quote:Dat hadden ze zeker nog niet besproken samen
Op zondag 20 juli 2003 22:17 schreef Nausicaa het volgende:[..]
* Nausicaa roept:
Jorden, luister je? Zó moet het dus!Nee, hier is het ook geen succes, nog even mee in bed nemen. Onder de blauwe plekken van het klimmen, klauteren en stoeien stap ik dan mijn bed uit (oké, das zwaar overdreven, maar echt fijn lekker rustig liggen, dat is er niet bij....).
Maar dat stoeien, klauteren en blauwe-plekken-bezorgen (vooral bij mama) gebeurt hier dus wel als we met zijn drieën zijn in het weekend. Met papa erbij moet het allemaal wilder, lijkt wel, dan met mama alleen.
Misschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids? ![]()
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag.
ik moet een koelkast!
quote:ga vast online kijken
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:
Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag.ik moet een koelkast!
Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?
quote:*in een behulpzame bui is vandaag*
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag.
ik moet een koelkast!

Dit wat? Ja hè?
quote:Moeten we eerst ff al dat drinken wat erin staat opdrinken anders pas zelfs jij er niet bij
Op maandag 21 juli 2003 11:49 schreef moussy het volgende:
Die wil ik ook wel, pas ik vast wel in
Pfffffffffff.. zwaar zo'n koelkast op schoot, ik zet hem ff naast het bankje neer hoor
quote:edit - goeie morgen allemaal.... of goeie daaag!
Op zondag 20 juli 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit me hier helemaal een breuk te lachen om dit topic: Huisdier - Smiley fototopicMisschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids?
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen
het is zeker een leuk topic, erg grappig!
Mous wij hebben een waterbed. Wat heel handig is, vooral als jij en je partner nogal schelen in gewicht (en daar bedoel ik verder niks mee)
is inderdaad 2 waterzakken. Voor de rest is een softsider heel handig omdat je daar makkelijk in en uit kan stappen en dat is beter voor rugpatiënten.
Laat je goed voorlichten in een goede zaak!
En als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
quote:Nog vroeger naar bed? Eerst moet mijn verslag in concept af de 28e. Weekends heb ik daar geen tijd voor dan zitten wij op de camping.
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:
Ow BerneyWat extra rustmomenten nemen en vroeg naar bed is zeker geen optie he?
En na de 8e moet ik weer leren voor mijn Engels. Maar dat is niet erg verder. Dan heb ik alle tijd.
quote:Géén hardside, daar zit niet een 'rand' bij. Een softside daar zit een rand bij en kan je gewoon op zitten. De hardside dus niet dat is echt een zak zeg maar.
Op maandag 21 juli 2003 11:38 schreef moussy het volgende:[..]
ga vast online kijken
Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?
Wij hebben een koelkast gekocht! ![]()
Eenmaal bij de megapool aangekomen vroegen we enthousiast naar de koelkast uit het krantje om vervolgens te horen dat ze die natuurlijk niet hadden en evt. wel konden bestellen maar dat zou wel even duren.
Ja daag! Ik wil hem eerst wel even in het echt zien.
Andere winkels bezocht en uiteindelijk een mooie gevonden, niet veel duurder als deze aanbieding. Hij wordt woensdag bezorgd en ze nemen gelijk de oude mee.
Tot die tijd is het even stoeien met een koelbox maar dat maakt niet uit, donderdag hebben wij weer een hele grote koelkast om vol te stouwen met eten (hij moet eerst een aantal uren stilstaan voor je hem aan kan zetten schijnt).
Mijn broek is trouwens gelukkig helemaal spuitpoepvrij geworden, pfffff
zo, weer genoeg schoonmaakpraatjes, nu lijkt het net alsof zo poetserig ben
quote:Ik weet niet of jullie douchedeuren hebben waarop zich de kalk zo fijn vastzet, maar daar is het spul dus echt geweldig goed voor. Wel meteen naspoelen, dan spoelt de rotzooi er meteen vanaf. (Dit was Marco's moment dat hij 'om' was qua Q&B). Ik geloofde het nog niet, tot ik de frituurpan (te vet om vast te pakken; wij frituren in olie) van de buitenkant onderhanden nam. We kunnen weer door het venster naar de frietjes gluren!
Op maandag 21 juli 2003 21:41 schreef Karin het volgende:
Nu is de badkamer al een tijdje aan een flinke poetsbeurt toe, misschien dat ik dat er eens op loslaat ipv een antikal vergiftiging op de lopen.
Grijs slaap lekker! Ik benijd alle zwangeren niet hoor met dit weer, ik heb zo al moeite genoeg met slapen.
zo. drie dagen te vroeg terug van vakantie ivm met enorme lekke tent, 1 van mijn twee positiebroeken is uitgescheurd en mijn oude broeken passen niet meer, eten gaat niet goed, ik heb vreselijke diarree en ben nu echt heeeeeeeeeeeeeeeeel sjaggie...en tot overmaat van ramp ben ik in de vakantie uit mijn meegroeibh gegroeid (en dat was al maatje G...)
*voetmassage wil*
Hee Toot, welkom terug!
Leuke vakantie gehad ondanks de broeken en de bh? En de gewone tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |