende:[..]
Jah...
quote:Nee, maar deel 2 van het plan is dat we het dan weer terug pompen en daar alleen maar voedsel gaan verbouwen.
Op maandag 14 juli 2003 11:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mwoah, zoveel vreten die niet.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:30 schreef onetouch het volgende:[..]
generaliseren enzo ?
quote:en wie moeten dat werk dan gaan doen?
Op maandag 14 juli 2003 11:31 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nee, maar deel 2 van het plan is dat we het dan weer terug pompen en daar alleen maar voedsel gaan verbouwen.
quote:Ken ik niet; maar als alcohol-purist krijg ik al kriebels bij het woord 'Safari'
Op maandag 14 juli 2003 11:22 schreef fulco- het volgende:
Ik heb nog nooit Campari op. Gisteren wel 2 dozen met Safari Luna meegehad van mijn vader. Komt altijd wel op!
quote:Jahoor
Ja, ik zal dan wel bij je aankloppen... ik neem aan dat je enigszins eclectisch bent.
quote:Ik heb het wel meegemaakt dat men zich echt massaal ergerde aan de bediening, terwijl restaurant en eten toch uitstekend waren. Dan ga je toch weg met een wat weeig gevoel.
Het was overigens niet zo dat het personeel het etentje verpest heeft, hoor. Maar als je iemand de wijn laat voorproeven, schenk dan niet direct zijn glas bij, maar schenk eerst de glazen in van de overige tafelgenoten... en dat was nog de minste "zonde".
quote:Nou de Finse keuken zal de wereld niet veroveren. Afgezien van wat *perfecte* vis (zalm, forel, haring - gegrild, gekookt, gebakken, rauw...
Hoe was het trouwens qua eten en drinken in Finland? Alcohol is schreeuwend duur, wat ik gehoord heb. Had je zelf een fles goudbruin vocht meegenomen?
Had geen goudbruin vocht mee, nee, heb daar in de kroeg wel iets anders gedronken: Salmiakki, 30% vloeibare zoute drop. Vaag spul, maar ik had keelpijn dus het was best prima
Inderdaad is alcohol daar waanzinnig duur: 5 euro voor een biertje! Toch opvallend dat op een gegeven moment om een uur of 0100 de hele stad *volslagen* dronken over straat "liep". Echt, allemaal!
quote:Chinezen, dûh.
Op maandag 14 juli 2003 11:31 schreef onetouch het volgende:[..]
en wie moeten dat werk dan gaan doen?
quote:Tja, ik val niet op meiden, dus ik vind het niet interessant om te weten...
Op maandag 14 juli 2003 11:30 schreef onetouch het volgende:[..]
probeer het eens! ik denk dat Riann ook kan helpen
quote:wokgroenten
Op maandag 14 juli 2003 11:32 schreef Tizmo het volgende:[..]
Chinezen, dûh.
woeiii nieuwe pringles smaken bij AH en 3 halen 2 betalen, marc_mga?
quote:Nou
Op maandag 14 juli 2003 11:34 schreef onetouch het volgende:[..]
wokgroenten
woeiii nieuwe pringles smaken bij AH en 3 halen 2 betalen, marc_mga?
quote:Vader heeft vroeger bij de producent van Safari gewerkt, vandaar.
Op maandag 14 juli 2003 11:32 schreef Doffy het volgende:[..]
Ken ik niet; maar als alcohol-purist krijg ik al kriebels bij het woord 'Safari'
[..]Nou de Finse keuken zal de wereld niet veroveren. Afgezien van wat *perfecte* vis (zalm, forel, haring - gegrild, gekookt, gebakken, rauw...
) is het niet herdenkenswaardig. Het brood is vreselijk droog, de groenten niet spannend, wat ze erbij drinken is helemaal erg -- een soort cider dat naar vis stinkt; de 'nationale drank'. Nou, ik ben heel wat gewend en sta voor veel open, maar dit:
Had geen goudbruin vocht mee, nee, heb daar in de kroeg wel iets anders gedronken: Salmiakki, 30% vloeibare zoute drop. Vaag spul, maar ik had keelpijn dus het was best prima
Inderdaad is alcohol daar waanzinnig duur: 5 euro voor een biertje! Toch opvallend dat op een gegeven moment om een uur of 0100 de hele stad *volslagen* dronken over straat "liep". Echt, allemaal!
Goed klaargemaakte visgerichten zijn inderdaad . Waarschijnlijk kan je de Zweedse en Finse keuken niet met elkaar vergelijken, maar ik denk nog steeds aan de Zweedse keuken terug. Ik heb daar kleine rivierkreeftjes leren eten... en lekker dat dat is!
Het bier is zowieso niet spannend in Scandinavie. Deense bieren smaken nog het minst verschrikkelijk. En dat er veel dronkenschap is op straat, dat herken ik. Veel mensen stoken illegaal of kennen ze wel een maatje dat goedkoop alcohol levert.
Overigens stoorde ik me altijd aan moraliserenden Scandinaviers die het Nederlandse drugsbeleid verafschuwden. Ze verwezen altijd naar het Zweedse/Finse alcoholsysteem dat zo goed zou werken.... Ik heb er altijd om gelachen, omdat daar in de straten meer alcoholisme te bekennen is, dan in "ons Nederlandje" met vrije alcoholverkoop.
quote:okeej! geen kokosnoten meer voor mij
Op maandag 14 juli 2003 11:41 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nou
.
quote:Euhmmm ja. De komende 2 weken is ie op vakantie. Dus het ligt allemaal even stil
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef onetouch het volgende:[..]
woeiiiii!
![]()
![]()
quote:Dank je wel voor de tip
Op maandag 14 juli 2003 11:34 schreef onetouch het volgende:[..]
wokgroenten
woeiii nieuwe pringles smaken bij AH en 3 halen 2 betalen, marc_mga Andyvie?
quote:pakze & stranze!!!
Op maandag 14 juli 2003 11:42 schreef Tizmo het volgende:
Ik ben spulletjes pakken voor het strand, doei.
quote:Veel plezier!
Op maandag 14 juli 2003 11:42 schreef Tizmo het volgende:
Ik ben spulletjes pakken voor het strand, doei.
quote:Nou ik vind het wel humor eigenlijk
Op maandag 14 juli 2003 12:00 schreef onetouch het volgende:
verkeerd posticon
quote:Ik heb vroeger wel eens interviews gezien van hem bij de TV show van Ivo Niehe. Die man was niet dom te noemen... maar tegelijkertijd merkte je wel, dat er een paar steken aan hem loszaten.
Op maandag 14 juli 2003 12:06 schreef Andyvie het volgende:
Ach ja...tis een Afrikaanse dictator zonder oog voor de feiten, zal ik maar zeggen
quote:Ik heb niet gezegd dat ie dom was
Op maandag 14 juli 2003 12:10 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik heb vroeger wel eens interviews gezien van hem bij de TV show van Ivo Niehe. Die man was niet dom te noemen... maar tegelijkertijd merkte je wel, dat er een paar steken aan hem loszaten.
quote:Klopt. Maar dat is de Paus ook...
Op maandag 14 juli 2003 12:13 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik heb niet gezegd dat ie dom was
. Hij is wel leider van een land, dus ik verwacht ook niet dat ie dom is
Maar hij is wel een beetje wereldvreemd, om het zo maar te zeggen, door zulke dingen te zeggen.
aids ===> aid ===> hulp ===>is nodig
Mogguh trouwens en ik heb de hik
quote:Oei! Dat is moeilijk op te lossen, wat zou je daar nou aan kunnen doen?
Op maandag 14 juli 2003 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
Darn... ik herken m'n eigen icoon niet meer als ik voorbij scroll!.
quote:Ctrl-F + 'DennisMoore'.
Op maandag 14 juli 2003 12:23 schreef error het volgende:Oei! Dat is moeilijk op te lossen, wat zou je daar nou aan kunnen doen?
.
quote:Oh, gelukkig er is een oplossing!
Op maandag 14 juli 2003 12:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ctrl-F + 'DennisMoore'.
.
quote:waxxerbabe!!! lekker kort weer eej
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Waxxer het volgende:
Over aids gesproken, ik ga naar de kapper!
aids ===> aid ===> hulp ===>is nodigMogguh trouwens en ik heb de hik
quote:Succes! En ik denk dat ik je voorbeeld misschien maar 's moet volgen...
quote:'Middag Waxxer
quote:Ik heet dan wel geen Argentina, maar ok, ik zal niet voor je huilen...
Op maandag 14 juli 2003 13:12 schreef onetouch het volgende:
don't cry for me Argentina.....
quote:da's mooi! doet madonna ook niet.... maar ja die heeft mij nog nooit ontmoet ook
Op maandag 14 juli 2003 13:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heet dan wel geen Argentina, maar ok, ik zal niet voor je huilen...
quote:Dan zou ze meteen in janken uitbarsten?
Op maandag 14 juli 2003 13:14 schreef onetouch het volgende:[..]
da's mooi! doet madonna ook niet.... maar ja die heeft mij nog nooit ontmoet ook
quote:take a bow
Op maandag 14 juli 2003 13:15 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan zou ze meteen in janken uitbarsten?
quote:LOL
Op maandag 14 juli 2003 13:15 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan zou ze meteen in janken uitbarsten?
quote:Hè, wat dubbelzinnig weer
Op maandag 14 juli 2003 13:16 schreef onetouch het volgende:[..]
take a bow
leuk nummer ook
quote:Dat zijn toch de leukste dingen in dit topic?
Op maandag 14 juli 2003 13:31 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hè, wat dubbelzinnig weer
quote:Das waar
Op maandag 14 juli 2003 13:40 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat zijn toch de leukste dingen in dit topic?
quote:Kleur? Was dat nodig dan?
Op maandag 14 juli 2003 13:42 schreef Waxxer het volgende:
ik zit bij de kappermet kleur in mijn haar te wachten...
quote:caramel
Op maandag 14 juli 2003 13:42 schreef Waxxer het volgende:
ik zit bij de kappermet kleur in mijn haar te wachten...
quote:ja
Op maandag 14 juli 2003 13:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Kleur? Was dat nodig dan?
volgens mij hangt hier een cam...
quote:Wel 2. Maar jij zit buiten beeld volgens mij...
Op maandag 14 juli 2003 13:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja
volgens mij hangt hier een cam...
-edit- O wacht, 1 webcam per vestiging...
quote:Internetten bij de kapper...het moet niet gekker worden
Op maandag 14 juli 2003 13:47 schreef Waxxer het volgende:
luttekestraat bij de kassa zittend achter comp
quote:Straks wel in de goeie stoel gaan zitten, anders zien we niks!
Op maandag 14 juli 2003 13:47 schreef Waxxer het volgende:
luttekestraat bij de kassa zittend achter comp
quote:
Op maandag 14 juli 2003 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Straks wel in de goeie stoel gaan zitten, anders zien we niks!.
quote:Indd... maar die andere beweegt wel...
Op maandag 14 juli 2003 13:56 schreef onetouch het volgende:
ik heb sowieso niet het idee dat het streaming webcams zijn, er staat al een kwartier hetzelfde plaatje
quote:
ik heb sowieso niet het idee dat het streaming webcams zijn, er staat al een kwartier hetzelfde plaatje
quote:Op het moment geven ze bij mij allebei 13:58 aan...
quote:Diezerkade hoef je niet te kijken natuurlijk
Op maandag 14 juli 2003 13:58 schreef Twoflower het volgende:Op het moment geven ze bij mij allebei 13:58 aan...
quote:Maar het geeft wel aan dat ze allebei wel werken. Het is alleen steeds een momentopname, er streamt niets...
Op maandag 14 juli 2003 13:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Diezerkade hoef je niet te kijken natuurlijk
.
quote:Tis er in ieder geval erg rustig...
Op maandag 14 juli 2003 14:01 schreef onetouch het volgende:
goh wat een vermaak op de maandagmiddag
quote:mijn kapper is gesloten op maandag
Op maandag 14 juli 2003 14:07 schreef Andyvie het volgende:[..]
Tis er in ieder geval erg rustig...
quote:Thuiskapster toch?
Op maandag 14 juli 2003 14:09 schreef onetouch het volgende:mijn kapper is gesloten op maandag
quote:O, en wij zijn geen normale mensen?
Op maandag 14 juli 2003 14:10 schreef Marc_mga het volgende:
Allemaal verhalen over Limburg en TilburgIk ga wel naar Tilburg de 21ste maar dat is dan ook het enige wat ik nog doe aan gayscene, de rest trekt me niet, ga veel liever met normale mensen uit
quote:Behoor jij tot de 'gay scene' dan?
Op maandag 14 juli 2003 14:13 schreef Twoflower het volgende:O, en wij zijn geen normale mensen?
quote:Dat zeg ik niet. Maar ik vroeg het ook niet alleen voor mezelf.
Op maandag 14 juli 2003 14:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Behoor jij tot de 'gay scene' dan?
.
quote:Over het algemeen niet
Op maandag 14 juli 2003 14:13 schreef Twoflower het volgende:[..]
O, en wij zijn geen normale mensen?
quote:Kwestie van definitie
Op maandag 14 juli 2003 14:17 schreef Marc_mga het volgende:Over het algemeen niet
quote:Oh, hier niet.
Op maandag 14 juli 2003 14:37 schreef Marc_mga het volgende:Hele discussie op msn ineens
quote:Hier ook niet. Wel werd er net een afspraak gemaakt over hoe laat ik maandag in het zuiden des lands (iew!) te vinden zal zijn...
Op maandag 14 juli 2003 14:43 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Oh, hier niet.
quote:Iew! Al die vieze enge groene bomen en die gezellige terrasjes
Op maandag 14 juli 2003 14:45 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hier ook niet. Wel werd er net een afspraak gemaakt over hoe laat ik maandag in het zuiden des lands (iew!) te vinden zal zijn...
quote:Nee, daar is niets eng aan. Maar al die Belgen daar...
Op maandag 14 juli 2003 14:55 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Iew! Al die vieze enge groene bomen en die gezellige terrasjes
quote:België is minstens 5 minuten fietsen hiervandaan, valt best wel mee!
Op maandag 14 juli 2003 15:00 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, daar is niets eng aan. Maar al die Belgen daar...
ff serieus, valt wel mee met de belgen hier hoor
quote:Je begrijpt me niet. Alles beneden de grote rivieren is voor mij België. Dus maandag wordt een ritje naar het buitenland.
Op maandag 14 juli 2003 15:07 schreef Marc_mga het volgende:[..]
België is minstens 5 minuten fietsen hiervandaan, valt best wel mee!
ff serieus, valt wel mee met de belgen hier hoor
quote:Dan ken jij je topografie heel slecht
Op maandag 14 juli 2003 15:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je begrijpt me niet. Alles beneden de grote rivieren is voor mij België. Dus maandag wordt een ritje naar het buitenland.
Maar je hebt gelijk, ik zal denk ik nooit in een grote stad gaan wonen, hoogstens om te studeren
quote:Hier ook!
Op maandag 14 juli 2003 15:07 schreef Marc_mga het volgende:ff serieus, valt wel mee met de belgen hier hoor
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:18 schreef Driftwood het volgende:
moguh*brabantse nachten zijn lang enzo*
quote:Gelukkig is Enschede (nog) geen grote stad. En niet elke stad is natuurlijk hetzelfde hoor. Ik moet er niet aan denken in Amsterdam te wonen, maar Den Haag heeft echt wel charme (in mijn ogen).
Op maandag 14 juli 2003 15:17 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Dan ken jij je topografie heel slecht
Maar je hebt gelijk, ik zal denk ik nooit in een grote stad gaan wonen, hoogstens om te studeren
quote:Nee okay, maar ik ben verknocht aan het limburgse landschap en de cultuur en gebruiken zoals carnaval en bepaalde gezelligheid, maar dat is gewoon nationalisme, andere delen van Nederland hebben vast ook wel hun unieke dingetjes
Op maandag 14 juli 2003 15:21 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gelukkig is Enschede (nog) geen grote stad. En niet elke stad is natuurlijk hetzelfde hoor. Ik moet er niet aan denken in Amsterdam te wonen, maar Den Haag heeft echt wel charme (in mijn ogen).
quote:Blijf jij maar lekker aan jouw kant van het land!
Op maandag 14 juli 2003 15:21 schreef Twoflower het volgende:
Gelukkig is Enschede (nog) geen grote stad. En niet elke stad is natuurlijk hetzelfde hoor. Ik moet er niet aan denken in Amsterdam te wonen, maar Den Haag heeft echt wel charme (in mijn ogen).
quote:en schip ahoy !
Op maandag 14 juli 2003 15:28 schreef onetouch het volgende:
ik ben voor!bijna de 11 van de 11 alweer
alaaf @ drijft
wantatsj
quote:Alles buiten Amsterdam is 'mijn kant'?
Op maandag 14 juli 2003 15:28 schreef Doffy het volgende:[..]
Blijf jij maar lekker aan jouw kant van het land!
quote:ola! alles lekkerz?
Op maandag 14 juli 2003 15:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
en schip ahoy !
wantatsj
Weetje, ondanks de wind is het erg warm om buiten te werken. Ik ga zo maar even afkoelen onder de douche, ook om al die gore onweersbeestjes af te spoelen
quote:Zo'n beetje alles buiten de Randstad. Ik heb altijd m'n paspoort bij me als ik de Randstad verlaat, want je weet maar nooit, immers!
Op maandag 14 juli 2003 15:30 schreef Twoflower het volgende:
Alles buiten Amsterdam is 'mijn kant'?
quote:Gewoon de dijken doorprikken, zeg ik. Komt gelijk dat strand een beetje dichterbij.
Op maandag 14 juli 2003 15:30 schreef Twoflower het volgende:Alles buiten Amsterdam is 'mijn kant'?
quote:jou geloven ze toch zo wel op die blauwe ogen?
Op maandag 14 juli 2003 15:32 schreef Doffy het volgende:[..]
Zo'n beetje alles buiten de Randstad. Ik heb altijd m'n paspoort bij me als ik de Randstad verlaat, want je weet maar nooit, immers!
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:27 schreef Driftwood het volgende:
krijgen we nu ook weer carnavalsdingen in de topictitels?
quote:
alaaf @ drijft
quote:Zeg hallo! Tis 35 graden hier in de tent (ongeveer, ruw geschat). Carnaval is iets lenteachtigs of herfstachtigs
Op maandag 14 juli 2003 15:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
en schip ahoy !
wantatsj
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:33 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Gewoon de dijken doorprikken, zeg ik. Komt gelijk dat strand een beetje dichterbij.
.
quote:Asjeblieft niet! Ik wil nog even van de zomer genieten nu het nog kan
alaaf @ drijft
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:34 schreef onetouch het volgende:voorstander van dit plan
...en...dat...van... jou...
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:34 schreef onetouch het volgende:[..]
voorstander van dit plan
En wij verzuipen zeker???
quote:niet eens met betreffende user!
Op maandag 14 juli 2003 15:35 schreef DennisMoore het volgende:
Als een theorie interessant is, is dan de bedenker ervan per definitie ook interessant?
quote:amsterdam als schiereiland dan
Op maandag 14 juli 2003 15:36 schreef Doffy het volgende:[..]
![]()
...en...dat...van... jou...
![]()
quote:laten we het op de winter en de zomer(carnaval) houden
Op maandag 14 juli 2003 15:33 schreef Andyvie het volgende:[..]
[..]
[..]Zeg hallo! Tis 35 graden hier in de tent (ongeveer, ruw geschat). Carnaval is iets lenteachtigs of herfstachtigs
quote:Wheeeeeeeeeehhhhhhhhhh
Op maandag 14 juli 2003 15:37 schreef onetouch het volgende:
amsterdam als schiereiland dan
quote:op de bodem van de oceaan zijn géén onweersbeestjes
Op maandag 14 juli 2003 15:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
En wij verzuipen zeker???
quote:11/11 is toch herfst
Op maandag 14 juli 2003 15:37 schreef Marc_mga het volgende:[..]
laten we het op de winter en de zomer(carnaval) houden
En ja, ik moet me nog scheren
Neen, het is niet oranje, komt door de cam
*zucht*
Nou ik was dus geknipt en het stond voor geen meter i.c.m. de vorige kleur die erin zat, dus ik MOEST wel kleuren.
Goedgekeurd?
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:38 schreef onetouch het volgende:[..]
op de bodem van de oceaan zijn géén onweersbeestjes
quote:maar ook weer niet zoveel zuurstof waardoor wij kunnen ademhalen
Op maandag 14 juli 2003 15:38 schreef onetouch het volgende:[..]
op de bodem van de oceaan zijn géén onweersbeestjes
quote:Prima. En daar mag je dan vanuit Zwolle naartoe ofzo, met de veerboot.
Op maandag 14 juli 2003 15:37 schreef onetouch het volgende:amsterdam als schiereiland dan
quote:Tuurlijk!
Op maandag 14 juli 2003 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Hoi ik ben weer terug van de kapper - wel wennen hoor en ik moet nog flink bijbruinenEn ja, ik moet me nog scheren
*zucht*
Nou ik was dus geknipt en het stond voor geen meter i.c.m. de vorige kleur die erin zat, dus ik MOEST wel kleuren.
Goedgekeurd?
quote:* Vlarp ziet een knappe jongen
Hoi ik ben weer terug van de kapper - wel wennen hoor en ik moet nog flink bijbruinenEn ja, ik moet me nog scheren
*zucht*
Goedgekeurd?
Hmm.. ik ga het denk ik ook weer compleet laten ontkleuren volgende maand.. weer even de dorpsnicht uithangen hier
quote:Ik geniet van de zweetlucht
Op maandag 14 juli 2003 15:41 schreef onetouch het volgende:[..]
ga nou maar douchen
quote:Tuurlijk!
Goedgekeurd?
quote:en de grenzen weer dicht! dan zoeken die Duitsers maar een eigen strand
Op maandag 14 juli 2003 15:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Prima. En daar mag je dan vanuit Zwolle naartoe ofzo, met de veerboot.
oei oei pagina 11
quote:You did it again!
Op maandag 14 juli 2003 15:42 schreef onetouch het volgende:[..]
en de grenzen weer dicht! dan zoeken die Duitsers maar een eigen strand
oei oei pagina 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |