prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
Tomb Raider (The Angel of Darkness)
Tomb Raider - Angel of Darkness II
personal review 9/10
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 11-07-2003 22:37]
quote:Ik geef het spel een dikke 8
Op vrijdag 11 juli 2003 20:22 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
Tomb Raider (The Angel of Darkness)
Tomb Raider - Angel of Darkness II
personal review 9/10
quote:Is ie zeker waard zit nu in The Bio-Research Facility.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:22 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
Tomb Raider (The Angel of Darkness)
Tomb Raider - Angel of Darkness II
personal review 9/10
quote:goh.......
Op zaterdag 12 juli 2003 02:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Een wallpapertje van mij, ik heb er zo nog hele boel, zal ze met en met wel posten [afbeelding]
quote:Ben je moe ? Je moet ook gaan slapen want het was ook al over 3-en pik
Op zaterdag 12 juli 2003 03:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
goh.......
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 12-07-2003 08:12]
quote:Ik heb um niet zelf gemaakt of zo, maar het enthousiasme straalt er weer bij jou af
Op zaterdag 12 juli 2003 03:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
goh.......
quote:Dat's een mooi stuk.
Op zaterdag 12 juli 2003 02:20 schreef Chocobo het volgende:
Zit nu in de Hall of Seasons,..... das een pittig stukje. Ben nu bij een hoop vlammen enzo en stierf net goed. Morgen waar weer verder
quote:Moeilijk te zien zo, maar is dat niet waar die draad (elektrische leiding) langs de muur hangt? Zo ja, dan heb je gelijk je antwoord.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:20 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam hierlangs:
[afbeelding]
En anders moet je aan het eind omhoog kunnen klimmen
quote:Nice!
Op zaterdag 12 juli 2003 02:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Een wallpapertje van mij, ik heb er zo nog hele boel, zal ze met en met wel posten [afbeelding]
*opslaat
Ik zit nu bij een soort blokkade en rechts zit wen een trap maar die is aan de onderkant stuk en lara kan er niet opklimmen
quote:Maar je kunt het wel wegtrekken
Op zaterdag 12 juli 2003 16:48 schreef HomerJ het volgende:
Sorry weer een vraagjeIk zit nu bij een soort blokkade en rechts zit wen een trap maar die is aan de onderkant stuk en lara kan er niet opklimmen
[afbeelding]
Je moet eerst omlopen zodat je het van de zijkant weg kunt trekken en zo de doorgang vrijmaakt.
quote:Waar kan ik omlopen dan?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:51 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Maar je kunt het wel wegtrekken
Je moet eerst omlopen zodat je het van de zijkant weg kunt trekken en zo de doorgang vrijmaakt.
Maar klopt het dat als ik door een bepaalde deur ga dat ik ineens in een ander level zit. Is dit net zoiets als in dat Parisian level gedoe, dat je steeds van level switched, maar uiteindelijk toch weer steeds uitkomt in in dit geval Hall of Seasons.
quote:Eugh.. hoever ben je?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waar kan ik omlopen dan?
Aan het begin van dat level kun je niet langs die ingestorte gang en die deuren nog niet open maken. Enige andere kant is via die gang met die gaten erin. Dan kom je uiteindelijk bij dat ingestorte gedeelte en kun je de weg vrij maken door een blok eruit te trekken.
Via de deuren (die je dan wel open kunt maken) kom je weer op je beginpositie en dan kun je door de ingestorte gang.
quote:www. gamefaqs.com staan vast wel walktroughs :p
Op zaterdag 12 juli 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waar kan ik omlopen dan?
quote:HE JOH,.... je blijft vragen man,... game eens even wil je
Op zaterdag 12 juli 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waar kan ik omlopen dan?
quote:Druk op een van die gouden switchen in het midden van die kamer.... er openen zich dan 3 deuren,... aan het einde van die deuren is een switch,... 1 van de 3 switchen is ok,.... de juiste neemt je mee naar de desbetreffende season van de switch en de ander naar beneden waar je een rondje kan lopen via hete lave enzo,...... je komt dan weer in de Hall uit
Op zaterdag 12 juli 2003 17:03 schreef frederica het volgende:
Zit nu in Hall of Seasons. Ik had al begrepen dat deze errug moeilijk is.Maar klopt het dat als ik door een bepaalde deur ga dat ik ineens in een ander level zit. Is dit net zoiets als in dat Parisian level gedoe, dat je steeds van level switched, maar uiteindelijk toch weer steeds uitkomt in in dit geval Hall of Seasons.
quote:Ze bedoeld switchen van scherm
Op zaterdag 12 juli 2003 19:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Druk op een van die gouden switchen in het midden van die kamer.... er openen zich dan 3 deuren,... aan het einde van die deuren is een switch,... 1 van de 3 switchen is ok,.... de juiste neemt je mee naar de desbetreffende season van de switch en de ander naar beneden waar je een rondje kan lopen via hete lave enzo,...... je komt dan weer in de Hall uit
Als je van de ene in de andere kamer loopt wordt het opnieuw ingeladen alsof er een nieuw level wordt ingeladen. Komt omdat het zulke grote omgevingen zijn dat ze in stukjes opgedeeld zijn.
quote:Ja dat weet ik,.... ik wilde het alleen wat gedetailleerd uitleggen
Op zaterdag 12 juli 2003 19:40 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ze bedoeld switchen van scherm
Als je van de ene in de andere kamer loopt wordt het opnieuw ingeladen alsof er een nieuw level wordt ingeladen. Komt omdat het zulke grote omgevingen zijn dat ze in stukjes opgedeeld zijn.
Maar goed... ik ben nu aangekomen in Eckhardt's Lab. Morgen weer verder. Ik vind het nu al jammer dat het spel straks is afgelopen.
quote:Godver,.............. ik wil ook weer verder gamen.
Op zondag 13 juli 2003 02:23 schreef MarcoTC het volgende:
Na een paar dagen het spel weer gepakt. Mijn PS2 controllertje is serieus gaar aan het worden. De knuppeltjes komen niet meer goed in terug in de neutrale stand en da's best lastig als je ziet te pielen om op een pilaartje te springen en ze vliegt ineens naar links of naar rechts.Maar goed... ik ben nu aangekomen in Eckhardt's Lab. Morgen weer verder. Ik vind het nu al jammer dat het spel straks is afgelopen.
quote:Valt wel mee,.......... ik ken erger,... ik noem een Mario Sunshine bv
Op zondag 13 juli 2003 15:54 schreef gieling.com het volgende:
klopt het nou, dat die camera zo kut is?
quote:Die is idd ook heel erg jah
Op zondag 13 juli 2003 16:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Valt wel mee,.......... ik ken erger,... ik noem een Mario Sunshine bv
Misschien dat een van jullie me kan helpen of dit probleem herkent of zo...ik heb dus vorige week ook Tombraider gekocht, maar heb er nog geen moment van kunnen genieten! Hij installeert gewoon goed, ik zie introfilmpje en zo, maar op het moment dat het echt moet beginnen, dan staat er dus Parisian Streets of zo, en dan hangt alles, mijn hele laptop...dan moet ik gewoon de stekker eruit halen, anders doet ie niets meer...
Start ik um weer op, dan zegt Windows dat er een probleem is met mijn videokaart (Mobility Radeon 9000, 64 mb)..
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Heb al op de site gekeken van de videokaart, maar daar stond niet echt een driver of zo op...
Alvast bedankt voor jullie advies!!
p.s.
heb dus een Laptop, Acer Aspire 1604 lc
PIV
2,8 Ghz
512 Mb ram
40 gb Harde schijfruimte...
quote:Ja, nooit meer willen gamen op een pc.
Op zondag 13 juli 2003 19:19 schreef Sheridana het volgende:Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
quote:Bedankt...heb je nog een tweede oplossing?
Op zondag 13 juli 2003 19:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja, nooit meer willen gamen op een pc.
quote:PS2 kopen ?
Op zondag 13 juli 2003 19:26 schreef Sheridana het volgende:[..]
Bedankt...heb je nog een tweede oplossing?
Ben bang dat je kaart TR gewoon niet trekt Lijkt me verschrikkelijk
Er zijn hier wel wat gamers die op de pc gamen... misschien dat zei je kunnen helpen
quote:Een 64mb Kaart kan Tomb raider echt wel trekken hoor.
Op zondag 13 juli 2003 19:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
PS2 kopen ?
![]()
Ben bang dat je kaart TR gewoon niet trekt
Lijkt me verschrikkelijk
Er zijn hier wel wat gamers die op de pc gamen... misschien dat zei je kunnen helpen
quote:Compatibility probleem dan
Op zondag 13 juli 2003 19:36 schreef HomerJ het volgende:[..]
Een 64mb Kaart kan Tomb raider echt wel trekken hoor.
quote:Dat is je probleem.
Op zondag 13 juli 2003 19:19 schreef Sheridana het volgende:Radeon
Er stond eerst wat over de site van Eidos maar dat is nu weg.
misschien heb je wat aan deze -> Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness - Game Crashes - Troubleshooting
Hoop dat het lukt want,
quote:
Note for operation on Laptops and Notebook computers:We did not test Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness with laptops or notebook systems and therefore we do not guarantee compatibility.
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 13-07-2003 22:57]
quote:Bedankt voor je advies!!
Op zondag 13 juli 2003 22:51 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Dat is je probleem.
Er stond eerst wat over de site van Eidos maar dat is nu weg.
misschien heb je wat aan deze -> Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness - Game Crashes - Troubleshooting
Hoop dat het lukt want,
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 14-07-2003 01:45]
quote:Nee ben net met deze level begonnen.
Op zondag 13 juli 2003 23:34 schreef Mister_T het volgende:
Ben je dan al voorbij het stuk met dat monster dat je de power aan moet zetten?
quote:Kan je eindelijk Tomb Raider spelen.
Op zondag 13 juli 2003 23:37 schreef Sheridana het volgende:
Het is gelukt, Northern Star!! Nogmaals bedankt!!:*
quote:Ik heb geen ammo en ook geen health meer....dus dat stuk heb ik nog neit gehaald
Op zondag 13 juli 2003 23:34 schreef Mister_T het volgende:
Ben je dan al voorbij het stuk met dat monster dat je de power aan moet zetten?
Het leuke van dit verhaal is dat hij juist zijn game savede,........ hoe vind je DIE
Moest er hard om proesten elke keer als hij load game doet valt ze te pletter
quote:hahaha
Op maandag 14 juli 2003 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Een kennis van me game ook en viel ergens naar beneden. Omdat hij niet wilde wachten op het load scherm (omdat hij wist dat hij dood ging) drukte hij snel op select en load game voordat ze te pletter sloegHet leuke van dit verhaal is dat hij juist zijn game savede,........ hoe vind je DIE
![]()
Moest er hard om proesten
elke keer als hij load game doet valt ze te pletter
![]()
Het was einde was niet zo moeilijk. Beetje klooien en dan ben je er snel achter.
Jammer dat het afgelopen is. Ook vind ik het jammer dat je niet een extra level krijgt o.i.d.. Of dat je het spel weer mag beginnen met de wapens en power-ups die je had. Nu valt het wel heel erg tegen en die sprint mode mis ik heel erg.
Tot aan het einde van het spel bleef ik de controls uit de eerdere TR's missen. Degene die dat verzonnen heeft is niet goed bij z'n hoofd.
Maar goed. Errug genoten en ik hoop dat er weer snel een vervolg komt.
quote:Thanx!!
Op zondag 13 juli 2003 23:47 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Kan je eindelijk Tomb Raider spelen.
Succes.
quote:Graag gedaan. Mooi dat het gelukt is!
Op zondag 13 juli 2003 23:37 schreef Sheridana het volgende:
Het is gelukt, Northern Star!! Nogmaals bedankt!!![]()
quote:Wat bedoel je met "sprint mode" ??
Op maandag 14 juli 2003 01:46 schreef MarcoTC het volgende:Nu valt het wel heel erg tegen en die sprint mode mis ik heel erg.
quote:Yup, da's een klassieker!
Het leuke van dit verhaal is dat hij juist zijn game savede,........ hoe vind je DIE
Had die ervaring zelf reeds met de oude Sierra-adventures (saven tijdens een sterfscene, ipv restoren), en hou sindsdien altijd meerdere savegames bij... je weet maar nooit wanneer de dag komt dat een dergelijke stommiteit er weer 'ns doorglipt, en je jezelf loopt te vervloeken
quote:En terecht,.... het spel is cool
Op maandag 14 juli 2003 01:46 schreef Sheridana het volgende:[..]
Thanx!!
Ik moet morgen heel vroeg op...maar kan gewoon niet meer stoppen!!
quote:Er zijn wel betere wapens denk ik. Die automatische dingen die dat evil swatteam in het Louvre bij zich hebben werken goed !
Op maandag 14 juli 2003 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
Jammer dat in het spel geen uzi aan wezig is.
Of ben ik daar gewoon langs gelopen:?
Vond dat altijd wel cool bij Lara.
quote:Ja die werken perfect.
Op maandag 14 juli 2003 17:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die automatische dingen die dat evil swatteam in het Louvre bij zich hebben werken goed !
quote:Uzzi vind ik samen met de Shotgun toch bij Tombraider horen, ze zaten tot nu toe in elk deel
Op maandag 14 juli 2003 17:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zijn wel betere wapens denk ik. Die automatische dingen die dat evil swatteam in het Louvre bij zich hebben werken goed !
quote:Volgens mij geen uzi dan
Op maandag 14 juli 2003 19:02 schreef Djaser het volgende:[..]
Uzzi vind ik samen met de Shotgun toch bij Tombraider horen, ze zaten tot nu toe in elk deel
quote:Op een gegeven moment krijg je een power-up waardoor je onbeperkt kunt sprinten (heel erg hardlopen i.p.v. looppas).
Op maandag 14 juli 2003 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Wat bedoel je met "sprint mode" ??
quote:Die move heb ik net geleerd
Op maandag 14 juli 2003 22:57 schreef MarcoTC het volgende:[..]
Op een gegeven moment krijg je een power-up waardoor je onbeperkt kunt sprinten (heel erg hardlopen i.p.v. looppas).
Die heb je bijna aan het eind ook nodig bij die superjumps die je moet maken. En als je eraan gewend bent gebruik je die constant.
quote:En niet te vergeten de
Op maandag 14 juli 2003 19:02 schreef Djaser het volgende:[..]
Uzzi vind ik samen met de Shotgun toch bij Tombraider horen, ze zaten tot nu toe in elk deel
quote:Ja dat weet ik, maar waarom schrijf je dan dat je die heel erg mist in het spel? Zit er toch in.
Op maandag 14 juli 2003 22:57 schreef MarcoTC het volgende:[..]
Op een gegeven moment krijg je een power-up waardoor je onbeperkt kunt sprinten (heel erg hardlopen i.p.v. looppas).
quote:Ik schreef:
Op dinsdag 15 juli 2003 02:08 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ja dat weet ik, maar waarom schrijf je dan dat je die heel erg mist in het spel? Zit er toch in.
quote:Ik heb het spel dus uit. Als ik me niet vergis kon je bij de oudere TR's weer opnieuw beginnen maar dan met alle wapens. En als je opnieuw begint dan mis je de sprint mode ineens heel erg.
Jammer dat het afgelopen is. Ook vind ik het jammer dat je niet een extra level krijgt o.i.d.. Of dat je het spel weer mag beginnen met de wapens en power-ups die je had. Nu valt het wel heel erg tegen en die sprint mode mis ik heel erg.
quote:Oooooooooo.. zo bedoel je!
Op dinsdag 15 juli 2003 02:13 schreef MarcoTC het volgende:[..]
Ik schreef:
[..]Ik heb het spel dus uit. Als ik me niet vergis kon je bij de oudere TR's weer opnieuw beginnen maar dan met alle wapens. En als je opnieuw begint dan mis je de sprint mode ineens heel erg.
Zeg dat dan!
Ja dat is zo. Maar dat je nu kunt schoppen en mensen besluipen en ze dan de nek omdraaien is wel een aanwinst!
quote:Ik ga trouwens nu gamen
Op dinsdag 15 juli 2003 02:21 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Oooooooooo.. zo bedoel je!
Zeg dat dan!
Ja dat is zo. Maar dat je nu kunt schoppen en mensen besluipen en ze dan de nek omdraaien is wel een aanwinst!
Maar waarvoor ik eigenlijk post. Ik zit nou op een begraaf plaats. Ik heb net die ex van die barman ontmoet en na een paar richels en via een kabel kon ik me op die begraafplaats laten vallen. Alleen daar kom ik nou niet meer weg. Zie ik een uitweg over het hoofd of.....
quote:Je kan ergens een Engel van een graf afduwen
Op dinsdag 15 juli 2003 15:48 schreef Heintje het volgende:
Echt lastig vind ik die besturing niet.
Maar echt lekker reageerd ze ook niet. Dat was in de vorige delen wel beter.
Verder vind ik het ook niet leuk dat ze niet meer kan duiken.
Maar het is wel een mooi spel. En ik wil het ook zeker uit spelen.Maar waarvoor ik eigenlijk post. Ik zit nou op een begraaf plaats. Ik heb net die ex van die barman ontmoet en na een paar richels en via een kabel kon ik me op die begraafplaats laten vallen. Alleen daar kom ik nou niet meer weg. Zie ik een uitweg over het hoofd of.....
en ze kan wel duiken vriend
quote:Dan schiet wel aardig op.
Op dinsdag 15 juli 2003 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Zit in Praag
Je kunt het aanzetten en dan laat het een scan van de grond zien, van een botje en nog wat vage voorwerpen, en dan??
quote:Ik speel het voor de tweede keer om te kijken welke stukken ik gemist heb. Maar de nut van dit ding kan ik niet ontdekken. Als het al nut heeft that is.
Op dinsdag 15 juli 2003 18:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben allang voorbij dat stuk...zonder dat apparaat te gebruiken.
Ik zou ook wel eens ff willen weten waar het voor dient
quote:Klopt.
Op dinsdag 15 juli 2003 23:24 schreef Chocobo het volgende:
Het liet toch een artifact zien ? Je moest de infrarode search daar toch gebruiken ?
quote:Heb je hem al uit ?
Op woensdag 16 juli 2003 00:04 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Klopt.
Je moet een afbeelding vinden.
Die vind je later ook in de level zelf.
Vind het zonde om door te gamen,.... straks is die uit
quote:Nee heb verder nog geen tijd gehad.
Op woensdag 16 juli 2003 00:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb je hem al uit ?
![]()
Vind het zonde om door te gamen,.... straks is die uit
Effe maar eens een screenshot van Kurtis plaatsen wanneer je Kurtis bestuurd en Lara op hem zit te wachten....
quote:
Core Founder Steps DownCore Design's Managing Director Jeremy Health-Smith takes the fall after latest Tomb Raider fiasco.
No more than a month after the tumultuous launch campaign for Tomb Raider: Angel of Darkness in the US (and less than two weeks after it launched in Europe), Jeremy Heath-Smith, Core Design's development director and managing director, has stepped down, Eidos Interactive announced today.
Eidos's curtly worded statement comes on the heels of the briskly selling Tomb Raider: Angel of Darkness, which missed Eidos' fiscal year cut-off in Europe, after numerous delays and more than two and half years of development time. The game was critically panned here in the US, launching with numerous B and C level bugs, and did not live up to Core's once-stellar reputation for delivering innovation in the 32-bit generation.
Bron: IGN
quote:whehehehe,... arme man
Op woensdag 16 juli 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Moet je daar niet ergens in die zijgangen een wiel/klep opendraaien?
Op woensdag 16 juli 2003 12:07 schreef gijsje79 het volgende:Kunnen jullie mij helpen?
Weet niet meer precies, was geloof ik erg laat toen ik dat level heb gespeeld
quote:Ik zie alleen maar een botje en wat vage voorwerpen met die scan.
Op dinsdag 15 juli 2003 23:24 schreef Chocobo het volgende:
Het liet toch een artifact zien ? Je moest de infrarode search daar toch gebruiken ?
Dat zou dan het vierde teken moeten zijn?
De eerste twee tekens staan in het boekje. De print van het derde teken ligt in zo'n wit hokje en de vierde heb ik gewoon gevonden via trail en error.
quote:als je verder zoekt met dat ding 'locked' ie vanzelf aan bij een teken.
[..]Ik zie alleen maar een botje en wat vage voorwerpen met die scan.
Dat zou dan het vierde teken moeten zijn?
De eerste twee tekens staan in het boekje. De print van het derde teken ligt in zo'n wit hokje en de vierde heb ik gewoon gevonden via trail en error.
quote:Dat had ik ook ja,.... ik had het al eens eerder gezien maar compleet vergeten
Op woensdag 16 juli 2003 21:47 schreef frederica het volgende:duurde bij mij trouwens eeuwen voor ik door had dat de 2 laatste tekens in het boekje stonden.
quote:Hij wil helemaal niet verder zoeken. Kan wel aan die hendels blijven trekken maar dat ding blijft op zijn plek en ik krijg telkens dit te zien.
Op woensdag 16 juli 2003 21:47 schreef frederica het volgende:[..]
als je verder zoekt met dat ding 'locked' ie vanzelf aan bij een teken.
als je nog ff een ander knoppie indrukt krijg je er ook nog een kopie van.
het duurde bij mij trouwens eeuwen voor ik door had dat de 2 laatste tekens in het boekje stonden.
Dat die anderen in het boekje stonden was ook ff zoeken voor mij. Ik dacht eerst dat ik vast iets in het Louvre over het hoofd had gezien.
Hier ben ik nu net voorbij.
Ik ben nu bij dat monster
quote:Met de pijltjes toetsen kan je hem bewegen.
Op woensdag 16 juli 2003 23:55 schreef NorthernStar het volgende:Hij wil helemaal niet verder zoeken. Kan wel aan die hendels blijven trekken maar dat ding blijft op zijn plek en ik krijg telkens dit te zien.
quote:pittig beesje huh!
Op donderdag 17 juli 2003 00:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben volgens mij nu redelijk ver in het spel.Ik ben nu bij dat monster
Hmm.. zal nog eens proberen met die pijltjes dan.
quote:Ja is een pittig beesje
Op donderdag 17 juli 2003 00:39 schreef NorthernStar het volgende:
pittig beesje huh!Hmm.. zal nog eens proberen met die pijltjes dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 17-07-2003 11:32]
quote:Ik heb in dat hele spel nog geen medikit gebruikt
Op donderdag 17 juli 2003 12:36 schreef Mister_T het volgende:
Wat een vuil tering beest.....ik kna blijven schieten en ontwijken maar er gebeurd helemaal niks.
En er is godver geen medicalkid in de buurt!!!!!!!!!!!!!
quote:Komt nog wel
Op donderdag 17 juli 2003 16:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb in dat hele spel nog geen medikit gebruikt
![]()
quote:Tja vrouwen hè
Op donderdag 17 juli 2003 12:36 schreef Mister_T het volgende:
Wat een vuil tering beest.....ik kna blijven schieten en ontwijken maar er gebeurd helemaal niks.
En er is godver geen medicalkid in de buurt!!!!!!!!!!!!!
Maar er moet wel iets gebeuren hoor.
quote:Tsja, als je het accent op 'MORE than two and a half years' legt, klopt het nog wel, maar als je bedenkt dat ik de eerste PS2 preview in November 2000 zag, zou dat betekenen dat ze binnen 4 maanden na aanvang van de productie al met een preview op de proppen kwamen. Als deze flippo mede verantwoordelijk is geweest voor de release van die preview, dan is het meer dan terecht dat 'ie even een flink eind is opgetieft.
after numerous delays and more than two and half years of development time
Heb zelf elke maand sinds november 2000 met smart zitten wachten op dit spel, en ik moet zeggen, je zou denken dat het nog in beta is blijven steken, terwijl ze daar volgens Eidos zelf dus bijna 3 jaar geleden al waren.
quote:Ja klopt dat heb ik gedaan.
Op woensdag 16 juli 2003 17:57 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Moet je daar niet ergens in die zijgangen een wiel/klep opendraaien?
Weet niet meer precies, was geloof ik erg laat toen ik dat level heb gespeeld
[..]
quote:Als je de wetsuit aanhebt kun je switch nr.2 overhalen en dan gaat er weer een gang open en daar moet je inzwemmen, is ook gelijk het einde van het level.
Op donderdag 17 juli 2003 18:06 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ja klopt dat heb ik gedaan.
Dan valt z´n voer in het water dan ga je het water in en haal je bij de letter 1 de schakelaar over.
Zwem ik daar naar binnen Lara krijgt daar een ander pakje.
Haal daar weer een schakelaar over gaat er wat open in het zwembad, waar de vis zwemt kan er wel in zwemmen maar kan er niets doen.
doe ik soms wat fout.
quote:Dank je.
Op donderdag 17 juli 2003 18:31 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Als je de wetsuit aanhebt kun je switch nr.2 overhalen en dan gaat er weer een gang open en daar moet je inzwemmen, is ook gelijk het einde van het level.
Dat klimmen ziet er zooo mooi uit!
quote:Ik kon ook in de galleries al sprinten, ........ wat vreemd dat je dat toen pas daar kon doen. Dacht dat dat aan de hand van verplichte strengtening moves ging enzo !
Op vrijdag 18 juli 2003 02:41 schreef NorthernStar het volgende:
Het scheel wel als je wat meer oplet en je upgrades verdiend. Ik kan nu al in Galleries Under Siege sprinten, vorige keer pas in de Strahov Fortress.Dat klimmen ziet er zooo mooi uit!
quote:Nee,......... zie dit als een Eternal Darkness besturing in de dikke stroop. (dus was trager) Duw dus in een richting op je analoge tepel en je gaat die kant op. Geen RE control meer zoals de oude Tombraider wel was
Op vrijdag 18 juli 2003 10:50 schreef Hakkert het volgende:
He chocobo.. Hoe zat dat hier ook alweer met de besturing? Ook RE toch?
quote:Eternal darkness vond ik een topspel.
Op vrijdag 18 juli 2003 16:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,......... zie dit als een Eternal Darkness besturing in de dikke stroop. (dus was trager) Duw dus in een richting op je analoge tepel en je gaat die kant op. Geen RE control meer zoals de oude Tombraider wel was
quote:Zal voor de pc wel komen ja !
Op vrijdag 18 juli 2003 18:51 schreef EggsTC het volgende:
Heb je in dit spel ook zo'n NUDE-RAIDER cheat?
Ben nu in de Hall of Seasons. Het ziet er prachtig uit, maar ik word gek van die stomme booby traps. Ook het springen van paal naar paal bij Breath of Hades had wat mij betreft iets minder precies mogen zijn....
Maar verder.... top spel
quote:Ja, dat stukje is idd erg pittig ja,........ wel mooi maar qua gameplay even het minste stukje omdat je continue het spel moet onderbreken om te saven.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag de controller weer opgepakt na een weekje niet spelen. (met die tropische temperaturen verkeer ik toch liever buiten)Ben nu in de Hall of Seasons. Het ziet er prachtig uit, maar ik word gek van die stomme booby traps. Ook het springen van paal naar paal bij Breath of Hades had wat mij betreft iets minder precies mogen zijn....
Maar verder.... top spel
Vind de Botanische tuinen tot nu het het coolst maar daar ben je nog net niet. Ga door
Deze clip kan je oneindig achter elkaar oppakken. Zolang je het pistool (achter de grote vaas rechts) maar laat liggen, want zodra je die pakt verdwijnt de clip wel en krijg je visite.
Ik heb nog wel wat 'tricks' gevonden, maar dat is niet leuk als je nog aan het spelen bent.
quote:Ben daar net langs.
Op zaterdag 19 juli 2003 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit nu in het aquatic gebeurdenTop
quote:[spoiler]
Op zaterdag 19 juli 2003 18:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben bij een groot groen monster en speel met Kurtis.
Ik ben nu al 2 dagen op dat beest aan het schieten en haat aanvallen ontwijken....Moet het wel op die manier of moet je iets anders doen?
Ja als je een paar keer op haar kop schiet, gaat ze van dat groene spul spuwen. Die 4 bolletjes op haar rug, waar dat spul uitkomt moet je kapot schieten. De eerste twee kun je vrij gemakkelijk van voren raken, maar de twee achtersten zijn het moeilijks. Die kun je alleen van de zijkant raken en je moet je autotargeting switchen (del toets op de pc). Anders blijf je op haar voorkant schieten en raak je nog niets.
Als ze alle 4 kapot zijn, gaat ze dood... alhoewel? Hoe heet het level ook al weer?
quote:Wat een verneukte besturing heeft dit spel af en toe met richten.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:00 schreef NorthernStar het volgende:[spoiler]
Als ze alle 4 kapot zijn, gaat ze dood... alhoewel? Hoe heet het level ook al weer?
Thx M8 voor de info hoe het moest
quote:Sorry moest ff me aggressie kwijt
Op zaterdag 19 juli 2003 22:23 schreef Mister_T het volgende:Wat een verneukte besturing heeft dit spel af en toe met richten.
Ik heb bijna geen health meer en dat 2de monster blijft maar vlak achter je zodat je geen ammo kan pakken
Af en toe ben ik al in staat geweest om het sple uit het raam te gooien
quote:Me 2
Op zondag 20 juli 2003 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu Eckhardt's Lab.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:00 schreef NorthernStar het volgende:[spoiler]
Ja als je een paar keer op haar kop schiet, gaat ze van dat groene spul spuwen. Die 4 bolletjes op haar rug, waar dat spul uitkomt moet je kapot schieten. De eerste twee kun je vrij gemakkelijk van voren raken, maar de twee achtersten zijn het moeilijks. Die kun je alleen van de zijkant raken en je moet je autotargeting switchen (del toets op de pc). Anders blijf je op haar voorkant schieten en raak je nog niets.
Als ze alle 4 kapot zijn, gaat ze dood... alhoewel? Hoe heet het level ook al weer?
quote:Zal wel hetzelfde zijn denk ik
Op zondag 20 juli 2003 21:00 schreef yoghurt123 het volgende:
voor de PS2 he
quote:target switch op de PS2 is de knop met het vierkantje
Op zondag 20 juli 2003 21:00 schreef yoghurt123 het volgende:
voor de PS2 he
quote:Niet alleen met het richten. Lara (en ook Kurtis) reageren gewoon te traag waardoor het niet soepel gaat. En lopen met het wapen op iemand gericht is helemaal een crime. Dat is gewoon niet goed afgewerkt. (Misschien iets teveel tijd besteed aan de stuiterende boobies.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:23 schreef Mister_T het volgende:[..]
Wat een verneukte besturing heeft dit spel af en toe met richten.
quote:Tis voor de PS2 versie zo ook.
Op zondag 20 juli 2003 21:00 schreef yoghurt123 het volgende:
voor de PS2 he
Anyway, net Boaz verslagen, nog een paar levels te gaan.
Zijn deze allemaal met Lara, of moet ik nog met Kurtis aan de gang?
Nl. niet zoveel health en wapens meer (da's wel duidelijk, hij lag daar half?? dood te zijn).
quote:Na Boaz krijg je nog een paar met Lara en dan ben je er.
Op woensdag 23 juli 2003 21:02 schreef frederica het volgende:
Iedereen al uitgespeeld, het is zo rustig in dit topic.Anyway, net Boaz verslagen, nog een paar levels te gaan.
Zijn deze allemaal met Lara, of moet ik nog met Kurtis aan de gang?
Nl. niet zoveel health en wapens meer (da's wel duidelijk, hij lag daar half?? dood te zijn).
Ja ik heb TR voorlopig even aan de kant gelegd. Ik heb paar dagen geleden BloodRayne gehaald en daar ben ik nu mee bezig. Geweldig spel! Als je tenminste van bloederig houdt want het loopt bijna je monitor uit.
quote:Ik game ook niet meer. Ik zit net in het aquatic gebeuren. Ga het van het weekend weer oppakken.
Op woensdag 23 juli 2003 23:54 schreef gijsje79 het volgende:
Heb het niet meer gespeeld zit meer in UC.
Binnenkort maar weer es doen, hoorde ook dat ik in het laatste level zit.
quote:Ben eens benieuwd hoeveel bugs daar in zitten, ze mogen die engine wel eens herschrijven
Op zaterdag 26 juli 2003 15:20 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem net uitgespeeld
Beetje een matig einde
Ik zit nu al met smart te wachten op de 2 volgende delen
quote:Ik twijfel serieus of er nog een nieuw deel komt. De reviews waren wel erg negatief
Op zaterdag 26 juli 2003 15:20 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit nu al met smart te wachten op de 2 volgende delen
quote:Dat zal er zeker wel aankomen. Na 1 tegenslag kan Eidos niet zeggen "oke jongens, we stoppen ermee", ze zullen waarschijnlijk goed naar het commentaar luisteren en zoveel mogelijk verbeteren.
Op zondag 27 juli 2003 10:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik twijfel serieus of er nog een nieuw deel komt. De reviews waren wel erg negatief
We zullen zien.
Misschien moet Eidos maar eens de controls van Prince of Persia gaan checken en dan terug naar het tekenbord gaan.
Bijlage:
Prince of Persia topic (multiconsole)
quote:Tsja, zoals ik al eerder in deze thread aangaf, zag ik de eerste previews in november 2000. Dat die 'previews' niks met het echte spel van doen hadden is inmiddels wel duidelijk; kan niet anders dan dat men toen gewoon gerenderde 3d-animaties heeft laten zien om het publiek vast lekker te maken.
Ik zat een game programma te kijken.....en daar werdt gezegt dat ze deze game te vroeg hadden uitgebracht omdat het binnen het financiele kwartaal moest vallen. Daardoor was het spel nog niet helemaal op en top en zitten er teveel bugs in.
Ik denk zelf dat mijn bij Core nogal is gestruikeld over het enorm ingewikkelde coden voor de PS2; het apparaat heeft nagenoeg geen werkgeheugen, waardoor het wel heftig veel polygonen tegelijk kan bewerken dankzij de grafische chipset, maar intussen niet genoeg geheugen heeft om ook daadwerkelijk zoveel polygonen tegelijk te onthouden. Wat dat betreft heb ik echt medelijden met de programmeurs gehad de afgelopen jaren.
In eerste instantie viel het me 100% mee van Eidos dat ze de release er niet afgelopen kerst door hebben gedrukt: wanneer je kijkt naar vrijwel elke andere Tomb Raider-release zul je zien dat ze er nogal een handje van hebben om onvoltooide versies rond de kerstdagen uit te brengen. Op de PC heb je dan achteraf gelukkig patches, maar met de PS2 gaat zoiets nu eenmaal niet. Eidos wist zich ditmaal dus tijdens de kerst in te houden, maar helaas bleek het fiscale kwartaal van dusdanig belang dat ze alsnog een beta-versie in een doosje hebben geflikkerd.
Dood- en doodzonde.
helppp..
ik zit met een vaag probleem... en ik denk dat het een fout is!! want ik zit hier echt al uren op !!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
van croyes departemnt
------------------------------------------------------------------------------------------------------
het zit namelijk zo!!
ik ben het spel (legaal gekocht) aan het spelen en nu ben ik bij van croy's department! nadat je het geweer hebt gepakt krijg je bezoek. als je een paar keer op hem schiet dan loopt hij weg! vervolgens kom je in een andere kamer en dan schiet hij een gat in de muur!!
maar tot mijn verbazing schiet hij niet op mij!! nee hij blijft mooi staan.. je kunt voor hem gaan staan maar hij doet niks!! trouwens je kunt hem ook niet schieten! je kunt hem wel een paar klappen geven en dan loopt hij weer weg!!
maar wat gebeurt daarna dan!!
er zitten lasers voor het mannetje dus ik kan hem niet trappen .. maar ik kan hem ook niet schieten!! en ik kan ook niet terug omdat daar ook lasers zitten!!
nope.. kan er niet door heen rennen!!
nope.. dat kruipen met enter werkt ook niet (ik wist die trouwens niet)
nope.. kan niet terug.
nope.. er is geen deur waar ik inkan!!
en het is de 3de keer dat ik hem tegen kom!!
1e keer in als je het pistool oppakt
2e keer schiet hij een gat in het muur
3e keer is net na de explosie in het trappenhuis!
ik heb alle nieuwe patches en updates erover gegooit maar helpt niks!!
p.s. let ook op dat de persoon geen hoofd heeft!!
hebben hier meer mensen last van???
dit is de gang waar het hele verhaal zich afspeeld
quote:Volgens mij ben ik nooit in deze gang geweest.
Op maandag 28 juli 2003 19:36 schreef Ericjuh het volgende:
geblaat
quote:Ja dat is iid vaag
Op maandag 28 juli 2003 19:36 schreef Ericjuh het volgende:
[spoiler]helppp..
Kun je de andere kant niet op?
quote:nope.. de andere kant staan ook lasers.. deze lasers gaan aan als je er langs loopt!!
Op maandag 28 juli 2003 20:06 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ja dat is iid vaag
Kun je de andere kant niet op?
maar je moet daar wel hoor!! want volgens mij was er voor de rest helemaal niks!!
quote:Je moet daar idd langs, ik heb net even gekeken
Op maandag 28 juli 2003 20:30 schreef Ericjuh het volgende:[..]
nope.. de andere kant staan ook lasers.. deze lasers gaan aan als je er langs loopt!!
maar je moet daar wel hoor!! want volgens mij was er voor de rest helemaal niks!!
En wat er vervolgens hoort te gebeuren is dat je die vent doodschiet, waarna de lasers uitgaan en dan komt er een cutscene (is het level afgelopen)
Dus als je hem niet kunt schieten of hij gaat niet dood, dan zit er idd een fout in.
klopt.. dit is indaad de plaats waar het fout gaat!!
maar als je er voor staat dan schiet hij ook helemaal niet!!
heb ik misschien wat fout gedaan.. ik wil namelijk niet in een walktrough kijken!!
keb de laatste patch van tomb raider en ook de nieuwste drivers voor mijn videokaart (je kunt zien dat hij geen hoofd heeft) maar helaas dit werkt ook niet!!
en ik kan ook geen cheats vinden om door het laser te lopen !!!
Kut is dat zeg.
Als je wilt kan ik je wel een save geven van dit level en het volgende uit mijn spel. Misschien dat het dan wel goed gaat?
heb je nog een save game waarbij je in dat level zit maar hem dood hebt geschoten .. zodat ik het cut-scene ook nog ff kan zien
ik hoop dat dan het probleem is opgelost!!
zou je het willen mailen naar rickbesten@hotmail.com
quote:Ik zal wel even proberen, hoewel het erg vlug gaat tussen dat schieten en die cutscene.
Op maandag 28 juli 2003 21:41 schreef Ericjuh het volgende:
mmmm ben al zo lang bezig met dat level.. misschien is het wel handig om een save game te mailen!!heb je nog een save game waarbij je in dat level zit maar hem dood hebt geschoten .. zodat ik het cut-scene ook nog ff kan zien
ik hoop dat dan het probleem is opgelost!!
zou je het willen mailen naar rickbesten@hotmail.com
(mail je over een kwartier, halfuurtje)
quote:yes yes.. ik heb hem...
Op maandag 28 juli 2003 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
is verzonden
en wat denk je ... hij werkt!!
ik weet dus niet wat het was, misschien verkeerde savegame!
maar na een leuke cut-scene te hebben gezien ben ik nu een level verder!
bedankt voor de savegame! nu ga ik gauw weer aan het gamen want ik wil hem namelijk ook uitspelen ..
quote:Op de PS2 kun je de controls niet aanpassen, staat verkeerd in het boekje.
Op woensdag 30 juli 2003 13:39 schreef Hakkert het volgende:
Even een vraagje.. In het boekje staat inderdaad dat je de besturing bij opties kan aanpassen.. Maarre ik kan daar niet controls vinden.. iemand een idee?
Of tenminste, het was eerst wel de bedoeling dat het kon, maar dat hebben het voor de release alsnog geschrapt. Door tijdsdruk van Eidos denk ik.
quote:Hahaha... stelletje
Op donderdag 31 juli 2003 03:30 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Op de PS2 kun je de controls niet aanpassen, staat verkeerd in het boekje.
Of tenminste, het was eerst wel de bedoeling dat het kon, maar dat hebben het voor de release alsnog geschrapt. Door tijdsdruk van Eidos denk ik.
-X-
quote:Wil je geen walkthrough dingen noemen
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:45 schreef ThaTanya het volgende:
Ik zit ook in de serpent rouge. In de walktrough staat dat je de linker schakelaar 2 keer moet trekken en de rechter 1 keer, maar de rechter gaat bij mij geen kant uit.
Ik kan dus geen box pakken en ik kom al helemaal niet meer uit de serpent rouge, alle deuren zijn gesloten en krijg ze niet open.
What now???
-X-
Heb bouchard gevonden en zit nu zelf in de st Aicards church... Spannund!
quote:Ja ik snap ut ook nie helemaal... Weet je zeker dat je bij de goede switch staat?
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:16 schreef ThaTanya het volgende:
Damn zou toch niet mogen, waarom doet het spel het nou net bij mij niet goed
Snap het niet hoor
rechtermuisknop -> opslaan als
en dan in de map "C:\Program Files\Eidos Interactive\TRAOD\SaveGame\" zetten
Je hoeft alleen nog maar de deur open te doen en naar buiten te stappen, want het doosje had ik op dit punt al gepakt.
Dat doosje kun je voor verschillende mensen halen (die je dan ook op verschillende manieren toegang geven tot de Serpent Rouge), maar in deze had ik hem voor de barman van het café gehaald, dus daar moet je het naartoe brengen.
O en ik heb nog wat spullen gejat uit de Serpent dus die kun je bij Renne's Pawnshop verkopen.
succes ermee!
-xXx-
quote:Cool stuk is dat he.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:41 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu in het louvre
quote:Heb je hem al?
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:22 schreef Hakkert het volgende:
Hmmm nou ik ben nu op zoek naar alle 6 draaidingen.. Ik moet er nog 1-tje...
quote:Ik snap um ff nie.. Volgens mij heb ik de 6e niet gevonden, maar zit nu in die gallerie met al die lasers... Dus dan zal ik hem toch hebben gevonden denk ik zo of niet :S
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:42 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Heb je hem al?
quote:Waar je nu zit is een prachtig stuk.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik snap um ff nie.. Volgens mij heb ik de 6e niet gevonden, maar zit nu in die gallerie met al die lasers... Dus dan zal ik hem toch hebben gevonden denk ik zo of niet :S
quote:Yeah ziet er cool uit... nu nog voorbij die lasers...Stomme dingen
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:02 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Waar je nu zit is een prachtig stuk.
quote:Het valt op zich wel mee.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:22 schreef Hakkert het volgende:[..]
Yeah ziet er cool uit... nu nog voorbij die lasers...Stomme dingen
quote:Yeah ik zat bij die ene ff vast waar ik aan de zijkant moest hangen... Kom dat stomme kantoor niet in aan het eind van de 2e set lasers.. hmm misschien moet ik eerst iets doen met mona
Op woensdag 6 augustus 2003 00:02 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Het valt op zich wel mee.
Maar succes.
quote:Hmm nee ik heb um op de ps2.. Ik vind um zeer cool ook goeie grfx... Af en toe zit er wel een klein bugje in als je met de camera gaat bewegen, maar alla
Op woensdag 6 augustus 2003 16:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ist pcgame? Tis namelijk best wel lelijk op die plaatjes
quote:is dat bloodrayne een soort van ONI?
Op donderdag 24 juli 2003 06:08 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Na Boaz krijg je nog een paar met Lara en dan ben je er.
Ja ik heb TR voorlopig even aan de kant gelegd. Ik heb paar dagen geleden BloodRayne gehaald en daar ben ik nu mee bezig. Geweldig spel! Als je tenminste van bloederig houdt want het loopt bijna je monitor uit.
vechten en schieten met vette combat moves? ik ga zo de demo downen
quote:ONI heb ik nooit gespeeld. Wel ergens een demo van liggen, maar die ging niet verder dan trainingslevel.
Op donderdag 7 augustus 2003 03:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
is dat bloodrayne een soort van ONI?
vechten en schieten met vette combat moves? ik ga zo de demo downen
Maar idd erg vette combat moves. Ze heeft van die uitklapbare messen aan dr armen. Als je het een beetje onder de knie krijgt hak je mensen finaal doormidden enzo. (of alleen een arm of been eraf en dan laat je ze leeg bloeden ) En naarmate het spel gaat verdien je meer (ervaring) attackmoves.
edit: zie nu dat er ooit ook al een topic voor gemaakt is -> BloodRayne
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 07-08-2003 03:52]
quote:Dan schiet je al aardig op.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:16 schreef Hakkert het volgende:
He gijsje... laten we tomb raider hier maar bespreken.. Ik heb nu de security pass om de ruimte binnen te komen aan het eind van de 2e set lasers.. Ben dus al over mona heen geweest
en over dat dak enzo
quote:Gisteravond nog ff gegamed en zit nu in die archeological dig... Ben nu aant uitviegeleren hoe ik aan de andere kant van die grove kom ( als dat nodig is
Op donderdag 7 augustus 2003 10:23 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Dan schiet je al aardig op.
Ik ben nu met die gast bij Boaz returns, maar ik kom zonder ammo te zitten voordat dat beest dood gaat.
Ben ik de enige met dat probleem?
Verder vind ik het verhaal erg goed, maar de bugs zorgen ervoor dat ik niet het plezier ervaar zoals bij de voorgaande Tomb Raiders.
quote:Ik ben er nog niet dus ik kan je niet verder helpen.. Maar er zitten idd wat bugs in.. PS2 is al paar keer vastgelopen.. maar kan ook met de hitte te maken hebben...
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:18 schreef Beak-r het volgende:
Wanneer ik schiet gaan er 2 kogels van mijn ammo af.Ik ben nu met die gast bij Boaz returns, maar ik kom zonder ammo te zitten voordat dat beest dood gaat.
Ben ik de enige met dat probleem?
Verder vind ik het verhaal erg goed, maar de bugs zorgen ervoor dat ik niet het plezier ervaar zoals bij de voorgaande Tomb Raiders.
quote:Even een rondje door die arena rennen, zodra je ammo op is ligt er weer een nieuwe clip.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:18 schreef Beak-r het volgende:
Wanneer ik schiet gaan er 2 kogels van mijn ammo af.Ik ben nu met die gast bij Boaz returns, maar ik kom zonder ammo te zitten voordat dat beest dood gaat.
Ben ik de enige met dat probleem?
Verder vind ik het verhaal erg goed, maar de bugs zorgen ervoor dat ik niet het plezier ervaar zoals bij de voorgaande Tomb Raiders.
Ik heb geen last van bugs gehad (behalve dat levels hier en daar niet volledig afgewerkt waren). Alleen de trage mannier van lopen/reageren heeft bij mij wat aan het spelplezier afgedaan. Hopenlijk fixen ze dat bij het volgende deel.
quote:Er is een kamer waar je met camera's kan spelen.... Zoom maar eens ergens in en kijk maar eens rond.. Er zijn 4 camera's maar met een beetje logisch denken kom je vanzelf bij de goede camera
Op zondag 10 augustus 2003 17:48 schreef TT-BOY het volgende:
dag mensen en mede gamers ik ben hier nieuw en zou graag jullie hulp hebben. ik heb zopas TR gekocht maar zit nu vast in het louvre !!
ik ben ergens door gevallen waarna ik het gesaved heb!
dit is een gang met aan 1 kant een kamer met cijfercombi slot en da andere kant een kamer met veiligheids kaart die je nodig hebt.
er tss zitten nog 3 kamers 1 berging waar jezelf uitkomt
1 kamer waar ze precies schilderijen opmaken en waar je 3 maskers vind voor verse lucht of zoiets en 1 kamer waar je pc's staan hebt waar je bepaalde kamers kan zien ook ligt er een geweer! kan iemandd zeggen wat ik nu moet doen want ik heb geen code om de 1 deur open te krijgen en geen security batch om de ander deur te kunnen openen ! thnx
als jullie zo snel mogelijk kunnen antwoorden allé als jullie da willen natuurlijk dan ben ik jullie zeer dankbaar want het is een cooooooooool spel op ps2^O^
quote:Met de rechter of linker stick op de controller... 1 is voor bewegen andere voor inzoomen..
Op zondag 10 augustus 2003 18:36 schreef TT-BOY het volgende:
hoe zoem je in met de camera's?
sorry hoor maar heb da nooit gespeeld TR
quote:No problem
Op zondag 10 augustus 2003 20:53 schreef TT-BOY het volgende:
thx had het al gevonden
quote:heheheh daar heb ik ook ff zitten puzzelen.. niet kijken als je het niet wilt weten
Op zondag 10 augustus 2003 23:01 schreef HomerJ het volgende:
hoe kom ik in hemelsnaam hierlangs?
[afbeelding]
quote:Die zullen dan vast wel de PC versie hebben.
Op maandag 11 augustus 2003 01:16 schreef TT-BOY het volgende:
ik weet dat ik hier weer een domme vraag ga stellen maar hoe komen jullie aan die tekeningen??
ik begrijp niet hoe jullie die kunnen op pc zetten???
ja ik weet het ik ben dom :s
quote:Na die 4 stenen zie je dat er ergens een deur ontgrendeld wordt. En daar moet je dus door.
Op maandag 11 augustus 2003 03:41 schreef TT-BOY het volgende:
ah k maar nu zit ik weer met een prob ik heb alle 4 de bollen kunnen nemen en ze in de gaten gestoken in the hall of seasons maar weet nu niet wat ik moet doen??? heeft er iemand een hint voor me want ik ben nu momenteel al 2.5u er aan bezig en geraak er niet uit
*snik* ;-)
Als je van The Hall naar 1 van de vier kamers ging waar je die stenen (bollen) weghaalde, moest je aan een hendel trekken om de poort open te doen. Sommige van die hendels doen niet de poort open, maar openen een valluik!
quote:De ps2 rulez
Op maandag 11 augustus 2003 10:42 schreef gijsje79 het volgende:
Heb nu ook de PC versie.
quote:Die heb ik al uitgespeeld.
Op maandag 11 augustus 2003 11:52 schreef Hakkert het volgende:[..]
De ps2 rulez
quote:Ik zit nu bij die ghost... Maar die wil niet dood
Op maandag 11 augustus 2003 12:13 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Die heb ik al uitgespeeld.
Hoe ver ben je nu?
quote:Je moet ff aan de binnenkant naar een deur zoeken en daar ff naar binnen gaan
Op maandag 11 augustus 2003 18:15 schreef ThaTanya het volgende:
Ik zit nu ook in de hall of seasons, maar ik snap er niets van...
Iedere deur die opengaat leid naar een rondje daaronder, en ik kan 100 keer dat rondje lopen, ik moet door vanallerlei hindernissen, maar ik snap niet de bedoeling ervan :S
quote:Ehm bij mij ging die gewoon open zonder dat ik er wat voor deed ( bij mijn weten dan ).. Je zou eens een andere kunnen nemen en kijken wat die daar doet
Op maandag 11 augustus 2003 19:15 schreef ThaTanya het volgende:
Ja er zit idd een deur, maar die gaat niet open, er verschijnt zelfs geen handje.
moet ik daar eerst iets voor doen om die deur open te krijgen?
of is het weer een fout van mijn spel?
-X-
quote:Ik ben er net doorheen. Je knalt op de ghost totdat die stopt met bewegen. Dit duurt maar even en in die tijd moet je naar het blauwe licht toelopen en het schilderij pakken. Daarna naar de uitgang lopen..
Op maandag 11 augustus 2003 20:11 schreef TT-BOY het volgende:
ja ik zat daar ook met die gost en geraak er ook niet door kan iemand me helpen??
dat blauwe licht beweegt ook naarmate je daar dichterbij komt heeft iemand nen hint voor mij??
thx
quote:Nope... Hij beweegt inderdaad misschien 5 a 6 seconden niet.. en in die 6 seconden gooi jij je gun op de rug.. rent naar het blauwe ligge en druk op de X... Trust me ik heb hem net gehaald
Op maandag 11 augustus 2003 21:08 schreef TT-BOY het volgende:
ten eerste staat die bij mij geen 5 sec stil en ten tweede zie ik nergens een schilderij hangen
ook beweegt da blauw ligt zorap als ik er aan wil komen
is er niks dat je vergeten bent me te zeggen?
thx
quote:Nee je moet eerst die vier elementen-stenen halen uit die 4 kamers (Breath of Hades, Neptunus etc.).
Op maandag 11 augustus 2003 19:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ehm bij mij ging die gewoon open zonder dat ik er wat voor deed ( bij mijn weten dan ).. Je zou eens een andere kunnen nemen en kijken wat die daar doet
Elk van die stenen ontgrendelt 1 van de klemmen op die deur beneden.
Vanuit The Hall of Seasons zou niet elke deur/hendel naar dat rondje eronder moeten leiden hoor. Maar 1 van de drie, de rest naar een element-kamer.
quote:Je moet eerst wel net zo lang schieten tot hij even k.o. is. Het is dan wel een spook, maar goed.
Op maandag 11 augustus 2003 21:08 schreef TT-BOY het volgende:
ten eerste staat die bij mij geen 5 sec stil en ten tweede zie ik nergens een schilderij hangen
ook beweegt da blauw ligt zorap als ik er aan wil komen
is er niks dat je vergeten bent me te zeggen?
thx
quote:Hmm dan zit er bij een bugje in.. Ik had de machine al een x eerder aangedaan... Moest toen nog 2 stenen... Hij was wel weer uit toen ik trugkwam.. Weird
Op maandag 11 augustus 2003 21:31 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee je moet eerst die vier elementen-stenen halen uit die 4 kamers (Breath of Hades, Neptunus etc.).
Elk van die stenen ontgrendelt 1 van de klemmen op die deur beneden.
Vanuit The Hall of Seasons zou niet elke deur/hendel naar dat rondje eronder moeten leiden hoor. Maar 1 van de drie, de rest naar een element-kamer.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 21:46 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmm dan zit er bij een bugje in.. Ik had de machine al een x eerder aangedaan... Moest toen nog 2 stenen... Hij was wel weer uit toen ik trugkwam.. Weird
Dat klopt niet nee.
quote:Vond het ook niet cool, want ik d8 dat ik dat ding aan moest hebben voor die lift
Op maandag 11 augustus 2003 21:52 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Dat klopt niet nee.
quote:hehehe nee hoor... er zat een fout in mijn spel.. Als de 3 deuren in the hall of season losgaan als je op 1 kwart gaat staan van de cirkel in het midden moet je de juiste deur kiezen... Doe je dat niet dan val je naar beneden waar jij nu bent en anders kom je in een ander deel. In het andere deel haal je een steen die je kan plaatsen in de hal waar je vandaan kwam. Als je alle 4 de stenen hebt dan moet je een keer aan de "verkeerder" hendel trekken en dan gaat de deur aan de binnenkant wel los
Op maandag 11 augustus 2003 21:57 schreef ThaTanya het volgende:
Die deur gaat echt niet open, die deur zit toch in die circel beneden zeg maar he?
En stenen? Ik heb geen stenen gezien, en een ghost en blauw licht?
Haha volgens mij heb ik een spel vol fouten
quote:Ben je er al langs.
Op maandag 11 augustus 2003 12:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik zit nu bij die ghost... Maar die wil niet dood
... Moet volgens mij wat doen met dat blauw licht ofzo als de ghost ff stilstaat.. Maar ben nog ff aant puzzelen
quote:Ik vond het een makkie toen ik wist wat ik moest doen.. Ik ben nu in galeries under siege ofzoiets..
Op maandag 11 augustus 2003 22:46 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ben je er al langs.
Je moet die Ghost op afstand houden en het blauwe licht pakken.
Zo gaat die deur open.
Vond het wel één van de pittigste eindbazen.
quote:Ik niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Smeich het volgende:
Iemand dat programma gezien over Lara op de Belg vanavond?
quote:Ikke!
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:11 schreef Smeich het volgende:
Iemand dat programma gezien over Lara op de Belg vanavond?
Pff kerel neemt 5 dagen verlof om TR te spelen. Download uzelf een leven zou'k zeggen
Moest ik met zo iemand getrouwd zijn zou ik toch zeggen of Lara of ik.
quote:hmmm idd..5 dagen vrij nemen
Op woensdag 13 augustus 2003 22:40 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Ikke!
Pff kerel neemt 5 dagen verlof om TR te spelen. Download uzelf een leven zou'k zeggen
Moest ik met zo iemand getrouwd zijn zou ik toch zeggen of Lara of ik.
-X-
quote:Lees pagina 9 van dit topic ff door.. Daar staat namelijk de oplossing die ik al had gegeven
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:17 schreef sk8rtjuh het volgende:
heb een beetje een probleempje. Ik zit nu helemaal boven in de hall of seasons, ik ben nu net door het gat in het plafont geklommen. en nu zit ik bij die geest. maar hoe moet ik die verslaan, of wat moet ik daar doen? ik snap er niets van. Het enige wat ik zie is dat er bij die beelden die om die doodskist (ofzo) heen staan, steeds blauw licht onstaat. maar als je er naar toe loopt gaat dat weg. help me alsjeblieftttttt :´(
quote:als je op dat platformpje staat moet je eest ff met je rug naar de muur gaan staan. Als je dat gedaan hebt moet je helemaal rechtdoor klimmen (aan het plafont). en dan naar links. dan klimt lara vanzelf naar boven. je moet wel zorgen dat je genoeg kracht hebt (wees dus snel) want anders valt ze. ik hoop dat je het een beetje snapt, veel suc6 iig.
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:00 schreef ThaTanya het volgende:
Ik zit nu in de hall of seasons, ik heb de 4 stenen gevonden en ik ben in de deur geweest. Nu ben ik boven (waar de skeletten uit de muur springen) Ik moest daar een muur opklimmen en daar zie je dan een klein platformpje waar lara op kan rusten. Alleen kom ik daar niet verder, hoe moet ik daar verder???-X-
quote:niet gezien thnxxxxx
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:23 schreef Hakkert het volgende:[..]
Lees pagina 9 van dit topic ff door.. Daar staat namelijk de oplossing die ik al had gegeven
quote:Heheheh in de spoiler staat ook de oplossing
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:25 schreef sk8rtjuh het volgende:[..]
als je op dat platformpje staat moet je eest ff met je rug naar de muur gaan staan. Als je dat gedaan hebt moet je helemaal rechtdoor klimmen (aan het plafont). en dan naar links. dan klimt lara vanzelf naar boven. je moet wel zorgen dat je genoeg kracht hebt (wees dus snel) want anders valt ze. ik hoop dat je het een beetje snapt, veel suc6 iig.
quote:No problem
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:26 schreef sk8rtjuh het volgende:[..]
niet gezien thnxxxxx
quote:Je moet echt heel snel zijn.. Wat je kan proberen is vlakbij het blauw licht staan, maar wel op zo'n afstand dat het niet weggaat en dan schieten en hopen dat je de ghost stil krijgt en dan er snel heenlopen. Je moet niet helemaal naar de andere kant moeten lopen voor het blauwe licht.. suc6!
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:46 schreef ThaTanya het volgende:
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd..
Krijg de rode geest wel stil.. maar als ik dan naar het blauwe ren dan gaat het blauwe toch weg...
Heb al 100 keer geprobeerd... tlukt eg niet![]()
quote:Komop zo moeilijk is het niet.. Je pakt je shotgun knalt er een paar keer op en klaar
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:35 schreef ThaTanya het volgende:
Ik word er niet goed van
Heeft iemand een save file nadat hij het blauwe licht heeft bereikt..
Ik word eg depressief zo
quote:Goedzo!.. hij staat trouwens iets gebogen voorover als die stil staat... Het is echt niet zo moeilijk. Met 2 x was ik er door
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:58 schreef ThaTanya het volgende:
Ik zit er nu al een paar dagen op, en ik zie niet goed wanneer hij stilstaat, voordat hij gaat aanvallen staat hij ook ff stil en dan ren ik maar dan gaat het blauwe licht weer weg...
Ik krijg steeds minder zin om het nog te proberen...
maarja ik ga nog maar eens proberen dan...
quote:Berg je wel direct je geweer op als je hem stil hebt?
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:19 schreef ThaTanya het volgende:
Haha 2 keerYou are great!
Ik heb minimaal 80 keer geprobeerd..
Dan staattie stil en dan ren ik naar t blauwe licht en dan gaat t weer weg. Buiten dat doet lara automatisch bij het spook weggaan waardoor ik weinig controle over haar heb :S
*snik* Ik wil verder....
quote:Ik heb een ps2 dus dat zit er niet in
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:32 schreef ThaTanya het volgende:
Jups I did...
Maar nu heb ik echt geen zin meer om te spelen.
Tomb raider 4 ligt ook al onuitgespeeld stof te sparen...
Ben zwak
Dus please laat iemand de safe file hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |