quote:geef me anders even een site waar je hem goedkoper vind.... toen ik hem kocht wassie dus wel zo duur...
Op donderdag 10 juli 2003 22:58 schreef jurn het volgende:
hahaa lol 4500 in de winkel 120 euro, kom even onder die steen vandaan
quote:omdat ik met die kaart wel dacht de 100 frames per seconde te kunnen halen met counter strike maar dat is met me huidige kaart ook niet mogelijk (geforce4) dus het ligt niet aan de kaart ======daarom dus
Op donderdag 10 juli 2003 22:59 schreef hunky het volgende:
Waarom doe je 'm weg?Ik wil hem wel hebben!
quote:geen idee, heb geen verstand van computers anders had ik hem hoogstwaarschijnelijk ook niet gekocht als ik wist dat ie ook geen 100 fps kan halen
Op donderdag 10 juli 2003 22:59 schreef blup het volgende:
agp/pci
quote:Heb het ondertussen ook gelezen ja....
Op donderdag 10 juli 2003 23:00 schreef Roepert het volgende:[..]
omdat ik met die kaart wel dacht de 100 frames per seconde te kunnen halen met counter strike maar dat is met me huidige kaart ook niet mogelijk (geforce4) dus het ligt niet aan de kaart ======daarom dus
quote:je komt hem wel ophalen dan he, ik doe hem al zo goedkoop weg, dan mag jij het eindje ervoor gaan fietsen
Op donderdag 10 juli 2003 22:59 schreef hunky het volgende:
Waarom doe je 'm weg?Ik wil hem wel hebben!
quote:Jah leuk geforce 4, WAT!!!! GF4 GO/ MX / TI / gold edition is een wereld van verschil, ongeveer net zo groot als een kartonnen doos en een villa
Op donderdag 10 juli 2003 23:00 schreef Roepert het volgende:[..]
omdat ik met die kaart wel dacht de 100 frames per seconde te kunnen halen met counter strike maar dat is met me huidige kaart ook niet mogelijk (geforce4) dus het ligt niet aan de kaart ======daarom dus
daar heb je een 9500 voor die 10 keer zo snel is
quote:weet ik veel wat voor geforce 4, het klinkt in elk geval wel goed
Op donderdag 10 juli 2003 23:01 schreef StonedKinG het volgende:[..]
Jah leuk geforce 4, WAT!!!! GF4 GO/ MX / TI / gold edition is een wereld van verschil, ongeveer net zo groot als een kartonnen doos en een villa
quote:Lieshout? Oh, da's in de buurt. En ik heb een 750cc fiets!
Op donderdag 10 juli 2003 23:01 schreef Roepert het volgende:[..]
je komt hem wel ophalen dan he, ik doe hem al zo goedkoop weg, dan mag jij het eindje ervoor gaan fietsen
quote:hehe mooizo
Op donderdag 10 juli 2003 23:05 schreef hunky het volgende:[..]
Lieshout? Oh, da's in de buurt. En ik heb een 750cc fiets!
quote:Ik moet zaterdagmiddag in Beek en Donk zijn, da's nogal in de buurt. Lijkt me handig als ik die 2 ritjes kan combineren?
Op donderdag 10 juli 2003 23:06 schreef Roepert het volgende:[..]
hehe mooizo
ik dus niet, en pa die mag niet rijden omdat ie terug is van het ziekenhuis, maar wanneer wil je hem komen halen?
quote:lijkt me ook wel handig ja
Op donderdag 10 juli 2003 23:08 schreef hunky het volgende:[..]
Ik moet zaterdagmiddag in Beek en Donk zijn, da's nogal in de buurt. Lijkt me handig als ik die 2 ritjes kan combineren?
heb je msn ofzo zodat ik je me adres kan geven?
quote:http://www.tweakers.net/pricewatch/17911
Op donderdag 10 juli 2003 22:59 schreef Roepert het volgende:[..]
geef me anders even een site waar je hem goedkoper vind.... toen ik hem kocht wassie dus wel zo duur...
quote:Yep, [...]
Op donderdag 10 juli 2003 23:10 schreef Roepert het volgende:[..]
lijkt me ook wel handig ja
heb je msn ofzo zodat ik je me adres kan geven?
[Dit bericht is gewijzigd door hunky op 10-07-2003 23:14]
quote:noujah... dan vind jij hem voor 90euro, dan heb je hem voor 20 euro nog altijd goeiekoop.... dit is de afbeelding van de doos trouwens niet dat we straks misverstanden krijgen
Op donderdag 10 juli 2003 23:11 schreef hunky het volgende:[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/17911
Scheelt niet veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |