quote:met drank en eten mag er geheud worden
Op zondag 13 juli 2003 23:19 schreef mitt het volgende:[..]
Heu !!!
borrel voor Frenkie
Morgen eerste werkdag in nieuwe onderkomen van mijn krantje.
quote:Ik zag de afscheidsfoto in mijn vakblad inderdaad. Heb je een fijne stoel???
Op zondag 13 juli 2003 23:45 schreef golfer het volgende:
*afzakkertje komt halen*Morgen eerste werkdag in nieuwe onderkomen van mijn krantje.
quote:Geen idee, merk het morgen wel. Zal even pionieren worden de eerste tijd, want wij zijn eerste bedrijf die intrek nemen in een gebouw dat eigenlijk nog in aanbouw is. Nauwelijks fasciliteiten daar en maar hopen dat de airco wel al werkt met de te verwachten hitte de komende dagen.
Op zondag 13 juli 2003 23:48 schreef SCH het volgende:Ik zag de afscheidsfoto in mijn vakblad inderdaad. Heb je een fijne stoel???
Hoop moreh een notebook aan te treffen, want de inbrekers hebben al toegeslagen in het gebouw en er een aantal gestolen.
quote:Ik zal ze nog effen terugleggen vannacht, had ze ff nodig
Op zondag 13 juli 2003 23:54 schreef golfer het volgende:
Hoop moreh een notebook aan te treffen, want de inbrekers hebben al toegeslagen in het gebouw en er een aantal gestolen.
quote:SCH foei!
Op zondag 13 juli 2003 23:56 schreef SCH het volgende:Ik zal ze nog effen terugleggen vannacht, had ze ff nodig
Lekkere week achter de rug?
quote:Ach - dat boulevardkrantje kan het wel missen toch
Op maandag 14 juli 2003 00:18 schreef Bluezz het volgende:[..]
SCH foei!
Lekkere week achter de rug?
Twee weken met zon en strand en man en hagedissen, superbe
* just me heeft de boel al opengegooid, alles schoongemaakt en het toilet een grote beurt gegeven
Nog 4 dagen werken (inc. vandaag) en dan 3 weekjes vakantie! ![]()
1 Spa Blauw graag!
quote:mankeer je iets aan je handjes?? ik zal het dit keer inschenken en ik ga dan weer van het zonnetje genieten
Op maandag 14 juli 2003 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!Nog 4 dagen werken (inc. vandaag) en dan 3 weekjes vakantie!
1 Spa Blauw graag!
quote:Hoi DD heb je nog nieuws over de hool-mascotte?
Op maandag 14 juli 2003 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemiddag allemaal...
quote:Thanx!
Op maandag 14 juli 2003 12:22 schreef just me het volgende:mankeer je iets aan je handjes?? ik zal het dit keer inschenken en ik ga dan weer van het zonnetje genieten
Werken met dit weer sux! ![]()
Maar wel Airco gelukkig!
quote:Op het moment heb ik nog het geluk dat ik kan werken en posten tegelijk!
Op maandag 14 juli 2003 12:54 schreef Fulton het volgende:
Zwaar werk dat posten op Fok!?
Je zal vandaag en morgen maar vrij zijn, dit weer hebben en op 500 meter van het strand wonen..!
Welk een weelde
quote:Ze doet het erg goed eigenlijk, dus * Dylan Dog is blij!
Op maandag 14 juli 2003 12:23 schreef just me het volgende:[..]
Hoi DD heb je nog nieuws over de hool-mascotte?
quote:Waar woon jij trouwens ergens in Zeeland?
Op maandag 14 juli 2003 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag...!Je zal vandaag en morgen maar vrij zijn, dit weer hebben en op 500 meter van het strand wonen..!
Welk een weelde
Ik ga over een paar weken ook een week naar de Zeeuwse Kust!
quote:In Vlissingen... Waar gaat de reis heen bij jou?
Op maandag 14 juli 2003 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Waar woon jij trouwens ergens in Zeeland?
Ik ga over een paar weken ook een week naar de Zeeuwse Kust!
quote:Regio Renesse of regio Nieuwvliet!
Op maandag 14 juli 2003 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
In Vlissingen... Waar gaat de reis heen bij jou?
Met z'n 6e in een bungalow!
Maar Renesse is wel okee hoor, als je de tijd hebt moet je zeker even een bus naar de Hooizolder pakken... Is gezellig daar
quote:Hooizolder ben wel es geweest 5 jaar terug ofzo, toen zaten we in Nieuwvliet.
Op maandag 14 juli 2003 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat scheelt nog al kwa afstand, of Schouwen, of Zeeuws Vlaanderen...Maar Renesse is wel okee hoor, als je de tijd hebt moet je zeker even een bus naar de Hooizolder pakken... Is gezellig daar
Best lache tent, alleen ruzie gehad met de portiers daar!
quote:En in het weekend was ik nogal druk
Op zaterdag 12 juli 2003 08:36 schreef Doc het volgende:Kwas gister wat laat terug van werk en 's avonds was wat druk, maar ik bel je zo nog wel even..
Kon GvD niet eens rustig een keuken kopen ![]()
(Zeg, aan welke klootzakken ligt het nou die recessie, want ik loop maar te spenderen als ware ik een Russische eigenaar van een kut club uit London)
Ik zal kijken of ik vanaaf tijd heb, en ik belde gewoon om ff bij te kleppen hoor, nothing important.
quote:Dat krijg je he met je vlaflippen.
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef just me het volgende:* just me heeft de boel al opengegooid, alles schoongemaakt en het toilet een grote beurt gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |