abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11733923
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.

En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?

Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)

Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.

Niet dat ik echt desperate ben (of gruwlijk geil ofzo, daar is het me dan helemaal niet om te doen), maar een echt maatje is toch wel iets dat ik mis.

Ach ja, het leven is kut en ik zal maar per dag moeten leven.

En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt

Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2003 @ 22:12:18 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_11733973
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:

Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.

Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:13:23 #3
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11733985
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.

En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben.

Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)

Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.

Niet dat ik echt desperate ben.

En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt

[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 12-07-2003 22:14]

pi_11733990
misschien, misschien niet

of ik kijk niet goed om me heen, ik weet het niet

Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2003 @ 22:14:03 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_11733993
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:13 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

Dit zal 'm goed doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11733999
voel me stukken beter!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:14:56 #7
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11734003
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:

Dit zal 'm goed doen.

AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2003 @ 22:15:27 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_11734015
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:
voel me stukken beter!
Kee. Mission volbracht.

zaterdag 12 juli 2003 @ 22:15:35 #9
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11734020
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat zal toch wel meevallen...
Ik zit nu ook thuis.. maarja mijn vriend is op vakantie...dan verveel ik me gelijk rot, want bijna iedereen van vrienden/vriendinnengroep is op vakantie... en dan zit je maar...
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 juli 2003 @ 22:15:49 #10
22592 crew  Ole
pi_11734024
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt

Ga samen meeten dan!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_11734032
Nou het laatst wat je dus moet doen is bij de pakken neer gaan zitten en achter je computertje.
Hmmzz de volgende keer als je uitgaat gewoon lekker veel contacten met iedereen maken. Zodat je de volgende keer wel degelijk mensen hebt om mee uit te gaan, of om in ieder geval weer een gezellig praatje te maken.

Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.

Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!

Billie Holiday is Lady Day!
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 22:17:06 #12
47213 ArmaniMania
pi_11734052
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

En ondertussen denk je, GVD er zit een kern van waarheid in het verhaal van de TS. Sterker nog, zo voel ik me nu ook.

Maar wel grappig proberen te doen.

ontopic:

Het is een beetje vreemde tijd waar we nu in leven. Veel mensen werken veel en als ze thuis zijn dan hebben ze hun hobbies. In een discotheek is niet echt de plaats om iemand te treffen.

Veel mensen ontmoeten zich tegenwoordig via internet.

Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2003 @ 22:18:20 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_11734080
Ik weet, immers iets ouder dan de gemiddelde user. Dat iedereen iemand ontmoet waar ie zich bij thuis zal voelen.

Pin me niet op en datum vast. Maar dat gebeurt. Neem het maar van Tong aan.

pi_11734087
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou het laatst wat je dus moet doen is bij de pakken neer gaan zitten en achter je computertje.
Hmmzz de volgende keer als je uitgaat gewoon lekker veel contacten met iedereen maken. Zodat je de volgende keer wel degelijk mensen hebt om mee uit te gaan, of om in ieder geval weer een gezellig praatje te maken.

Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.

Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!

Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..

Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet

de tijd zal het wel leren denk ik

pi_11734091
er zijn ook geen zuipende sletten hoor.....
en ook ik zit vanavond alleen...

[Dit bericht is gewijzigd door vrouwtjetrouw op 12-07-2003 22:22]

pi_11734115
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef moz het volgende:

[..]

Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..

Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet

de tijd zal het wel leren denk ik

Misschien vindt je het niet fijn om te horen.
Maar ik heb gewoon meerdere maatjes, zodat ik nooit echt alleen kom te staan, ik sta altijd klaar voor hun en zij voor mij.
Ik ben er niet echt zozeer naar op zoek gegaan, ik zat eigenlijk bij allen in de klas. 1tje heb ik ontmoet tijdens het uitgaan.
Dit is trouwens van beiden geslachten.
pi_11734138
Ik ben ook het hele weekend alleen. Iedereen heeft iets anders vanavond en m'n vriend is met vrienden naar België. Maar dacht je dat ik een beetje thuis bleef zitten? Natuurlijk niet.

Over een half uurtje loop ik rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.

Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 12-07-2003 22:23]

zaterdag 12 juli 2003 @ 22:22:56 #18
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_11734152
Misschien zijn het gewoon meiden die zich ook vervelen en daarom in het weekend maar wat gaan zuipen. D'r zullen gerust een leuk persoon rondlopen in een discotheek, alleen moet je je wat meer in iemand verdiepen en niet zo kijken van 'goh, die zuipt alleen maar'.
Schaap
pi_11734164
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:22 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben ook het hele weekend alleen. Iedereen heeft iets anders vanavond en m'n vriend is met vrienden naar België. Maar dacht je dat ik een beetje thuis bleef zitten? Natuurlijk niet.

Over een half uurtje loop rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.

maar nee ik vind dat nix.......

Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.

pi_11734173
Ik kan me wel in je verhaaltje vinden,
Ik heb wel af en toe een "vriendin"..
je weet wel, zo'n meisje waar je een paar keer mee zoend,
maar dat je er verder niks speciaals bij voelt.
Ik zou best een vaste relatie willen.. lijkt me leuk en fijn
om iemand te hebben waar je alles mee kan delen..

En ik kan best een vriendin krijgen, daar gaat het niet om
maar daar komt ook nog eens bij dat ik (denk ik) nogal kieskeurig ben.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik dacht, dat is ze..
met die wil ik verder..

En ja.. daar baal ik wel van

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_11734179
in mijn geval houdt ik het op kennissen

ik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.

het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen

en dan kwam misschien ook wel omdat ik zo'n type persoon niet ben..

het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet

oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo! Misschien beeld ik het me allemaal wel in

m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker

zaterdag 12 juli 2003 @ 22:27:16 #22
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_11734203
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:
voel me stukken beter!
ik verveel me ook, kom maar hier!
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_11734214
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:27 schreef Guidoweb5 het volgende:

[..]

ik verveel me ook, kom maar hier!

waar is hier?
pi_11734216
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef moz het volgende:
in mijn geval houdt ik het op kennissen

ik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.

het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen

en dan kwam misschien ook wel omdat ik zo'n type persoon niet ben..

het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet

oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo! Misschien beeld ik het me allemaal wel in

m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker

eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?
pi_11734232
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?

dat 'zoek' ik dus

een maatje, iemand die je begrijpt... nee ik heb dus geen relatie helaas

maar daarnaar zoeken helpt ook niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')