abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2003 @ 15:11:36 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11743663
Tzal wel aan mn katerige gevoel liggen waarschijnlijk, maar ik heb echt ff de schurft aan lawaai!

Je kan niet eens rustig in alle stilte een boek lezen of de ene ronkende motor volgt de ander op. De een met een nog luidere uitlaat dan de ander.
Ze zouden herrie moeten verbieden in woonwijken..
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer) zo veel mogelijk lawaai en herrie produceren. Er is niemand die er van geniet alleen de egoist op dat pokkeding.
En als het dan ff rustig is.. komen de GTI boys de hoek opgescheurd met een snelheid dat je je nog afvraagt welke plaat er nou aan stond op zn stereo als hij al de wijk weer uit is.

tijd voor een hutje op de hei.

The truth was in here.
pi_11743678
zatte mensen veroorzaken ook veel overlast
  zondag 13 juli 2003 @ 15:13:41 #3
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_11743700
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef Conflict het volgende:
inderdaad, pak aan
852002IWASTHERE
  zondag 13 juli 2003 @ 15:14:36 #4
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_11743716
ik vind het prima rustigevend om naar te luisteren.
Doe relaxed weetje?!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:14:47 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11743720
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef Conflict het volgende:
-10 generalisatie

Het gaat hier om die stink motoren, met een proleet er op die na een ritje hartstikke doof is geworden.. echter de buurt ook.

The truth was in here.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:15:12 #6
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_11743728
Nou wil je dan hier in het vliegtuig lawaai zitten
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 13 juli 2003 @ 15:15:16 #7
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_11743729
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:11 schreef Bastard het volgende:
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer)

Ik hoop niet dat jij ooit een motorrijbewijs haalt als je de functie van het leer niet begrijpt.

voor je eigen bestwil

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 13 juli 2003 @ 15:15:59 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11743739
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef dabadbass het volgende:
Ik woon toch gvd niet op de startbaan! Hoewel je het soms wel zou denken..
The truth was in here.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:18:39 #9
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_11743785
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik woon toch gvd niet op de startbaan! Hoewel je het soms wel zou denken..

En bij mij denk je het constant
  zondag 13 juli 2003 @ 15:25:36 #10
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_11743897
Ik ben het eens met de topicstarter. 100%. Bij ons in de buurt zijn 't ook nogal 's scootertjes. Echt diep- en dieptriest. Achter bij ons woont ook zo'n motorrijder trouwens. Haalt 'ie zijn bike uit de schuur. Start de motor en laat 'm 10 minuten stationair lopen voor hij echt weggaat. Echt heel stoer vind ik dat. Het is een bink. De kutmongool. En heeft 'ie ook een Scirocco waar hij met regelmaat de 80 lijkt te halen binnen de b.k.

Kortom: alle herriemakers: VAL DOOD! NU!

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:27:47 #11
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11743930
Jaaaa zuigt allemaal. Of 't nou snerpende brommertjes zijn of zwaar ronkende motoren, weg ermee.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:27:53 #12
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_11743931
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef dabadbass het volgende:
Daar heb je ws zelf voor gekozen.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 13 juli 2003 @ 15:27:54 #13
60986 judel
blauwbilkikker
pi_11743933
vervelend he als je alleen een fiets hebt...
Ineens weet je het....
www.pgs3000.nl
  zondag 13 juli 2003 @ 15:38:15 #14
40584 Bushmaster
Microschoft
pi_11744108
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer)

Je bent een jankert

Eigen brokjes eerst.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:38:48 #15
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_11744113
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:27 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Daar heb je ws zelf voor gekozen.

Als ik nog bij mijn ouders woon heb ik dat niet zelf gekozen trouwens daarna heeft schiphol nog veel meer banen erbij gebouwd
  zondag 13 juli 2003 @ 15:40:28 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11744151
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:27 schreef judel het volgende:
vervelend he als je alleen een fiets hebt...
Shut up, kheb een stille auto De patsers in een auto

Dood aan het terreur dat herrie heet, en dat er maar een verbod op motoren in de woonwijk mag komen.

The truth was in here.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:41:14 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11744168
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:25 schreef JeOma het volgende:
Ik ben het eens met de topicstarter. 100%. Bij ons in de buurt zijn 't ook nogal 's scootertjes.
Ook zo triest die dingen inderdaad, herrie makende ondingen!
The truth was in here.
pi_11744605
Nog nooit op een motor gezeten zeker.
  zondag 13 juli 2003 @ 16:09:59 #19
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_11744643
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:07 schreef Marruk het volgende:
Nog nooit op een motor gezeten zeker.
Ik wel. Was leuk om te doen, maar ik prefereer 4 wielen. Maar ik heb alle respect voor motorrijders, da's niet de punt. Maar het gaat hier om OVERBODIG herrie maken (zoals ik zei: een buurman die z'n motor echt compleet nutteloos minutenlang stationair laat lopen terwijl er mensen rustig in de tuin zitten te relaxen)...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_11744688
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:09 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ik wel. Was leuk om te doen, maar ik prefereer 4 wielen. Maar ik heb alle respect voor motorrijders, da's niet de punt. Maar het gaat hier om OVERBODIG herrie maken (zoals ik zei: een buurman die z'n motor echt compleet nutteloos minutenlang stationair laat lopen terwijl er mensen rustig in de tuin zitten te relaxen)...

Ja ok, dat wel. Daar kan ik inkomen, als iemand net zijn nieuwe laseruitlaat minutenlang gaat testen zonder erop te rijden is het inderdaad ergerlijk. Maar topicstarter komt nogal erg agressief over op motorrijders (elke motorrijder)

enne, zo'n leren jas is nodig bastard

zondag 13 juli 2003 @ 16:59:36 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11745228
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:12 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ja ok, dat wel. Daar kan ik inkomen, als iemand net zijn nieuwe laseruitlaat minutenlang gaat testen zonder erop te rijden is het inderdaad ergerlijk. Maar topicstarter komt nogal erg agressief over op motorrijders (elke motorrijder)

enne, zo'n leren jas is nodig bastard

Mag ik ff afreageren op iedere motorrijder omdat ik steeds word verstoord door die luide uitlaten?

Natuurlijk is zon lere jas nodig, je zal blij zijn als dat je hem draagt als je valt. Maar zeg eens eerlijk, is het nou echt zo gezond om zwart leer te dragen bij bijna 30 graden?

Ik mag lijden dat de motorrijders eens door krijgen dat ze met hun geliefde brik veel kwaaie gezichten veroorzaken. Tis gewoon puur eigen genot.. de rest zit niet te wachten op die herrie.
Dus een dikke vinger voor hun ja.

The truth was in here.
pi_11745277
Bij de topictitel zou je haast denken dat het om vibrators gaat
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  zondag 13 juli 2003 @ 17:03:04 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11745287
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:02 schreef DoucheMeermin het volgende:
Bij de topictitel zou je haast denken dat het om vibrators gaat
The truth was in here.
pi_11746050
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mag ik ff afreageren op iedere motorrijder omdat ik steeds word verstoord door die luide uitlaten?

Wie is er nu aan het generaliseren? Er zijn ook motoren die uiterst stil zijn...
quote:
Natuurlijk is zon lere jas nodig, je zal blij zijn als dat je hem draagt als je valt. Maar zeg eens eerlijk, is het nou echt zo gezond om zwart leer te dragen bij bijna 30 graden?
Als jij 100 rijdt dan heb je er weinig last van dat het 30 graden is. Maar aangezien jij nooit een motor hebt aangeraakt kan je dat ook niet weten
quote:
Ik mag lijden dat de motorrijders eens door krijgen dat ze met hun geliefde brik veel kwaaie gezichten veroorzaken. Tis gewoon puur eigen genot.. de rest zit niet te wachten op die herrie.
pi_11746192
daar heb ik ook zo last van er zit hier in de straat een eikel met een wegracer en meestal als ie om een uur of 9 weggaar dan vind hij het altijd nodig om flink volgas weg te trekken

lijkt wel of dat ding geen uitlaat heeft zo hard

en gelijk mijn kinderen wakker grrrr

van mij mag ie lekker ergen binnenkort om een boom tegenkomen met 200 km per uur

pi_11746340
alphen is gewoon een kutplek om te wonen, ben blij dat ik daar weg ben...

maar jah had ook kut buren BAH

pi_11746869
quote:
Tzal wel aan mn katerige gevoel liggen waarschijnlijk, maar ik heb echt ff de schurft aan lawaai!

Je kan niet eens rustig in alle stilte een boek lezen of de ene ronkende motor volgt de ander op. De een met een nog luidere uitlaat dan de ander.
Ze zouden herrie moeten verbieden in woonwijken..
Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer) zo veel mogelijk lawaai en herrie produceren. Er is niemand die er van geniet alleen de egoist op dat pokkeding.
En als het dan ff rustig is

geen motorrijder......
niet iedereen heeft dat leer aan... maar als je op een snelweg rijd is het toch wel handig, als je een schuiver maakt is het toch wel fijn om "Lekker stoer in het zwarte leer gehuld" te zijn
  zondag 13 juli 2003 @ 18:51:02 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11746947
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:45 schreef Pacifica het volgende:

[..]

geen motorrijder......

Nope dat ben ik niet, maar leg jij dan eens uit als kennelijk motor rijder, waarom dat motorrijden gepaard moet gaan met veel lawaai?
The truth was in here.
pi_11747070
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nope dat ben ik niet, maar leg jij dan eens uit als kennelijk motor rijder, waarom dat motorrijden gepaard moet gaan met veel lawaai?

jij vind t niet mooi dus, maar veel mensen vinden het mooi om hun motor mooi stationair te laten lopen...... want een grote chopper met zo'n scooter geluid ziet er niet uit.... ( of klinkt niet, hoe je t wil noemen )

een motor is een soort status-symbool, je laat m er mooi uit zien, laat m mooi klinken, je zorgt dat ie goed rijd, etc. ect.

pi_11747097
quote:

[..]

Nou, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_11747125
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:59 schreef Pacifica het volgende:

[..]

jij vind t niet mooi dus, maar veel mensen vinden het mooi om hun motor mooi stationair te laten lopen...... want een grote chopper met zo'n scooter geluid ziet er niet uit.... ( of klinkt niet, hoe je t wil noemen )

een motor is een soort status-symbool, je laat m er mooi uit zien, laat m mooi klinken, je zorgt dat ie goed rijd, etc. ect.

Hoe kan in hemelsnaam een hoop pokkeherrie mooi klinken?
  zondag 13 juli 2003 @ 19:04:18 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11747139
quote:

[..]

Hun motor stationair laten draaien.. ja hierbij bevestig je dus het eigen genot.. niet denkend aan de overlast die het veroozaakt. Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat motorrijders a-sociaal zijn.
quote:
Soort van verlenging zal ik maar denken.
The truth was in here.
pi_11747149
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe kan in hemelsnaam een hoop pokkeherrie mooi klinken?

vind jij niet maar ik en waarschijnlijk ook wat andere wel...
  zondag 13 juli 2003 @ 19:05:30 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11747161
Kortom, van mij mogen ze een doos watten in hun uitlaat stoppen binnen de bebouwde kom.
The truth was in here.
  zondag 13 juli 2003 @ 19:05:31 #35
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11747162
quote:

[..]

jij vind t niet mooi dus, maar veel mensen vinden het mooi om hun motor mooi stationair te laten lopen

Veel mensen vinden het geluid vervelend. Decibel-metertje er naast, boven een bepaalde waarde, hoppa je krijgt em terug als een vierkant blokje metaal wat mij betreft.
pi_11747226
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hun motor stationair laten draaien.. ja hierbij bevestig je dus het eigen genot.. niet denkend aan de overlast die het veroozaakt. Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat motorrijders a-sociaal zijn.
[..]

Soort van verlenging zal ik maar denken.

als je motor niet stationair draait gaat ie lijp doen.... afslaan en het is niet goed voor je motor.

en met je verlenging.... je wil toch van je spullen dat ze er mooi uit zien... en motor rijders hoeven niet asociaal te zijn, dat is net zo asociaal dat je eens een keer hard een goed nummer aan zet..... ben je dan ook asociaal volgens jou?

pi_11747243
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:05 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het geluid vervelend. Decibel-metertje er naast, boven een bepaalde waarde, hoppa je krijgt em terug als een vierkant blokje metaal wat mij betreft.

behalve met een kawasaki vulcan want daarvoor is het decibel niveau nog niet bepaald
pi_11747248
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:05 schreef Pacifica het volgende:

[..]

vind jij niet maar ik en waarschijnlijk ook wat andere wel...

Dus, omdat jij het lawaai mooi vindt mogen er vele anderen van meegenieten en voor jou part een gehoorbeschadiging oplopen.

Lekker egoïstisch zeg.............

zondag 13 juli 2003 @ 19:17:49 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11747343
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:09 schreef Pacifica het volgende:

[..]

als je motor niet stationair draait gaat ie lijp doen.... afslaan en het is niet goed voor je motor.

en met je verlenging.... je wil toch van je spullen dat ze er mooi uit zien... en motor rijders hoeven niet asociaal te zijn, dat is net zo asociaal dat je eens een keer hard een goed nummer aan zet..... ben je dan ook asociaal volgens jou?

Worst wat betreft het niet goed stationair draaien.. en naar mijn idee is de essentie van asociaal, het niet sociaal gedragen.

Ik vind het luid brullen op een motor door een woonwijk met een chopper echt een vorm van asociaal gedrag ja. En zo ook de radio die loopt te beuken in een auto, maar daar stoor ik mij persoonlijk dan minder aan, waarschijnlijk omdat ze niet eens in de buurt komen van het aantal decibel wat door de motor word veroorzaakt.

Ik kan het gewoon niet begrijpen dat er zoveel mensen zijn die maar zo veel mogelijk lawaai en overlast moeten maken met hun luide uitlaat.
Vind het ook echt niet stoer...

En nu ik toch aan het zeiken ben op motorrijders.. doe verdomme eens dat grote licht uit op die motor.
Ben je bang dat je niet word gezien? Pech, ga dan maar weer auto rijden.

The truth was in here.
pi_11747349
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus, omdat jij het lawaai mooi vindt mogen er vele anderen van meegenieten en voor jou part een gehoorbeschadiging oplopen.

Lekker egoïstisch zeg.............

helemaal lijp....
als iemand een gehoorbeschadiging van een motor oploopt....... dan is er iets niet goed met die motor of met de oren van het persoon....

maar dat is gewoon iets wat bij motor rijden hoort.... het geluid, en ik ben echt niet de enige die het mooi vind en jij bent echt niet de enige die het niet mooi vind...

maar door een beetje lijp tegen mij te gaan praten los je je "enorme" probleem heus niet op, en ook echt niet alle motorrijders met choppers zijn hells angels, maar dat geluid vinden sommige nou eenmaal mooi

pi_11747401
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

En nu ik toch aan het zeiken ben op motorrijders.. doe verdomme eens dat grote licht uit op die motor.
Ben je bang dat je niet word gezien? Pech, ga dan maar weer auto rijden.

hij is fijn.... als er een motorrijder zijn licht niet aan heeft en hij word dood gereden..... dat is niet erg maar gehoorsbeschadiging is vreselijk....

waarom ze gezien willen worden is omdat ze ietsjes kwetsbaarder zijn

zondag 13 juli 2003 @ 19:36:20 #42
19142 tslh
Never at ease.....
pi_11747640
Weet je wat ik nou irritant vind als ik in mijn tuin een boek zit te lezen?
- jankende kinderen en babies: kunnen die ouderen die niet binnen houden? Mooi hoor: trotse ouders.. Maar ik heb er niets mee en irriteer me er aan....
- mensen met barbeques: kan lekker de hele buurt meegenieten van hun stank en luide conversaties
- mensen die hun stereo/tv aanzetten en dan in de tuin gaan zitten luisteren
- mensen die om 10 uur 's morgens beginnen met klussen en de hele dag pokke herrie gaan maken
- mensen die hun hond in de tuin laten zitten (en soms zelfs op pad gaan) en dat beest dat constant zit te blaffen
en zo kan ik nog wel even doorgaan.......

En ja, ik rij zelf ook motor... En ik moet me aanpassen aan alles wat hierboven gebeurt. Dan kunnen al die anderen zich wel aan mij aanpassen als ik, op die weinige zomerdagen die Nederland rijk is, een stukje wil gaan rijden......

Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_11747683
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:18 schreef Pacifica het volgende:

[..]

helemaal lijp....
als iemand een gehoorbeschadiging van een motor oploopt....... dan is er iets niet goed met die motor of met de oren van het persoon....

maar dat is gewoon iets wat bij motor rijden hoort.... het geluid, en ik ben echt niet de enige die het mooi vind en jij bent echt niet de enige die het niet mooi vind...

maar door een beetje lijp tegen mij te gaan praten los je je "enorme" probleem heus niet op, en ook echt niet alle motorrijders met choppers zijn hells angels, maar dat geluid vinden sommige nou eenmaal mooi

Is "lijp" je stopwoordje? Maar goed, je zegt zelf dat sommige mensen het mooi vinden, dus, volgens jou moet de overgrote meerderheid die pokkeherrie maar accepteren. Sorry, ik vind het nog steeds egoïstisch klinken.
pi_11747757
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:36 schreef tslh het volgende:
Weet je wat ik nou irritant vind als ik in mijn tuin een boek zit te lezen?
- jankende kinderen en babies: kunnen die ouderen die niet binnen houden? Mooi hoor: trotse ouders.. Maar ik heb er niets mee en irriteer me er aan....
- mensen met barbeques: kan lekker de hele buurt meegenieten van hun stank en luide conversaties
- mensen die hun stereo/tv aanzetten en dan in de tuin gaan zitten luisteren
- mensen die om 10 uur 's morgens beginnen met klussen en de hele dag pokke herrie gaan maken
- mensen die hun hond in de tuin laten zitten (en soms zelfs op pad gaan) en dat beest dat constant zit te blaffen
en zo kan ik nog wel even doorgaan.......

En ja, ik rij zelf ook motor... En ik moet me aanpassen aan alles wat hierboven gebeurt. Dan kunnen al die anderen zich wel aan mij aanpassen als ik, op die weinige zomerdagen die Nederland rijk is, een stukje wil gaan rijden......

Ahummmmm..... Het gaat nu even over kutmotoren......
  zondag 13 juli 2003 @ 19:52:26 #45
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11747919
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:36 schreef tslh het volgende:
Ah, dus omdat anderen ook vervelende dingen doen mag jij herrie maken, da's logisch. Ik heb last van al die dingen EN van jou. Echt volslagen onzin dat je op die weinige zomerdagen die Nederland rijk is niet eens kan genieten van een rustige middag omdat hier motoren langs rijden die zo hard uit hun knalpijp waaien dat de ruiten ervan gaan trillen.
pi_11748070
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Is "lijp" je stopwoordje? Maar goed, je zegt zelf dat sommige mensen het mooi vinden, dus, volgens jou moet de overgrote meerderheid die pokkeherrie maar accepteren. Sorry, ik vind het nog steeds egoïstisch klinken.

wat heeft het er nou mee te maken dat lijp een stopwoorje is
pi_11748133
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ahummmmm.....

beetje last van arrogantie....
pi_11748371
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:59 schreef Pacifica het volgende:

[..]

wat heeft het er nou mee te maken dat lijp een stopwoorje is

Weet je niets beters?
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:03 schreef Pacifica het volgende:

[..]

beetje last van arrogantie....

Meer last van jochies op kutmotoren.
pi_11748489
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

Weet je niets beters?

jezus...... dat is echt wel 1 van de debielste opmerkingen die ik ooit gehoord heb.... weet je niks beters, ik heb niks beters nodig
pi_11748958
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:20 schreef Pacifica het volgende:

[..]

jezus...... dat is echt wel 1 van de debielste opmerkingen die ik ooit gehoord heb.... weet je niks beters, ik heb niks beters nodig

Je moet 's wat meer van de fles afblijven of neem anders een Oxazepammetje.
pi_11749015
Teeeering wat een zeikerds zeg. Rust is oke maar er gaat niets boven het geluid van een mooie ovale uitlaat onder een R-1, CBR of een vet getunede auto hoor. Ach ja, smaken verschillen nou eenmaal maar mijn rust mogen ze verstoren.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 13 juli 2003 @ 22:24:06 #52
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_11750859
Wat een jankbekken hier zeg. Doe oordoppen in als je je stoort aan motoren en auto's. Zoals iemand hier al zei, je hebt ook last van jankende en zeikende kinderen van buren, geluid wat veelste hard aanstaat, ook 's nachts enz. Op de motor heb ik ook altijd doppen in, anders klinkt het inderdaad veelste hard Er staan hier 3 motoren, maar nog nooit iemand geweest die zeurde over het geluid. Hoeven ze ook niet te doen, klagen helpt niet.
  zondag 13 juli 2003 @ 22:48:23 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11751445
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:24 schreef JK het volgende:
klagen helpt niet.
Maar mag wel in KLB als je het ff teveel word.
The truth was in here.
pi_11751871
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar mag wel in KLB als je het ff teveel word.

Hej bastard... waar rij je zelf in? op? mee?

Gazelle? ofzo?

Ik irriteer me aan fietsbellen

of rij je op een scooter?

Goh, kan dat kreng ook espresso zetten? tis net een koffiezet apparaat

zit je in een auto?

Kan je niet zachter starten?

Kortom. jij bent typisch iemand die altijd wat te zeiken zal hebben gok ik zo.

Ga in een grot wonen Misschien heeft Osama nog een plekkie voor je

zondag 13 juli 2003 @ 23:16:43 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11751978
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:10 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Ga in een grot wonen Misschien heeft Osama nog een plekkie voor je

Thanks voor de tip.
The truth was in here.
  zondag 13 juli 2003 @ 23:17:35 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11751992
Doe trouwens maar meteen een slotje.. klagen mag, maar de rest kotst over je heen.
The truth was in here.
pi_11752012
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je moet 's wat meer van de fles afblijven of neem anders een Oxazepammetje.

oh dus nu ben ik alcoholist...... ja, helemaal
pi_11752023
'k ben best gek van motoren (moet eigenlijk nog bellen om lessen te nemen), maar 'k snap ook niet helemaal waarom dat allemaal zo'n herrie moet maken.

behalve choppers, dan.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 juli 2003 @ 23:43:53 #59
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_11752426
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:20 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben best gek van motoren (moet eigenlijk nog bellen om lessen te nemen), maar 'k snap ook niet helemaal waarom dat allemaal zo'n herrie moet maken.

behalve choppers, dan.

Dat snap ik nou juist weer niet Die dingen gaan voor geen ene meter vooruit, en dan moeten ze wel herrie maken alsof ze opstijgen.
deed het licht uit
pi_11753929
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:43 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dat snap ik nou juist weer niet Die dingen gaan voor geen ene meter vooruit, en dan moeten ze wel herrie maken alsof ze opstijgen.

choppers janken niet

die brullen

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 14 juli 2003 @ 09:45:05 #61
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_11756197
quote:

Lekker stoer in het zwarte leer gehuld (Stupid met dit weer)....

Uhm...leer is de beste bescherming, dus nix met je "lekker stoer", en je moet niet zeiken (motorfreak )
  maandag 14 juli 2003 @ 10:14:50 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11756563
Een race motor moet het uit gillen van genot
er is niks mooiers dan het hoge gejank te horen van een motor die ver in de toeren klimt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11757448
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:01 schreef tntkiller het volgende:
daar heb ik ook zo last van er zit hier in de straat een eikel met een wegracer en meestal als ie om een uur of 9 weggaar dan vind hij het altijd nodig om flink volgas weg te trekken

lijkt wel of dat ding geen uitlaat heeft zo hard

en gelijk mijn kinderen wakker grrrr

van mij mag ie lekker ergen binnenkort om een boom tegenkomen met 200 km per uur

Heej bijdehandje, met je kl*tuh opmerking.....
Kan je niet gewoon wat nuttigs zegguh.....
Met je doodrijduh.... mafferd
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  maandag 14 juli 2003 @ 11:05:15 #64
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_11757493
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:14 schreef ook_gek het volgende:
Een race motor moet het uit gillen van genot
er is niks mooiers dan het hoge gejank te horen van een motor die ver in de toeren klimt
precies, ik woon aan een doorgaande 80km weg en het stikt hier van de motoren als het mooi weer is. ik ga vaak ff in de tuin staan kijken als er weer eens een groep van 30 SS voorbij komt knallen.
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  maandag 14 juli 2003 @ 11:33:33 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11758138
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:05 schreef super_honda het volgende:

[..]

precies, ik woon aan een doorgaande 80km weg en het stikt hier van de motoren als het mooi weer is. ik ga vaak ff in de tuin staan kijken als er weer eens een groep van 30 SS voorbij komt knallen.

Ik woon in scheveningen vlak bij het strand. Elke zondag met mooi weer hoor ik ze weer lekker door trekken. Heerlijk geluid En de van alkenmadenlaan is perfect om door te trekken de hoofd weg naar scheveningen een 50KM weg zonder zijstraten. Perfect om daar het gas open te trekken. wat ok vaak gebeurd. Zie je vaak motoren op hun achterwiel rijden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 14 juli 2003 @ 11:44:12 #66
14963 CatchDude
raspberry jam delta-v
pi_11758419
Hoei! Ik doe iets niet goed! Aangezien alle motorrijders klootzakken zijn ben ik daarin hevig te kort geschoten! Ik ga snel even buiten mijn motor aanzetten. Dan kan ik daar vanaf mijn balkon van genieten! Dan lekker een stukkie door de woonwijk hier blazen. Es kijken hoe hoog ik kom als ik over de verkeersdrempels spring! Kan ik wellicht gelijk een klein kind raken. Zorgen dat ik hem niet dood rijd, want dan blijft hij blerend op straat liggen en veroorzaakt zo nog wat extra geluid! Zeker als daarna ook de ambulance komt...Ho, wacht, gereedschap kistje mee naar buiten eerst, dan haal ik even mijn demper er af voor dat extra rauwe geluid!

Wat een ontzettend simpel topic zeg! Ik vind het zelfs een beetje een asociaal topic, want ik zit er op te reageren terwijl het heerlijk weer is buiten! Ik had verdorie heerlijk op mijn gemakkie aan het toeren kunnen zijn, maar ik had last van een of ander zeur topic waar ik op moest reageren! En zeg niet 'Je hoeft het niet te lezen' want je hoeft ook niet naar dat motor lawaai te luisteren!

En als je dan een keer last hebt van je buurman die zijn motor stationair laat draaien of zijn nieuw gemonteerde uitlaat aan het proberen is, heb dan de guts om er naar toe te stappen en hem te vragen of het wat minder kan. En heb je net een ECHTE asociale eikel er tussen zitten dan heb je echt vette pech en mag je dat komen posten, maar je zal zien dat een groot deel van de motorrijders hele relaxte mensen zijn die voor jou best het contact sleuteltje weer omdraaien als je er last van hebt.

The mystical potato head groove thing...
pi_11758994
Zo, da's een hoop frustratie . Kom je niet ergens wat tekort of zo

Een motor kan wat mij betreft geen herrie genoeg maken, als het maar een mooi geluidje is. Dat jij dat niet kunt waarderen is jouw probleem. Hutje op de hei misschien?

pi_11759134
Ik rij zelf ook motor en heb er een luidere uitlaat op gezet. De belangrijkste reden voor mij is niet het mooie geluid maar de veiligheid. Al die klote koekblikkers die zitten te , kun je op deze manier weer wakker maken. Zo voorkom je dat koekblikkers zonder goed te kijken een voorrangsweg op rijden of van rijbaan veranderen, omdat ze je aan horen komen. Daarom schakel ik ook vaak terug wanneer ik een mogelijk gevaarlijke situatie aan zie komen. Loud pipes save lives!!!!
Iedereen is uniek, behalve ik.
  maandag 14 juli 2003 @ 12:11:21 #69
61121 rikje
ik heb gelijk !!!!!!!!!!!!
pi_11759136
quote:

[..]

Lekkere vorm van generaliseren heb jij zeg.

Dus elke motorrijder heeft een leren pak en race uitlaat en laat zijn motor keihard warmdraaien?

Mag ik dan ook zeggen dat elke puber tot 25 niet kan rijden en te luide uitlaat onder zijn erg foute civic heeft? Dat ze te hard met piepende banden door mij straat rijden?

Ik ben en motorrijder en civic rijder heb onder beide standaard uitlaat en onder de 25 jaar.........Ik rijdt niet in het leer en laat mijn motro niet voorde deur warm draaien...

Ik haat mesnen die generaliseren.

maandag 14 juli 2003 @ 12:20:27 #70
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_11759370
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:05 schreef super_honda het volgende:
Is dat je MB in je usericon? Vette kleur!
deed het licht uit
pi_11759555
Verbasing wekkend toch, het generalisatie en inlevings vermogen van sommige mensen...

Maar ik zal niet de kwaadtse zijn,... jullie mogen allemaal een set oordopjes bij me komen halen.. en voor de topic starter zorg ik dat er nog een extra doosje prozac pilletjes klaarligt...

pi_11759769
Waar woon je? Zal es een paar rondjes om je huis rijden met m'n aprilia met open uitlaten.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  maandag 14 juli 2003 @ 12:38:40 #73
61123 ed-raket
Nove Nove Otto
pi_11759851
Ik ben me ook maar eens gaan registreren om op dit topic te kunnen reageren.

Wat een ongelofelijk gezeik van de topicstarter zeg.
GET A LIFE.

Even ter verduidelijking:
Dat 10 minuten stationair laten draaien noemt men ook wel warm laten draaien, iets dat geheel gebruikelijk is.

En over die zogenaamde pokkeherrie:
Wat de een pokkeherrie vind kan de ander geweldig mooi vinden.
Je hoort mij ook niet klagen als:

• de baby van de overburen weer eens de hele nacht zit te bleren
  • de kutkinderen in de straat telkens komen vragen of ze mogen komen spelen met onze hond
  • de buren 3 huizen verderop de hele avond EO's jongerendag zitten te oefenen buiten.
  • er weer eens zo'n GTI puper met 130dB door de straat rijd.
  • als al die kuthuisvrouwen in hun boodschappenkoekblik hun kutkinderen naar school moeten bregen.
  • of nog erger, 3 breed in de straat gaan fietsen.

• Oftewel,
    leven en laten leven. Vraag je voordat je over een ander gaat lopen zeiken eens af wat een ander over jou zou kunnen zeiken.

Oftewel zoals Monty Phyton het ooit zij: "Hij die vrij is van zonden, werpe de eerste steen."

Bye Bye Gatso see ya in court
      maandag 14 juli 2003 @ 12:42:12 #74
    27211 super_honda
    nu met een suzuki GS500E
    pi_11759945
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 12:20 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Is dat je MB in je usericon? Vette kleur!

MB in me user icon? ik heb nog steeds de honda vleugel toch? of heb ik zie ik dat nou verkeerd?

Plaatje van me MB:

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
    FOK!Fotoboek
    pi_11760130
    Echt belachelijk he? Met 30 graden in het leer, hoe verzinnen ze het...Kun je beter in de korte broek gaan:

pi_11760563
    quote:
    Ja, laten we dat ook gelijk invoeren voor het toekomstige kindje van "bijna pappa" Bastard. Krijsende kinderen midden in de nacht, rete irritant. Of van die jengelende en schreeuwende kinderen die in de straat aan het spelen zijn en continu met hun aanlopende en piepende fietsje tegen de schutting aanrijden. Of van die kutkinderen die irritant lopen te doen met hun supersoaker. En dat allemaal als ik van mijn rust wil genieten, hoe durven ze. Decibelmeter d'r naast en als het iets te hard is, hoppa, je krijgt hem/haar terug als vierkant hompje vlees.

maandag 14 juli 2003 @ 13:24:55 #77
    26733 Hellracer
    Life begins at 180Mph
    pi_11760890
    quote:

[..]

Dat red levens, motors zie je niet en zeker zulk volk als jij.
    Wij zijn erg kwetsbaar op de motor en mensen zien je niet dus moet je op een andere manier duidelijk maken dat je er aan komt.
    Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
      maandag 14 juli 2003 @ 13:27:48 #78
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11760958
    die zeikert is z'n mond zeker aardig gesnoerd want hij is angstvallig stil.

Of had ie gisteren z'n 5 minuten en zit ie nu weer onder de plak bij z'n wijf?

maandag 14 juli 2003 @ 13:31:07 #79
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11761045
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:27 schreef ed-raket het volgende:
    die zeikert is z'n mond zeker aardig gesnoerd want hij is angstvallig stil.

Of had ie gisteren z'n 5 minuten en zit ie nu weer onder de plak bij z'n wijf?

Wat mij betreft was het topic al voorzien van een slotje Maar als je het topic niet helemaal gelezen hebt snap ik het wel.
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 23:17 schreef Bastard het volgende:
    Doe trouwens maar meteen een slotje.. klagen mag, maar de rest kotst over je heen.
    The truth was in here.
      maandag 14 juli 2003 @ 13:34:35 #80
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11761123
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 15:38 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Als ik nog bij mijn ouders woon heb ik dat niet zelf gekozen trouwens daarna heeft schiphol nog veel meer banen erbij gebouwd

Je ouders hebben er dus wel voor gekozen Dat een belangrijke mainport als Schiphol gaat uitbreiden kon je altijd al verwachten.

Motoren kunnen overal rijden. Alleen er komt er hier 1 keer per maand zo'n luidruchgtige langs, nou om daar over te zeiken, dat vind ik een beetje overdreven

quote:
    Wij zijn erg kwetsbaar op de motor en mensen zien je niet dus moet je op een andere manier duidelijk maken dat je er aan komt
    Ja, maar je hebt een verschil tussen "goed hoorbaar" en "teringherrie" Met dat eerste val je al genoeg op hoor, dat 2e is gewoon om te patsen en andere mensen hebben er onnodig last van.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-07-2003 13:38]

maandag 14 juli 2003 @ 13:34:50 #81
    26733 Hellracer
    Life begins at 180Mph
    pi_11761132
    Ach als je geen argumenten kunt aanvoeren => slotje.
    Tja begin dan niet zo'n topic als je niet wilt discuseren.
    Ja, ik heb de gehele topic gelezen.
    Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
      maandag 14 juli 2003 @ 13:38:19 #82
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11761216
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:11 schreef Censere het volgende:

[..]

Ja, laten we dat ook gelijk invoeren voor het toekomstige kindje van "bijna pappa" Bastard. Krijsende kinderen midden in de nacht, rete irritant. Of van die jengelende en schreeuwende kinderen die in de straat aan het spelen zijn en continu met hun aanlopende en piepende fietsje tegen de schutting aanrijden. Of van die kutkinderen die irritant lopen te doen met hun supersoaker. En dat allemaal als ik van mijn rust wil genieten, hoe durven ze. Decibelmeter d'r naast en als het iets te hard is, hoppa, je krijgt hem/haar terug als vierkant hompje vlees.

Wat een onzinnige vergelijking. Laten we maar geen kinderen maar maken he. Goed voor het land. Jullie zeggen echt elk dom ding wat je invalt om je lawaaiproductie te rechtvaardigen.

Voor zover brommers en motoren legaal zijn kan je er niks aan doen, behalve ze goed aan de maximumsnelheid houden en lobbyen om de regels strenger te maken. Maar zodra iemand ook maar het geringste beetje over de norm gaat met zijn wijde/brede knalpijpen of opgevoerde brommertje laat ik er met alle graagte een pakkie van maken.

maandag 14 juli 2003 @ 13:40:24 #83
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11761261
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:24 schreef Hellracer het volgende:

[..]

Dat red levens, motors zie je niet en zeker zulk volk als jij.
    Wij zijn erg kwetsbaar op de motor en mensen zien je niet dus moet je op een andere manier duidelijk maken dat je er aan komt.

Flikker toch op met je kwetsbaar. Dan ga je toch lekker in een auto rijden!
      maandag 14 juli 2003 @ 13:42:04 #84
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11761300
    Ik vraag me af of er mensen zijn waar dagelijks van die zware motoren langskomen? Dat gebeurt hier echt zelden, en meestal is het dan zo'n motorclub met 20 motors (ofzo) na elkaar, das nog leuk om te zien.

Maar af en toe zo'n race motor langs, boeie.

maandag 14 juli 2003 @ 13:43:01 #85
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11761324
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:34 schreef Hellracer het volgende:
    Ach als je geen argumenten kunt aanvoeren => slotje.
    Tja begin dan niet zo'n topic als je niet wilt discuseren.
    Ja, ik heb de gehele topic gelezen.
    Nee, dat is het punt niet.. ik wilde KLAGEN over het TERINGGELUID van de meeste motoren. Dat heb ik gedaan.. mn hart gelucht.

Ik had kunnen weten natuurlijk dat ik een hoop nozems tegen de schenen zou trappen met dit onderwerp, nou ja so be it.
    Met ieder onderwerp heb je voor en tegen argumenten, maar ik heb helemaal geen zin om de discussie aan te gaan. Alsof het ook maar iets zou uithalen zeker?

Kheb wel wat geleerd overigs hoor... motorrijders zijn kleine kinderen die je hun speeltje (Lees klappertjespistool) niet mag afpakken.

The truth was in here.
      maandag 14 juli 2003 @ 13:44:56 #86
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11761379
    quote:
    over het TERINGGELUID van de meeste motoren
    Valt toch wel mee? Alleen die oude zware Harly Davidsons (en de rest) maken een zware teringherrie die je op een kilometer afstand nog makkelijk hoort, dat is gewoon om te patsen, en helemaal niet nodig, je stoort er erg veel mensen mee door het grote bereik. Doe dat lekker buiten de bebouwde kom ofzo.
      maandag 14 juli 2003 @ 13:46:10 #87
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11761415
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Alleen die oude zware Harly Davidsons (en de rest) maken een zware teringherrie die je op een kilometer afstand nog makkelijk hoort, dat is gewoon om te patsen, opzouten dus, die moeten maar buiten de bebouwde kom blijven ofzo.

Die zijn het ergst ja. Kunnen die niet gewoon verboden worden? De techniek is immers verder gevorderd heden ten dage.
    pi_11761563
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:38 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Wat een onzinnige vergelijking. Laten we maar geen kinderen maar maken he. Goed voor het land. Jullie zeggen echt elk dom ding wat je invalt om je lawaaiproductie te rechtvaardigen.

Niks onzinnige vergelijking. Geluidsoverlast is geluidsoverlast.

Wie bedoel je trouwens met 'jullie' ? Wij snelheidsduivels met onze moordmachines?

maandag 14 juli 2003 @ 13:52:20 #89
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_11761582
    pleurt op met je geluidsoverlast man
    852002IWASTHERE
      maandag 14 juli 2003 @ 13:52:54 #90
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11761593
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:51 schreef Censere het volgende:

[..]

Niks onzinnige vergelijking. Geluidsoverlast is geluidsoverlast.

Kinderen zijn nodig. Motoren niet.
    quote:
    Wie bedoel je trouwens met 'jullie' ? Wij snelheidsduivels met onze moordmachines?
    Ik bedoel dat je al de derde idioot bent die met die stelling aankomt.
    pi_11761630
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:
    Ik had kunnen weten natuurlijk dat ik een hoop nozems tegen de schenen zou trappen met dit onderwerp, nou ja so be it.

Kheb wel wat geleerd overigs hoor... motorrijders zijn kleine kinderen die je hun speeltje (Lees klappertjespistool) niet mag afpakken.

Nozems, kleine kinderen....toe maar, grote jongen hoor !
      maandag 14 juli 2003 @ 13:57:23 #92
    53316 smegmakrijger_3d
    .....and smegma for all!
    pi_11761701
    Fak, beren met die zooi.
    Indoor swimming, suburban living.
      maandag 14 juli 2003 @ 13:57:38 #93
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11761707
    quote:
    Wel voor de hobby-isten, maar die kunnen prima buiten de stad blijven, zodat de meeste mensen er geen last van hebben.

Hoewel ik nog steeds niemand ken waar er elke dag, dus regelmatig luidruchtige motoren langskomen Af en toe zo'n ding langs, moet kunnen.

maandag 14 juli 2003 @ 14:02:14 #94
    53316 smegmakrijger_3d
    .....and smegma for all!
    pi_11761839
    Nie zo zeiken, gun iedereen zijn/haar hobby. Er zijn zoveel dingen waar ik me kapot aan erger.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:02:42 #95
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11761845
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Alleen die oude zware Harly Davidsons (en de rest) maken een zware teringherrie die je op een kilometer afstand nog makkelijk hoort, dat is gewoon om te patsen, en helemaal niet nodig, je stoort er erg veel mensen mee door het grote bereik. Doe dat lekker buiten de bebouwde kom ofzo.

Precies.. die stoere knalpotten.. kilometers verderop hoor je ze nog. Is daar geen verbod op?
    The truth was in here.
    pi_11761927
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, dat is het punt niet.. ik wilde KLAGEN over het TERINGGELUID van de meeste motoren. Dat heb ik gedaan.. mn hart gelucht.

Met ieder onderwerp heb je voor en tegen argumenten, maar ik heb helemaal geen zin om de discussie aan te gaan. Alsof het ook maar iets zou uithalen zeker?

Grappig ben je in ieder geval wel

Als je niet tegen herrie kunt (zal je wel leren met je aanstaande kind, dan vallen motoren in het niets ) moet je niet in Nederland gaan wonen, simpel. Zeikert. Ennuh, mag ik jouw kind ook afpakken en in een blikje terugsturen alsie geluidsoverlast veroorzaakt?

pi_11762010
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:42 schreef Yokozuna het volgende:
    Ik vraag me af of er mensen zijn waar dagelijks van die zware motoren langskomen? Dat gebeurt hier echt zelden, en meestal is het dan zo'n motorclub met 20 motors (ofzo) na elkaar, das nog leuk om te zien.
    Hier komen door de week zo'n tiental motoren per dag langs.

Op een zonnige zondag zijn het er zo'n vijf keer meer.

pi_11762020
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:52 schreef Vibromass het volgende:

Lul toch een eind op met je 'nodig'. Het gaat hier niet over de noodzaak van kinderen en/of motoren, maar over de geluidsoverlast die beide (kunnen) veroorzaken.

Als je niet kan inzien dat voor verschillende mensen verschillende dingen geluidsoverlast veroorzaken ben je nog dommer dan je in eerste instantie overkomt. Ik heb een bloedhekel aan het geluid van scooters, maar zet mijn raam een stukje open als ik een motor hoor langsrijden. Jij hebt misschien een hekel aan beide, maar kan weer heel goed tegen het geluid van spelende kinderen. Prima, maar zeik d'r niet zo over....

maandag 14 juli 2003 @ 14:11:09 #99
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762074
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:02 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
    Nie zo zeiken, gun iedereen zijn/haar hobby. Er zijn zoveel dingen waar ik me kapot aan erger.
    Die hobby kunnen ze ook uitoefenen zodat er minder mensen last van hebben, buiten de steden bijv. En ik doel alleen op de zware oude patsbakken, wat van die racemotoren maakt me niet bijzonder veel uit.
    pi_11762117
    'k heb meer last van "uitgebouwde" kutauto'tjes.

Van die schijtgolfjes met opgeschoten pubers die denken dat je harder gaat als je auto klinkt alsof iemand een gigantische scheet laat. Dàt is irritant.

Of van die randdebielen die voor meer geld geluidsapparatuur in hun auto hebben hangen, dan de auto zelf waard is. En dan met vol volume en de ramen open door de wijk toeren.
    Dàt is irritant.

of een combinatie van deze twee... Nou, dàt is pas ècht irritant.

Doe dan toch maar liever een zooi motoren, hoor.

pi_11762163
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:11 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Die hobby kunnen ze ook uitoefenen zodat er minder mensen last van hebben, buiten de steden bijv. En ik doel alleen op de zware oude patsbakken, wat van die racemotoren maakt me niet bijzonder veel uit.

Nogmaals, als je niet tegen de herrie kan, moetje niet in NL (en met name de randstad) gaan wonen. Of beter nog, ga voor elke DB te veel 112 bellen!!
    pi_11762235
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:14 schreef pisang het volgende:

[..]

Nogmaals, als je niet tegen de herrie kan, moetje niet in NL (en met name de randstad) gaan wonen. Of beter nog, ga voor elke DB te veel 112 bellen!!

is dah je nieuwe bike pisang:?
    dan zie ik hem wel op gorinchem
    Muay-Thai...
    Mixed Martial Arts!
      maandag 14 juli 2003 @ 14:19:00 #103
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762298
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:14 schreef pisang het volgende:

[..]

Als je nou even mijn post had gelezen, je kunt prima in Nederland wonen. In mijn omgeving heb ik niet bijzonder veel last van zware motoren, en als het zo'n motorstoet is, vind ik het ook nog zelfs wel leuk om te zien. De enkele race motoren die maandelijks voorbij komen neem ik ook wel voor lief.

Wat zeik ik dan? Gewoon gaat om het principe van aandacht trekkerij.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-07-2003 14:22]

pi_11762329
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:16 schreef Controle het volgende:

[..]

is dah je nieuwe bike pisang:?
    dan zie ik hem wel op gorinchem

Moet hem nog importeren, volgende week koop afsluiten (hopelijk)

1e mod: een dikke brulpijp die veel meer herrie maakt als mn vorige (Yoshimura rs3)

maandag 14 juli 2003 @ 14:20:54 #105
    53316 smegmakrijger_3d
    .....and smegma for all!
    pi_11762348
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:12 schreef Jordy-B het volgende:
    'k heb meer last van "uitgebouwde" kutauto'tjes.

Van die schijtgolfjes met opgeschoten pubers die denken dat je harder gaat als je auto klinkt alsof iemand een gigantische scheet laat. Dàt is irritant.

Of van die randdebielen die voor meer geld geluidsapparatuur in hun auto hebben hangen, dan de auto zelf waard is. En dan met vol volume en de ramen open door de wijk toeren.
    Dàt is irritant.

of een combinatie van deze twee... Nou, dàt is pas ècht irritant.

Doe dan toch maar liever een zooi motoren, hoor.

Bis bis! Chapeau!
      maandag 14 juli 2003 @ 14:20:55 #106
    14963 CatchDude
    raspberry jam delta-v
    pi_11762350
    quote:

[..]
    Voor zover brommers en motoren legaal zijn kan je er niks aan doen, behalve ze goed aan de maximumsnelheid houden en lobbyen om de regels strenger te maken.

Precies! En dan verbieden we gelijk alles wat alcohol bevat! Omdat er nog steeds mensen zijn die drinken en rijden! Drugsgebruikers gewoon meteen neerschieten. Autoradio's mogen nog steeds, maar doen moet de auto geluidsdicht gemaakt worden, en zodra er een raam of een deur opengaat moet die vanzelf uitschakelen! En natuurlijk speciale rubbers op die deuren zodat je ze neit hoort dichtslaan. En trappers in de auto bouwen, en op motoren zodat we eerst ons mobiel naar buiten de bebouwde kom kunnen trappen zodat de buurtjes geen last hebben van de startmotor!

Inderdaad, strenger aanpakken die motorrijders! Maar zodra men het rekeningrijden in gebruik wil nemen, de wegenbelasting omhoog gaat of er van die 80 kilometer trajectcontroles plaatsvinden klaag ook jij vrolijk mee. Ik ga lekker lobbyen om de wegenbouw in nederland stil te leggen. Het is tenslote nutteloos tijdverdrijf, ze zijn er al jaren mee bezig en nog steeds zijn er files! Gewoon lekker iedereen file laten rijden, ik tuf er toch wel tussendoor! En dan bespaart de staat er nog eens op ook! Laat ik ook nog es een open pijp monteren! Kan iedere automobilist in de file van mijn geluid genieten! En dan kunnen we het geld dat we besparen weer in defensie steken! Dan hoeven we die straaljagers niet weg te doen die zoveel heerlijk geluid uitstoten!

The mystical potato head groove thing...
      maandag 14 juli 2003 @ 14:21:09 #107
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762358
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:20 schreef pisang het volgende:

[..]

Moet hem nog importeren, volgende week koop afsluiten (hopelijk)

1e mod: een dikke brulpijp die veel meer herrie maakt als mn vorige (Yoshimura rs3)

Omdat da stoer is?
    quote:
    En dan bespaart de staat er nog eens op ook! Laat ik ook nog es een open pijp monteren! Kan iedere automobilist in de file van mijn geluid genieten! En dan kunnen we het geld dat we besparen weer in defensie steken! Dan hoeven we die straaljagers niet weg te doen die zoveel heerlijk geluid uitstoten!
    Je bent geniaal
    quote:
    uitgebouwde kutauto'tjes
    Inderdaad. Paupers met kiloWatt versterkers en 4 woofers in hun auto met raam open vind ik 10x asocialer, dan liever een motorstoet, daar valt nog wat aan te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-07-2003 14:24]

pi_11762433
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:19 schreef Yokozuna het volgende:
    zeikverhaal
    zeikert
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:21 schreef Yokozuna het volgende:
    Omdat da stoer is?
    [..]
    Nee, omdat ik mensen daarmee schijn te zieken, daar houd ik en de rest van motorrijdend NL schijnbaar van

ff reeel, ja de sound hoort voor mij erbij. Blèren met dat ding. En nee, niet door woonwijken, nouja, tenzijn ik mensen specifiek wil zieken

[Dit bericht is gewijzigd door pisang op 14-07-2003 14:27]

maandag 14 juli 2003 @ 14:25:28 #109
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762474
    quote:
    Omdat da stoer is?
      maandag 14 juli 2003 @ 14:26:56 #110
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11762511
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:20 schreef pisang het volgende:

[..]

Erg stoer hoor.. als klein kind kreeg je ook een harde plasser van die speelkaarten tussen je spaken zeker?
    The truth was in here.
    pi_11762571
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:26 schreef Bastard het volgende:

Erg stoer hoor.. als klein kind kreeg je ook een harde plasser van die speelkaarten tussen je spaken zeker?

Absoluut. Lekker mensen zieken die niet tegen andermans geluid kunnen. Heeeeerlijk.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:29:40 #112
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11762596
    quote:

[..]

Voor zover brommers en motoren legaal zijn kan je er niks aan doen, behalve ze goed aan de maximumsnelheid houden en lobbyen om de regels strenger te maken. Maar zodra iemand ook maar het geringste beetje over de norm gaat met zijn wijde/brede knalpijpen of opgevoerde brommertje laat ik er met alle graagte een pakkie van maken.

Ja idd. Waarom moet ik belasting betalen omdat jij van die poepfabrieken wilt hebben.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:31:21 #113
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762648
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:09 schreef Censere het volgende:

[..]

Lul toch een eind op met je 'nodig'. Het gaat hier niet over de noodzaak van kinderen en/of motoren, maar over de geluidsoverlast die beide (kunnen) veroorzaken.

De geluidsoverlast van kinderen is niet te voorkomen. Kinderen zijn een noodzaak, en maken nu eenmaal lawaai. Motoren zijn overbodig.
    quote:
    Als je niet kan inzien dat voor verschillende mensen verschillende dingen geluidsoverlast veroorzaken ben je nog dommer dan je in eerste instantie overkomt. Ik heb een bloedhekel aan het geluid van scooters, maar zet mijn raam een stukje open als ik een motor hoor langsrijden. Jij hebt misschien een hekel aan beide, maar kan weer heel goed tegen het geluid van spelende kinderen. Prima, maar zeik d'r niet zo over....
    Kan me werkelijk geen ruk schelen welke andere soorten geluidsoverlast er zijn, dit gaat over motoren. Ik heb de schurft aan spelende kinderen en ik klaag in klaagbaak als ik daar zin in heb.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:31:32 #114
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11762656
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:40 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Flikker toch op met je kwetsbaar. Dan ga je toch lekker in een auto rijden!

Daar zal ik je aan herrinneren als zo'n kutkind van jou dood word gereden.

FLIKKER TOCH OP MET JE KUTKIND. HAD HET MAAR IN EEN AUTO GESTOPT.

maandag 14 juli 2003 @ 14:32:10 #115
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762670
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:29 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Ja idd. Waarom moet ik belasting betalen omdat jij van die poepfabrieken wilt hebben.

Wat? Kinderen? Ik? Lul niet.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:33:24 #116
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762697
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:20 schreef CatchDude het volgende:

[..]
    Precies! En dan verbieden we gelijk alles wat alcohol bevat! Omdat er nog steeds mensen zijn die drinken en rijden! Drugsgebruikers gewoon meteen neerschieten. Autoradio's mogen nog steeds, maar doen moet de auto geluidsdicht gemaakt worden, en zodra er een raam of een deur opengaat moet die vanzelf uitschakelen! En natuurlijk speciale rubbers op die deuren zodat je ze neit hoort dichtslaan. En trappers in de auto bouwen, en op motoren zodat we eerst ons mobiel naar buiten de bebouwde kom kunnen trappen zodat de buurtjes geen last hebben van de startmotor!

Inderdaad, strenger aanpakken die motorrijders! Maar zodra men het rekeningrijden in gebruik wil nemen, de wegenbelasting omhoog gaat of er van die 80 kilometer trajectcontroles plaatsvinden klaag ook jij vrolijk mee. Ik ga lekker lobbyen om de wegenbouw in nederland stil te leggen. Het is tenslote nutteloos tijdverdrijf, ze zijn er al jaren mee bezig en nog steeds zijn er files! Gewoon lekker iedereen file laten rijden, ik tuf er toch wel tussendoor! En dan bespaart de staat er nog eens op ook! Laat ik ook nog es een open pijp monteren! Kan iedere automobilist in de file van mijn geluid genieten! En dan kunnen we het geld dat we besparen weer in defensie steken! Dan hoeven we die straaljagers niet weg te doen die zoveel heerlijk geluid uitstoten!

Je draait door.
    pi_11762720
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:31 schreef Vibromass het volgende:

[..]

De geluidsoverlast van kinderen is niet te voorkomen. Kinderen zijn een noodzaak, en maken nu eenmaal lawaai. Motoren zijn overbodig.

auto's ook.

Een motor is met goed weer een ideaal vervoermiddel voor de enkele reiziger (die dus anders in z'n uppie in de auto zou zitten) om een grotere afstand te overbruggen (welke niet met OV te overbruggen is).

En maar janken over files op de weg...

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 14-07-2003 14:34]

maandag 14 juli 2003 @ 14:34:26 #118
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11762729
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 13:52 schreef Vibromass het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel dat je al de derde idioot bent die met die stelling aankomt.

Kinderen nemen is het asociaalste wat er is.
    Het begint ook altijd met: IK krijg een kind.
    Niemand die zich afvraagd of dat kind daar ook zo gelukkig mee is.

Dus leg mij eens uit waarvoor kinderen nodig zijn? Behalve voor overbevolking van deze aardkloot?

maandag 14 juli 2003 @ 14:35:05 #119
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762738
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:31 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Daar zal ik je aan herrinneren als zo'n kutkind van jou dood word gereden.

FLIKKER TOCH OP MET JE KUTKIND. HAD HET MAAR IN EEN AUTO GESTOPT.

Er is een verschilletje. Een kind wordt doodgereden. Een motorrijder rijdt zichzelf te pletter.
    pi_11762756
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:34 schreef ed-raket het volgende:

[..]

mwoah...

meer dan één kind per persoon vind ik asociaal.

pi_11762758
    quote:
    De geluidsoverlast van kinderen is niet te voorkomen.
    Bullshit
    quote:
    Kan me werkelijk geen ruk schelen welke andere soorten geluidsoverlast er zijn, dit gaat over motoren. Ik heb de schurft aan spelende kinderen en ik klaag in klaagbaak als ik daar zin in heb.
    Whatever. "Wij" geven een tegenwoord en dat "mag niet".

[Dit bericht is gewijzigd door pisang op 14-07-2003 14:37]

pi_11762778
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:35 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Er is een verschilletje. Een kind wordt doodgereden. Een motorrijder rijdt zichzelf te pletter.

motorrijders worden doorgaans doodgereden door onoplettende automobilisten, hoor.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:37:09 #123
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762798
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:34 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Het begint ook altijd met: IK krijg een kind.
    Niemand die zich afvraagd of dat kind daar ook zo gelukkig mee is.

Dus leg mij eens uit waarvoor kinderen nodig zijn? Behalve voor overbevolking van deze aardkloot?

Duh. Om jouw AOW te bekostigen.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:38:08 #124
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762817
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

motorrijders worden doorgaans doodgereden door onoplettende automobilisten, hoor.

Het is een risico waar ze zichzelf aan blootstellen. En dan claimen dat ze lawaai moeten maken omdat ze anders onopgemerkt blijven. Het moet niet gekker worden!

[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 14-07-2003 14:38]

maandag 14 juli 2003 @ 14:38:17 #125
    23183 Censere
    Prutsers!
    pi_11762821
    quote:

[..]

Onzin, dat is heel simpel te voorkomen: opvoeding. Of je dat ook *moet* voorkomen is een tweede, maar dat geldt ook voor motoren. Zolang ik er trouwens plezier aan beleef om motor te rijden is een motor niet overbodig.
    quote:
    Dus we zijn het er over eens dat spelende kinderen irritanter zijn dan het mooie geluid van een motor?
    pi_11762835
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[overdreven mode]
    Of krijsende kinderen die plots de straat oversteken omdat hun "IK WIL KINDEREN" ouders weer eens niet aan het opletten zijn en de motorrijder, sociaal als deze is, PROBEERT het kind te ontwijken en zichzelf aan puin rijdt ipv gewoon dat kind doormidden te rijden en zijn weg te vervolgen.
    [/overdreven mode]
      maandag 14 juli 2003 @ 14:40:00 #127
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762866
    quote:
    Een motor is met goed weer een ideaal vervoermiddel voor de enkele reiziger (die dus anders in z'n uppie in de auto zou zitten) om een grotere afstand te overbruggen (welke niet met OV te overbruggen is).
    Jazeker, maar je hebt ook motoren die hard zat gaan en niet zoveel herrie maken. Net zoals hier een knalpijp (of hoe jullie het ook noemen) vervangen door een brulpijp, dat is gewoon stoerdoenerij. Geef het nou maar toe

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-07-2003 14:40]

maandag 14 juli 2003 @ 14:40:38 #128
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11762884
    quote:

[..]

[..]

Waarom kan die geluidsoverlast nier worden voorkomen? Gewoon dB meter erlangs en als ze teveel lawaai maken, de mond snoeren. Dan is het meteen afgelopen.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:41:03 #129
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762894
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:38 schreef pisang het volgende:

[..]

[overdreven mode]
    Of krijsende kinderen die plots de straat oversteken omdat hun "IK WIL KINDEREN" ouders weer eens niet aan het opletten zijn en de motorrijder, sociaal als deze is, PROBEERT het kind te ontwijken en zichzelf aan puin rijdt ipv gewoon dat kind doormidden te rijden en zijn weg te vervolgen.
    [/overdreven mode]

Een kind is niet toerekeningsvatbaar. Een motorrijder wel. Waarom vergelijken jullie jezelf met kinderen en zeggen dan kijk eens, wij zijn tenminste beter dan dat? Nogal een lage drempel om voor jezelf te stellen.
    pi_11762904
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:40 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Jazeker, maar je hebt ook motoren die hard zat gaan en niet zoveel herrie maken. Net zoals hier een knalpijp (of hoe jullie het ook noemen) vervangen door een brulpijp, dat is gewoon stoerdoenerij waar mensen onnodig meer last van hebben

Onderschat die +3 pk niet

Komop zeg, wat is nou een sportmotor met het geluid van een zwerm bijen, janken moet het. En na 5 seconden is het toch over. BFD.

pi_11762909
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:38 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Het is een risico waar ze zichzelf aan blootstellen. En dan claimen dat ze lawaai moeten maken omdat ze anders onopgemerkt blijven. Het moet niet gekker worden!

Dus omdat automobilisten asociaal genoeg zijn om een benzineslurpende kooiconstructie te gebruiken om in hun uppie van A naar B te komen, geeft ze het recht om dan maar ander kwetsbaar verkeer dood te rijden?

Het moet godverdomme niet gekker worden!

maandag 14 juli 2003 @ 14:42:08 #132
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11762923
    dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-07-2003 14:47]

maandag 14 juli 2003 @ 14:42:27 #133
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11762931
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:40 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Waarom kan die geluidsoverlast nier worden voorkomen? Gewoon dB meter erlangs en als ze teveel lawaai maken, de mond snoeren. Dan is het meteen afgelopen.

Verwacht je nog een serieus antwoord op deze kul?
      maandag 14 juli 2003 @ 14:43:09 #134
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11762942
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:35 schreef Vibromass het volgende:

[..]

En wederom blijkt dat jij hier puur op basis van emotie en niet gesteund door enige wetenschap whatsoever hier zit te blaten.

Motorrijders rijden zich niet dood maar worden in 80% van ALLE ongevallen nog altijd doodgereden omdat zo'n koekblikrijder weer eens niet op zat te letten.

pi_11762981
    oeh... kwam net een motor langs.

De bus klinkt harder. En de bus komt twee keer per uur langs.

maandag 14 juli 2003 @ 14:45:48 #136
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11763007
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:44 schreef Jordy-B het volgende:
    oeh... kwam net een motor langs.

De bus klinkt harder. En de bus komt twee keer per uur langs.

De eerste seconde dat een bus optrekt, das echt een SUPER zwaar geluid. Echt onder de 40Hz ofzo, dat voel je soms echt
      maandag 14 juli 2003 @ 14:45:59 #137
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11763018
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:37 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Duh. Om jouw AOW te bekostigen.

Nou, die betaal ik zelf al DUHH en anders wordt ie wel betaald door alle imigranten die hier nog steeds elk jaar binnenkomen.
    pi_11763023
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:41 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Een kind is niet toerekeningsvatbaar. Een motorrijder wel. Waarom vergelijken jullie jezelf met kinderen en zeggen dan kijk eens, wij zijn tenminste beter dan dat? Nogal een lage drempel om voor jezelf te stellen.

Je moet jezelf tenslotte ergens mij vergelijken. En dat niet toerekeningsvatbaar verhaal, laat me niet lachen, als het dat kind niet is (niet goed opgevoed) dan zijn de ouders wel aansprakelijk. Een kind hoort niet over straat te rennen en ja kan daar niet altijd rekening mee houwen.
    pi_11763039
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:40 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Jazeker, maar je hebt ook motoren die hard zat gaan en niet zoveel herrie maken. Net zoals hier een knalpijp (of hoe jullie het ook noemen) vervangen door een brulpijp, dat is gewoon stoerdoenerij. Geef het nou maar toe

Nee. Omdat ik persoonlijk niet vind dat motoren herrie hoeven te maken. Maar aangezien ik zó ongelovelijk de schurft heb aan tigtig andere vormen van geluidsoverlast (waaronder gierende kinderen. Momenteel wordt hier in de buurt een school gebouwd, kutzooi), kies ik in deze discussie de kant van de motorrijders.
      maandag 14 juli 2003 @ 14:47:08 #140
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_11763040
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:41 schreef pisang het volgende:

[..]

Onderschat die +3 pk niet

Komop zeg, wat is nou een sportmotor met het geluid van een zwerm bijen, janken moet het. En na 5 seconden is het toch over. BFD.

Zie je, het moet dus stoer zijn.

Maaruh, ik wil niet overdrijven ofzo. Ik irriteer me alleen aan dat KNAL HARDE PRUTTEL BASS geluid van die zware oude motoren, bij sportmotoren klinkt het volgens mij altijd wel hoger en dus minder doordringend.

maandag 14 juli 2003 @ 14:50:21 #141
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11763104
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:42 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Verwacht je nog een serieus antwoord op deze kul?

Wie is hier nou onzinnig en onredelijk bezig?

Flikker toch op en ga emigreren naar een woestijn, dan kun je de hele dag van je rust genieten.

pi_11763118
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:50 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Flikker toch op en ga emigreren naar een woestijn, dan kun je de hele dag van je rust genieten.

blatende en schetenlatende kamelen daargelaten, natuurlijk.
    pi_11763156
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:47 schreef Yokozuna het volgende:

Zie je, het moet dus stoer zijn.

Maaruh, ik wil niet overdrijven ofzo. Ik irriteer me alleen aan dat KNAL HARDE PRUTTEL BASS geluid van die zware oude motoren, bij sportmotoren klinkt het volgens mij altijd wel hoger en dus minder doordringend.

Zal de laatste zijn om te zeggen dat het er puur voor de PK's opzit...
      maandag 14 juli 2003 @ 14:59:15 #144
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11763293
    quote:

[..]

Jij bent ook echt een aanwinst voor FOK met je flamende opmerkingen.. Komt wel goed met je.
    The truth was in here.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:02:23 #145
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11763367
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een aanwinst voor FOK met je flamende opmerkingen.. Komt wel goed met je.

Tsja, wie wind zaait zal storm oogsten.
    Alsof jij zo'n lekkere aanwinst bent voor deze wereld.
    pi_11763446
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jij hebt absolúút het recht niet om zo'n opmerking te maken, Bastard. Je bent zelf geen haar beter.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:06:13 #147
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11763461
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jij hebt absolúút het recht niet om zo'n opmerking te maken, Bastard. Je bent zelf geen haar beter.

Kom es hier, schijt ik ff in je bek.
    The truth was in here.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:06:22 #148
    20050 meandthepizza
    Keep your faith
    pi_11763466
    quote:

[..]

Even ter informatie: ik zweer bij leer in dit weer!! Nylon is luchtdicht, daarin ga je enorm zweten. In een leren pak is het heeeerlijk rijden. Stilstaan is niks in zowel nylon als leren kleding met 30 graden.

Enne, dat 10 minuten stationair laten draaien is niet stoer doen, dat heet je motor netjes laten opwarmen

* meandthepizza rijdt ook motor!

God must love crazy people... because he makes so many of them!
    pi_11763528
    buurman van 'n paar huizen verder laat 'm ook altijd eventjes stationair draaien.

Hoor je haast niet. (En 't is 'n mooi donker roffeltje, klinkt sowieso niet vervelend.)

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 14-07-2003 15:09]

maandag 14 juli 2003 @ 15:09:11 #150
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11763540
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

En jij pretendeerd PAPA te worden? Dat zou nu verboden moeten worden. Mensen met zo weinig verstand die kinderen nemen. geen wonder dat deze wereld naar de verdommenis gaat.
    pi_11763579
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat maakt herrie niet doen
    Muay-Thai...
    Mixed Martial Arts!
      maandag 14 juli 2003 @ 15:11:00 #152
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11763590
    Kom we flamen nog ff het topic vol
    The truth was in here.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:12:04 #153
    19057 lennard_de_vries
    Knuffelbeer nummer 1
    pi_11763623
    Jullie scheren ook wel alle motorrijders over 1 km zeg. mensen kinders.
    Zelf heb ik ook een motor, maar ik rij altijd wel rustig. En mijn motor heeft niet meer kabaal erin als een auto. Wel jammer dat er zo over gepraat wordt. (Overgens, bij ons woont er iemand in de straat die het altijd zo geweldig vind om lekker door te trekken als ie met de auto weg rijdt. En hij heeft een gewone auto met een normale uitlaat. En daar wordt ik ook wakker van.) Nu moet ik toegeven dat de motoren regelmatig een hard geluid hebben. Maar een motorgeluid valt ook meer op, dus het lijkt of je er meer last van hebt omdat je erop gaat letten.)

Een leren pak is voor de veiligheid als je valt. Dat is niet omdat het zo warm is.

Beter goed gejat dan slecht gemaakt ! :-) Its easier not to be wise..(LIVE Selling the Drama) :-) Speed is the ultimate Kick in Life. :-) Good Leaders avoid War.
    pi_11763660
    Ik heb een keer buren gehad zoals Bastard en Vibromass,.. Ze hebben nooit over mijn motor geklaagd, maar voor de rest klaagde ze over heel de wereld...

Gewoon de gang laten gaan en om lachen,.. zij moeten de rest van hun leven met hun eigen gezeik leven,.. Ga ik liever met een glimlach nog een keer het blokje om met de motor...

pi_11763776
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:09 schreef ed-raket het volgende:
    En jij pretendeerd PAPA te worden? Dat zou nu verboden moeten worden. Mensen met zo weinig verstand die kinderen nemen. geen wonder dat deze wereld naar de verdommenis gaat.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:24:43 #156
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11763966
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:13 schreef boefje3 het volgende:
    Ik heb een keer buren gehad zoals Bastard en Vibromass,.. Ze hebben nooit over mijn motor geklaagd, maar voor de rest klaagde ze over heel de wereld...

Gewoon de gang laten gaan en om lachen,.. zij moeten de rest van hun leven met hun eigen gezeik leven,.. Ga ik liever met een glimlach nog een keer het blokje om met de motor...

OF wat nog erger is. Tegen alles en iedereen klagen behalve tegen de persoon in kwestie, omdat ze daarvoor het lef ontbreekt. Liever doen ze in de buurt aan stemmingmakerij tegen die persoon.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:28:18 #157
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11764079
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:12 schreef lennard_de_vries het volgende:
    Jullie scheren ook wel alle motorrijders over 1 km zeg. mensen kinders.
    Zelf heb ik ook een motor, maar ik rij altijd wel rustig. En mijn motor heeft niet meer kabaal erin als een auto.
    Heel goed. Zo kan het dus ook. Helaas lijk je de uitzondering.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:29:00 #158
    37248 BertV
    Klei indiaan
    pi_11764095
    quote:
    tijd voor een hutje op de hei.
    opgelost!

...al willen ook daar wel 's tweewielers verschijnen... van die lawaaierige met noppen aan de banden.

1 ritje achterop en je kijkt heel anders tegen het "probleem" aan.
    Maarjah, met een kind opkomst zou dat er wel niet in zitten.

Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
      maandag 14 juli 2003 @ 15:32:14 #159
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11764196
    quote:

[..]

Laten we afspreken dat jij je nooit voortplant.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:33:55 #160
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11764243
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:32 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Laten we afspreken dat jij je nooit voortplant.

laten we afspreken dat jij je daar vooral niet mee gaat bemoeien. Dat mag je pas doen als je IQ hoger is dan mijn schoenmaat.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:36:51 #161
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11764336
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:33 schreef ed-raket het volgende:

[..]

laten we afspreken dat jij je daar vooral niet mee gaat bemoeien. Dat mag je pas doen als je IQ hoger is dan mijn schoenmaat.

Oh, nu wil je opeens wel zo'n 'poepfabriek' of 'kutkind'? Je vermogen op een normale manier een discussie te voeren is al even jammerlijk als je geheugen.
      maandag 14 juli 2003 @ 15:39:54 #162
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11764426
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:36 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Oh, nu wil je opeens wel zo'n 'poepfabriek' of 'kutkind'? Je vermogen op een normale manier een discussie te voeren is al even jammerlijk als je geheugen.

Oh, wil je ineens een normale discussie voeren. Daar heb ik nog nix van gemerkt anders.

Lezen kun je daarbij ook al niet, want ik heb nergens gezegd dat ik kinderen wil hebben. Da's een verkeerde conclusie die jij trekt, zoals je de hele tijd verkeerde conclusies aan het trekken bent.

Leer eerst maar eens lezen voordat je hier in discussie wilt gaan met grote mensen.

maandag 14 juli 2003 @ 15:51:14 #163
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11764729
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:39 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Oh, wil je ineens een normale discussie voeren. Daar heb ik nog nix van gemerkt anders.

Ik hoef helemaal niet persé een discussie te voeren. Ik klaag in klaagbaak. Vervolgens komt er een horde uitleggen dat ik niet moet zeiken omdat ze zo'n leuke hobby hebben. Dat interesseert mij eigenlijk geen biet.
    quote:
    Lezen kun je daarbij ook al niet, want ik heb nergens gezegd dat ik kinderen wil hebben. Da's een verkeerde conclusie die jij trekt, zoals je de hele tijd verkeerde conclusies aan het trekken bent.
    Als je het hebt over kutkinderen de mond snoeren denk ik dat je beter niet aan kinderen moet denken. Je hebt er nog niet echt een volwassen kijk op.
    quote:
    Leer eerst maar eens lezen voordat je hier in discussie wilt gaan met grote mensen.
    Misschien kun je anders nog even concretiseren wat ik onjuist gelezen zou hebben. Zo is je stelling namelijk nogal een holle frase.
      maandag 14 juli 2003 @ 16:09:09 #164
    61123 ed-raket
    Nove Nove Otto
    pi_11765146
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 15:51 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet persé een discussie te voeren. Ik klaag in klaagbaak. Vervolgens komt er een horde uitleggen dat ik niet moet zeiken omdat ze zo'n leuke hobby hebben. Dat interesseert mij eigenlijk geen biet.
    [..]

Als je het hebt over kutkinderen de mond snoeren denk ik dat je beter niet aan kinderen moet denken. Je hebt er nog niet echt een volwassen kijk op.
    [..]

Misschien kun je anders nog even concretiseren wat ik onjuist gelezen zou hebben. Zo is je stelling namelijk nogal een holle frase.

Je bent nog stommer dan je zelf in de gaten hebt. het zijn toch jouw woorden dat ik een poepfabriek wil hebben?

NOU, WAAR HEB IK DAT DAN GEZEGD.

Daarbij, JIJ geeft aan dat kinderen de mond niet te snoeren zijn en IK reageer daarop met een voorbeeld hoe dat wel kan, een voorbeeld dat net zo zinnig of onzinnig is als het anti motor geblaat hierzo.

Dus probeer nu niet ineens je voor te doen als iemand die de wijsheid in pacht heeft.

pi_11765437
    gaan jullie tortelduifjes eens lief buitenspelen.
      maandag 14 juli 2003 @ 16:29:31 #166
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11765607
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:09 schreef ed-raket het volgende:

[..]

Je bent nog stommer dan je zelf in de gaten hebt. het zijn toch jouw woorden dat ik een poepfabriek wil hebben?

NOU, WAAR HEB IK DAT DAN GEZEGD.

Nu wordt het helemaal fraai. Het is goed dat je inziet dat het nogal stom is. JIJ bent degene die aanneemt dat ik kinderen zou willen hebben:
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 14:29 schreef ed-raket het volgende:
    Mag je even opzoeken waar ik dat gezegd zou hebben.

Vervolgens komen hier mensen zeuren dat ze best lawaai mogen maken omdat kinderen ook lawaai maken. En dan moet IK van jou opzouten naar de woestijn omdat ik jouw lawaai vervelend vind.

Mijn tegenvoorstel lijkt me logischer - maak jij dan maar lekker lawaai met je motor en neem ter compensatie geen kinderen. Maar nee, dat was ook weer niet goed.

quote:
    Daarbij, JIJ geeft aan dat kinderen de mond niet te snoeren zijn en IK reageer daarop met een voorbeeld hoe dat wel kan, een voorbeeld dat net zo zinnig of onzinnig is als het anti motor geblaat hierzo.
    Nogmaals. Kinderen zijn nodig. Volgens velen zelfs het nut van het leven. Een motor is een hobby. Deze twee zaken zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. En het feit dat je je eigen gedrag met dat van kinderen vergelijkt spreekt eigenlijk al boekdelen.
    quote:
    Dus probeer nu niet ineens je voor te doen als iemand die de wijsheid in pacht heeft.
    Wat is dit nu weer voor zinloze opmerking?
      maandag 14 juli 2003 @ 16:32:47 #167
    61121 rikje
    ik heb gelijk !!!!!!!!!!!!
    pi_11765677
    Kunnen we in deze discussie de vrachtauto's ook nog ff erbij halen.

Ook altijd goed voor discussies met gasten zoals vibromass (duidelijke mening hebben maar niet kunnen onderbouwen)

Ik ben de meest irritante mens op deze aarde,

Heb een motor (met uitlaat... oeps twee zelfs...) , een kind (dat 's nachts ook huilt), een auto (met stereo), ik stuur vrachtwagens de weg op (ook rond scholen) en vliegtuigen de lucht in voornamelijk op Schiphol. (alleen vrachttoestellen en die maken het meeste herrie).

En ik vindt het heerlijk.

pi_11765714
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:29 schreef Vibromass het volgende:
    Wat is dit nu weer voor zinloze opmerking?
    Wat is dit nou weer voor zinloze flame.

gaat af, jullie.

maandag 14 juli 2003 @ 16:36:14 #169
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11765764
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor zinloze flame.

gaat af, jullie.

Ik ben je hond niet.
    pi_11765782
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:36 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik ben je hond niet.

Niet de mijne, nee.
      maandag 14 juli 2003 @ 16:37:15 #171
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_11765788
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:32 schreef rikje het volgende:
    Kunnen we in deze discussie de vrachtauto's ook nog ff erbij halen.

Ook altijd goed voor discussies met gasten zoals vibromass (duidelijke mening hebben maar niet kunnen onderbouwen)

Anders probeer je even iets inhoudelijks in te brengen in plaats van wat trollen?
    pi_11765821
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 16:37 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Anders probeer je even iets inhoudelijks in te brengen in plaats van wat trollen?

Admin maandag 14 juli 2003 @ 16:44:21 #173
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_11765960
    tsjongejonge zeg
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')