quote:Vlakbij Leeuwarden
Op zaterdag 12 juli 2003 22:27 schreef moz het volgende:[..]
waar is hier?
quote:ik ben er aardig overheen, maar ze is zo leuk
Op zaterdag 12 juli 2003 22:29 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
zal wel niet ivm onbeantwoorde liefde.... of heb ik t nu helemaal mis....
quote:wel jammer...hmmzz
Op zaterdag 12 juli 2003 22:29 schreef moz het volgende:[..]
dat 'zoek' ik dus
een maatje, iemand die je begrijpt... nee ik heb dus geen relatie helaas
maar daarnaar zoeken helpt ook niet
quote:damn,
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.
Niet dat ik echt desperate ben (of gruwlijk geil ofzo, daar is het me dan helemaal niet om te doen), maar een echt maatje is toch wel iets dat ik mis.
Ach ja, het leven is kut en ik zal maar per dag moeten leven.
En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt
precies zoiets heb ik ook...
ik mis ook een "maatje", geborgenheid, je veilig voelen bij iemand...
erg herkenbaar!
quote:Haha, ik heb er wel een topic over hier, (die liefde)maar onder een andere naam
Op zaterdag 12 juli 2003 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
wel jammer...hmmzz
ik heb geen idee wat er aan te doen is
ook al wil ik je wel graag helpen.
mijn advies is dat ze echt niet zomaar op je af komt stormen je moet zeker zelf ook wat input geven hoor
Als ik iemand zou vinden die bij me pastte, zou ik me er in vastbijten en noooit meer loslaten (nou ja, dat klinkt misschien wat beangstigend )
quote:en desperate ja
Op zaterdag 12 juli 2003 22:34 schreef moz het volgende:[..]
(nou ja, dat klinkt misschien wat beangstigend)
quote:'gelukkig' (
Op zaterdag 12 juli 2003 22:33 schreef Xilantof het volgende:[..]
damn,
dit is erg herkenbaar
(heb nog niet eens de andere reacties gelezen, en gelijk dit gepost)precies zoiets heb ik ook...
ik mis ook een "maatje", geborgenheid, je veilig voelen bij iemand...erg herkenbaar!
quote:bij wijze van spreken uiteraard
Op zaterdag 12 juli 2003 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
en desperate ja
En liefde is ook niet alles, waar het in het leven om draait zal uiteindelijk toch jezelf zijn.
Verder ken ik alleen maar mensen die af en toe ook de discotheek opzoeken en daarvoor geldt zeker niet dat dat 'zuipende sletten' of players zijn. Het is een manier om meer mensen te leren kennen, niet de beste denk ik persoonlijk, maar zeker een manier. Probeer gewoon een beetje "involved" in sommige dingen te raken, ga b.v. bij een (studenten/sport/studie/etc)vereniging, het zal je verbazen hoe weinig er van je vooroordelen overblijven en hoeveel je er uiteindelijk aan hebt.
Kennissen zijn leuk, maar je kan in my opinion eigenlijk niet zonder in ieder geval één persoon om je leven & gedachtes mee te delen. Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs een vriendin te zijn, maar een echte goede vriend (die voor je door het vuur zou gaan) is ook heel erg veel waard. Kijk eens in je kennissenkring of er iemand tussen zit met wie je misschien goed kan praten en/of op kan schieten en ga daar gewoon een tijdje iets meer mee om!
[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 12-07-2003 22:42]
quote:niet om lullig te doen, maar ben je homo?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef -En4Cer- het volgende:maar daar komt ook nog eens bij dat ik (denk ik) nogal kieskeurig ben.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik dacht, dat is ze..
met die wil ik verder..En ja.. daar baal ik wel van
[Dit bericht is gewijzigd door judel op 12-07-2003 22:45]
quote:Heeft waarschijnlijk meer met zijn ideaalbeeld van een vriendin te maken. Deze zal eerst bijgesteld moeten worden.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef judel het volgende:[..]
iet om lullig te doen, maar ben je homo?
quote:Beste Iet.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef judel het volgende:
iet om lullig te doen, maar ben je homo?
Verzamel je postzegels ?
Kan ook tegen je werken.
quote:idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef ZeroVince het volgende:
..
Heb alleen de vervelende eigenschap dat ik heel erg makkelijk praat met iedereen, maar toch niet makkelijk nieuwe contacten leg. Hoe stom dat ook mag klinken
quote:sounds great
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef moz het volgende:[..]
idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Heb alleen de vervelende eigenschap dat ik heel erg makkelijk praat met iedereen, maar toch niet makkelijk nieuwe contacten leg. Hoe stom dat ook mag klinken
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
sounds great
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:50 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
leuk topic trouwens.... ik vind hem wel interessant
quote:Dat is ook helemaal niet erg, dat is gewoon menselijk en heeft denk ik bijna iedereen wel. Het groepje dapperen dat zo maar op mensen afstapt is echt heel klein. Als je je dat realiseert maakt het ook niet zo heel erg veel meer uit, de persoon waar je mee praat is er in zijn/haar achterhoofd aan het begin ook nog mee bezig of hij/zij niet iets verkeerd zegt. Een paar biertjes kunnen hier bij helpen, maar het moet ook niet zo worden dat je denkt dat je zoiets nodig hebt om mensen aan te spreken of dat het dan nét iets te veel wordt en je de volgende morgen alleen maar denkt van "damn, dat was echt een beschamende vertoning gister".
Op zaterdag 12 juli 2003 22:44 schreef moz het volgende:[..]
idd toch iets wat ik meer moet gaan doen ja!
Zoiets is gewoon aan het begin even even doorbijten en vaak ook even slikken, maar na een tijdje ben je er zekerder in, ben je er beter in en hou je er hopelijk een stel goede vrienden aan over!
Good luck! And may you find that love that won't leave you!
quote:hehe wat schattig....
Op zaterdag 12 juli 2003 22:51 schreef moz het volgende:[..]
voel me vereerd
quote:heb je misschien ook nog problemen waar ik mee kan helpen? Nu ik toch bezig ben
Op zaterdag 12 juli 2003 22:53 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
hehe wat schattig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |