en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
ik ben wel een beetje ontroostbaar nu...
quote:thanx
Op zaterdag 12 juli 2003 17:02 schreef mat_herben het volgende:
R.I.P
Misschien kan je vriend een nieuwe voor je kopen, heb je er weer twee
quote:hope so
Op zaterdag 12 juli 2003 17:04 schreef damster het volgende:
gelukkig is je hamster nu in de hamster-hemel.
waar hij tot in den eeuwigheid rust en vrede zal vinden.
quote:Gecondoleerd
Op zaterdag 12 juli 2003 17:01 schreef Fratz het volgende:
nou vandaag wilde ik mijn hamsters dus gaan voeren en eentje bleef toch wel heel stil liggen...wassie zomaar dood!!!!en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
Een hamster eet inderdaad zijn soortgenoten op als ze dood zijn en dat is volkomen normaal. Bij een vriendin van me heeft de hamster zelfs de ander volledig opgegeten en was er weinig anders dan een klein plukje haar over. Het lijkt heel wreed, maar is nu eenmaal de natuur. Maak je dus daar maar niet druk over.
Nogmaals sterkte!
quote:ja, ik wist wel dat moederhamsters dat wel doen als ze jonkies krijgen en er eentje bij zit die niet helemaal goed is, maar van volwassenen wict ik het niet.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:05 schreef kibber het volgende:
Bah zeg!
Vies dat ze elkaar opeten...
Ik hoop dat je dat een beetje van je af kunt zetten.
Sterkte, en wie weet koop je er weer eentje bij
quote:Ja, dat is hoogbejaard voor hamster.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:05 schreef Fratz het volgende:
ze was al drie!
mijn hamster had laatst een olifantentand
die tand was helemaal rond gegroeid...echt maf...afgeknipt, en 1 week later was ie dood.
quote:nou eerst maar door met deze, ik denk dat een nieuwe niet zomaar bij haar in de kooi kan (gokje).
Op zaterdag 12 juli 2003 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hè gadverdamme, dat die lieve beestjes zomaar hun kooi-genoten aan gaan zitten vreten als ze dood zijn.
Daar heb ik nog nooit van gehoordIk hoop dat je dat een beetje van je af kunt zetten.
Sterkte, en wie weet koop je er weer eentje bij
quote:zie boven, eerst nog maar niet. (maar ik weet dat als ik een jonkie zie ik zo weer verkocht ben..)
Op zaterdag 12 juli 2003 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat erg voor je, ga je een nieuwe kopen?
quote:Ze doen het zelfs als ze nog leven
Op zaterdag 12 juli 2003 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hè gadverdamme, dat die lieve beestjes zomaar hun kooi-genoten aan gaan zitten vreten als ze dood zijn.
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ik heb er vroeger eentje gehad die een beroerte ofzo kreeg en half verlamd was. Misschien trekt het weer bij dacht ik, maar de volgende dag had zijn roommate hem al deels opgegeten.
Suc6 en idd een nieuwe in die kooi doen, dat gaat niet goed, dan maken ze elkaar af.
Maar als die ene de andere half op heeft gegeten, krijgt ie dan wel genoeg te eten
quote:whoaah insane!
Op zaterdag 12 juli 2003 17:01 schreef Fratz het volgende:
nou vandaag wilde ik mijn hamsters dus gaan voeren en eentje bleef toch wel heel stil liggen...wassie zomaar dood!!!!en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
quote:nou het hele bakje voer zit vol, ze krijgen iedere dag ander voer (voor de afwisseling) en ook nog groente (afhankelijk van wat we zelf eten). dus honger heeft ze echt niet gehad. tis gewoon een smerige kannibaal!! zal wel een of ander instinct zijn ofzo.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:10 schreef Butt_Plugg het volgende:
Mijn moeder zegt altijd, geen hand vol, maar een land vol.Suc6 en idd een nieuwe in die kooi doen, dat gaat niet goed, dan maken ze elkaar af.
Maar als die ene de andere half op heeft gegeten, krijgt ie dan wel genoeg te eten
quote:ben je gek ofzo! bovendien ga ik haar zo begraven.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:14 schreef Butt_Plugg het volgende:
Foto?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |