quote:Ze zagen op de dvd nog het been eraf
Op maandag 14 juli 2003 18:25 schreef Together-Alone het volgende:
Brrr, die kettingzaag! Had em nog nooit gezien, en gister ook maar het eerste deel, totdat die vent ui die helicopter wordt gegooid. Maar kga em nog wel een keer kopen
quote:ik vond het al zo kort..
Op maandag 14 juli 2003 18:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ze zagen op de dvd nog het been eraf
quote:uhuh
Op maandag 14 juli 2003 17:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Dan weet jij meer dan ik.
V.
Pure heroin is a white, odourless powder with a bitter taste. Most illicit heroin, however, varies in color from white, pink/beige to dark brown. This is because of impurities left from the manufacturing process or the presence of additives.
Maar on topic.. fantastische film..fantastisch einde
quote:Idd
Op maandag 14 juli 2003 18:51 schreef milagro het volgende:...fantastisch einde
Hij begint met niks en eindigt met niks
quote:Op de DVD duurt hij langer...
Op maandag 14 juli 2003 20:02 schreef Opie het volgende:
...
Ook hadden veel scenes veel uitgebreider en beter kunnen worden aangepakt. De scene met de kettingzaag bijvoorbeeld...
quote:'dan jij'
Op maandag 14 juli 2003 18:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
de gemiddelde fokker weet toch meer dan jou
En nee, de gemiddelde Fok!'er weet zeker niet meer dan ik
[ontopic]
Kutfilm, dus
V.
Enne, na Scarface kwamen toch al die zogenaamde 'goedkope' films/series over drugsbaronnen en snel geld, meen ik mij te herrinderen. Maar ik kan het ook mis hebben. Van mijn moeder mocht ik nooit dat soort geweldadige films kijken als kind. Valt nog mee dat ik als kind The A Team en Miami Vice mocht zien.
Ik was trouwens 12 in 1983
quote:Yup, deze film was dus ook een aanklacht tegen het communisme en tegen het kapitalisme. Pacino's karakter is zeer geweldadig neergezet omdat men de bevolking wilde wakker schudden.
Op maandag 14 juli 2003 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
IddHij begint met niks en eindigt met niks
Vooral het contrast en de gelijkenis tussen de openings scene en de eind scene zijn briljant vertolkt.
quote:
Here's some information you Scarface fans are going to love. We've gotten confirmation from retail sources that Universal will be releasing a new Scarface: Collector's Edition on 9/30, along with a Scarface gift set that includes a re-done version of the original 1932 Scarface.Bron: http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html
Scarface - Toni, das narbengesicht.
'Hé du, Toni. Was ein toller lederhose.'
Te erg gewoon
[edit]@ NL Suck M0de
[Dit bericht is gewijzigd door Wuder op 16-07-2003 21:20]
quote:die accent (?)
Op woensdag 16 juli 2003 20:18 schreef Wuder het volgende:
Die accent gesproken door Al Pacino..Te erg gewoon
![]()
quote:30 september maar in de gaten houden
Op woensdag 16 juli 2003 10:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
F*CK
Was ik op vakantie #*&%#@!*^#$@!%#@!&(
Favo film gemist
*kan iemand mij als troost de DVD opsturen
Het is overigens een groot misverstand dat ik niet als Al Pacino geboren ben. Ik zit in het verkeerde lichaam..
quote:Whoa...
Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef martyn_ het volgende:
Scarface![]()
Film verslaat veel van Shakespeares koningsdrama's.
En de prijs voor het Grandioos Misslaan van de Culturele Plank 2003 gaat naaaaaaaar....?
*tromgeroffel*
MARTYN!!!
V.
quote:Ik gebruikte hier de stijlfiguur ''overdrijving'', om duidelijk te maken dat ik Scarface wel iets weg vind hebben van een Shakespeariaans drama. Tony Montana is een van de meest tragische figuren uit de filmgeschiedenis die ik ken. Prachtig verbeeld, hoe hij de American dream najaagt en uiteindelijk ten onder gaat aan ijdelheid en overmoed.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:24 schreef Verbal het volgende:[..]
Whoa...
En de prijs voor het Grandioos Misslaan van de Culturele Plank 2003 gaat naaaaaaaar....?
*tromgeroffel*
MARTYN!!!
V.
Als je in Scarface een domme gangsterfilm over een stoere drugsdealers ziet, dan bekijk je de film echt verkeerd, Verbal.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:16 schreef martyn_ het volgende:[..]
Als je in Scarface een domme gangsterfilm over een stoere drugsdealers ziet, dan bekijk je de film echt verkeerd, Verbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |