In de eerste ronde wordt er gestemd op het onderwerp. Dit kan je doen door de onderstaande poll in te vullen.
Als het onderwerp is vastgesteld begint de tweede ronde. Hierin kan je jouw foto insturen.
Als de periode van het insturen afgelopen is wordt er gestemd op de foto's. De foto met de meeste stemmen (hoe kan het ook anders) wint!
Hieronder vind je de poll. Je hebt tot zondag 13 juli 23:59 uur om te stemmen.
Ik wens iedereen succes bij de fotowedstrijd deel 2!
Poll: Het onderwerp voor de nieuwe FOK! fotowedstrijd!
=edit=: ik weet genoeg
(mij maar water, kan je meer dingen mee doen eigenlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door hooiberg op 11-07-2003 13:54]
quote:Wat ik in me hoofd haal daarbij (als voorbeeld dus he) is een oude boom, die op leven na dood is, met daarnaast een jong boompje in de bloei van zijn leven.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:40 schreef hooiberg het volgende:
Verval wat moet ik me daar precies bij voorstellen![]()
Dus de aftakeling van een leven iets
Ik stem daarom op "verval" !
Water is idd erg cliche en verval ook wel een beetje. Ik zie wel wat het wordt.
edit: gekke typvout
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 11-07-2003 21:40]
quote:Kan je ook hele mooie foto's mee maken (al gedaan inmiddels) Met verval is het vaak ((
Op vrijdag 11 juli 2003 15:57 schreef TheMarco het volgende:
Ik vind water een veel te makkelijk thema. Levert denk ik ook vrij snel clichefoto's op.Ik stem daarom op "verval" !
ik ga nog niet stemmen...
ik ga nog ff nadenken......
Ik vind de thema's best geinig, wel breed maar daardoor kan het juist heel verrasend/ verfrissend werken
Andere onderwerpen zijn ook wel acceptabel..
13 Juli begint de wedstrijd?
quote:Goed lezen. Tot 13 juli 23:59 kan er gestemd worden. Betekent dat er in princiepe vanaf 14 juli 0:00 begonnen kan worden met het inzenden van foto's.
Op vrijdag 11 juli 2003 22:24 schreef DutchBlood het volgende:
13 Juli begint de wedstrijd?
quote:Die zijn eigenlijk een beetje voort gekomen uit de suggesties. Ik heb met portier even kort de betere opties doorgenomen en uiteindelijk hebben we er drie gekozen waar iedereen iets mee zou moeten kunnen en die niet te ruim of te vanzelfsprekend zijn.
Op vrijdag 11 juli 2003 23:01 schreef Icicle het volgende:
Wat is de reden voor deze onderwerpen?
Een beetje willekeurig, maar uiteindelijk denk ik niet dat er al teveel problemen zullen ontstaan als we met een van deze onderwerpen door gaan.
quote:Met 'water' als thema krijgen we natuurlijk alleenmaar prachtige plaatjes van goudvissen en de 'straat' ja dás nou nog eens een mooi onderwerp waarbij de 'zwerfkat' tot z'n recht komt
Op zaterdag 12 juli 2003 04:05 schreef SEMTEX het volgende:
Verval? Zouden we dan vervallen huisdieren krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |