Zoek de verschillen!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef E.T. het volgende:
Jonnetje, kun je de babyfoto's van Hanne en Wilyan wel uit elkaar houden? Jee, wat lijken die twee op elkaar zeg!
Ik dacht dat het juist zo was dat kinderen vlak na de geboorte vaak op de vader lijken, zodat de vader inderdaad dat gevoel heeft dat het echt zijn kind is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Macka66 het volgende:
Daar is toch zo'n sociologische verklaring voor? Dat mensen dat soort dingen zeggen tegen de vader om 'm gerust te stellen. Dat zou nodig zijn omdat vader nooit met 100% zekerheid kan weten dat het zijn biologische kind is![]()
Ah leuk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef pinquit het volgende:
ja merlijn lijkt wel op papa en opa, maar het enige verschil is dat er nu ook wat van jou bij zit
ik vind dat merlijn meer op opa lijkt dan op papa in dit overzichtje. de vorm van zn hoofdje, oortjes, wenkbrauwtjes. maar ik vind dat merlijn jouw vrolijke ogen heeft
maak je nou een grapje?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef senesta het volgende:
En ik vind mijn kids ook helemaal niet op mij lijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |