Ja, kom maar op...zeg het maar....ben ik ook....
quote:ken je wat later beginnen met koffie zetten!
Op zaterdag 12 juli 2003 14:21 schreef DuchessX het volgende:Het bezoek dat om half drie hier zou zijn belde net met de mededeling dat het zo gezellig was onderweg dat ze een uur later komen (ze zijn aan het shoppen in Eindhoven dus
)
quote:Hoe moeten wij nou weten hoe oud je bent...er staat geen geboortedatum in je profiel en een foto heb je ook niet geplaatst
Op zaterdag 12 juli 2003 14:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik voel me oud...Ja, kom maar op...zeg het maar....ben ik ook....
quote:Dat had ik wel...heb ze om die reden maar weggehaald....Maar als ik me weer lekkerder voel staan ze er vast weer zo in...lol....tis maar een bui
Op zaterdag 12 juli 2003 14:23 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hoe moeten wij nou weten hoe oud je bent...er staat geen geboortedatum in je profiel en een foto heb je ook niet geplaatst
quote:Doe's niet zo chagrijnig jij...
Op zaterdag 12 juli 2003 14:23 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hoe moeten wij nou weten hoe oud je bent...er staat geen geboortedatum in je profiel en een foto heb je ook niet geplaatst
Ik voel me prima. Huishouden weer wat bijgewerkt, boodschappen klaar, en nu.... SHOPPEN!! Het wordt steeds meer uitverkoop. Jippie!
quote:Ja joh, neem een lekker drankje en je kater is weer weg...
Op zaterdag 12 juli 2003 14:23 schreef Phenomenom het volgende:
Ik voel me knap beroerd, gister ietsje teveel gedronken, maar jah ik weet dat die kater ook wel weer weg gaat, dus ff doorzetten
quote:Ook zoiets (ja ik ben sjagerijnig) koop ik leuke kleren voor mezelf...gaat mijn dochter ermee aan de haal...het erge is...het staat haar leuker dan mij....grrr
Op zaterdag 12 juli 2003 14:26 schreef Moonah het volgende:[..]
Doe's niet zo chagrijnig jij...
Maakt het nou uit dat je bezoek wat later komt. Ze kómen toch, en ze hebben netjes gebeld, op tijd.
Kan toch gebeuren dat het gezellig is in de stad.... Niet zo moeilijk doen Duch!Ik voel me prima. Huishouden weer wat bijgewerkt, boodschappen klaar, en nu.... SHOPPEN!! Het wordt steeds meer uitverkoop. Jippie!
[Dit bericht is gewijzigd door pea4fun op 12-07-2003 14:29]
quote:Jah chocomelk, drank komt er vandaag niet meer in voor 22.00
Op zaterdag 12 juli 2003 14:27 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ja joh, neem een lekker drankje en je kater is weer weg...
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:27 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ook zoiets (ja ik ben sjagerijnig) koop ik leuke kleren voor mezelf...gaat mijn dochter ermee aan de haal...het erge is...het staat haar leuker dan mij....grrr
*zingt: "Zo slank zijn als je dochter... dat is zo ideaal!"
Edit: en dat chagrijnig sloeg niet op jou hoor Pea, maar op Duchess. Die mopperde zo...
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 12-07-2003 14:31]
En vandaag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd...
Maar toch zou ik normaal veel vrolijker zijn geweest.... ik mis nog steeds iemand ontzettend erg.... maar ik heb geduld.....
quote:Grinnik...oké...dat maakt me toch nog een beetje aan het lachen....bedankt
Op zaterdag 12 juli 2003 14:30 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
*zingt: "Zo slank zijn als je dochter... dat is zo ideaal!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |