Ik vroeg me al af waar al die vliegen vandaan kwamen, maar als het steeds dezelfde 3 zijn schiet het natuurlijk niet op!
Is er manier om die vliegenmepper te hacken en zodoende een meer dodelijke voltage kan afgeven?
quote:Ik had dus precies hetzelfde...
Op donderdag 10 juli 2003 21:16 schreef Bastard het volgende:
Die vliegen die je "Doodmaakt" met die electronische vliegenmepper, komen na een kwartier weer tot leven
Of wel uit zich zelf... terwijl ze echt knetterend en stinkend ten onder gingen. Ofwel als ik zelf nog een keer een stroomstoot geef. Dan is het als het ware een hartmassage waarna hij weer begint te spartelen en te draaien.Ik vroeg me al af waar al die vliegen vandaan kwamen, maar als het steeds dezelfde 3 zijn schiet het natuurlijk niet op!
Is er manier om die vliegenmepper te hacken en zodoende een meer dodelijke voltage kan afgeven?
Hij bleef maar rondjes draaien op de vloer, en telkens toen ik hem nieuwe schokken gaf ging ie verder...
Kreeg hem dus echt niet dood, ben er maar op gaan staan uiteindelijk.
Hij zou idd wel een hoger voltage mogen hebben, want muggen zijn ook niet altijd gelijk dood en dat vind ik zielig!
quote:Kheb mezelf er anders een behoorlijke schok mee gegeven.
Op donderdag 10 juli 2003 21:18 schreef Tizmo het volgende:en controleer de batterijen eens, want dit klopt niet
.
quote:Maar je leeft nog wel. Voltage is dus duidelijk te laag
Op donderdag 10 juli 2003 21:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb mezelf er anders een behoorlijke schok mee gegeven.
quote:Yup dat doet onze spray ook
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef Kreator het volgende:
Dat ontzettend hard rondtollen is wel ontzettend bruut!.
quote:Al rokend een burnout maken lijkt het wel.
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef Kreator het volgende:
Dat ontzettend hard rondtollen is wel ontzettend bruut!.
Maar dat is wel zielig om te zien natuurlijk.. zon smokende vlieg.
Maar als je het echt wel wilt gebruiken, kun je de vliegen ook naar buiten gooien nadat je ze een eerste keer geraakt hebt...
Ik probeer het daarom ook maar niet uit op wespen / bijen / etc
Als die niet in één keer dood gaan
quote:Kheb het geprobeerd met een bij.. die bleef letterlijk plakken aan de tralies, en zn vleugels gingen heel snel heen en weer als ik het knopje in drukte, een soort van marionette-bij.
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef BladE-l----- het volgende:
Wespen doen dat ook.
Met een volle batterij mep je ze uit de lucht, ze krommen en knetteren en als ze op de grond liggen gaan ze na een paar seconden weer vliegen. Pissed off wel te verstaan.
Ook die bij zat na een kwartier weer suf naar buiten te kijken.
quote:ik zet ze altijd in de fik, dat werkt gegarandeerd!
Die vliegen die je "Doodmaakt" met die electronische vliegenmepper, komen na een kwartier weer tot leven
Of wel uit zich zelf... terwijl ze echt knetterend en stinkend ten onder gingen. Ofwel als ik zelf nog een keer een stroomstoot geef. Dan is het als het ware een hartmassage waarna hij weer begint te spartelen en te draaien.Ik vroeg me al af waar al die vliegen vandaan kwamen, maar als het steeds dezelfde 3 zijn schiet het natuurlijk niet op!
quote:¤ 6.99 hier
Op donderdag 10 juli 2003 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe duur is zoon elektrische mepper ?*wilt er ook 1 aan gaan schaffen*
quote:welke winkel ?
Op donderdag 10 juli 2003 21:38 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
¤ 6.99 hier
quote:Juist ja.
Op donderdag 10 juli 2003 22:00 schreef Underdoggy het volgende:
moet je wel ff creatief bezig zijn btw...
Na gebruik verdampt het
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:29 schreef Rieuwert het volgende:
Wat jij nodig hebt is het Starwars muggen defense system!http://members.lycos.nl/enhetisgroen/GB_SWfilm.htm
m'n ouders hebben gister ook zo'n muggenracket gehaald...van de week maar es uitproberen als der hier wat rondvliegt (m'n zusje ofzo ^^)
quote:Dat hebben wij ook jah
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:
Wij hebben daar een lekker spraytje voor
Dat spray je in huis en dan gaan ze op de grond liggen en heel hard rondjes draaien en daarna zijn ze dood.
quote:Is dit serieus? Dan zal ik het ok eens proberen
Op donderdag 10 juli 2003 21:57 schreef Underdoggy het volgende:
je kan er echt een 9 volt blokje inhangen hebben wij ook gedaan dan verpulver je ze
Had iemand een tell-shell look-a-like filmpje gemaakt over "De StarWars Vliegen Defender"
quote:kuch..kuch..
Op zondag 13 juli 2003 22:12 schreef Wuder het volgende:
Had iemand afgelopen kerst op TV West naar de Amateur Film Festival gekeken?Had iemand een tell-shell look-a-like filmpje gemaakt over "De StarWars Vliegen Defender"
quote:
Wat jij nodig hebt is het Starwars muggen defense system!http://members.lycos.nl/enhetisgroen/GB_SWfilm.htm
koop je zon ding.. nou leuk.. dus je gaat achter de vliegen aan.
Raak je zo'n vlieg.. gaat ie met een blauw lichtje om zicheen een kamikaze op de bank doen. komt ie in de rand van de bank terecht, schokt daar nog ff na en blijft bewegen.. ik pak keukenrol en haal m uit die rand.. vliegt mooi weg.
Even later heb ik 'm weer en valt ie op de grond. nou ik zet dat ding op 'm en blijf knopje indrukken.. nog niet dood maar vliegt niet weg.. daarna maar zolang m tegen dat ding gehouden met veel geknetter tot ie begon te roken
ziet er echt lullig en zielig uit.
Een mug had ik net wel met 1 zwaai dood geloof ik, bleef tussen tralies zitten en lang knopje inhouden
maar net had ik een beestje van nog geen 1 millimeter.. kwam ook tussen de tralies.. ik knopje inhouden, zag je m helemaal dansen in dat ding.. hij valt er uit en ligt stil op de tafel.. wil ik m doodslaan.. is ie weg!!
en daarstraks megaggrote spin.. dus ik met dat ding want wou geen vlekken
ik raak 'm.. hij lijkt dood.. ik raak voor zekerheid nog maar een keer.. valt ie van kastje af.. en is ie ineens weg.. later nog maar een keer hele lang tot vloerbedekking bijna in de vik vliegt.. laat ff los.. beweegt ie nog (kon ook zijn dat ie terugviel)
uiteindelijk maar met wcpapier zeker gemaakt dat ie dood was.
wat een kutding
:
quote:keukenrol/wcpapier gebruiken..
Op zondag 13 juli 2003 20:23 schreef Praag het volgende:
Met een Veronicagids krijg ik juist allemaal vlekken op het witte behang. Dan is dat bugwhacking racket toch wel ff wat minder ranzig.
* Hertog_Martin wordt echt doodmoe van al die kleine nutteloze vliegbeestjes, de muggen, de vliegen, de spinnen.. kan hier echt niet rustig achter de pc zitten want elke keer stoor je eraan, krijg je jeuk alleen maar al omdat je al die beestjes ziet en ben je half uur bezig ze dood te krijgen en volgende dag heb je een nieuwe lading
toch belachelijk dat die nutteloze kutbeestjes gewoon mensen zo kunnen irriteren..
quote:hehe soort wondertollen
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:
Wij hebben daar een lekker spraytje voor
Dat spray je in huis en dan gaan ze op de grond liggen en heel hard rondjes draaien en daarna zijn ze dood.
quote:
Nooit last van vliegen hier, maar dat zal wel komen omdat deuren en ramen aldoor openstaan
quote:ja, voor een beschrijving wat er daarna gebeurt moet je mn verhaal maar lezen
Op woensdag 23 juli 2003 06:49 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me af of je met dit ding ook vliegende vliegen uit de lucht kunt meppen?.
quote:Dat keukenrol verhaal?
Op woensdag 23 juli 2003 07:30 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
ja, voor een beschrijving wat er daarna gebeurt moet je mn verhaal maar lezen
quote:Mja, ik kan ze niet vinden.Heb er ook vandaag één gekocht. Één uur voordat ik hem ging kopen had ik nog ff een mug doodgeslagen (of liever gezegd, mijn moeder nadat ik hem 2x miste
Op donderdag 24 juli 2003 11:03 schreef GotenSSJ het volgende:
*ook 1 gehaald heeft*paar mugjes mee afgefikt
Zul je altijd zien, heb je zo'n muggenmassavernietigingswapen, komen de muggen niet .
quote:zet je raam vanavond open gegerandeerd dat je morgen lekker kan fikken
Op donderdag 24 juli 2003 19:00 schreef Xante het volgende:[..]
Mja, ik kan ze niet vinden.Heb er ook vandaag één gekocht. Één uur voordat ik hem ging kopen had ik nog ff een mug doodgeslagen (of liever gezegd, mijn moeder nadat ik hem 2x miste
), en nu zie ik helemaal niks meer
.
Zul je altijd zien, heb je zo'n muggenmassavernietigingswapen, komen de muggen niet
.
quote:haha lol!
Op woensdag 23 juli 2003 03:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat een kutding!!koop je zon ding.. nou leuk.. dus je gaat achter de vliegen aan.
Raak je zo'n vlieg.. gaat ie met een blauw lichtje om zicheen een kamikaze op de bank doen. komt ie in de rand van de bank terecht, schokt daar nog ff na en blijft bewegen.. ik pak keukenrol en haal m uit die rand.. vliegt mooi weg.
Even later heb ik 'm weer en valt ie op de grond. nou ik zet dat ding op 'm en blijf knopje indrukken.. nog niet dood maar vliegt niet weg.. daarna maar zolang m tegen dat ding gehouden met veel geknetter tot ie begon te roken
ziet er echt lullig en zielig uit.
Een mug had ik net wel met 1 zwaai dood geloof ik, bleef tussen tralies zitten en lang knopje inhouden
maar net had ik een beestje van nog geen 1 millimeter.. kwam ook tussen de tralies.. ik knopje inhouden, zag je m helemaal dansen in dat ding.. hij valt er uit en ligt stil op de tafel.. wil ik m doodslaan.. is ie weg!!
en daarstraks megaggrote spin.. dus ik met dat ding want wou geen vlekken
ik raak 'm.. hij lijkt dood.. ik raak voor zekerheid nog maar een keer.. valt ie van kastje af.. en is ie ineens weg.. later nog maar een keer hele lang tot vloerbedekking bijna in de vik vliegt.. laat ff los.. beweegt ie nog (kon ook zijn dat ie terugviel)
uiteindelijk maar met wcpapier zeker gemaakt dat ie dood was.
wat een kutding
![]()
![]()
![]()
:
maar is daar dan echt niks aan tedoen?
ik bedoel: je kan er toch niet zomaar een 9volt batterij inzetten, zonder weerstandje!! ??
Ik moet nog de eerste vlieg tegen komen die
direct dood is van dat ding.
quote:ja hehe
quote:*beetje late reactie, maar maakt niet uit
Op donderdag 31 juli 2003 17:26 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
wat is sowieso het nut van een elektrische vliegenmepper:? je moet ze toch wel raken kan je toch net zo goed gelijk slaan, weet je tenminste zeker dat ze goed dood zijn
Wie heeft trouwens dat ding al op zichzelf uitgeprobeert
Branden dat die beesten doen!
quote:of op anderen
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:32 schreef Blokhut het volgende:
Wie heeft trouwens dat ding al op zichzelf uitgeprobeert![]()
quote:Vergeet hem dan niet in je slaapkamer op te stellen
Op donderdag 7 augustus 2003 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga zo eentje bouwen:
quote:Hoe zien die batterijen eruit dan en gaaf het klepje van het batterijenvakje dan weer gewoon dicht?
Op donderdag 10 juli 2003 21:57 schreef Underdoggy het volgende:
je kan er echt een 9 volt blokje inhangen hebben wij ook gedaan dan verpulver je ze
quote:Tsjah, daar sloop je ook wel gewoon mensen mee hoor, dat is pure alcohol
Op vrijdag 11 juli 2003 01:29 schreef Oosthoek het volgende:
Remschijfcleaner, 96% alcohol, sloopt zelfs konijnenNa gebruik verdampt het
Is er op GoT geen vliegenmepper overclock te vinden ofzo ??
quote:Ik heb hem net tegen mn grote teen gehouden maar ik voelde niks :n en ik heb het lef niet hem tegen mn oor te houden ofzo
Ik zat d'r ook al aan te denken dat ding op het stroomnet aan te sluiten, het werkt voor geen meter
Leek mij ook wel een leuk plan om dat ding op te voeren zodat de vliegen inderdaad brandend ten onder gaan ..
Oja.. hommels moet je er niet mee uit de lucht halen, die beesten moet je minstens 12 x meppen is mijn ervaring..
quote:Heb op kamp genoeg schokken gekregen
De ultieme was de FRENCH KISS
Licht uit... ... tong uitsteken. .. . knopje drukken. .. .en bzzzt
Zo... had 2 dagen erna nog pijn
Op je vingertoppen is et best schrikken maar op de handpalm voel je nauwelijks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |