Even het verdriet over het afscheid van Hennie Stoel van me afdrinken.
quote:neem dan een dubbele pul sinas om mijn terugkeer te vieren
Op zaterdag 12 juli 2003 20:27 schreef tong80 het volgende:
Even het verdriet over het afscheid van Hennie Stoel van me afdrinken.
quote:Kee.
Op zaterdag 12 juli 2003 20:30 schreef just me het volgende:[..]
neem dan een dubbele pul sinas om mijn terugkeer te vieren
ME IS BACK
quote:Hide your back. SCH is back.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:02 schreef SCH het volgende:
had best met een knappe franse gozer willen trouwen maar hoe had dat dan met jullie gemoeten?ME IS BACK
quote:Hej SCH
Op zaterdag 12 juli 2003 21:02 schreef SCH het volgende:
had best met een knappe franse gozer willen trouwen maar hoe had dat dan met jullie gemoeten?ME IS BACK
quote:Tuurlijk man tuurlijk.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:06 schreef Fulton het volgende:[..]
Hej SCH
ga je mee naar Belgenland?
quote:je zit al vanaf 21.07 uur te wachten op een biertje?? Das stom! Gewoon zelf tappen en geld op de bar achterlaten.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:07 schreef PogueMahone het volgende:
hallo iedereen, bier graag
quote:Watje
Op zaterdag 12 juli 2003 23:12 schreef just me het volgende:[..]
je zit al vanaf 21.07 uur te wachten op een biertje?? Das stom! Gewoon zelf tappen en geld op de bar achterlaten.
Als er geen barkeeper is, dan kan ie naar zijn centen fluiten
quote:STOP DE DIEF!!! STOP DE DIEF!!!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:24 schreef SCH het volgende:[..]
Watje
quote:Niet te hard op de dief inslaan hoor, of ken je Bernhard goed?
Op zaterdag 12 juli 2003 23:44 schreef Eilanden het volgende:[..]
STOP DE DIEF!!! STOP DE DIEF!!!
quote:waar is die uitbater eigenlijk??
Op zaterdag 12 juli 2003 23:24 schreef SCH het volgende:[..]
Watje
quote:zal wel weer in merkwaardige standjes met zijn golfclub of met die blauwe zijn verwikkeld
Op zondag 13 juli 2003 00:37 schreef just me het volgende:[..]
waar is die uitbater eigenlijk??
quote:Ik wil wel eens weten wat voor standjes golfer kan doen met zijn golfclubs.
Op zondag 13 juli 2003 00:40 schreef SCH het volgende:[..]
zal wel weer in merkwaardige standjes met zijn golfclub of met die blauwe zijn verwikkeld
quote:Uitbater komt net binnenvallen nadat hij samen met Bluezz uit zijn dak is gegaan bij The Dukes of Soul op het jaarlijkse muziekfestival in Bloemendaal.
Op zondag 13 juli 2003 00:40 schreef SCH het volgende:zal wel weer in merkwaardige standjes met zijn golfclub of met die blauwe zijn verwikkeld
Neem nog een afzakkertje hier en begroet JustMe van harte terug.
je hebt de knaapjes bij het voetbalkamp overleefd?
quote:die knaapjes hebben mij niet overleefd.. problemen gehad op kamp donderdag ivm het vinden van stickies en een waterpijp bij een 12-jarige; we konden er niet uitkomen of ze wegmoesten of blijven en we hebben die beslissing aan het bestuur overgelaten. Ze mochten de laatste dag blijven maar er volgt een verbod op sporten op de club voor een bepaalde tijd en de volgnede keer een royement.
Op zondag 13 juli 2003 01:12 schreef golfer het volgende:[..]
Uitbater komt net binnenvallen nadat hij samen met Bluezz uit zijn dak is gegaan bij The Dukes of Soul op het jaarlijkse muziekfestival in Bloemendaal.
Neem nog een afzakkertje hier en begroet JustMe van harte terug.
je hebt de knaapjes bij het voetbalkamp overleefd?
ik heb momenteel de stem van een goedkope 06-snol heb dus teveel geschreeuwd en lol gemaakt
quote:mag ik dan je 06?
Op zondag 13 juli 2003 01:26 schreef just me het volgende:[..]
ik heb momenteel de stem van een goedkope 06-snol heb dus teveel geschreeuwd en lol gemaakt
quote:Das minder inderdaad. Lijkt me moeilijke beslissing.
Op zondag 13 juli 2003 01:26 schreef just me het volgende:die knaapjes hebben mij niet overleefd.. problemen gehad op kamp donderdag ivm het vinden van stickies en een waterpijp bij een 12-jarige; we konden er niet uitkomen of ze wegmoesten of blijven en we hebben die beslissing aan het bestuur overgelaten. Ze mochten de laatste dag blijven maar er volgt een verbod op sporten op de club voor een bepaalde tijd en de volgnede keer een royement.
quote:Hijg nog eens sexy in mijn oor dan?
quote:laat ik nu toevallig net gaan slapen
Op zondag 13 juli 2003 01:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
mag ik dan je 06?
welterusten voor straks
quote:dan wens ik jou na mijn sexy gehijg in jouw oor een prettige nacht met Bluezz
Op zondag 13 juli 2003 01:30 schreef golfer het volgende:Hijg nog eens sexy in mijn oor dan?
Remember Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |