abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11814260
Dat had ik toen ik in de supermarkt had ook Rewimo, . lekker koel. Ik dacht ik haal ál het ijs eruit en ga er zelf inzitten. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 juli 2003 @ 21:06:54 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11819299
Zeg meiden, ik ga naar binnen, het rommelt en het wordt ineens aardedonker. Onweer! Heerlijk om naar te kijken En het koelt al lekker af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11820386
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Zeg meiden, ik ga naar binnen, het rommelt en het wordt ineens aardedonker. Onweer! Heerlijk om naar te kijken En het koelt al lekker af
Hier nog niks hoor, op een ieniemienie regenbuitje een paar uur geleden na. Het mag wat mij betreft wel (even) gaan hozen nou.
  Jubileum moderator woensdag 16 juli 2003 @ 21:42:40 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11820479
Ons auto-alarm ging net af van het onweer.
we reageerden er in eerste instantie niet eens op want tot op heden hadden we geen idee hoe dat alarm klonk, het is nog nooit afgegaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_11820544
Ik blijf nog lekker op het bankje zitten!
Hier heeft het nog helemaal niet geregend ...
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:52:33 #106
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11820803
Hier ook nog niks hoor Alleen veel wind!
Jonas kon ook met moeite in slaap komen...
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:57:39 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_11820939
Hier hoost het! En het ziet zwart...
Freek had allemaal kleine krulletjes in zijn haar van het zweten, het arme wurm.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 juli 2003 @ 22:06:19 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11821206
*komt weer naar buiten* Hè, lekker is het nu Christan heeft ook van die krulletjes, Sweej
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11827408
Nou zegge en schrijven heeft het hier vijf minuten gehoost en twee dikke klappen van de onweer. Wel heeft het als een gek gebliksemt steeds. HEt is nog wel warm in huis.
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2003 @ 07:24:48 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_11827435
Blergh, het is hier nu al, of nog, 27 graden in de woonkamer Dit is mij toch een beetje te veel van het goeie. Ik ben gister trouwens niet verder gegaan met de slaapkamer hoor. Heb mijn wasjes gedraaid en heb voor de rest van de dag wat rond gehangen hier in huis.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 17 juli 2003 @ 07:56:41 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11827522
Goedemorgen! Juist lekker hier, weer wat koeler in huis, maar ook buiten...
Ga zo naar werk en dan vandaag de dag hetzelfde doorkomen als gisteren en eergisteren: hopen dat de tijd snel gaat, aftellen per uur en checken op wc of ik (hopelijk) nog steeds NIET ongesteld ben... Gezellig, he?

En zondag zit ik in Istanbul!!!!! Zaterdag nog eens testen? Wat jullie?
En gaan jullie leuke dingen doen vandaag?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 juli 2003 @ 07:57:43 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_11827529
Jeetje, nou heeft het gisteravond dus best wel eventjes geregend en vooral veel geonweerd, maar het is nu gewoon alweer bloedheet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 juli 2003 @ 11:01:40 #113
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11830008
goeie dag mensen,
zo ik heb net het huis even laten doorwaaien en ben met Chiara gaan spelen op haar kamertje, zodat ze niet op de tocht zit. Nou het is nu weer aangenaam in huis!
Het heeft bij mij dus niet geonweerd vanacht...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 17 juli 2003 @ 13:49:56 #114
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_11833543
*even kort neerploft voor een kleine pauze tussen het inpakken door*
Jeetje, wat een hoop troep moet je meenemen voor zo'n kleintje. Was ik even vergeten... Morgenvroeg vertrekken we dus naar Italie. Ik heb er zin in. Alleen die inpakstress vooraf... yuk!

Mocht ik jullie niet meer spreken: tot over een week of 2!

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_11834230
Angelic heel veel plezier. Iedereen gaat maar op vakantie hier.... dat kan niet hoor
Nou het heeft hier vanacht niet geregend of gedonderd. Vandaag regent het wel veel, maar ik vind het nog benauwd.
Maar wel minder als gisteren natuurlijk. Gatver ik slaap al slecht maar met dit plakweer helemaal.
ik begin nu ook last te krijgen van me voeten. Ze branden helemaal en beginnen ook iets dikker te worden. Ik zit dus veel met me benen omhoog zolang als dat kan.
Net is de nieuwe droger bezorgd. Joepie. We hadden een afvoerdroger maar die moest uit het kamertje voor de baby en die konden we dus nergens anders kwijt. Inmiddels hadden we hem op de wasmachine gezet en zon bakkie voor het vocht op te vangen eronder gekocht. Nou dat werkte dus voor geen meter. Heel de overloop de trap en douche stonden onder het vocht en wamr dat het was. Nu hebben we dus een condensdroger. Ga hem dalijk maar eens uitproberen (alsof ik het leuk werk vind... NOT) Maar toch wel erg handig.
Bo was vanmorgen nog even terug naar bed (doet ze altijd na de fles) Maar nu bleef ze wel erg lang doorslapen (om 11 uur heeft husb haar maar eens wakker gemaakt) Had ze de luier uitgetrokken en lag lekker in haar blote kont te slapen hele bedje onder de pies en waarschijnlijk eheft ze met haar luier liggen kroelen. Heel haar hoofd stonk ernaar. Gek kind
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11834480
Nou Jessie, weet niet welk deel van R'dam jij zit, maar hier regent het niet veel. Het heeft lang gemiezert, maar als je al het water op zou vangen dan heb je nog maar een klein laagje. De grond heeft veel meer nodig.

Eigenlijk wel lekker, zo'n minder dagje tussendoor!

pi_11834574
In Zuid kleintje en hier heeft het bijna de hele morgen geregend. Nu is het jammer genoeg weer droog
Het voelt heerlijk!!!!
pi_11834627
Hier heeft het de hele morgen 'gemiezerd' en zo nu en dan ging het iets harder, maar nog niet echt hard. En onweer en flinke windstoten heb ik hier nog niet gezien.
Ik zit precies tussen Zuid en Centrum in. Ik zit direct aan het water van de maas (Noordereiland).
pi_11836084
Nou hier regent het weer.
Hahaha we kunnen wel een weerzender beginnen saampies
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:49:26 #120
34156 Mirage
Smile !!!
pi_11836190
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:44 schreef jessie het volgende:
Nou hier regent het weer.
Hahaha we kunnen wel een weerzender beginnen saampies
* Mirage gaat ook maar even op het bankje zitten.. gezelliger dan thuis zitten mokken..

Hier ( in de buurt van de Franselaan ) miezert het iets op het moment.

Iemand trek in een zeebanket bonbon ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 17 juli 2003 @ 16:01:48 #121
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11836515
ha, voedsel, ik kom er even bijzitten. Oh, ik heb altijd wel trek hoor, ik eeet als een bouwvakker! Eerst vanwege de zwangerschap, nu vanwege de borstvoeding... dus ja hoor, ik eet wel een chocolaatje mee... mag ik er nog 1?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11836684
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

* Mirage gaat ook maar even op het bankje zitten.. gezelliger dan thuis zitten mokken..

Hier ( in de buurt van de Franselaan ) miezert het iets op het moment.

Hey, daar heb ik ook in de buurt gewoond!

Lekker, chocola sla ik nooit af!

pi_11836775
Ik zie er toch al uit als een aangespoelde walrus dus dat chocolaatje kan er ook nog wel bij

Mirage ik hoop zo voor je dat het doorzet!!! En ik hoop ook dat je je snel wat lekkerder in je vel voelt. Mannen voelen gewoon nooit zo snel wat aan he!!! Stomme mannen

Het voelt heerlijk!!!!
pi_11836827
*knuffelt Mirage even*
Zo wat beter???
pi_11838792
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:49 schreef Mirage het volgende:
OEH!!! doet U dr maar eentje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties