abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2003 @ 15:18:21 #151
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_11810863
* Boschjesman herkent dit heel erg goed
en vooral in vakanties enzo, je zit toch maar (bijna) de hele dag wat achter de pc, k ben nu toevallig gta-vc uit proberen te spelen, maar k heb geen idee wat te doen als k daarmee klaar ben
pi_11811795
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman herkent dit heel erg goed
en vooral in vakanties enzo, je zit toch maar (bijna) de hele dag wat achter de pc, k ben nu toevallig gta-vc uit proberen te spelen, maar k heb geen idee wat te doen als k daarmee klaar ben
zon strand water uitgaan !!$!@%@!%
Tuutuuuutuu
pi_11814415
Ik zit nu ook alleen best ongezellig. Dus als er nog leuke dames zijn mogen ze wel contact opnemen hoor

Ik heb wel genoeg contact met mensen. Ik ben nu weer veel met muziek bezig. Dus ik vermaak me wel. Ook genoeg vrienden om uit te gaan e.d. Maar echt een relatie met iemand waar je alles mee deelt en alles mee doet heb ik al een jaar niet meer gehad. Tja wel wat halve relaties maar elke keer was het toch niet wat ik zocht. Ach ja ik ben een zeur

"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 16 juli 2003 @ 19:52:00 #154
38509 Phate
But Seriously
pi_11817153
* Phate herkent het gevoel...

probleem wat ik er altijd nog bij creëer is dat ik altijd verliefd wordt op onbereikbare meisjes... van die types die óf al een vriendje hebben, óf mij een afschuwelijke sukkel vinden, óf gewoon iedereen op afstand houden...

dat geeft weer een misselijk gevoel van binnen...

voor mij helpt het altijd als ik ga fietsen (op m'n mountanbike) door de stad, en buitenaf, en dan heel hard... wind door m'n haren, ff lekker uitwaaien...

Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_11818746
Bij mij is de reden dat ik niemand vertrouw en dus een beetje op afstand blijf. Dat komt door wat relaties die wat minder leuk eindigden

Ach vrijgezel zijn is ook niet mis (en dan bedoel ik niet dat je in de 60er jaren beland bent en vrijheid van sex opgaat) maar dat je wel veel vrije tijd hebt, veel geld bespaard en het belangrijkste geen relatie problemen hebt.

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_11825798
Als je wilt dat er iets gebeurt in je leven zal je daar toch echt zelf voor moeten zorgen. Mensen die zeggen "jouw tijd komt nog wel" of "op elk potje past een dekseltje" hebben iets te veel disneyfilms gekeken. Niets in het leven gaat vanzelf. Dus als jij iets wilt bereiken zal je er zelf voor moeten werken. Wat je moet proberen te vermijden is jezelf vergelijken met anderen, waarbij in het misschien in jou ogen altijd aankomt waaien.

Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world Suc6 man, het is je gegunt!

zondag 20 juli 2003 @ 00:10:41 #157
58331 Linux
<REMOVED BY ROOT>
pi_11884789
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 01:16 schreef DarkClouD het volgende:
Als je wilt dat er iets gebeurt in je leven zal je daar toch echt zelf voor moeten zorgen. Mensen die zeggen "jouw tijd komt nog wel" of "op elk potje past een dekseltje" hebben iets te veel disneyfilms gekeken. Niets in het leven gaat vanzelf. Dus als jij iets wilt bereiken zal je er zelf voor moeten werken. Wat je moet proberen te vermijden is jezelf vergelijken met anderen, waarbij in het misschien in jou ogen altijd aankomt waaien.

Zolang jij continu op de zaterdagavond achter je compie blijft zitten, hopend op 1 of andere inetliefde kan je daar misschien nog wel heel wat jaartjes opwachten. Suc6 schuilt in het creeeren van mogelijkheden en dat betekend dus (nieuwe) dingen opzoeken. Dat lijkt nu misschien wel niet zo leuk, maar dingen zijn niet altijd zoals jeje voor stelt. En trouwens er lopen meer dan zat leuke "normale" meiden rond in discotheken, en ja een discotheek of andere uitgaansgelegenheid is wel bij uitstek de plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. So get youre azz off that chair and go meet tha world Suc6 man, het is je gegunt!

Mr. peptalk has entered the forum
Jaah zit idd wat in, k zit ook niet ieder zaterdag achter mijn pc k ga ook wel eens uit maar niet zo veel.
maar het valt me wel op dat k altijd net niet iemand zijn tyoe ben (dit jaar alweer 5x gehoord ) maar er zit wel wat in je verhaal jaah
Linux always talks long, and sometimes short. (nu ook met fotoboek)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')