quote:Is dat stukje niet uit de PC zone?
Op zaterdag 12 juli 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Max Payne 2: The Fall of Max PayneBijna twee jaar bleef het stil rond de meest cinematografische held uit de gamesgeschiedenis. Twee lange jaren moest Max zijn frustraties binnenhouden. Maar net als in het echte leven komt die broeiende kookpot van geestelijke pijn een keer tot ontploffing. Een vervolg op Max Payne kon dan ook niet uitblijven; onze held moest en zou een nieuwe uitlaatklep krijgen.
quote:Klopt.
Op zondag 13 juli 2003 15:51 schreef MrTinux het volgende:Max Payne speelde je in de derde persoon.
Alleen effe een vraagje, wat is er gebeurd met de 2e persoon? Ik bedoel, die wordt de hele tijd overgeslagen, maar ik vraag me echt af waarom... FPS, snap ik... je BENT die persoon. Maar waarom third person niet gewoon second person heet is mij een raadsel.
[ontopic]
Kon MP1 pas een paar maanden geleden spelen op mijn nieuwe bak. Retemoeilijk maar ongelooflijk gaaf spel ![]()
Kom maar op met deel 2!
V.
quote:maar als het geen FPS is wat is het dan wel een TPS? (Third Person Shooter) ?
Op zondag 13 juli 2003 15:51 schreef MrTinux het volgende:[..]
Max Payne was geen FPS
Bij een FPS (=First Person Shooter) kijk je vanuit de ogen van het personage dat je bestuurt (zoals bij Half-Life, Unreal, Quake, etc)... Max Payne speelde je in de derde persoon.Ik ben benieuwd of het echt iets wordt. Deel 1 was natuurlijk bijzonder vanwege de bullettime maar dat zien we inmiddels wel meer en verder vond ik het spel niet uitermate bijzonder ofzo.
http://www.gamespy.com/previews/august03/maxpayne2pc/
quote:een game in de 2e persoon zou een game moeten zien waarbij je jezelf ziet door de ogen van de tegenstander.
Op maandag 14 juli 2003 23:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Klopt.
Alleen effe een vraagje, wat is er gebeurd met de 2e persoon? Ik bedoel, die wordt de hele tijd overgeslagen, maar ik vraag me echt af waarom... FPS, snap ik... je BENT die persoon. Maar waarom third person niet gewoon second person heet is mij een raadsel.
quote:ik heb uit UITERST betrouwbare bron mogen vernemen dat deel twee minstens net zo geyl gaat worden als zijn voorganger
Op woensdag 13 augustus 2003 11:15 schreef Hakkert het volgende:
Max payne 1 uitgespeeld op de peecee.. Wat een gaaf spel.. Hopelijk is deze ook zo goed!
quote:Rieleksttt... Nu nog hopen dat je daar geen mega peecee voor nodig hebt.. Max payne op de ps2 vond ik een crime.. Ik ben echt wel een muis nodig
Op woensdag 13 augustus 2003 11:17 schreef Smots het volgende:[..]
ik heb uit UITERST betrouwbare bron mogen vernemen dat deel twee minstens net zo geyl gaat worden als zijn voorganger
quote:moejje ff hier klikken:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:23 schreef flat_erik het volgende:
Kruisjes
Lijkt me niet verkeerd weer voor in de herfst.
Ben benieuwd wat ze er van maken!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar deze nieuwe.
.
quote:Klopt, de engine is wat aangepast en er zijn wat physics elementen aan toegevoegd, maar het is nog steeds dezelfde engine. Dat moet ook wel anders zouden we nog minstens een jaar moeten wachten
Op woensdag 13 augustus 2003 12:08 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb gelezen in de PC Zone die hier nu voor me ligt dat er van dezelfde engine gebruikt word gemaakt als in Max Payne 1.... maar dan wel behoorlijk opgeleuktBen benieuwd wat ze er van maken!
kHoop dat 2 wat meer spelduur gaat krijgen, deel 1 had ik serieus waar in 1 nacht uit, was een keer in de zomer, zette 't spel aan en is daarna niet meer uitgeweest
(oh ja en de gameplay was ook méér dan vet!
)
Ik kijk er naar uit.
Trouwens, wat een vette graphics, zeg! Moet je deze zien (Max heeft in dit deel wel wat weg van Pierce Brosnan vind ik):

Dat belooft wat te gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door Ceriel op 14-08-2003 02:54]
Dit spel gaat heersen, deel 1 was ook geweldig!
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[img]http://pcmedia.ign.com/pc/image/maxpayne2_081303_001.jpg/img]Dit spel gaat heersen, deel 1 was ook geweldig!
Link n00b
quote:Hij lijkt net die robot uit T2
Op donderdag 14 augustus 2003 02:28 schreef Ceriel het volgende:
wowowow! lijkt me supervet !!
Ik heb deel 1 met zéér veel plezier (uit)gespeeld.
Vooral die uitspraken als: 'The train lit up like a christmas tree...'
waren erg gaaf in 1 !(oh ja en de gameplay was ook méér dan vet!
)
Ik kijk er naar uit.
Trouwens, wat een vette graphics, zeg! Moet je deze zien (Max heeft in dit deel wel wat weg van Pierce Brosnan vind ik):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat belooft wat te gaan worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |