*ploft ook weer neer*
Ik kom zo ploffen, even fotootjes plaatsen in het babykamertopic.
* op bed gaat*. Moet toch een poging wagen te gaan slapen in deze smorende hitte. .
Kan Rob mijn verbrande nekje effe insmeren.
en nu ga ik nooit meer een babykamer maken. Of het moet voor een kleinkind zijn
Lois heb jij al foto's ? Jessie? Jij?
En nadat wij er wat huisvlijt tegen aan gegooid hebben (hoewel, van echt zelf maken is eigenlijk geen sprake: daar waar mijn oma nog úren en uren in de pan met vruchten en suiker stond te roeren, kan ik volstaan met één minuutje doorkoken, en klaar is kees), hebben wij weer voor een jaartje jam.
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 13-07-2003 22:07]
quote:Ik heb hier wel al de muren klaar ...
Op zondag 13 juli 2003 22:01 schreef moussy het volgende:
Zooooooooooo..... klaar!!en nu ga ik nooit meer een babykamer maken. Of het moet voor een kleinkind zijn
Lois heb jij al foto's ? Jessie? Jij?
quote:Oeh, welke kleur?
Op zondag 13 juli 2003 22:06 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik heb hier wel al de muren klaar ...
Inmiddels lijkt Eva wel weer erg wakker dus ik moet er weer vandoor.
Het kamertje is wel onwijs mooi geworden Mous, vooral dat hemeltje vind ik geweldig!
quote:Ikke! Vrijdag a.s. kunnen we vanaf 15.00 uur in onze bungalow en we moeten er de vrijdag erop voor 10.30 uur uit. Eh, misschien kunnen we eens afspreken op het strand of zo? Dan kan je dochter lekker spelen met Wouter en Sterre en Tristan. Ik ben helemaaaal niet nieuwsgierig naar jou hoor...
Op zondag 13 juli 2003 20:13 schreef moussy het volgende:
Wie ging er ook al weer een weekje op vakantie in Julianadorp?
Oh ja de hemel? Je neemt gewoon 2 gordijnstokken, 4 kettingen en 2 lussen gordijnen van Xenos en daar is je hemelbed
quote:Heel licht terra.. op een heel grof gestucte ondergrond
Op zondag 13 juli 2003 22:29 schreef moussy het volgende:[..]
Oeh, welke kleur?
Nu hebben we als voordeel dat we de muren niet meer hoeven te doen
Laminaat erin, gordijntje voor 't raam.. en aankleden maar
Goedemorgen allema... Huh? Niemand op bankie?
Heb net gepoetst tot ik een ons woog, dus nu wel glaasje drinekn verdiend! Dadelijk even stad in voor wat vakantie-spulletjes. Ga naar Istanbul, een weekje! Iemand een idee waar je nu goede en mooie sandaal-slippers (die stevige, a la Teva) vindt? Hou me aanbevolen!
Oh ja, en heb genoeg cola light voor andere zonaanbidders op bankie, hoor!
Ik moet morgen op vakantie en moet dus de koffer inpakken..
En ik kom tot de ontdekking dat ik geen 'knappe' broek heb die meekan voor bij 't eten..
Hoe ga ik dit nu weer oplossen?
ET, koop een zwangerschapsbroek, heb je toch binnen afzienbare tjd nodig
quote:die heb ik al wel in spijkerbroek.. Maar (nog) niet in 'knap'.. Niet bij nagedacht
Op maandag 14 juli 2003 11:15 schreef Leah het volgende:
*rent ook even langs*ET, koop een zwangerschapsbroek, heb je toch binnen afzienbare tjd nodig
ET toch nog maar even het centrum in vanmiddag? Bij Miss Etam hebben ze best leuke zwangerschapsbroeken.
quote:Ik zal je even helpen
Op maandag 14 juli 2003 11:45 schreef Sugar het volgende:
Hè gatsie, zou willen dat ik ook mee kon babbelen over zwangerschapskledij! Even geduld nog hebben, maar ooow, werd ik nu maar gewoon ongesteld. Twijfelen is onzin (negatieve test), maar doe ik toch!
Hè getver, zonnetje, beur me op!
ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt hoor!! Komt allemaal goed, kijk maar naar toot en ET
Iemand nog cola?
Suger ik wou dat ik wat kon zeggen om je op te vrolijken, ik weet helaas hoe dat voelt. Aan de ene kant heb je toch nog een beetje hoop omdat je nog niet ongesteld ben, aan de andere kant weet je het wel omdat de test negatief was.
Maar kijk inderdaad naar Toot en ET, die zijn ook zwanger geworden! En om mij heen worden ook steeds meer mensen zwanger, het is echt een positieve flow.
Bram krijgt nog een neefje of nichtje. Mijn schoonzusje is zwanger Heel grappig, dit blijft Peet's kleine zusje en nu krijgt ze zelf een kindje.
quote:uhuh, heb ik ook aan zitten denken..
Op maandag 14 juli 2003 12:09 schreef moralia het volgende:
E.T Je kunt toch ook een rok aantrekken? Dan ben je zowiezo netjes en die kun je vaak langer aan dan broeken, tenminste dat was mijn ervaring.
en ja, ik ben gewoon een zeikerd..
en je koffer moeten inpakken terwijl je zo'n vaag misselijk gevoel in je maag hebt is niet zo'n goed idee
Gaat wel weer over
quote:*gluurt naar huidige samenstelling van Lingerie*
Op maandag 14 juli 2003 11:47 schreef moussy het volgende:[..]
Ik zal je even helpen
Aan het eind van je zwangerschap, is er niks leuks meer dat je aan kan!! Bloemetjes troep, urker-broeken, nachtponnen, onderbroeken tot aan je oksels, BH waar je aanranders mee wegjaagt en niet te vergeten... je schoenen knellen zo dat jealleen op de meest lelijke op jezus sandalen gaat lopen.
ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt hoor!! Komt allemaal goed, kijk maar naar toot en ET
![]()
Hoezo aan het einde van de zwangerschap? Kzit nu al in een tent waar je in Zuid Frankrijk mee kan kamperen?
*alles voor het goede doel*
Karin, leuk, een neefje of nichtje erbij!
zijn er nog fotomodelletjes onder ons? Ik zag een oproep staan op de site van prenatal:
quote:
Gezocht: voor fotografie van onze folders en Magazine zoeken wij kindjes t/m maat 122 uit de omgeving van Vught. Mocht u interesse hebben, stuurt u dan een foto met daarop de leeftijd van uw kindje, de lengte en maat + adres en telefoonnummer naar: No Point studios
Postbus 2076
5260 CB Vught.
Op weg naar huis rijd ik langs een kadaverfabriek. Daar verbranden ze dus kadavers. .
.
.
.
.
Niet lekker met dit warme weer.
Oh en voor zwangeren is het 's ochtends ook niet aan te raden erlangs te rijden. .
quote:Echt, Spuuglokje? Want dat zou een hoop verklaren! Zoals lichamelijke klachten... Maar ja, die kan ik misschien ook wel psychisch noemen? Maar het voelt zo echt... En nu al drie dagen overtijd. Ik test echt pas over 3 maanden!
Op maandag 14 juli 2003 14:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Sugar, er is nog hoop dus, als je nog niet ongesteld bent geworden? Want ik heb ook eens getest toen ik overtijd was, was negatief, maar een week later toch positief.
Iemand een slokkie van een reuze-aardbeienmilkshake?
En zien wat ik in stad gekocht heb?
Gekocht:
* rood kort rokje van sportspul, met witte brede streep aan beide zijkanten en touwtje bovenin, errug leuk!
* spijkerbroekie
* zwembroek voor meneer
* bedeltjes voor armbandje van kindje van zus (wordt woensdag 3!)
* tickets Istanbul gehaald....
Zo, leuk, hè?
Spuuglokje, had je dat echt, met die negatieve test en daarna toch positief?
Leuke dingen gekocht hoor! Ik heb ook een bedelarmband, propvol met bedeltjes, is heel leuk, zitten allemaal herinneringen aan. Tip: koop ook een bedeltje in Istanbul Zo heb ik oa een paar bedeltjes uit Amerika van mijn zus en van mijn ouders, een bedeltje uit Griekenland van een vriendin, een bedeltje uit Egypte (weer) van m'n zus.
Niet om je valse hoop in te praten, maar bij mij deden zwangerschapstesten het bij de eerste pas bij 8-9 weken en bij andere zwangerschappen ook pas weer laat. Alleen deze reis was de test er redelijk vlot bij, 1 dagen overtijd. Maar met 1 dag overtijd was ie ook negatief. en dat was nog wel zo'n ding die je een paar dagen na je eisprong kon doen.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Vervelend Rewimo! Is je middelvinger nu ook stijf? Zal dan wel een grappig gezicht zijn ('Nee, niet nadoen Christan!')
Ik heb Jonas vandaag aan oma uitbesteed omdat ik nog van alles en nog wat moest doen. De vloer dweilen bijvoorbeeld Ook echt weer voor. Je haar gaat daar inderdaad niet echt florisant van zitten Spuuglokje!
En omdat we morgen naar het strand gaan moest ik dus echt op pad voor nieuwe badkledij. Daar wordt je ook niet echt vrolijk van
Buiten dat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm is om te passen zie je er nooit zo op zijn voordeligst uit he in zo'n paskamer. Maar, ik ben gelukkig toch geslaagd.
quote:Een bikini! Jawel. Een lekker degelijke.
Op maandag 14 juli 2003 18:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat heb je gekocht??
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Vervelend Rewimo! Is je middelvinger nu ook stijf? Zal dan wel een grappig gezicht zijn ('Nee, niet nadoen Christan!')
Nee, maar ik heb de neiging hem omhoog te doen om hem te ontzien
Christan ligt in bed, die is met oma naar het strand geweest, net even zand, zee en zout van hem afgespoeld in bad en nu ligt hij plat. Hij was aardig chagrijnig dus hij zal wel gauw slapen
Oja, zullen we binnenkort eens barbecuen hier? Ik heb vandaag een barbeknoei gekocht, was maar 2,99 bij de Deka
De houtskool en aanmaakblokjes waren samen nog duurder
Ik heb gekleurde hoeslaknetjes gevonden hoor. Als er nog meer liefhebbers zijn, bij de babywalz.
We hebben onwijs leuke spulletjes gevonden vanmorgen bij Ikea, oa. een kast en een commode en die gaan we nu even in elkaar zetten als Eva het toestaat tenminste.
Mevrouw heeft het zo warm vandaag dat ze niet echt aardig is. Ik heb nog nooit zo veel gejammer op 1 dag gehoord zeg.
Nou maar hopen dat het niet te warm is om te slapen...
Ik ben vandaag een middag op vakantie geweest, mijn oom en tante en kids zitten hier 2 dorpen verder op vakantie te vieren, dus ik ben er vandaag maar even geweest, even mijn neus laten zien, maar vooral even Chiara laten bewonderen.... Ik heb weer leuke roze pakjes gekregen, die kast van Chiara zit al helemaal vol...
Moussy, ik hoop toch wel dat het een digitaal peukie is he...
quote:ga maar lekker ontspannen liggen!
Op maandag 14 juli 2003 22:27 schreef moussy het volgende:
hiero, ik weet niet hoe ik moet zitten met die harde buik
quote:Nou dames, ik stap maar weer eens op, ik zit hier eenzaam en alleen in het donker op het bankje, ik spreek jullie van de week wel weer!
Op maandag 14 juli 2003 22:28 schreef melonovy het volgende:[..]
ga maar lekker ontspannen liggen!
weltrustekusje
Ook zo raar ik ruik steeds alles zo vreemd. Zo ruik ik de laatste 2 dagen alleen maar chloor (terwijl we dat niet gebruikt hebben en husb het ook niet ruikt) en zo ruik ik wel meer rare dingen. Betekent dat dat je bijna gaat bevallen...hahahahahaha... ik wil te graag he
Hier op het bankie is het ook al klef bah wat warm
Maar ja.. dat warme bed he...
Is er nog cola?
Kloterige ruzie op een mailinglist (om niks eigenlijk) en ik baal als een stekker Nu dus graag even heel andere onderwerpen, pffffff.
De barbeknoei is een dubbele hibachi Moussy, dus als we er geen hele lappen vlees op leggen gaat het best
Maargoed ik ga nu niet aan eten denken, ik moet naar bed.
Slaap lekker allemaal
Maar goed, wanneer gaan we barbeknoeien?
quote:Vanavond? Wat neem jij mee? Ik zorg wel voor hawaispiesjes
Maar goed, wanneer gaan we barbeknoeien?
quote:Het lullige is, dat het een ruzie is tussen twee mensen die elkaar irl goed kennen en zelfs vriendinnen zijn (waren, denk ik inmiddels). Ze zijn nu allebei opgestapt en nu maar puinruimen...
Op maandag 14 juli 2003 23:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's weer het vervelende van internet, he Rewimo, ruzies kunnen soms zomaar uit de hand lopen, ook omdat je elkaar niet ziet, dan komen de dingen ook nog eens anders over dan je bedoelde misschien![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 15-07-2003 17:20]
quote:Ik neem wel hele lekkee gemarineerde hamlapjes mee
Op dinsdag 15 juli 2003 06:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Vanavond? Wat neem jij mee? Ik zorg wel voor hawaispiesjes
en wat sausjes.
quote:Ik ben van de babybrabbel vertrokken doordat ik ruzie had met 1 iemand. Ze had me via ICQ al gestoord genoemd en me even verteld dat ik psychiatrische hulp moest gaan zoeken voor mezelf, omdat ik met haar mijn wel en wee van mijn relatie na Mink niet wilde vertellen
Het lullige is, dat het een ruzie is tussen twee mensen die elkaar irl goed kennen en zelfs vriendinnen zijn (waren, denk ik inmiddels). Ze zijn nu allebei opgestapt en nu maar puinruimen...
Ik vind toch wel dat mensen sneller via internet ruzie krijgen dan irl. Maar dat kmt natuurlijk ook omdat alles wat je ziet maar lettertjes zijn en je "de toon" mist.
Dom eigenlijk om met iemand ruzie te maken die je niet eens kent. .
O, ja ik kon d'r van vroeger.
Ik wilde uitslapen, hoe leg je dat een peuter uit. .
Geen gekke dingen doen... eigenlijk doe maar gewoon niks de komende twee weken.. anders moet ik zo'n hoop bijlezen als ik terugkom..
Doeg!
quote:Wij konden dat saampjes ook heel leuk hè?
Op dinsdag 15 juli 2003 08:37 schreef berney het volgende:
Hihih ja ik heb ook eens mot gehad op internet..
Dom eigenlijk om met iemand ruzie te maken die je niet eens kent.
.
ET... FIJNE VAKANTIE!
Ik vind het niet goed gepland, ET en Catoot tegelijk op vakantie.
Ik wil verhalen van die twee zwangere mutsen lezen!
Dat hebben ze inderdaad niet goed gepland en ET en Catoot op vakantie
Wat is het warm he? Het enige positieve hieraan is dat Bram in zijn rompertje ligt en ik dus lekker de hele dag zijn blote benen en voeten kan bewonderen.
Vanmorgen ben ik lekker met Daan en een vriendin met haar 2 kinderen naar de recreatieplas geweest. Dat was wel lekker en gaan we absoluut vaker doen!
Daan is daar lekker moe van geworden en ligt nu dus lekker te slapen.
Vlakbij was er een (stempel?)post van de Nijmeegse 4-daagse met allemaal muziek. Dat was wel gezellig .
Vanavond gaan we lekker (met het hele gezin ) naar een pannenkoekenhuis, omdat wij vandaag 5 jaar getrouwd zijn
.
Zo vanmorgen weer lekker met Bo in het badje gezeten, maar pffffffff wat is die meid eigenwijs, erin eruit water erover gooien op dr rand gaan zitten zodat alles eruitloopt en alle handoeken kleden enz nat worden. Maar ja ze ligt nu lekker te slapen en ik ga dat zo ook nog maar even doen. Weer even energie opdoen voor als ze wakker word. Wat word ik gek van de hitte. Moet er niet aan denken om met dit weer weeen te hebben en me kind eruit te persen......maar aan de andere kant lijkt het me zo heerlijk om er nu van verlost te zijn.
Klinkt gezellig die recreatieplas. Wij wonen hier een kwartiertje fietsen (of een kwartiertje met de auto naar het strand waar je wel met de auto mag komen) van het strand. Nu ben ik zelf niet zo'n strandganger maar misschien is het met een kleintje volgend jaar wel leuk. Maar misschien dat we wel vaker bij het zwembad zijn te vinden, lekker verkoelend. De zee durf ik namelijk niet zo goed in met al die dingen die langs je drijven waarvan je niet weet wat het is.
Of anders net als Jessie een badje in de tuin, is eigenlijk nog veel makkelijker.
Als je wegwilt liggen die kleintjes altijd heel lang te slapen he. Ik ga zo even bij Lois kijken, haar nieuwe meubeltjes bewonderen. Maarja Bram ligt al 1,5 uur te pitten. Terwijl hij normaalgesproken nooit langer dan een uurtje achter elkaar slaapt overdag. Geeft niets hoor, ik heb de hele middag de tijd maar frappant is het wel.
quote:hahaha, ik ken het, ik had hier gisteren ook zo'n geval. Na anderhalf uur heb ik dr maar wakker gemaakt, ik was al aan het wachten om weg te gaan, maar mevrouw sliep nog...
Op dinsdag 15 juli 2003 14:36 schreef Karin het volgende:
Goeiemiddag Melonovy!Als je wegwilt liggen die kleintjes altijd heel lang te slapen he. Ik ga zo even bij Lois kijken, haar nieuwe meubeltjes bewonderen. Maarja Bram ligt al 1,5 uur te pitten. Terwijl hij normaalgesproken nooit langer dan een uurtje achter elkaar slaapt overdag. Geeft niets hoor, ik heb de hele middag de tijd maar frappant is het wel.
Je kan beter werken met dit weer, heb je er veel minder last van.
E.T. en Swets, fijne vakantie. Met dit weer klinkt IJS-land erg aantrekkelijk
Op mijn werk was het inderdaad redelijk uit te houden, Berney Hier in huis gaat het ook wel, ik heb alles dicht zodat de warmte lekker buiten blijft (hier en daar wel een luchtgaatje natuurlijk, maar niks wijd open, dat doe ik vanavond pas). Ik ben nu zo vreselijk blij met mijn rolluiken
Wat jij, Nausicaa
Grtz,
Korine
Morgen nog warmer, pfff. Ik heb echt meelij met de zwangeren onder ons.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu zo vreselijk blij met mijn rolluikenWat jij, Nausicaa
-edit- toch maar wat inhoudelijks eraan toevoegen.
Vanochtend hebben we pasfoto's van Jorden laten maken, voor het paspoort van Marco. Ik blijf het bespottelijk vinden, een foto van een baby/peuter in je paspoort.
Vroeg me trouwens af, hoe zit dat als er nog een kind moet worden bijgeschreven op dat nieuwe paspoort, moet je dan een heel nieuw paspoort hebben? Letterlijk bijschrijven wordt een beetje moeilijk denk ik.
Trouwens, (stomme rot-euro), 4 zwart-wit foto's kostten ¤ 8 ! Dat is toch niet normaal meer? Dat kostte het vroeger in guldens!
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 15-07-2003 21:45]
Mensuh wat is het heet!
Van mij hoeft dit dus niet he...
We zijn de afgelopen dagen druk in de weer geweest met het kamertje, de kast zit in elkaar (helemaal naar wens, moet alleen nog gedecoreerd met de bestelde nijntje-handvaten en stickers) en de commode ook. De commode van Ikea, waarvan op de beschrijving stond dat er blanke lak overheen zat, blijkt bij nader inzien veel te blank en de laklaag is er volgens mij langsgevlogen.
Ik heb dus gisteren parketlak gehaald voor het bovenblad en frame, en allerlei gezellige verfjes voor de lades. De mevrouw van de verfwinkel heeft op zeer professionele wijze de kleurtjes van Nijntje voor me gemaakt, allemaal kleine blikjes met geel, blauw, oranje,groen en wit, en de laatjes worden in die kleurtjes geverfd.
Wel weer extra werk maar ja.
Vandaag zal er weinig van klussen komen, getverdemme wat een rotweer.
Grijs gefeliciteerd!
Gisteren zijn we heerlijk op het strand geweest. Jonas heeft het helemaal geweldig gehad. Gieren van de lach als er weer een golfje over hem heen kwam
Ik ben alleen rete-verbrand en loop nu ongeveer scheef
Maar het was wel heerlijk!
Tis warm, maar ik ga gewoon door. Ik kom alleen de deur niet uit. Ben bang om op straat van mn graadje te gaan. Ik ben mn slaapkamer aan het opruimen en het bed aan het omgooien. Het staat al weer lang genoeg zoals het nu staat
Grijs, nog van te!!
Lois welke spulletjes heb je gekocht bij ikea? Ze hadden veel nieuwe dingen he!!!
Wij zijn vanmorgen bij oma (is jarig) in de tuin in badje geweest. Husb is net werken en Bo ligt nog te slapen. Als ze dalijk wakker word duiken wij het badje hier weer in. Ik heb vanmiddag nog gesotfzuig en gedweilt, en u ben ik dus helemaal helemaal helemaal verrot. Ik vind dit weer echt niet meer leuk!!!!!!
En ik wil nu bevallen eventueel in het badje buiten kan mij het schelen
En dit is de, nog te witte, kast:
dat gereedschap hoort er niet bij
Verder hebben we nog een klok, een wasmand en een luieremmer (die aan de zijkant van de commode kan hangen) gekocht.
We moeten nog een keertje heen deze week, de auto was vol en we moeten nog wat laminaat, en dan wil ik nog wat van die plastic krukjes kopen en evt. wat fotolijstjes en lampjes.
quote:we zitten in hetzelfde schuitje, te warm om naar buiten te gaan, te klein voor het badje, te suf voor het huishouden en eigenlijk is het zelfs te warm om te computeren in dit kleine hokkie...
Op woensdag 16 juli 2003 15:39 schreef Karin het volgende:
Klinkt erg goed die badjes Jessie. Jammer dat Bram er nog te klein voor is.
Wij zitten hier noodgedwongen de hele dag binnen. Hier is het namelijk een stuk beter uit te houden dan buiten. Gelukkig heeft Bram er niet al te veel last van en ligt nu lekker te slapen. Maar wat begin ik me al te vervelen! Ik vind het veel te warm om wat in het huishouden te doen en nu kunnen we ook nog eens nergens heen.
Joh als je werkt is de dag zó voorbij. .
Heerlijk dagje gehad......moest ijsjes halen voor m'n collega's....leuk klusje voor tussendoor. Ik had helemaal geen last van de warmte gehad maar toen ik om uur of drie buiten kwam sloeg de warmte als een deken om me heen. .
Hier een flinke bak fris water om lekker met onze voeten in te zitten Jeetje, wat een hitte, ik zal blij zijn als het straks onweert
Zet alles wel goed vast, dames, want het KNMI waarschuwt voor zware windstoten.
In de supermarkt was het lekker koel, ik had spijt dat ik er weer uit moest...
quote:Hier nog niks hoor, op een ieniemienie regenbuitje een paar uur geleden na. Het mag wat mij betreft wel (even) gaan hozen nou.
Op woensdag 16 juli 2003 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Zeg meiden, ik ga naar binnen, het rommelt en het wordt ineens aardedonker. Onweer! Heerlijk om naar te kijkenEn het koelt al lekker af
En zondag zit ik in Istanbul!!!!! Zaterdag nog eens testen? Wat jullie?
En gaan jullie leuke dingen doen vandaag?
Mocht ik jullie niet meer spreken: tot over een week of 2!
Eigenlijk wel lekker, zo'n minder dagje tussendoor!
quote:* Mirage gaat ook maar even op het bankje zitten.. gezelliger dan thuis zitten mokken..
Op donderdag 17 juli 2003 15:44 schreef jessie het volgende:
Nou hier regent het weer.
Hahaha we kunnen wel een weerzender beginnen saampies
Hier ( in de buurt van de Franselaan ) miezert het iets op het moment.
Iemand trek in een zeebanket bonbon ?
quote:Hey, daar heb ik ook in de buurt gewoond!
Op donderdag 17 juli 2003 15:49 schreef Mirage het volgende:[..]
* Mirage gaat ook maar even op het bankje zitten.. gezelliger dan thuis zitten mokken..
Hier ( in de buurt van de Franselaan ) miezert het iets op het moment.
Lekker, chocola sla ik nooit af!
Mirage ik hoop zo voor je dat het doorzet!!! En ik hoop ook dat je je snel wat lekkerder in je vel voelt. Mannen voelen gewoon nooit zo snel wat aan he!!! Stomme mannen
quote:OEH!!! doet U dr maar eentje!
Op donderdag 17 juli 2003 15:49 schreef Mirage het volgende:
Ben moe, ik heb de hele dag ook eigenlijk geen reet uitgevoerd. Nahjah mag ook wel eens keertje.
Morgen komt mijn schoonmoeder langs, als ik me dan nog zo voel, moet ik zorgen dat ik haar ontloop. Mijn schoonmoeder en ik beinvloeden elkaar erg negatief. Ik verwoord het een beetje krom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ze komt bijna elke vrijdag en dat betekent dat ik donderdagavond na het werk altijd mijn hele huis moet boenen en stofzuigen en zelfs dan voelt ze zich nog geroepen om vrijdags schoon te gaan maken, de tuin te doen, de koelkast te reorganiseren, alle kleren en handdoeken opnieuw op te vouwen, enz. enz.
Hebben jullie nou bij schoonmoeders ook wel eens het gevoel, dat je eigenlijk je hele puberteit overnieuw moet doen? Mijn moeder kent mij echt wel zo goed, dat ze weet dat ze dat soort dingen bij mij niet moet doen. Dat hebben we in vroeger tijden al lang samen uitgevochten
quote:He, wat vervelend zo'n schoonmoeder zeg
Op donderdag 17 juli 2003 22:25 schreef livelink het volgende:
Morgen komt mijn schoonmoeder langs, als ik me dan nog zo voel, moet ik zorgen dat ik haar ontloop. Mijn schoonmoeder en ik beinvloeden elkaar erg negatief. Ik verwoord het een beetje krom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ze komt bijna elke vrijdag en dat betekent dat ik donderdagavond na het werk altijd mijn hele huis moet boenen en stofzuigen en zelfs dan voelt ze zich nog geroepen om vrijdags schoon te gaan maken, de tuin te doen, de koelkast te reorganiseren, alle kleren en handdoeken opnieuw op te vouwen, enz. enz.
Hebben jullie nou bij schoonmoeders ook wel eens het gevoel, dat je eigenlijk je hele puberteit overnieuw moet doen? Mijn moeder kent mij echt wel zo goed, dat ze weet dat ze dat soort dingen bij mij niet moet doen. Dat hebben we in vroeger tijden al lang samen uitgevochten
Hmmm ... die chocolaatjes zijn vast op? (naja... is ook niet goed voor mijn lijn trouwens... )
Zo, ik ga morgen ook op vakantie dus, zal jullie allemaal missen, tot volgende week vrijdag! (Is er een internetcafe in de buurt van Julianadorp, in Den Helder of zo??
)
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Livelink, het klinkt alsof je schoonmoeder een 'schoonmaakfobie' heeft, dan kan ze het gewoon niet helpen, maar rete-irritant is het wel, ik zou gek worden als iemand aan MIJN spullen zat!Zo, ik ga morgen ook op vakantie dus, zal jullie allemaal missen, tot volgende week vrijdag! (Is er een internetcafe in de buurt van Julianadorp, in Den Helder of zo??
![]()
)
Veel plezier, een fijne vakantie en mooi weer (dan hebben wij het ook)
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik schuif maar weer even aan op het bankje. Ik ben vandaag een beetje depressief, heb nergens zin in. Zullen de hormonen wel zijn.Morgen komt mijn schoonmoeder langs, als ik me dan nog zo voel, moet ik zorgen dat ik haar ontloop. Mijn schoonmoeder en ik beinvloeden elkaar erg negatief. Ik verwoord het een beetje krom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ze komt bijna elke vrijdag en dat betekent dat ik donderdagavond na het werk altijd mijn hele huis moet boenen en stofzuigen en zelfs dan voelt ze zich nog geroepen om vrijdags schoon te gaan maken, de tuin te doen, de koelkast te reorganiseren, alle kleren en handdoeken opnieuw op te vouwen, enz. enz.
Mijn moeder heeft een paar jaartjes terug ook al geleerd dat je je beter neit met mij kan bemoeien, omdat je dan de meeste respons/ contact krijgt.
Mijn schoonmoeder heeft inmiddels ook door dat als ik zeg dat ik niet WIL dat je mijn afwas/ strijkgoed doet.. dat je dan ook echt met je vingers van mijn strijkbout af moet blijven en vooral niet door moet " zeuren"...
Lieverd, ik begrjiop je volkomen.. LACH erom.. ga desnoods voor je eigen " gevoel" even " etteren " af en toe.
Gooi vlak voor ze komt de resten van een pan "soep " in de wc en druk niet door.
Loop als ze er is lekker even door de modder in je tuin.. en stamp zó je vloertje over.. ow en vergeet vooral niet alle buurkindertjes uit te nodigen.. even goed wat zoetigheid te geven.. en vertel ze dan dat als je daarna met je handjes tegen de ramen drukt, je hele leuke effecten krijgt
* Mirage is evil minded
quote:Ga jij eens ff bevallen
Op vrijdag 18 juli 2003 08:31 schreef Mirage het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Spuuglokje, veel plezier!! Niet te veel geld uigeven op de juttertjesmarkt he
Hopen dat het allemaal goe dkomt...
Ik ben vroeger door de hond van mijn opa en oma gebten, heb iknog steeds een litteken van, vlak voor mijn linkeroor...
Ik geloof dat de hond meer schrok van wat ie deed dan ik... Hij begon namelijk meteen te janken en te piepen en stoof achteruit toen... Ik geloof dat ik niet eens begon te huilen...
Sindsdien is de hond altijd in de schuur gegaan als ik kwam...
Mijn beste vriendin heeft net te horen gekregen dat haar moeder kwaadaardige kanker heeft. Een erg aggresieve en snelgroeiende vorm.
Ze kunnen niets doen. Ze geven haar nog een paar maanden. Ze kunnen het rekken door chemokuren, maar ja, dat sloopt de mens verder wel. Het maakt haar niet sterker en het leven wordt er kwalitatief niet beter op. Wat is dan belangrijker? De tijd of de kwaliteit.
Wat kan ik in gdsnaam doen om haar bij te staan. Haar moeder is 49... mijn vriendin is een stuk jonger als ik ben, ze is 21. Zo jong... en dan straks zonder moeder...
Ik wil haar zo graag helpen... maar weet niet hoe!
(sorry, moest dit even kwijt, dit nieuws sloeg vandaag in als een bom. 2 maanden geleden zeiden ze nog dat het langzaam groeiend was, dat het niet kwaadaardig was en alles te verhelpen viel. Ga eerst maar met vakantie, dan gaan we behandelen. Nu is ze terug om zich te laten behandelen en nu is het ene kleine plekje uitgegroeid tot door haar hele lichaam!)
quote:Lief Kleintje, wat moeilijk! Wat erg ...
Op vrijdag 18 juli 2003 19:57 schreef Kleintje het volgende:
Wat kan ik zeggen, wat kan ik doen???
Ik weet het niet...Wat is dan belangrijker? De tijd of de kwaliteit.
Wat kan ik in gdsnaam doen om haar bij te staan. Haar moeder is 49... mijn vriendin is een stuk jonger als ik ben, ze is 21. Zo jong... en dan straks zonder moeder...
Ik wil haar zo graag helpen... maar weet niet hoe!
Erkennen dat dit verschrikkelijk is.
Laat het gegeven er gewoon zijn nu.
En niks anders.
Geloof me, je kent je beste vriendin vast erg goed. Hier op Fok! reageer je al heel zuiver op iedereen... Ga op je gevoel af èn op haar behoefte. Dat komt in elk geval goed....
Ik wens jou en haar heel veel sterkte. Want dit is moeilijk en vreselijk...
quote:Dit had ík kunnen schrijven
Op vrijdag 18 juli 2003 10:46 schreef Mouse het volgende:
Mijn schoonmoeder is ook een poetstype.
Vroeger meer dan anders. Toen ik nog geen kinderen had vond ik het vervelend als ik thuis kwam en zij had bij ons opgeruimd. Net alsof ik het niet goed genoeg had gedaan.
Maar nu, als ze komt oppassen wil ze wat te doen hebben.
zo kan ik verrast worden dat de strijk (waar ik al drie weken niet aan toekwam) gedaan is. Of dat mijn ramen zijn gedaan of de keuken is gesopt. (Oke ik geef toe het is vervelend als ze dat doet terwijl je het net gedaan hebt.)
Maar nu, ik bedank haar hartelijk. Heerlijk zondag een keer niet strijken of ramen waar ik doorheen kan kijken.
Ik geen stress en zij ook niet.
quote:Niet te hard proberen om te bedenken hoe je het beste kan reageren, maar gewoon je hart volgen. Je bent hier altijd hartstikke meelevend en lief, dat zul je irl ook wel zijn. Dat is precies wat je vriendin nodig heeft. Er is geen recept voor de beste reactie.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:57 schreef Kleintje het volgende:
Wat kan ik zeggen, wat kan ik doen???
Heel veel sterkte, dit zal jou ook tot op het bot raken.
quote:oh, Nausicaa...
Op vrijdag 18 juli 2003 20:18 schreef Nausicaa het volgende:(wie van jullie strijkt de boxershorts van je man?
)
Ik strijk helemaal niks (alleen het echt hoognodige, en dat is in ons gezin niet veel)...
Mijn moeder en schoonmoeder zijn allebei type "schoonmaakster". Ze komen hier gelukkig niet zo vaak.. (althans "gelukkig"). Ik ben echt blij dat als ze komen ze altijd werk verrichten! Altijd!
Vind ik stiekum wel lekker want ik werk ook veel, maar toch heb ik dan het gevoel dat ik tekort schiet in het huishouden...
Hoewel ik denk dat we echt toe zijn aan een "werkster" terwijl mijn man dat onzin vindt!
Zucht....
mijn taken per dag zijn gewoon: Mezelf, Moeder, Collega, Werkneemster, Moeder, Dochter, Schoondochter, Echtgenote, Poetsvrouw, Minnares, Mezelf..... en weer van voren af en aan...
(ok, ik overdrijf een beetje maar toch.....)
Ik heb over jouw post heen gelezen..
Dit is echt vreselijk. Ik heb het ook meegemaakt met mijn beste vriendin, en je kunt niet beter dan er gewoon voor haar zijn... wat ze ook wil....
quote:Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
Op vrijdag 18 juli 2003 21:21 schreef lily het volgende:
Oh sorry, KleintjeIk heb over jouw post heen gelezen..
Ik wist net niet wat ik met mijn gevoel moest en ik weet dat ik hier altijd terecht kan. Hoef verder geen medelijden of wat dan ook, niet iedereen hoeft erop te reageren. Het is gewoon ff lekker om het van je af te schrijven.
Wij zijn vandaag eerst op zoek naar een cadeautje voor Jeroens vader die zijn 70e verjaardag viert (ja we zijn weer lekker op tijd ) en vanmiddag en vanavond dus aanwezig op zijn grote BBQ party.
Het hele huis is nog in diepe rust, heerlijk vind ik die halve uurtjes waarin ik al lekker aan het rondgruttelen ben en Jeroen en Eva nog lekker liggen te slapen.
De koffie staat startklaar, de broodjes liggen in de oven en straks als iedereen wakker is gaan we gezellig ontbijten.
Het beloofd weer een bloedhete dag te worden dus ik ben vast bezig met de was e.d. dan kan ik vanmiddag lekker lui achterover hangen.
Kleintje, wat vreselijk Ik weet zeker dat jij een fantastische vriendin bent!
Lois, lekker he, ik heb net ook even gerommeld met de boel nog plat. Maar nu ligt er hiernaast wat te brabbelen (en da's niet mijn vriend) dus die ga ik zo maar eens wat te eten geven.
Wij hebben ook een verjaardag vanmiddag, getver met dat warme weer. Geen zin
Ook wij hebben nog geen cadeautje (de man heeft alles al en weet zelf ook niet wat hij wil hebben). Ik denk dat we maar een grappig dingetje gaan kopen (sleutelhanger, knuffeltje o.i.d.) zodat Christan in elk geval een 'dootje' aan opa kan geven. Met de prachtige tekening die hij gemaakt heeft (Lifty met 3 krassen erdoor)
Enne, onze broodjes zijn ook bijna klaar
YPPY, we komen eraan!!! (Bijna)
quote:Tot zo!
Op zaterdag 19 juli 2003 10:15 schreef Rewimo het volgende:
YPPY, we komen eraan!!! (Bijna)
Ik denk dat je 'gewoon' je gevoel met volgen als je bij je vriendin bent Kleintje. Dat ze weet dat je er bent voor haar. Meer kun je ook niet doen denk ik.
Alle babies in de buiken houden graag, en tot over twee weken!
quote:Oeh... daarna weer een mailrondje Freek... toch???
Op zaterdag 19 juli 2003 10:55 schreef Leah het volgende:
Wij gaan vanavond op vakantie, dus.
Alle babies in de buiken houden graag, en tot over twee weken!
Fijne vakantie!!!
Ik wens je heel veel sterkte met het bijstaan van je vriendin, en na de vakantie komt er weer een rondje Freek, goed?
Pff wat is is het weer warm he?
Tijd voor een ijsje. Iemand ook een raketje?
Bram had vandaag zijn eerste ik-krijg-tandjes-dus-heb-ik-lekkere-spuitluiers-waar-geen-pamper-tegen-bestand-is-en-als-ik-dan-op-schoot-lig-dat-zit-jouw-hele-broek-ook-onder-de-spuitpoep-luier
heel fijn op je mooie nieuwe broek
Die van vanmorgen had hij gelukkig in zijn bed geproduceerd, als die vlekken in zijn slaapzakje blijven zitten vind ik dat veel minder erg.
Niet te lang wachten, anders smelten ze
o, ik dacht dat het plaatje nu meteen zichtbaar was, niet dus...maar toch wel lekkere ijsjes
Ik had bij d snackbar milkshakes gehaald, kwam ik thuis was het gesmolten, zeer zoete en koude chocomel... niet zo leuk!
Eva heeft zich werkelijk kostelijk vermaakt vandaag op de bbqparty van Opa maar echt veel ruimte om te spelen had ze niet, in een tuin die volstaat met stoelen, tafeltjes, glazen wijn, mensen, parasols en barbecues.
Ze kan ook nog niet echt loslopen vandaar dat wij behoorlijk met haar bezig zijn geweest om haar van de tafeltjes weg te leiden naar veiligere plaatsen.
Toen kwam al snel de " jullie zijn wel de hele dag met haar bezig he? zo leert ze nooit alleen spelen" opmerking. En toen waren we er net een uur.
Om 6 uur, onze normale etenstijd, brulde dat kind natuurlijk van de honger maar er werd nog lang geen aanstalten gemaakt om die bbq in de fik te steken dus hebben we haar maar zoet gehouden met blokjes kaas en crackertjes.
Toen om half 8 eindelijk het eerste vlees op de bbq ging was het eigenlijk voor Eva al bedtijd en was ze wat opstinaat. Ze kreeg van mij een stukje stokbrood maar ze lust eigenlijk geen wit brood, dus dat gooide ze aan de kant. Waarop vervolgens een tante haar bord weghaalde en zei "dan krijg je ook geen eten!".
Pardon?!
Toen hebben we nog een leuke discussie gehad over wiens kind het nou eigenlijk is en wie er verantwoordelijk is voor de opvoeding.
quote:Ja hoi Rem,
Op zaterdag 19 juli 2003 22:11 schreef Ocmerda het volgende:
Maar ze smaakt best wel lekker hoor yvo
en chiara slaapt er best opgroetjes remco
Ocmerda en Melonovy zijn : dus de meeste discussies en praatjes tussen ons zullen irl plaatsvinden....
quote:Wat jammer dat het zo gelopen is Lois, niet echt gezellig.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:34 schreef Lois het volgende:
Kind onvriendelijk BBQ verhaal
quote:Om iets soortgelijks heb ik een uitslaande ruzie gekregen met mijn ouders... Die ging zo ver dat we elkaar dik een half jaar niet gesproken hebben.
Toen hebben we nog een leuke discussie gehad over wiens kind het nou eigenlijk is en wie er verantwoordelijk is voor de opvoeding.
quote:Jemig Lois, da's ook niet gezellig! Kom je ook met een kater thuis zeg.
Gezellige bbq!
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Eigenlijk moet hier vreselijk schoongemaakt worden maar ik heb daar weer eens enorm geen zin in, tijd voor leuke dingen!
Dus al om kwart voor zeven, Karin? Gezegend meid. Bij ons zijn de jongens er in het weekend ALTIJD om 6 uur, zeker met dit warme weer. Ik troost me altijd met de gedachte dat het weekend maar 2 dagen is, dus morgen kan ik weer tot zeven uur 'uitslapen'.
Ow, en leuke dingen: Ik hád de fietskar buiten staan, maar aangezien het hier alweer boven de 30 graden is...
Ik ga denk ik maar films bewerken van de kids
[Dit bericht is gewijzigd door bastardhost op 20-07-2003 10:30]
Ik was 2 dagen geleden nog blij als ik pas om kwart voor 7 wakker werd gemaakt door een stront-walmpje. Ik kom al weken rond een uur of 3 soms 4 en zelden 5 uur mijn bed uit. Leuk joh... een pup.....
Nou hebben we sinds vrijdag een bench voor de nachten.. slaapt ie door
Lois was het een bbq bij je opa en oma? Dan had je toch gewoon al wat voor Eva te eten kunnen vragen. Half 8 is echt laat voor zo'n kleintje. En laat ze maar lekker lullen hoor over hoe en wat je moet doen. Eva is van jullie en jullie doen het hartstikke goed!!!
Vandaag nog precies 4 weken en dan ben ik uitgerekend.
Gatver de gatver wat een beauwde kutdag. Zo dat is eruit
Dit is echt niet uit te houden. Ik heb ook meelij met al die bajraade mensies in tehuizen enzo. Maar ook wel met mezelf. Bij elke stap die ik zet verlies ik een liter vocht. Zelf als ik stil zit te niksen druppelt het me nek in bah.
* iemand ijsthee?????
quote:Goh dat ken ik... we waren vorige week maandag op verjaardag bij me vader en mijn moeder zat Damey helemaal vol te stouwen met taart, koek, snoep, fruit, yoghurt en gewoon eten... na het eten kreeg ie chips, chocolade.... tenminste als wij er dus geen stokje voor hadden gestoken....
Op zondag 20 juli 2003 08:23 schreef Sweej het volgende:[..]
Jemig Lois, da's ook niet gezellig! Kom je ook met een kater thuis zeg.
Onze verjaardag was wel gezellig hoor. Alleen was Jonas thuis en op de terugweg enorm huilerig. Ik denk dat hij alle aandacht (en dat is veel!) even moest verwerken ofzo!
En wat is dat toch dat iedereen op de een of andere manier altijd dat mondje van Jonas vol moet stoppen met eten. Een happie van dit, een happie van dat. Appeltaart, ijs, slagroom. 'Tis maar appel hoor'.
Sow, das er ook weer uit
weer een wijze levensles erbij.. " pest geen zwangere vrouwen "
Voor de bbq klaar was om te grillen kregen de jongens al een broodje van oma en we zijn trouwens ook niet zo erg laat gaan eten, rond 6 uur. Snoep was er ook, maar mijn schoonmoeder vraagt altijd aan mij of Christan wat mag hebben, en bovendien komt ze vaak met wat gezondere dingen aan, rozijntjes of fruit of zo. En zelf wilde hij graag een paar tucjes, daar heb ik ook geen moeite mee.
We hebben Christan om een uur of 8 in bed gelegd daar, zo konden wij gezellig blijven en Christan vindt het leuk om bij oma te slapen. Hij heeft trouwens het steppen onder de knie Op een kleine step met 2 wielen, ik wist wel dat hij het kon met een driewielstep, maar dit was natuurlijk prachtig om te zien
Gelukkig is het hier vandaag niet zo warm geweest, er stond een heerlijk (zee)windje wat het zeer aangenaam maakte in de tuin. Verder zijn we als een gek onze koelkast aan het leegeten, de koelkast heeft vanmiddag besloten zijn taak te beeindigen en dus eten we alle lekkere dingen maar even snel op. Kunnen we morgen op nieuwe koelkastjacht, bah moeten we weer winkelen.
quote:Hier: kwart voor zes, kwart over zes beneden.
Op zondag 20 juli 2003 10:00 schreef Karin het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Bram kwam vanmorgen al om kwart voor 7Ik zat om half 8 al beneden.
En Lois, vwb de bbq: bah!
quote:Wij ook vandaag en dus waren we om 7 uur al buiten aan het spelen.
Op zondag 20 juli 2003 20:22 schreef Nausicaa het volgende:
Hier: kwart voor zes, kwart over zes beneden.
quote:Hij is wel heel mooi hoor, die waterbaan!
Op zondag 20 juli 2003 20:44 schreef Lois het volgende:[..]
Wij ook vandaag en dus waren we om 7 uur al buiten aan het spelen.
hiermee dus
Wat was het vandaag klef weer zeg! Alles plakt en kleeft. Gelukkig waait er nu een redelijk fris windje.
Leuk Lois, die waterbaan! Ook al was het vroeg, ze was in ieder geval wel bezig!
Heb vanmiddag dus maar een heerlijk tukje gedaan en ondertussen heeft Peet mijn computer een format gegeven. Is altijd spannend vind ik, ben blij dat alles het weer doet. Wat gaat ie weer lekker snel nu, zaaaalig.
Zo konden wij met René hele dagen in bed doorbrengen, héérlijk vond ik dat
quote:Hier werkt dat niet zo
Op zondag 20 juli 2003 22:04 schreef moussy het volgende:
En als je nou terug naar bed gaat en Bram meeneemt? Of gaat ie dan keten?
Zo konden wij met René hele dagen in bed doorbrengen, héérlijk vond ik dat
quote:* Nausicaa roept:
Op zondag 20 juli 2003 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Donderdags is mijn vrije dag, dan komt Christan lekker bij me als hij wakker is (gelukkig meestal niet voor half 8, 8 uur) en dan kijken we samen tv of video, onderwijl lekker kletsend en knuffelend. Heerlijk die uurtjes
Nee, hier is het ook geen succes, nog even mee in bed nemen. Onder de blauwe plekken van het klimmen, klauteren en stoeien stap ik dan mijn bed uit (oké, das zwaar overdreven, maar echt fijn lekker rustig liggen, dat is er niet bij....).
quote:Dat hadden ze zeker nog niet besproken samen
Op zondag 20 juli 2003 22:17 schreef Nausicaa het volgende:[..]
* Nausicaa roept:
Jorden, luister je? Zó moet het dus!Nee, hier is het ook geen succes, nog even mee in bed nemen. Onder de blauwe plekken van het klimmen, klauteren en stoeien stap ik dan mijn bed uit (oké, das zwaar overdreven, maar echt fijn lekker rustig liggen, dat is er niet bij....).
Maar dat stoeien, klauteren en blauwe-plekken-bezorgen (vooral bij mama) gebeurt hier dus wel als we met zijn drieën zijn in het weekend. Met papa erbij moet het allemaal wilder, lijkt wel, dan met mama alleen.
Misschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids?
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag. ik moet een koelkast!
quote:ga vast online kijken
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:
Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag.ik moet een koelkast!
Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?
quote:*in een behulpzame bui is vandaag*
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:Waarom zijn de winkels nou toch pas om 1 uur open op maandag.
ik moet een koelkast!
Dit wat? Ja hè?
quote:Moeten we eerst ff al dat drinken wat erin staat opdrinken anders pas zelfs jij er niet bij
Op maandag 21 juli 2003 11:49 schreef moussy het volgende:
Die wil ik ook wel, pas ik vast wel in
Pfffffffffff.. zwaar zo'n koelkast op schoot, ik zet hem ff naast het bankje neer hoor
quote:edit - goeie morgen allemaal.... of goeie daaag!
Op zondag 20 juli 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit me hier helemaal een breuk te lachen om dit topic: Huisdier - Smiley fototopicMisschien kunnen we in deze rubriek zoiets doen met de kids?
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen
het is zeker een leuk topic, erg grappig!
Mous wij hebben een waterbed. Wat heel handig is, vooral als jij en je partner nogal schelen in gewicht (en daar bedoel ik verder niks mee)
is inderdaad 2 waterzakken. Voor de rest is een softsider heel handig omdat je daar makkelijk in en uit kan stappen en dat is beter voor rugpatiënten.
Laat je goed voorlichten in een goede zaak!
En als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
quote:Nog vroeger naar bed? Eerst moet mijn verslag in concept af de 28e. Weekends heb ik daar geen tijd voor dan zitten wij op de camping.
Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef Lois het volgende:
Ow BerneyWat extra rustmomenten nemen en vroeg naar bed is zeker geen optie he?
En na de 8e moet ik weer leren voor mijn Engels. Maar dat is niet erg verder. Dan heb ik alle tijd.
quote:Géén hardside, daar zit niet een 'rand' bij. Een softside daar zit een rand bij en kan je gewoon op zitten. De hardside dus niet dat is echt een zak zeg maar.
Op maandag 21 juli 2003 11:38 schreef moussy het volgende:[..]
ga vast online kijken
Wij willen een waterbed, voor Peet zn rug en voor mijn gewrichten. Voor de prijzen ben ik ook maar vast online aan het kijken. Zijn hier nog waterbedmensjes? Wat moet ik écht niet nemen?
Wij hebben een koelkast gekocht!
Eenmaal bij de megapool aangekomen vroegen we enthousiast naar de koelkast uit het krantje om vervolgens te horen dat ze die natuurlijk niet hadden en evt. wel konden bestellen maar dat zou wel even duren.
Ja daag! Ik wil hem eerst wel even in het echt zien.
Andere winkels bezocht en uiteindelijk een mooie gevonden, niet veel duurder als deze aanbieding. Hij wordt woensdag bezorgd en ze nemen gelijk de oude mee.
Tot die tijd is het even stoeien met een koelbox maar dat maakt niet uit, donderdag hebben wij weer een hele grote koelkast om vol te stouwen met eten (hij moet eerst een aantal uren stilstaan voor je hem aan kan zetten schijnt).
Mijn broek is trouwens gelukkig helemaal spuitpoepvrij geworden, pfffff
zo, weer genoeg schoonmaakpraatjes, nu lijkt het net alsof zo poetserig ben
quote:Ik weet niet of jullie douchedeuren hebben waarop zich de kalk zo fijn vastzet, maar daar is het spul dus echt geweldig goed voor. Wel meteen naspoelen, dan spoelt de rotzooi er meteen vanaf. (Dit was Marco's moment dat hij 'om' was qua Q&B). Ik geloofde het nog niet, tot ik de frituurpan (te vet om vast te pakken; wij frituren in olie) van de buitenkant onderhanden nam. We kunnen weer door het venster naar de frietjes gluren!
Op maandag 21 juli 2003 21:41 schreef Karin het volgende:
Nu is de badkamer al een tijdje aan een flinke poetsbeurt toe, misschien dat ik dat er eens op loslaat ipv een antikal vergiftiging op de lopen.
Grijs slaap lekker! Ik benijd alle zwangeren niet hoor met dit weer, ik heb zo al moeite genoeg met slapen.
zo. drie dagen te vroeg terug van vakantie ivm met enorme lekke tent, 1 van mijn twee positiebroeken is uitgescheurd en mijn oude broeken passen niet meer, eten gaat niet goed, ik heb vreselijke diarree en ben nu echt heeeeeeeeeeeeeeeeel sjaggie...en tot overmaat van ramp ben ik in de vakantie uit mijn meegroeibh gegroeid (en dat was al maatje G...)
*voetmassage wil*
Hee Toot, welkom terug! Leuke vakantie gehad ondanks de broeken en de bh? En de gewone tent
En Catootje: welkom terug. Balen van je vakantie/broek/maag...
Ik ga vandaag maar weer eens aan de slag. Er wordt al een tijdje alleen het hoognodige gedaan en dat schiet ook niet erg op
quote:Maar om dan maar haar tent lek te steken...
Op dinsdag 22 juli 2003 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
He, Toot, welkom terug.
Ik zat me net gisteren te bedenken dat ik het wel weer lang genoeg vond. Niks aan, zowel jij als ET op vakantie. Ik miste de 'prille' verhalen.
Nesteldrang is hier aangekomen hoor. Ik ben de woonkamer aan het omgooien. Peet met straks écht even helpen, in mn uppie krijg ik een kast niet naar oven. Hij is zoooooo blijmet me..
quote:Hooooi!!!!
Op maandag 21 juli 2003 22:56 schreef bastardhost het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, melonovyteentjes al gezien in ouder/kind?
Catoot welkom terug! En wat heb je gedaan op vakantie waardoor je zo uit je kleding bent gegroeid?
Ik had het na 22 weken geloof ik, zo'n enorme groeispurt...
Ik ben er niet trots op hoor, maar ben tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen, moet nu na 3 maanden nog 6 kilo kwijt en dan streef ik naar een gewicht van nog eens 10 kilo minder, en ik weet nu al dat het me niet gaat lukken !!! hahahah wat erg he....
Zo en dan nu de foto met die tenen bekijken....
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:15 schreef Grijs het volgende:[..]
Maar om dan maar haar tent lek te steken...
![]()
Nog ff over dat waterbed he, ben ik nou zo achterdochtig dat ik liever een bed koop bij een grote naam dan via bijv zoiets? of zoiets?Ik betaal toch liever wat meer en dat ik weet dat het bedrijf niet in eens weg is, dan met een dubbeltje op de eerste rang..... denk ik.... En jaha, ik kan dr wel een topic over openen, maar dan krijg ik de sex-ervaringen om mn kop geslingers, zoals ik kon lezen in oudere topics. ik kan ook verder helemaal niks vinden over europawaterbed
Het uitscheurverhaal:
Ik had mijn zwangerschapsbroek aan en wilde gaan zitten in een overvolle camping. Tot mijn verbazing hoorde ik een enorm scheurgeluid en toen mijn vriend checkte (ik kon niets zien, het voelde alleen tochtig), zei hij dat ik werkelijk compleet in mijn ondergoed stond ....NIet leuk als je je vervolgens om moet keren naar de campinggasten om al bukkende de tent in te kruipen..op zoek naar de andere broek die past (die heb ik nu al tien dagen achter elkaar aan)....
En lekke tent verhaal:
Nieuwe tent, opgezet in de tuin: niks aan de hand. Paar keer nat, ging goed. Komt er twee keer achter elkaar in Frankrijk een enorme onweersbui, die al onze spulletjes in en om de tent doet wegdrijven!
Verder heb ik veel bijgelezen, en ook over dingen die ik niet zou moeten doen ..nu ben ik ineens een beetje ongerust omdat ik buikpijn heb. Al die vreselijk zielige verhalen....
Dus ik ga weer liggen,de 900 kim naar huis zitten nog in mijn lijf denk ik (de autogordel tegen mijn buik was zeer naar)! Dag liefjes!
quote:Je kan inderdaad beter iets meer betalen mous want er kan een hoop mis met een waterbed. Wij hebben er 1 uit een kwalitatief goede zaak en dat was maar goed ook. Toen hij kapot ging is hij zonder kosten vervangen.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik begin wel héél erg nieuwsgierig te worden naar toot dr uitscheur verhaalNog ff over dat waterbed he, ben ik nou zo achterdochtig dat ik liever een bed koop bij een grote naam dan via bijv zoiets? of zoiets?Ik betaal toch liever wat meer en dat ik weet dat het bedrijf niet in eens weg is, dan met een dubbeltje op de eerste rang..... denk ik.... En jaha, ik kan dr wel een topic over openen, maar dan krijg ik de sex-ervaringen om mn kop geslingers, zoals ik kon lezen in oudere topics. ik kan ook verder helemaal niks vinden over europawaterbed
Ik zit hier te wachten op de nieuwe koelkast
Ik moet dit nog even kwijt hoor. Heeft iemand toevallig gisteren 'beschuit met muisjes' gezien? Die Simone die ontzettend in de weeën zat en dat haar man dan zegt: ja, je moet er toch wat voor doen he! Wat een enorme hork zeg! Ik had em allang een klap voor zijn kanis gegeven
quote:Nee, niet gezien maar mn haren gaan nu al overeind staan, jeetje!
Op woensdag 23 juli 2003 13:01 schreef Sweej het volgende:
Ik moet dit nog even kwijt hoor. Heeft iemand toevallig gisteren 'beschuit met muisjes' gezien? Die Simone die ontzettend in de weeën zat en dat haar man dan zegt: ja, je moet er toch wat voor doen he! Wat een enorme hork zeg! Ik had em allang een klap voor zijn kanis gegeven
ja ik ben nogal opvliegend
quote:Wij hebben ons bed bij een zaak gekocht die iets minder groot en bekend was. Is inmiddels ook overgenomen, inclusief garantie. Overigens zijn waterbeddenwinkels tussenhandelaren. De waterzakken, de matras, komen bij een grotere fabriek weg en de fabrieksgarantie blijft wel lopen.
Op woensdag 23 juli 2003 11:16 schreef Lois het volgende:
Welkom thuis Tootje en wij hebben jou ook gemist.
[..]Je kan inderdaad beter iets meer betalen mous want er kan een hoop mis met een waterbed. Wij hebben er 1 uit een kwalitatief goede zaak en dat was maar goed ook. Toen hij kapot ging is hij zonder kosten vervangen.
Maaruhm, waterbed, welk merk dan ook, kan ik iedereen aanraden. Slapen is nooit meer hetzelfde
quote:Hhmz, ik kan het me voorstellen.
Op woensdag 23 juli 2003 13:43 schreef CarOnline het volgende:[..]
Nee, niet gezien maar mn haren gaan nu al overeind staan, jeetje!
Als mijn man dat had gezegd kon ie nu genieten van zn bezoekregeling![]()
![]()
ja ik ben nogal opvliegend
Bij de tweede bevalling kwam ik dik een half uur te laat, kon nog net meemaken hoe ze werd klaargemaakt voor de OK... VOor het verwijderen van de placenta.
Je vrouw steunen is niet echt een optie, want wat me wel bij is gebleven van die ene keer is hoe onwijs in zichzelf gekeerd de barende vrouw is. Valt me met 'de bevalling' en soortgelijke ook op. Ofwel, wat moeten we dan? En wanneer die onmacht zich uit in een ongelukkig geplaatste, door zenuwen geboren semi-grappige opmerking, uitgelokt door een camera-team dan wordt je...... Niet lief hoor...
(met hond op vakantie was uitstekend en zeeeeeer leuk verlopen)
Buikpijn bleek trouwens van een mega-onderbroek met dikke, niet-strkzittende bovenrand te komen (ik kan echt NIKS verdragen tegen mijn buik, zo gek gevoel)
Sweej ik heb beschuit met muisjes ook gezien. Ik vond de man ook errug nuchter. Maar kan inderdaad ook een houding geweest zijn. Alleen had ik als het mijn vent was met mijn hormonen hem even pittig toegesproken
Ik herkende mezelf wel heel erg in diegene die aan het bevallen was. Ik was toen ook zo bang voor het persen en zei ook ik kan het niet ik durf niet enz. En toen de baby er was ooooooooooooooooo wat is ze moooiiiiiiiiiiiiiiiiii. Echt precies hetzelfde, zat dus met veel traantjes te kijken.
quote:Van een regeling wist die jongen van de klantenservice niks, hij zat er pas twee dagen. Ik kon maar beter een brief schrijven...
Op woensdag 23 juli 2003 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ai, Nausicaa... Dat valt tegenJe kunt trouwens wel een regeling treffen hoor. Maar eh (hier spreekt een energiebedrijfmedewerker
) dan zou je van je oude huis ook geld terug moeten hebben gekregen na de verhuizing (omdat je daar de dure maanden hebt "uitgespaard"). Niet dat dat die rekening van nu leuker maakt natuurlijk
quote:Ga ik doen! Bedankt voor de tip!
Op woensdag 23 juli 2003 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Brief schrijven, regeling aanbieden die jullie past, daar gaan ze beslist op in. Die knul weet echt nog van niks. Als jij een behoorlijk betalingsvoorstel doet, mogen ze dat niet weigeren. Heb 5 jaar incasso gedaan bij de concurrent
quote:Graag gedaan hoor
Op woensdag 23 juli 2003 22:13 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Ga ik doen! Bedankt voor de tip!
Niemand te zien, bankje is té nat zeker. .
*weer verder gaat*
Morgen nog en dan nog 10 dagen werken!!!!
Berney, wij waren aan het wegregenen in Sprookjeswonderland Viel mee hoor, 1 grote gigabui, voor de rest ging het wel. Zie Kids Fototopic! deel 5
Kan je mij vertellen wat de huisarts daarover zei qua tijd in het ziekenhuis enzo en hersteltijd?? Zit er dik in dat ik er ook een te pakken heb :S
quote:Poeh hee, dat kost hier 10 euro
Op dinsdag 15 juli 2003 22:06 schreef Leah het volgende:
Freek is bijgeschreven in mijn huidige paspoort. Foto maken en daar maken ze dan een soort sticker van die in je paspoort geplakt wordt.
Kosten 26 euri....
quote:[edit]Ahum, dit was even een direct-tijdens-het-lezen-reactie. Er stond zoveel meer om op te reageren.
Op donderdag 24 juli 2003 19:43 schreef Dinus het volgende:[..]
Poeh hee, dat kost hier 10 euro
Tootje, fijn dat je dr weer bent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |