quote:zon strand water uitgaan !!$!@%@!%
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman herkent dit heel erg goed
en vooral in vakanties enzo, je zit toch maar (bijna) de hele dag wat achter de pc, k ben nu toevallig gta-vc uit proberen te spelen, maar k heb geen idee wat te doen als k daarmee klaar ben
Ik heb wel genoeg contact met mensen. Ik ben nu weer veel met muziek bezig. Dus ik vermaak me wel. Ook genoeg vrienden om uit te gaan e.d. Maar echt een relatie met iemand waar je alles mee deelt en alles mee doet heb ik al een jaar niet meer gehad. Tja wel wat halve relaties maar elke keer was het toch niet wat ik zocht. Ach ja ik ben een zeur
probleem wat ik er altijd nog bij creëer is dat ik altijd verliefd wordt op onbereikbare meisjes... van die types die óf al een vriendje hebben, óf mij een afschuwelijke sukkel vinden, óf gewoon iedereen op afstand houden...
dat geeft weer een misselijk gevoel van binnen...
voor mij helpt het altijd als ik ga fietsen (op m'n mountanbike) door de stad, en buitenaf, en dan heel hard... wind door m'n haren, ff lekker uitwaaien...
Ach vrijgezel zijn is ook niet mis (en dan bedoel ik niet dat je in de 60er jaren beland bent en vrijheid van sex opgaat) maar dat je wel veel vrije tijd hebt, veel geld bespaard en het belangrijkste geen relatie problemen hebt.
Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world Suc6 man, het is je gegunt!
quote:Mr. peptalk has entered the forum
Op donderdag 17 juli 2003 01:16 schreef DarkClouD het volgende:
Als je wilt dat er iets gebeurt in je leven zal je daar toch echt zelf voor moeten zorgen. Mensen die zeggen "jouw tijd komt nog wel" of "op elk potje past een dekseltje" hebben iets te veel disneyfilms gekeken. Niets in het leven gaat vanzelf. Dus als jij iets wilt bereiken zal je er zelf voor moeten werken. Wat je moet proberen te vermijden is jezelf vergelijken met anderen, waarbij in het misschien in jou ogen altijd aankomt waaien.Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world
Suc6 man, het is je gegunt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |