Deborah Harry - Rush Rushquote:Op zondag 23 mei 2004 13:52 schreef Lemmeb het volgende:
ik zit nu de hele tijd met dat jejo-liedje in me hoofd
weet iemand toevallig de titel/zanger van dat nummer?
Dat is toch Blondie ?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Deborah Harry - Rush Rush
Zij is de leadsinger kijk maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blondie_(band)quote:Op zondag 23 mei 2004 13:58 schreef convinced het volgende:
Is zij van Blondie? Op kazaa staat-ie wel.
quote:Op zondag 23 mei 2004 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij is de leadsinger kijk maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blondie_(band)
Jammer dat je de symbolliek van zijn sterven niet ziet!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:06 schreef Adnan het volgende:
Hij had niet mogen sterven...ik blijf het maar kut vinden...hij had die hele boel gewoon beter moeten laten beveiligen...
Het is niet sosa die hem neerschiet maar die hitman (die je in die scene in bolivia ook ziet) van Sosaquote:Op zondag 23 mei 2004 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sosa onbekend???
Dacht het toch niet!
Columbian Drug Lord!!!!
Sosa schiet hem neerquote:Op zondag 23 mei 2004 20:36 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Het is niet sosa die hem neerschiet maar die hitman (die je in die scene in bolivia ook ziet) van Sosa
Echt niet hoor.. let maar op die kerel met die zonnebril zie je ook in die scene in Bolivia.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Sosa schiet hem neer
Eigenlijk was die cocaine verslaving ook mede oorzaak van zijn dood.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef el_hombre het volgende:
Ik dacht ook dat het Sosa was
Maar die hitman was me tot dat moment ook helemaal niet opgevallen
Wel een goed einde hoor, Tony moest wel doodgaan. Was hij niet door een van zijn vijanden doodgeschoten dan was hij wel ten onder gegaan aan zijn cocaine verslaving
Als hij nog had geleefd zou hij nooit gelukkig zijn. En een lang leven zat er waarschijnlijk ook niet in. Tony stond op self destruct. Hij zou in de goot gestorven zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:10 schreef speezend het volgende:
ik ga in gta vice city tenminste op het einde niet doodMaar vond het juist wel goed dat ie stierf, beter dan dat ie nog lang en gelukkig leefde.
True...Truequote:Op zondag 23 mei 2004 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij nog had geleefd zou hij nooit gelukkig zijn. En een lang leven zat er waarschijnlijk ook niet in. Tony stond op self destruct. Hij zou in de goot gestorven zijn.
quote:Op zondag 23 mei 2004 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij nog had geleefd zou hij nooit gelukkig zijn. En een lang leven zat er waarschijnlijk ook niet in. Tony stond op self destruct. Hij zou in de goot gestorven zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |