[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:13]
(wel gezellige auto's trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 13-07-2003 21:42]
quote:bij de sontweg jah... maar dat zijn over het algemeen allemaal honda crxjes en opel kadetjes
heeej bij de mac hier in groningen hebben ze ook dit soort "meetings
quote:Ja daar zullen ze blij van worden, een groep mensen die bij de Mac op de parkeerplaats staan
hier zal de redionalepolitie ook erg vrolijk van worden.
quote:ja en als ze dat wilen weten gaan ze in burger naar zo een meeting
Op zondag 13 juli 2003 21:41 schreef stay_fun het volgende:
Geweldig, met nummerplaten en gezichten erbij, hier zal de regionale politie ook erg vrolijk van worden.(wel gezellige auto's trouwens)
quote:ik ben er nog nooit geweest. ik hoorde het van een vriendin van me
Op zondag 13 juli 2003 21:43 schreef Markz0r het volgende:[..]
bij de sontweg jah... maar dat zijn over het algemeen allemaal honda crxjes en opel kadetjes
quote:Bij het Transferium vlakbij de a44
Op zondag 13 juli 2003 21:42 schreef ook_gek het volgende:
welke mcdonald is dit? ziet er leuk uit.
moet ik ook eens gaan kijken
grtz
Gaaf bakkie hoor !
Welke steek in je hoofd zit er toch los als je dit soort velgen onder je auto klap
-edit-
Nog zo een
Men koopt een auto voor 400 euro en verbouwd hem vervolgens voor enkele duizenden euro's
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 13-07-2003 21:58]
[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 13-07-2003 21:57]
quote:vertel.
Op zondag 13 juli 2003 21:49 schreef stay_fun het volgende:
Er is geen enkel probleem....![]()
quote:Het moet nogal ver weg komen zo te zien
Op zondag 13 juli 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
vertel.
daarmee ga ik morgen op vakantie naar Italie
Nee hij is niet van mij maar van een hele goede vriend dusja........ wel vet veel bekijks idd
quote:Want?
Op zondag 13 juli 2003 21:55 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat een Sjonniebakken allemaal, uitermate zielig.
Dit is dan nog de enige auto die er normaal uitziet:
Petje af voor de moeite die ze er in steken..
quote:Inderdaad, die gast van die Puma heeft er dus ECHT heel veel tijd en geld ingestoken voor die auto.
Op zondag 13 juli 2003 22:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Want?
Petje af voor de moeite die ze er in steken..
quote:Helaas blijkbaar niet, het schijnt heel moeilijk te zijn iemand anders zijn keuze te respecteren.
Op zondag 13 juli 2003 22:05 schreef Kreator het volgende:
Kan er ook nog normaal gereageerd worden hier?
Rest vd bagger gaat in de vuilnisbak.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:12]
quote:t'is toch redelijk normaal
Op zondag 13 juli 2003 22:05 schreef Kreator het volgende:
Kan er ook nog normaal gereageerd worden hier?
ontopic
Zitten wel "stoere" bakken tussen.
Die vind ik nou echt mooi....was er ook op automaxx
quote:Rooster voorin, velgen, 4 uitlaten, spoiler
Op zondag 13 juli 2003 22:18 schreef paullo het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die puma zie het echt niet hoormaargoed kan aan mij liggen
Echt gaaf speeltje hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:26]
quote:Helaas kan men ook niet tegen kritiek.......
Op zondag 13 juli 2003 22:07 schreef jacco het volgende:[..]
Helaas blijkbaar niet, het schijnt heel moeilijk te zijn iemand anders zijn keuze te respecteren.
quote:Hmm nou maakt het echt TE spectaculair
Op zondag 13 juli 2003 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Rooster voorin, velgen, 4 uitlaten, spoiler
Echt gaaf speeltje hoor
quote:Ieder zijn mening, maar je zou hem eens moeten horen
Op zondag 13 juli 2003 22:30 schreef paullo het volgende:[..]
Hmm nou maakt het echt TE spectaculair
Vind het een normale wagen en tja ik zou zelf toch niet in zoiets gaan rijden
quote:De motor of het uitlaat systeem ???
Op zondag 13 juli 2003 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ieder zijn mening, maar je zou hem eens moeten horen
quote:Ik houd altijd van autos die zo min mogelijk lawaai maken eigenlijk
Op zondag 13 juli 2003 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ieder zijn mening, maar je zou hem eens moeten horen
Als er nu eens een rotte opel kadet bijstond die er van buiten gewoon standaard uitzag, maar qua motor echt giga opgefokt is. Daar heb ik respect voor. En niet voor die tupperware bakken.
quote:Prima verwoording
[b]Op zondag 13 juli 2003 22:37 schreef _VoiD_ het volgende:[/b. En niet voor die tupperware bakken.
quote:Ok dan, ik denk dat de meeste auto's niet, of iig erg beperkt, motorisch getuned zijn, omdat ze liever opplakstickers halen bij de Halfords om hun ruiten een paar tinten donkerder te maken.
Op zondag 13 juli 2003 22:39 schreef Kreator het volgende:
Void, hoe kun jij nou bij deze foto's zien of die wagens motorisch getuned zijn of niet? Ik vind het knap...
[Dit bericht is gewijzigd door _VoiD_ op 13-07-2003 22:46]
Zelf vind ik een mooi getunede auto cool om te zien.. zit tijd en geld in, heb ik respect voor.
Bedoel ik niet die talloze golfjes of opeltjes mee overigs.. beetje uitgemolken wagens en niet echt bijster orgineel dus.
quote:Klasse gezegd! Ik wou dat meer mensen er zo over dachten.
Op zondag 13 juli 2003 22:46 schreef Bastard het volgende:
In B&H zouden ze zeggen, als je er niks aan vind hou je je bek of je krijgt een ban. In Truth word er ook steeds duidelijk gevraagd respect te hebben voor de gedachte van een ander. Maw, naar mijn mening kun je beter een keer niet posten dan het topic verpesten voor een ander.
Mensen die een reply geven met de befaamde r smilie is inderdaad een beetje loos, maar waarom zou je niet je mening kunnen geven op een normale manier?
quote:Nou ik ben blij voor ze dat ze een leuke hobby hebben en gun ze die auto's van harte.... maar om er nou respect voor te hebben... dat gaat me wat te ver..
Op zondag 13 juli 2003 22:46 schreef Bastard het volgende:
In B&H zouden ze zeggen, als je er niks aan vind hou je je bek of je krijgt een ban. In Truth word er ook steeds duidelijk gevraagd respect te hebben voor de gedachte van een ander. Maw, naar mijn mening kun je beter een keer niet posten dan het topic verpesten voor een ander.Zelf vind ik een mooi getunede auto cool om te zien.. zit tijd en geld in, heb ik respect voor.
Bedoel ik niet die talloze golfjes of opeltjes mee overigs.. beetje uitgemolken wagens en niet echt bijster orgineel dus.
quote:Dat is nou t probleem dat kunnen veel mensen dus niet.
Op zondag 13 juli 2003 22:50 schreef _VoiD_ het volgende:
Een forum is toch een ruimte voor discussie? Als je alleen mensen wil die oe en aah zeggen, dan ben je niet echt realistisch bezig.Mensen die een reply geven met de befaamde r smilie is inderdaad een beetje loos, maar waarom zou je niet je mening kunnen geven op een normale manier?
Maar voor t hier erg off-topic wordt, waar bijft de nieuwe slowchat???
quote:Er waren veel te veel r smileys in dit topic en veel te veel 'wat een bagger en vuile sjonniebakken' reacties. Tevens begonnen de 'wat staan ze allemaal scheef in de vakken' posts me na de 3e keer ook wel te vervelen.
Op zondag 13 juli 2003 22:50 schreef _VoiD_ het volgende:
Een forum is toch een ruimte voor discussie? Als je alleen mensen wil die oe en aah zeggen, dan ben je niet echt realistisch bezig.Mensen die een reply geven met de befaamde r smilie is inderdaad een beetje loos, maar waarom zou je niet je mening kunnen geven op een normale manier?
quote:nou bekijk deze eens
Op zondag 13 juli 2003 22:39 schreef Kreator het volgende:
Void, hoe kun jij nou bij deze foto's zien of die wagens motorisch getuned zijn of niet? Ik vind het knap...
deze heeft z'n blokje eventjes gepoetst, mooie groene dopjes en een lawaaifilter....
Waarom zou je dan überhaupt je motorkap openzetten?? Waar zijn de sequentiële turbo's en de gigantische intercooler?? Hij (of zij) heeft zo te zien al het budget besteed aan die monsterlijke velgen waardoor de remschijven pas echt tot hun recht komen...
Behalve die NSX mag je er bijna vanuit gaan dat het bij de rest net zo zit als bij de bovenstaande auto het geval is. Veel bekijks maar respect?? Dacht het niet.
Maar goed, ieder z'n auto....die van mij maakt trouwens ook meer geluid dan dattie snel is
[Dit bericht is gewijzigd door Eric82 op 14-07-2003 00:31]
quote:Hum... OPEL TIGRA 1.4 16V. MOT.X14XE 66KW
Op maandag 14 juli 2003 00:26 schreef Eric82 het volgende:
nou bekijk deze eensdeze heeft z'n blokje eventjes gepoetst, mooie groene dopjes en een lawaaifilter....
Waarom zou je dan überhaupt je motorkap openzetten?? Waar zijn de sequentiële turbo's en de gigantische intercooler?? Hij (of zij) heeft zo te zien al het budget besteed aan die monsterlijke velgen.
Wat een nep!
90% van de gepostte wagens vind ik afschuwelijk lelijk, slechts een enkeling is met enige vorm van stijl gemaakt. Ik vraag me af of die gasten van hetzelfde soort vrouwen houden als auto's: zo veel mogelijk plamuur, zo min mogelijk inhoud.
quote:Ik weet van het Opelforum toevallig dat er hier een andere nokkenas in zit, zuigers, gevlakte cylinderkop, titanium kleppen, semi onafhankelijke achteras, chip enz enz. En er lag een dikke nos fles achter in. Dus voor DEZE auto gaat het niet echt op
Op maandag 14 juli 2003 00:26 schreef Eric82 het volgende:[..]
nou bekijk deze eens
deze heeft z'n blokje eventjes gepoetst, mooie groene dopjes en een lawaaifilter....
Waarom zou je dan überhaupt je motorkap openzetten?? Waar zijn de sequentiële turbo's en de gigantische intercooler?? Hij (of zij) heeft zo te zien al het budget besteed aan die monsterlijke velgen waardoor de remschijven pas echt tot hun recht komen...
Behalve die NSX mag je er bijna vanuit gaan dat het bij de rest net zo zit als bij de bovenstaande auto het geval is. Veel bekijks maar respect?? Dacht het niet.
Maar goed, ieder z'n auto....die van mij maakt trouwens ook meer geluid dan dattie snel is
[Dit bericht is gewijzigd door 22Jarige op 14-07-2003 01:02]
On-topic
Deze persoon heeft wel geld voor een NSX maar niet voor een beetje fatsoenlijke velgen, laat staan een bodykit of id.
http://members.chello.nl/rrichter/leiden/a2.jpg
http://members.chello.nl/rrichter/leiden/a23.jpg
en http://members.chello.nl/rrichter/leiden/a27.jpg
De rest vind ik echt niet mooi, het is allemaal veel te laag, te "stoer"...Al dat overdreven gedoe...allemaal patsen dat hun auto iets lager is, dat ze nog duurdere velgen hebben dan een ander, dat ze mooiere booskijkers hebben, meer pk's blablabla, maar het wordt er echt niet mooier op
Maar de helderwitte achterlichten vind ik erg uitgemolken en lelijk. Die dan net als die zwarte Astra, dat ziet er nog lekker stoer en apart uit.
Dat ene oude rode golfje vind ik nog wel aardig trouwens
tenminste niet van die bling bling velgen, maar gewoon lekker ralley look, wel weer jammer van die geblindeerde ramen.
Bijna hetzelfde als je als vrouw op een galafeest komt in een dure designer jurk en er blijkt iemand rond te lopen met dezelfde.... Je probeert je met je getunede auto te onderscheiden, maar dat gaat op deze manier niet echt lukken..
quote:......jammer, kies ik net die uit als voorbeeld, zie ook nu pas het NoS stickertje
Op maandag 14 juli 2003 00:38 schreef 22Jarige het volgende:[..]
Ik weet van het Opelforum toevallig dat er hier een andere nokkenas in zit, zuigers, gevlakte cylinderkop, titanium kleppen, semi onafhankelijke achteras, chip enz enz. En er lag een dikke nos fles achter in. Dus voor DEZE auto gaat het niet echt op
dus Kreator heeft wel een beetje gelijk...
quote:als deacon die audi heb gezien.....dan komen er waarschijnlijk wel weer andere velgen onder die tigra...hem kennende tenminste...
Op maandag 14 juli 2003 09:49 schreef WaSTeiL het volgende:
Ligt het nu aan mij of hebben deze beide dezelfde "mooie"velgen? Alleen die van die Tigra zijn iets groter....
Bijna hetzelfde als je als vrouw op een galafeest komt in een dure designer jurk en er blijkt iemand rond te lopen met dezelfde.... Je probeert je met je getunede auto te onderscheiden, maar dat gaat op deze manier niet echt lukken..
quote:Alleen jammer van de Lexus achterlichten, vind dat persoonlijk geen verfraaiing bij deze Audi. Verder vind ik die Corrado er ook mooi uitzien, alleen jammer van die roodkleurige lampjes in de achterlicht units. Maar voor de rest ziet ie er gewoon mooi uit.
Op zondag 13 juli 2003 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]Die vind ik nou echt mooi....was er ook op automaxx
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 15-07-2003 19:04]
deze wil ik ook gaan halen... maar ze zijn een beetje duur dus ik wacht nog ff af
Er loopt echt van alles daar rond, van hip-hop tot gabber van kakker tot stakker
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 15-07-2003 19:04]
quote:Kijk, super!!
Op zondag 13 juli 2003 22:04 schreef jacco het volgende:
Er zitten weer ene hoop zinloze reacties tussen. Meningen oke maar je hoeft andermans keuzes niet de grond in te trappen.
quote:Nuttige reactie op een topic van 2 maand oud...
Op dinsdag 9 september 2003 22:09 schreef Beejeseej het volgende:[..]
Kijk, super!!
Iedereen is tog verlieft op zn eigen karretje:) simel gegeven, simpel om te respecteren
quote:Exactly my thought's
Op dinsdag 9 september 2003 22:14 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Nuttige reactie op een topic van 2 maand oud...
Als er nou nieuwe pic's werden getoond...
quote:Een tigra heeft achter trommelremmen
nou bekijk deze eens
...
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:54 schreef trance40 het volgende:
[afbeelding]Welke steek in je hoofd zit er toch los als je dit soort velgen onder je auto klap
-edit-
Nog zo een
[afbeelding]
Men koopt een auto voor 400 euro en verbouwd hem vervolgens voor enkele duizenden euro's
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:25 schreef Suzziieee het volgende:[..]
als deacon die audi heb gezien.....dan komen er waarschijnlijk wel weer andere velgen onder die tigra...hem kennende tenminste...
En niet zoveel commentaar geven op ons autogekken joh..tis ons geld...en ja.. mijn kadett het ook al duizenden euros gekost...maar laat ons lekker... ik snap dat niet iedereen die passie heb..maakt niet uit..maar verklaar ons niet voor gek... it's a way of life
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:28 schreef Eric82 het volgende:[..]
......jammer, kies ik net die uit als voorbeeld, zie ook nu pas het NoS stickertje
quote:
Op maandag 14 juli 2003 00:38 schreef 22Jarige het volgende:[..]
Ik weet van het Opelforum toevallig dat er hier een andere nokkenas in zit, zuigers, gevlakte cylinderkop, titanium kleppen, semi onafhankelijke achteras, chip enz enz. En er lag een dikke nos fles achter in. Dus voor DEZE auto gaat het niet echt op
dus Kreator heeft wel een beetje gelijk...
quote:
Op maandag 14 juli 2003 00:32 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Hum... OPEL TIGRA 1.4 16V. MOT.X14XE 66KW
Wat een nep!
90% van de gepostte wagens vind ik afschuwelijk lelijk, slechts een enkeling is met enige vorm van stijl gemaakt. Ik vraag me af of die gasten van hetzelfde soort vrouwen houden als auto's: zo veel mogelijk plamuur, zo min mogelijk inhoud.
quote:Jezus, wat een blaatschapen hier.
nou bekijk deze eens
1.4 16V (gereviseerd)
Open Air Filter
Jap style exhaust system
50pk Shotje nossss
En voordat jullie beginnen te schreeuwen over zijn remmen.
Helemaal ferrodo shit voor, achter trommels. (wordt anders)
Voor de rest weet ik niet zo 123 zijn motor veranderingen.
Ik weet wel dat dit de laatste meeting was van hem. Hij ligt als het goed is bijna COMPLEET uit elkaar.
Andere kleur, motor swap etc etc...
Deze auto zal ongetwijfeld de mooiste tigra van Nl worden.
Ik persoonlijk zal een reportage maken hier op Fok! van zijn veranderingen, netzoals bij de calibra van armand.
Nogmaals, blaat niet voordat je weet wat deze auto inhoud, maak ik me best pissig om
quote:Dat is dan toch net zoiets als de mooiste wrat van Nederland? Maar goed dat ik Tigra's niet mooi vind, mag ik niet met iemand delen natuurlijk.
Op woensdag 10 september 2003 08:38 schreef t0n het volgende:
quote:En wat voor auto rijd jij?
Op woensdag 10 september 2003 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een roestbakken.
quote:Ik denk dat het meer het grootste voorbeeld word van foute tuning
Op woensdag 10 september 2003 09:00 schreef sop het volgende:[..]
Dat is dan toch net zoiets als de mooiste wrat van Nederland? Maar goed dat ik Tigra's niet mooi vind, mag ik niet met iemand delen natuurlijk.
quote:black a-licious wordt die ook wel genoemd
Op woensdag 10 september 2003 08:38 schreef t0n het volgende:Jezus, wat een blaatschapen hier.
Deze auto is met heel veel liefde en stijl getuned.
Specs:1.4 16V (gereviseerd)
Open Air Filter
Jap style exhaust system
50pk Shotje nossss
En voordat jullie beginnen te schreeuwen over zijn remmen.
Helemaal ferrodo shit voor, achter trommels. (wordt anders)Voor de rest weet ik niet zo 123 zijn motor veranderingen.
Ik weet wel dat dit de laatste meeting was van hem. Hij ligt als het goed is bijna COMPLEET uit elkaar.Andere kleur, motor swap etc etc...
Ik persoonlijk zal een reportage maken hier op Fok! van zijn veranderingen, netzoals bij de calibra van armand.
Nogmaals, blaat niet voordat je weet wat deze auto inhoud, maak ik me best pissig om
quote:laat ook maar.
Op woensdag 10 september 2003 10:45 schreef ThaFreak het volgende:[..]
black a-licious wordt die ook wel genoemd
en even een flimpje erbij
http://www.r2racing.nl/movies/NOS.wmv
quote:Zeg het maar??
Op woensdag 10 september 2003 10:55 schreef sop het volgende:[..]
laat ook maar.
(overigens vind ik zo'n ruitenwisser omhoog echt geen porum.
quote:TNT Bumper heet 't.
Op woensdag 10 september 2003 11:05 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Zeg het maar??
De buitenkant ben ik zelf ook niet echt van gecharmeerd mede door de monster-voorbumper (ja dat is volgens mij de echte benaming).
Maar zo te zien tijd hij wel lekker!
Ach weetje, krijg het schijt allemaal vuile stinkende kut miereneukers, als je geen zinnige reply hebt, tief dan op naar ONZ.
ThaFreak, no offence naar jou, maar naar de rest van de mensen die niet weten wat een mening is.
De mazzel, schijtkoppen
quote:En het jammere is dat dit steeds vaker gebeurt, dit soort opmerkingen van bah, lelijk of
Op woensdag 10 september 2003 11:11 schreef t0n het volgende:[..]
TNT Bumper heet 't.
159 pk uit een 1.4'tje met nos.
Niet slecht.Ach weetje, krijg het schijt allemaal vuile stinkende kut miereneukers, als je geen zinnige reply hebt, tief dan op naar ONZ.
ThaFreak, no offence naar jou, maar naar de rest van de mensen die niet weten wat een mening is.
De mazzel, schijtkoppen
quote:Ik vind hem lelijk omdat ik een gewone Tigra al een lelijke auto vind. De uitbreidingen vind ik niet mooi omdat ik al die buitensporige uitbouw en chromen spiegels geen porum vind.
Op woensdag 10 september 2003 11:11 schreef t0n het volgende:
quote:Het gaat mij ook niet direct om jou, Maar goed ik vind Tigra's wel mooi.
Op woensdag 10 september 2003 11:23 schreef sop het volgende:[..]
Ik vind hem lelijk omdat ik een gewone Tigra al een lelijke auto vind. De uitbreidingen vind ik niet mooi omdat ik al die buitensporige uitbouw en chromen spiegels geen porum vind.
soms is er gewoon geen normale post meer te vinden op PTA
quote:Kijk dit is tenminste een onderbouwing erbij
Op woensdag 10 september 2003 11:23 schreef sop het volgende:[..]
Ik vind hem lelijk omdat ik een gewone Tigra al een lelijke auto vind. De uitbreidingen vind ik niet mooi omdat ik al die buitensporige uitbouw en chromen spiegels geen porum vind.
De Tigra vind ik een mooie auto op zich, alleen niet echt stijlbaar omdat hij al zo 'rond' is.
Dat hij zn hele motor onder handen heeft genomen is wmb echt wel: restecp
Sommige zien er uit alsof is gedacht:
Die velgen zijn vet, doen we. Die spiegels zijn cool, doen we. Die sideskirts ook, doen we. Zou het eigenlijk samen ook mooi zijn? ach dat maakt niet uit.
En regarding de honda nsx, jammer van die velgen maar wel een honda nsx
Ze hebben allemaal wel aardige elementen, maar beetje bij mekaar geraapt zooitje van styling-elementen soms
quote:WAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, en jij noemt jezelf een autokenner?!?!?!?!
Op dinsdag 9 september 2003 23:34 schreef Makster het volgende:
Mooie trommelremmen
En tegen de rest, die tigra is gewoon superrrrrrrvet, komt ook wel een dik blok in en dan rijd ie jullie allemaal zoek!!!
Respect hebben voor andermans werk is moeilijk he!!
Ik loop jullie rollator toch ook niet af te zeiken!?!?!
Greetz Ali-GSI
Renault 4 GT Turbo 1.4
Ik geef toe, dat motorisch tunen klinkt leuk, maar pak dan in ieder geval een beetje auto, en niet een afgedankt boodschappenkarretje.
Zo rijdt er hier in Tilburg ook een zwarte Renault Twingo rond met twee grijze strepen over z'n auto en continu mistlampen aan. Ook al ging die kar in 3 seconden naar de 100, ik lach hem nog steeds vierkant uit, want voor dat geld wat je aan tunen ed kwijt bent had je toch wel een iets leukere auto kunnen kopen.
quote:Had ie kunnen doen maar als die gast nou die wagen echt super vindt.....
Op woensdag 10 september 2003 17:03 schreef _VoiD_ het volgende:
Boeit mij dat nou als een tigra mij zoekrijdt.Ik geef toe, dat motorisch tunen klinkt leuk, maar pak dan in ieder geval een beetje auto, en niet een afgedankt boodschappenkarretje.
Zo rijdt er hier in Tilburg ook een zwarte Renault Twingo rond met twee grijze strepen over z'n auto en continu mistlampen aan. Ook al ging die kar in 3 seconden naar de 100, ik lach hem nog steeds vierkant uit, want voor dat geld wat je aan tunen ed kwijt bent had je toch wel een iets leukere auto kunnen kopen.
quote:Daar gaat het mij niet om!!
Op woensdag 10 september 2003 17:03 schreef _VoiD_ het volgende:
Boeit mij dat nou als een tigra mij zoekrijdt.Ik geef toe, dat motorisch tunen klinkt leuk, maar pak dan in ieder geval een beetje auto, en niet een afgedankt boodschappenkarretje.
quote:Mja kweenie hoor, als je goed naar het plaatje kijkt zie ik wel degelijk achter remtrommels zitten, en btw waaruit maak jij op dat die Astra een 2.0 16v is?
Op woensdag 10 september 2003 17:14 schreef Ali-GSI het volgende:
Daar gaat het mij niet om!!
Die bovenste astra op de pagina heeft dus wel remschijven rondom, en hij zegt mooie remTROMMELS.
OPEL ASTRA 2.0 16V. HB. MOT.X20XEV 100KW
quote:Ckers wel!! Is verplicht om ze te hebben, en als je goed kijkt, zie je ook wel dat het een remschijf is!!
Op woensdag 10 september 2003 17:29 schreef _VoiD_ het volgende:
Volgens autoweek hebben niet alle astra 2.0 16v schijven achter trouwens.....
en ik ken die auto en die gozer van meetings dus.....
greetz alex
quote:Elke vrijdag vanaf 20.00 ongeveer.
Op woensdag 10 september 2003 16:59 schreef Beaker het volgende:
Wanneer is de volgende meeting dan kom ik ook met mijn autoRenault 4 GT Turbo 1.4
quote:Ten eerste noem ik mezelf geen autokenner dat maak jij ervan.
Op woensdag 10 september 2003 16:55 schreef Ali-GSI het volgende:[..]
WAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, en jij noemt jezelf een autokenner?!?!?!?!
Als je goed kijkt zie je dat het remschijven zijn, want dit is een opel astra 2.0 16V en die zijn standaard allemaal afgeleverd met remschijven RONDOM!!!!HAHAHAHAHAH autokenner.. MY ASS!!!!
Ga ff met je driewieler of je spartamet lopen spelen en doe niet alsof je verstand hebt van auto's!!!En tegen de rest, die tigra is gewoon superrrrrrrvet, komt ook wel een dik blok in en dan rijd ie jullie allemaal zoek!!!
Respect hebben voor andermans werk is moeilijk he!!
Ik loop jullie rollator toch ook niet af te zeiken!?!?!Greetz Ali-GSI
Tot ziens meneer de autokenner
quote:Trek het je neit aan, zijn wel degelijk trommels die er opzitten
Op woensdag 10 september 2003 18:59 schreef Makster het volgende:[..]
Ten eerste noem ik mezelf geen autokenner dat maak jij ervan.
Ten tweede lijken het toch echt op remtrommels, als ik er naast zit zal ik heus net de enige zijn die het verkeerd ziet. Ziet er in ieder geval niet mooi uit.
Ten derde heb ik zeker wel respect voor andermans Bloed Zweet en Tranen.
Ten vierde blaas ik je poep met je Kadet.
Ten vijfde het blijft een Opeloops
Tot ziens meneer de autokenner
Dient het Transferium daar tenminste nog ERGENS voor.
Er staan echt nooit auto, ja, mensen die naar de Mc gaan, maar verder zie ik er nooit wat staan.
Lekker boeiend toch wat anderen van jouw auto vinden?
Ik krijg ook wel is commentaar op mijn donkergroene Volvo diesel scheurmonster, maar ik vind het bruut dat je het niet van buiten ziet dat ie chipped is naar 145 ipv 115pk; en mijn reactie naar mensen die mij ff in proberen te halen met een Golfje
kids....
[Dit bericht is gewijzigd door Ali-GSI op 11-09-2003 00:23]
quote:Geen gelukkig
Op woensdag 10 september 2003 10:02 schreef pr0f het volgende:[..]
En wat voor auto rijd jij?
Overigens bespeur ik hier dezelfde 'meeloperij' als het bekende BrEeZaH!! Eén iemand roept: Opel zuigt; iedereen denkt ineens, ja, Opel zuigt!
Verder denk ik dat sommige mensen toch nog maar eens langs de opticiën moeten gaan want die (afgrijselijke) zwarte Opel Astra heeft wel degelijk schijfremmen... je kan zelfs de ontluchtingsbout zien zitten op de (zilverkleurige) remklauw...
quote:Vrouwen auto
Op donderdag 11 september 2003 16:44 schreef Partyman het volgende:
[afbeelding]Damn die is nice !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |