quote:[newbie-mode]
Op zondag 13 juli 2003 17:02 schreef Ingrate het volgende:
www.gehandicapenseks.nl
Nouja, ontopic, ik heb zo geen url voor je. Ben de naam ervan vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 13-07-2003 17:04]
quote:was een hele tijd geleden in het nieuws dat ergens een of andere gemeente de hoeren betaalde voor iemand die gehandicapt was/is, kan het zovlug ff niet meer vinden welke gemeentte
Op zondag 13 juli 2003 17:00 schreef Jim_Carrey het volgende:
Ik weet dat er instanties zijn die er voor zorgen dat gehandicapten ook gewoon aan de seks komen. Weet iemand hier meer van?
quote:Lichamelijke gehandicapten, spasten en dergelijke, hebben toch een soort extra... 'handicap' in het krijgen van vriendinnetjes, denk je zelf ook niet?
Op zondag 13 juli 2003 17:02 schreef Lightman het volgende:
Euh, je bedoelt toch niet zoiets als hoeren voor gehandicapten? Gehandicapten kunnen toch ook gewoon een vriendin krijgen, of zie ik het verkeerd?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 14-07-2003 00:31]
quote:natuurlijk kan dat gewoon.
Op zondag 13 juli 2003 17:02 schreef Lightman het volgende:
Euh, je bedoelt toch niet zoiets als hoeren voor gehandicapten? Gehandicapten kunnen toch ook gewoon een vriendin krijgen, of zie ik het verkeerd?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 14-07-2003 00:34]
quote:en als het vrouwtje nou in de stoel zit
Op zondag 13 juli 2003 17:37 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
quote:Dan moet ze een voorbinddildo om doen
Op zondag 13 juli 2003 17:38 schreef Steve-O het volgende:[..]
en als het vrouwtje nou in de stoel zit
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 14-07-2003 00:35]
quote:en als het nou een trio is
Op zondag 13 juli 2003 17:38 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Dan moet ze een voorbinddildo om doen
Niet dat ik het idee hoeren voor gehandicapten geil vindt ofzo, maar t is toch wel apart dat die mensen dat voor gehandicapten over hebben..
quote:Dan moet je een gat achterin de rolstoel maken.
Op zondag 13 juli 2003 17:39 schreef Steve-O het volgende:[..]
en als het nou een trio is
ik zou bij god niet weten of daar info over op het net is.
quote:ik vind het niet belachelijk, bij de week van williebrord ging het dus over een lichamelijk gehandicapte man die zichzelf niet meer kon bevredigen aangezien hij geen controlle meer had over zijn handen.
Op zondag 13 juli 2003 19:05 schreef catena het volgende:
Ik vind dat echt belachelijk! Hoeren voor gehandicapten, omdat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen. Wat een onzin reden zeg. Alsof een vriendin/vriend hebben alleen maar voor de sex is.
aangezien sex toch een behoefte is voor de mens en je er behoorlijk gefrustreerd kan van raken als je het niet hebt, dit gaat dus niet over een vriend/vriendin hebben zoals je hierboven zegt.
quote:Die mensen hebben ook hun behoeftes...
Op zondag 13 juli 2003 19:05 schreef catena het volgende:
Ik vind dat echt belachelijk! Hoeren voor gehandicapten, omdat ze geen vriend/vriendin kunnen krijgen. Wat een onzin reden zeg. Alsof een vriendin/vriend hebben alleen maar voor de sex is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |