er zullen behoorlijk veel mensen zijn die me niet geloven hier maar ook die er wel in geloven, voor diegene heb ik een soort handleiding voor beginners gemaakt als je het geduld er maar voor hebt lukt hebt wel,
ga in een gemakkelijke houding zitten of liggen op een rustige plek waar je niet gestoord word.
sluit je ogen
denk aan een plek waar je je gemakkelijk voelt en waar je je lang prettig kunt voelen (als ik mediteer denk ik aan een warme plek met een zwembad, ik sta tot mijn nek in het zwembad zodat mijn gehele lichaam kalm en warm en prettig voelt)
Als je hier een tydje bent zullen impulsen van buitenaf je niets meer doen.
na ongeveer anderhalf uur word je "wakker"en zul je je ontspannen en fris voelen, je geest is geleegd.
nu komt het leuke gedeelte
pak een lepel.
houd hem in je hand voor je gezicht met de steel naar beneden
concentreer je op het bovenstuk van de lepel (half koepeltje)
als het beeld zwart word voel je dat je 1 met het lepeltje word.
beeld je nu in dat je geest uit je lichaam komt en in het lepeltje plaatsneemt. dit hoort zoveel energie te zijn dat het lepeltje warm word,
neem je vrije hand en streel het lepeltje over de bolle kant.
probeer je energie in het lepeltje te krijgen
het lepeltje zal nu buigen
dit lukt waarschijnlijk niet de eerste keer maar pas na een maand ofso is het mij gelukt
de sleutel is zelfvertrouwen en geduld
probeer het eens dan zul je me geloven.
Groeten Joey
Net zoals je in een droom alles kan wanneer je weet dat het fictie is.
quote:Dat kan ik ongeveer een hele week als het moet. Een glas optillen
nu kan ik een glas optillen voor ongeveer 10 sec met een kwartier mediteren.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:38 schreef struiser_1 het volgende:[..]
Dat kan ik ongeveer een hele week als het moet. Een glas optillen
quote:jij hebt de matrix gekeken
Op zaterdag 12 juli 2003 13:38 schreef M4stermind het volgende:
Ik denk wel dat het kan, je moet gewoon denken dat er geen lepel is, en het slechts fictie is wat je ziet.Net zoals je in een droom alles kan wanneer je weet dat het fictie is.
Maarreh ontopic, heb je toevallig een foto van die verbogen lepel?
zou je er een keer een filmpje van kunnen maken want dit is echt bruut. dit zijn de dingen die interessant zijn
met dank aan Fokke en Sukke
Ik ben 2.80m!
en je moet niet denken dat er geen lepen is je moet je inbeelden dat je geest uit je lichaam komt en tegen de lepen duwd, die energie kan je dat weer sturen met je handen door er over te aaien
en ik zei al dat er mensen waren die me niet geloofden probeer het zelf maar eens dan
maar als je voor 1 % twijfeld lukt het vaak al niet dus je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben en erin geloven
Groeten Joey
quote:Geldt dat ook voor een videocamera?
Op zaterdag 12 juli 2003 13:49 schreef phellah999 het volgende:
ik kan het niet als er iemand bij is,
quote:bullshit! wij die het niet geloven kun je dus ook niet overhalen dat we het gewoon zelf kunnen proberen, want wij twijfelen wel voor 200% echt te slap deze argumenten....
Op zaterdag 12 juli 2003 13:49 schreef phellah999 het volgende:
ik kan het niet als er iemand bij is,
dan word ik echter teveel afgeleid, al is het maar doordat hij of zij ademd
ben er trouwens vergeten bij te zetten dat je erg goed op je ademhaling moet letten.
door je neus in en door je mond uit.
en nadat ik het glas heb opgetilt ben ik wel verschrikkelijk uitgeput. de lepel trouwens ook,en je moet niet denken dat er geen lepen is je moet je inbeelden dat je geest uit je lichaam komt en tegen de lepen duwd, die energie kan je dat weer sturen met je handen door er over te aaien
en ik zei al dat er mensen waren die me niet geloofden probeer het zelf maar eens dan
maar als je voor 1 % twijfeld lukt het vaak al niet dus je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben en erin geloven
Groeten Joey
sorry, ik ben telemarketier, en je valt gewoon gigantisch door de mand!
quote:hahaha, deze had ik nog niet eens gelezen
Op zaterdag 12 juli 2003 13:49 schreef phellah999 het volgende:en nadat ik het glas heb opgetilt ben ik wel verschrikkelijk uitgeput. de lepel trouwens ook
mms://216.26.169.95/streamingmedia/Banachek/_256_Banachek_320x240.wmv
en onthoudt iedereen kan telekinese en gedachtelezen alleen mensen negeren dit gedeelte van de hersenen dat energieimpulsen afgeeft gewoonweg vanaf dag 1
Groeten Joey
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:53 schreef phellah999 het volgende:
Steven Banachek gaf shows over telekinese,
kopieer deze zin maar eens naar de internet explorer balk:mms://216.26.169.95/streamingmedia/Banachek/_256_Banachek_320x240.wmv
en onthoudt iedereen kan telekinese en gedachtelezen alleen mensen negeren dit gedeelte van de hersenen dat energieimpulsen afgeeft gewoonweg vanaf dag 1
Groeten Joey
Wel een leuk filmpje verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |