quote:SMB 2, is echtg vett multiplayer, single player is
Op maandag 14 juli 2003 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, toch eens kijken naar dat TS 2
Prime en TWW heb ik al, en een vriend heeft SMB, dus dat zit wel goed
Voor single player is Resident evil remake
quote:Goddelijk idd
Op maandag 14 juli 2003 19:15 schreef HomerJ het volgende:Voor single player is Resident evil remake
Weet iemand hoe duur verzendkosten van Lik-Sang naar hier zijn voor 2 GameCube spellen?
Als ik ze via een vriend in Japan koop kost dat me zo'n 105 Euro voor Viewtiful Joe & F-Zero GX inclusief EMS verzendkosten. Maar ik vraag me af of de verzendkosten duurder zijn bij lik-sang.com, omdat 'k daar zonder die op 112 Euro kom, wat geen noemenswaardig verschil is.
quote:5 Euro Global Shipping Kosten,.... heb even mijn rekening gechecked
Op maandag 14 juli 2003 21:56 schreef supadupagama het volgende:
Coole OPWeet iemand hoe duur verzendkosten van Lik-Sang naar hier zijn voor 2 GameCube spellen?
Als ik ze via een vriend in Japan koop kost dat me zo'n 105 Euro voor Viewtiful Joe & F-Zero GX inclusief EMS verzendkosten. Maar ik vraag me af of de verzendkosten duurder zijn bij lik-sang.com, omdat 'k daar zonder die op 112 Euro kom, wat geen noemenswaardig verschil is.
quote:Resident Evil Remake is
Op maandag 14 juli 2003 19:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goddelijk idd
quote:Ieder zijn mening
Op maandag 14 juli 2003 22:12 schreef Denni5 het volgende:[..]
Resident Evil Remake is
, en niet zo'n beetje ook.
Toegegeven, graphics en geluid zijn dik in orde, de sfeer ook, maar het is gewoon niet lekker speelbaar, dan zou ik eerder voor Eternal Darkness opteren.
quote:Even door die zure appel van de controls heen bijten, dan kan je ze allemaal moeiteloos spelen...
Resident Evil Remake is
Toegegeven, graphics en geluid zijn dik in orde, de sfeer ook, maar het is gewoon niet lekker speelbaar, dan zou ik eerder voor Eternal Darkness opteren.
quote:Bedankt! Moest jij ook 19% belasting/import kosten van de douane betalen, of verstuurt Lik-Sang het netjes als "gift" ??
Op maandag 14 juli 2003 22:12 schreef Chocobo het volgende:
5 Euro Global Shipping Kosten,.... heb even mijn rekening gechecked
quote:Ik moet het nog krijgen maar als de Douane mijn shit wilt checken zou je moeten betalen ja
Op dinsdag 15 juli 2003 08:04 schreef supadupagama het volgende:[..]
Bedankt! Moest jij ook 19% belasting/import kosten van de douane betalen, of verstuurt Lik-Sang het netjes als "gift" ??
quote:Bollocks, RE: remake is extreem ruig en een van de redenen waarvoor ik nu dus een cube heb
Resident Evil Remake is
quote:Ja, dat is inderdaad de grootste ergernis in het spel, de extreem houterige controls, en daardoor speelt het spel gewoon niet lekker. En dat vind ik jammer, want zodra het spel uitwas ben ik het wezen halen, omdat ik er zoveel van verwachtte, maar het was echt een anticlimax.
Op dinsdag 15 juli 2003 01:17 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Even door die zure appel van de controls heen bijten, dan kan je ze allemaal moeiteloos spelen...
quote:De besturing valt inderdaad mee, in de zin dat ze makkelijk te leren zijn, maar dan nog ist gewoon extreem houterig vind ik, en daarom speel ik liever een Eternal Darkness, ook al is die makkelijker, dat speelt gewoon lekkerder.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Bollocks, RE: remake is extreem ruig en een van de redenen waarvoor ik nu dus een cube heb
De besturing valt reuze mee, en als je het door hebt speelt het net zo makkelijk als mario bros.
quote:Ik heb eigenlijk geen een moment last van de controls.
Op dinsdag 15 juli 2003 11:49 schreef Denni5 het volgende:[..]
De besturing valt inderdaad mee, in de zin dat ze makkelijk te leren zijn, maar dan nog ist gewoon extreem houterig vind ik, en daarom speel ik liever een Eternal Darkness, ook al is die makkelijker, dat speelt gewoon lekkerder.
Als ik een spel speel, wil ik me compleet kunnen richten op wat er zich op het scherm afspeelt, en dat kan ik bij R:E gewoon niet, maar gelukkig kon ik hem ruilen voor Time Splitters 2, en dat was echt een werelddeal vond ik, ik hoop voor die ander, dat hij ook zo weg is van R:E als jullie.
Maar je kan niet voorstellen hoe wij goed wij RE vinden, ook 1 van mijn reden vooor een cube
quote:Het spel zelf IS goed, maar wordt voor mij compleet vergald door de kutcontrols. In de vervolgen op RE zijn de controls zeker constant hetzelfde als in dit "origineel"?
Op dinsdag 15 juli 2003 11:56 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk geen een moment last van de controls.
Maar je kan niet voorstellen hoe wij goed wij RE vinden, ook 1 van mijn reden vooor een cube
quote:Dat is ook weer een mening ... Ik ben nogsteeds aan het spelen op de 1 player levels ... op 2 extreme levels na zijn ze erg goed te doen ...
Op maandag 14 juli 2003 19:15 schreef HomerJ het volgende:[..]
SMB 2, is echtg vett multiplayer, single player is
maar mulitplayer
quote:Goh, zou je denken?
Op woensdag 16 juli 2003 00:57 schreef Lexie het volgende:
Mario Party 4 vandaag binnen gekomen. Eerste indruk: lijkt me wel grappig om met meerdere mensen te doen
Veel plezier met MP4.
quote:Tip: krat bier, bittergarnituurtje, 3 vrienden en 't is helemaal geweldig
Mario Party 4 vandaag binnen gekomen. Eerste indruk: lijkt me wel grappig om met meerdere mensen te doen
quote:Dat was mijn indruk al voordat deel 4 er was Gijs
quote:Je gaat het zo grappig vinden
quote:Maar singleplayer is niet echt waar Mario Party voor gemaakt is, ook al zit er een storymode in. Je mist dan gewoon de lol die je anders met zn 4en hebt.
Op woensdag 16 juli 2003 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je gaat het zo grappig vinden
quote:Ik heb MP ook nooit in mijn eentje gespeeld
Op woensdag 16 juli 2003 11:55 schreef Denni5 het volgende:[..]
Maar singleplayer is niet echt waar Mario Party voor gemaakt is, ook al zit er een storymode in. Je mist dan gewoon de lol die je anders met zn 4en hebt.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb MP ook nooit in mijn eentje gespeeld
Is Medal of Honor: Frontline eigenlijk een goed spel? Want ik zit er over te denken om die aan te schaffen, of iemand zo gek te krijgen het te ruilen met een van mijn spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |