En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben. Ben ik jaloers? Misschien. Ik zou ook wel eens willen weten iemand te hebben waar je alles mee kan delen.. Het is toch echt iets wat ik mis. Maar ja, waar vind je dat soort mensen tegenwoordig?
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.
Niet dat ik echt desperate ben (of gruwlijk geil ofzo, daar is het me dan helemaal niet om te doen), maar een echt maatje is toch wel iets dat ik mis.
Ach ja, het leven is kut en ik zal maar per dag moeten leven.
En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt
quote:Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:10 schreef moz het volgende:
Dan zit je hier weer op zo'n zaterdag avond. Alleen... weer alleen. En alleen de computer waar andere mensen mee kan bereiken. Triest is het eigenlijk.En dan loop je over straat en zie je hoe goed het andere (stelletjes) het samen kunnen hebben.
Dan ga je wel eens naar een discotheek, maar ja dat is niet echt een plek bij uitstek om normale mensen te ontmoeten lijkt het. Alleen zuipende sletten lopen er rond.. (misschien wat kortzichtig)
Of ben ik nou zo moeilijk? Ben ik dan een nerd misschien? Nee toch echt niet. Zat laatst met een collega/vriendin te praten en ze zei dat ik echt wel iemand zou vinden.
Niet dat ik echt desperate ben.
En dan typ ik weer zo'n verhaal... Zou ik me er beter door gaan voelen? Ik ben het in ieder geval kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 12-07-2003 22:14]
quote:Dit zal 'm goed doen.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:13 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
quote:AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:Dit zal 'm goed doen.
quote:Kee. Mission volbracht.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:voel me stukken beter!
quote:Dat zal toch wel meevallen...
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
quote:Ga samen meeten dan!!!!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
AXh ja, je moet toch wat als je hetzelfde hebt
Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.
Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!
quote:En ondertussen denk je, GVD er zit een kern van waarheid in het verhaal van de TS. Sterker nog, zo voel ik me nu ook.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik denk dat je nu 99% van de mogelijke partners uitschakeld.
Maar wel grappig proberen te doen.
ontopic:
Het is een beetje vreemde tijd waar we nu in leven. Veel mensen werken veel en als ze thuis zijn dan hebben ze hun hobbies. In een discotheek is niet echt de plaats om iemand te treffen.
Veel mensen ontmoeten zich tegenwoordig via internet.
Pin me niet op en datum vast. Maar dat gebeurt. Neem het maar van Tong aan.
quote:Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..
Op zaterdag 12 juli 2003 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou het laatst wat je dus moet doen is bij de pakken neer gaan zitten en achter je computertje.
Hmmzz de volgende keer als je uitgaat gewoon lekker veel contacten met iedereen maken. Zodat je de volgende keer wel degelijk mensen hebt om mee uit te gaan, of om in ieder geval weer een gezellig praatje te maken.Vind je het moeilijk om contacten te leggen? Zoek dan andere dingen op: Sportschool, schaakclub of computerclub weet ik veel, er zijn zoveel dingen.
Ik heb me ook een tijdje alleen gevoeld. Dit is gewoon enorm kut, maar het echte advies is dat je niet achter de computer moet gaan zitten, je wordt alleen maar gekker!!
Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet
de tijd zal het wel leren denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door vrouwtjetrouw op 12-07-2003 22:22]
quote:Misschien vindt je het niet fijn om te horen.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef moz het volgende:[..]
Ach als ik zou willen zou ik zo uit kunnen gaan. Ik heb zat bekenden dat is niet echt het probleem denk ik..
Ik mis gewoon een maatje, iemand waar je alles mee kan delen. En ik weet dat je daar niet naar op zoek moet gaan want het helpt niet
de tijd zal het wel leren denk ik
Over een half uurtje loop ik rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.
Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 12-07-2003 22:23]
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:22 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben ook het hele weekend alleen. Iedereen heeft iets anders vanavond en m'n vriend is met vrienden naar België. Maar dacht je dat ik een beetje thuis bleef zitten? Natuurlijk niet.Over een half uurtje loop rustig richting centrum en duik ik m'n favoriete kroeg in. Ik raak vanzelf wel aan de praat of ga lekker dansen. Mij boeit het niet, ik kan me prima vermaken in m'n eentje.
maar nee ik vind dat nix.......
Ik zou zeggen doe 's gek en ga ook de stad in. Probeer niet te verbergen dat je alleen bent maar ga lekker op je gemak in je uppie aan de bar hangen... alleen zijn kan heerlijk zijn, ook in een volle kroeg.
En ik kan best een vriendin krijgen, daar gaat het niet om
maar daar komt ook nog eens bij dat ik (denk ik) nogal kieskeurig ben.
Want ik heb nog nooit gehad dat ik dacht, dat is ze..
met die wil ik verder..
En ja.. daar baal ik wel van
ik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.
het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen
en dan kwam misschien ook wel omdat ik zo'n type persoon niet ben..
het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet
oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo! Misschien beeld ik het me allemaal wel in
m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker
quote:ik verveel me ook, kom maar hier!
Op zaterdag 12 juli 2003 22:14 schreef moz het volgende:voel me stukken beter!
quote:waar is hier?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:27 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
ik verveel me ook, kom maar hier!
quote:eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?
Op zaterdag 12 juli 2003 22:24 schreef moz het volgende:
in mijn geval houdt ik het op kennissenik kan wel bij hun terecht, maar als ze iets gaan doen zal ik niet de eerste zijn die het hoort.
het ligt ook wel aan mij, omdat ik nooit echt ben meegegaan terwijl hun ieder weekend gingen stappen
en dan kwam misschien ook wel omdat ik zo'n type persoon niet ben..
het lijkt erop dat ik mensen van mijn type gewoon niet ken in mijn omgeving... of ze bestaan simpelweg helemaal niet
oops, het word wel een heel erg pessimistische kijk zo!
Misschien beeld ik het me allemaal wel in
m'n bui hangt ook samen met een ontbeantwoorde liefde, maakt het allemaal niet draaglijker
quote:dat 'zoek' ik dus
Op zaterdag 12 juli 2003 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
eventjes een vraagje tussendoor heb je een vaste relatie?
een maatje, iemand die je begrijpt... nee ik heb dus geen relatie helaas
maar daarnaar zoeken helpt ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |