abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 juli 2003 @ 22:20:06 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11899403
quote:
Op zondag 20 juli 2003 22:17 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

* Nausicaa roept:
Jorden, luister je? Zó moet het dus!

Nee, hier is het ook geen succes, nog even mee in bed nemen. Onder de blauwe plekken van het klimmen, klauteren en stoeien stap ik dan mijn bed uit (oké, das zwaar overdreven, maar echt fijn lekker rustig liggen, dat is er niet bij....).

Dat hadden ze zeker nog niet besproken samen

Maar dat stoeien, klauteren en blauwe-plekken-bezorgen (vooral bij mama) gebeurt hier dus wel als we met zijn drieën zijn in het weekend. Met papa erbij moet het allemaal wilder, lijkt wel, dan met mama alleen.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 juli 2003 @ 22:32:41 #202
13151 crew  Rewimo
pi_11899660
Ik zit me hier helemaal een breuk te lachen om dit topic: Huisdier - Smiley fototopic

Misschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids?

De tranen lopen over mijn wangen van het lachen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel zondag 20 juli 2003 @ 22:47:25 #203
2628 Karin
pi_11899972
Hahahahaha geweldig leuk topic inderdaad!
Kom helaas de laatste tijd niet zo veel over de rest van het forum wegens tijdgebrek. Jammer soms.
pi_11904483
Nog drie weken en ik ben zoooooooooooooooooo moehoe. .
  Jubileum moderator maandag 21 juli 2003 @ 11:14:03 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11906731
Ow Berney Wat extra rustmomenten nemen en vroeg naar bed is zeker geen optie he?

Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag. ik moet een koelkast!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2003 @ 11:38:36 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_11907255
quote:
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:
Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag. ik moet een koelkast!
ga vast online kijken

Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 21 juli 2003 @ 11:41:33 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_11907312
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje heeft er wel een.
Wat mij handig lijkt (wat zij dus ook hebben) is 2 aparte matrassen, dan kan je namelijk onafhankelijk de hardheid en temperatuur instellen, plus dat je dan ook minder last hebt van elkaars bewegingen, qua klotsen.
  maandag 21 juli 2003 @ 11:42:43 #208
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_11907336
quote:

*in een behulpzame bui is vandaag*

Dit wat? Ja hè?

Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2003 @ 11:49:37 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_11907453
Die wil ik ook wel, pas ik vast wel in
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 21 juli 2003 @ 11:51:44 #210
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_11907489
quote:
Op maandag 21 juli 2003 11:49 schreef moussy het volgende:
Die wil ik ook wel, pas ik vast wel in
Moeten we eerst ff al dat drinken wat erin staat opdrinken anders pas zelfs jij er niet bij

Pfffffffffff.. zwaar zo'n koelkast op schoot, ik zet hem ff naast het bankje neer hoor

Fok!hokker... en NietKlieker.
  maandag 21 juli 2003 @ 11:52:43 #211
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11907504
quote:
Op zondag 20 juli 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit me hier helemaal een breuk te lachen om dit topic: Huisdier - Smiley fototopic

Misschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids?

De tranen lopen over mijn wangen van het lachen

edit - goeie morgen allemaal.... of goeie daaag!

het is zeker een leuk topic, erg grappig!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator maandag 21 juli 2003 @ 12:58:40 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11909068
Mooie koelkast! Nou had ik er gisteren online al 1 uitgezocht en laat dat ding nou in de aanbiedingsfolder van de Megapool staan vanmorgen!
Dus nu is het wachten op Eva, die slaapt nog en dan spoeden we ons daarheen en dan bidden dat ze hem op voorraad hebben.

Mous wij hebben een waterbed. Wat heel handig is, vooral als jij en je partner nogal schelen in gewicht (en daar bedoel ik verder niks mee)
is inderdaad 2 waterzakken. Voor de rest is een softsider heel handig omdat je daar makkelijk in en uit kan stappen en dat is beter voor rugpatiënten.
Laat je goed voorlichten in een goede zaak!
En als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11911881
Hehe, even uitrusten, tis ook geen weer om te poetsen zeg.... Twee van de vier kamers boven zijn gedaan (we krijgen namelijk bezoek morgen ). Wat een zandbak in de achtertuin al niet kan bewerkstelligen, overa; zand.
Maar het goede nieuws: quick'n'brite (van die reclame jaja) werkt écht. Ik had het niet gedacht. Maar toch maar eens zo'n pot bij de makro gekocht, en je raadt het niet: douchedeuren, spiegels, sanitair, het ligt en staat er allemaal glimmend bij.... Nou, genoeg reclame gemaakt, ik moet weer eens verder.
pi_11915754
quote:
Ow Berney Wat extra rustmomenten nemen en vroeg naar bed is zeker geen optie he?
Nog vroeger naar bed? Eerst moet mijn verslag in concept af de 28e. Weekends heb ik daar geen tijd voor dan zitten wij op de camping.

En na de 8e moet ik weer leren voor mijn Engels. Maar dat is niet erg verder. Dan heb ik alle tijd.

pi_11916036
quote:
Op maandag 21 juli 2003 11:38 schreef moussy het volgende:

[..]

ga vast online kijken

Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?

Géén hardside, daar zit niet een 'rand' bij. Een softside daar zit een rand bij en kan je gewoon op zitten. De hardside dus niet dat is echt een zak zeg maar.
  Jubileum moderator maandag 21 juli 2003 @ 19:18:41 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11918264
Jeetje Nausicaa je gaat toch niet poetsen met dit weer? Ben je mal joh! Alleen als je de koningin op bezoek krijgt ben je goed bezig, anders hoeft het toch niet?

Wij hebben een koelkast gekocht!
Eenmaal bij de megapool aangekomen vroegen we enthousiast naar de koelkast uit het krantje om vervolgens te horen dat ze die natuurlijk niet hadden en evt. wel konden bestellen maar dat zou wel even duren.
Ja daag! Ik wil hem eerst wel even in het echt zien.
Andere winkels bezocht en uiteindelijk een mooie gevonden, niet veel duurder als deze aanbieding. Hij wordt woensdag bezorgd en ze nemen gelijk de oude mee.
Tot die tijd is het even stoeien met een koelbox maar dat maakt niet uit, donderdag hebben wij weer een hele grote koelkast om vol te stouwen met eten (hij moet eerst een aantal uren stilstaan voor je hem aan kan zetten schijnt).

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 21 juli 2003 @ 21:38:17 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11921327
Koelkast kapot met dit weer?! Dat lijkt me erg irritant! Kun je niet van iemand een camping-koelkastje lenen totdat je de nieuwe hebt?
wij hebben er wel eentje staan, maar wonen niet echt in de buurt
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!fossiel maandag 21 juli 2003 @ 21:41:23 #218
2628 Karin
pi_11921415
Dat Quick 'n Brite werkt echt ja Nausicaa. Ik wou er ook nooit aan maar mijn schoonouders hadden het gekocht. Wij halen er altijd de kotsvlekken van de katten mee uit de bank. Gaat er altijd prima uit. Maar meer heb ik het eigenlijk nog nooit gebruikt. Nu is de badkamer al een tijdje aan een flinke poetsbeurt toe, misschien dat ik dat er eens op loslaat ipv een antikal vergiftiging op de lopen.

Mijn broek is trouwens gelukkig helemaal spuitpoepvrij geworden, pfffff

zo, weer genoeg schoonmaakpraatjes, nu lijkt het net alsof zo poetserig ben

maandag 21 juli 2003 @ 22:33:20 #219
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11922739
Ik doe zo maar weer eens een poging om te gaan slapen. Ik slaap de laatste tijd ontzettend slecht vanwege de warmte. Nu ik met een kussen tussen de benen slaap, heb ik geen last meer van mijn bekken, maar het is wel erg warm!
Welterusten allemaal!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_11922821
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:41 schreef Karin het volgende:
Nu is de badkamer al een tijdje aan een flinke poetsbeurt toe, misschien dat ik dat er eens op loslaat ipv een antikal vergiftiging op de lopen.
Ik weet niet of jullie douchedeuren hebben waarop zich de kalk zo fijn vastzet, maar daar is het spul dus echt geweldig goed voor. Wel meteen naspoelen, dan spoelt de rotzooi er meteen vanaf. (Dit was Marco's moment dat hij 'om' was qua Q&B). Ik geloofde het nog niet, tot ik de frituurpan (te vet om vast te pakken; wij frituren in olie) van de buitenkant onderhanden nam. We kunnen weer door het venster naar de frietjes gluren!
Genoeg, ik ben ook helemaal geen poetser, maar dit was toch wel een ontdekking (en nee, ik heb geen aandelen, ben niet ingehuurd...).
  FOK!fossiel maandag 21 juli 2003 @ 22:39:15 #221
2628 Karin
pi_11922891
Hmm krijg er bijna zin in in die badkamer
Ja ik heb ook zo'n scherm op het bad staan waar wij in douchen wat een grote kalkaanslag is (zeker als je hem al maanden niet schoongemaakt hebt).

Grijs slaap lekker! Ik benijd alle zwangeren niet hoor met dit weer, ik heb zo al moeite genoeg met slapen.

pi_11922915
*iedereen van het bankje duwt en liggen gaat*

zo. drie dagen te vroeg terug van vakantie ivm met enorme lekke tent, 1 van mijn twee positiebroeken is uitgescheurd en mijn oude broeken passen niet meer, eten gaat niet goed, ik heb vreselijke diarree en ben nu echt heeeeeeeeeeeeeeeeel sjaggie...en tot overmaat van ramp ben ik in de vakantie uit mijn meegroeibh gegroeid (en dat was al maatje G...)

*voetmassage wil*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 21 juli 2003 @ 22:56:31 #223
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11923390
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, melonovy

teentjes al gezien in ouder/kind?

Shaven..... not furred
  FOK!fossiel maandag 21 juli 2003 @ 22:58:40 #224
2628 Karin
pi_11923443
Aggossie, arme Catoot. Kom maar even lekker liggen hoor!
Wat jammer zeg dat je tent zo lek was! Voor de rest wel een leuke vakantie gehad?
Hoe kan je broek nou uitgescheurd zijn?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 juli 2003 @ 06:47:31 #225
13151 crew  Rewimo
pi_11928446
*schuift Toot een heel klein beetje opzij*

Hee Toot, welkom terug! Leuke vakantie gehad ondanks de broeken en de bh? En de gewone tent

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')