quote:Ik ben niet benieuwd, ik weet zeker dat ze het niet gaan halen...
Op donderdag 10 juli 2003 22:57 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
Sjah, maar wie zegt dat ze het in de Champions League nu wel eens een keer een ronde verder komen? Het is nu 7 (?) keer op rij niet gelukt. En nog steeds zowat dezelfde, mentaal zwakke, selectie. Ik ben benieuwd of ze íets kunnen doen, zonder Bruggink, want die scoorde wél itt Kezman...
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 12:40 schreef Frenkie het volgende:[..]
niet heu-em
Utrechters zijn okay.
quote:Nah, elk jaar is er toch weer die (vaak valse) hoop. PSV is op dit moment de nr. 17 op de ranglijst. Hopen dat ze 1 pot kunnen opschuiven, zodat ze tegen op papier 2 mindere ploegen komen en dan MOET het toch een keer lukken. Met Hiddink hebben we iig een coach die zou moeten weten hoe te spelen in Europa. Tis gewoon een beetje geluk hebben met de loting en hopen dat het deze keer gewoon wel een beetje meezit.
Op vrijdag 11 juli 2003 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ben niet benieuwd, ik weet zeker dat ze het niet gaan halen...
Waren die lullo's even vergeten dat ze een bedrijf waren die zich aan regels mbt het naar buiten brengen van nieuws moet houden ipv een voetbalclub.
Na dit luke nieuws lust ik wel een whiskey
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Lees ik toch ff in de krant aan de bar dat Euronext het niet eens is met de gang van zaken rond de transfer van Chivu mbt de informatieverstrekking: Die zou dusdanig zijn dat niet iedereen dezelfde info had en er dus voor een aantal sprake is geweest van voorkennis.Waren die lullo's even vergeten dat ze een bedrijf waren die zich aan regels mbt het naar buiten brengen van nieuws moet houden ipv een voetbalclub.
Na dit luke nieuws lust ik wel een whiskey
quote:Ze hebben al een waarschwuing gehad ooit omdat ze toen 'vergeten' waren te vermelden dat Jan Wouters ontslagen was.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:25 schreef Frenkie het volgende:
leuk.. krijgen ze nu een boete
Dit soort zaken moet dus zodra het bekend is via een officieel persbericht met alle info erin (dus afkoopsom als hiervan sprake is, want dat is belangrijk he, voor het bedrijf).
In die zin is het dus belachelijk dat die neuzen zelf niet meldden wat de transfersom was, terwijl dat inweze de vergoeding is voor het procduct dat je verkoopt en dus essentiele bedrijfsinformatie is mbt het bedrijf en dus ook essentieel voor de beurskoers.
Heb nl. hun 1e single gekocht destijds in Ierland (one horse town) omdat het een vreselijk lekker nummer was welke nu onlosmakelijk met m'n honeymoon verbonden is en vind het ook wel iets voor ene Doc, achterover leunend op een late avond, zo tegen dronkenschap aan, peuk in de ene hand, biertje of whiskey in de andere en nagenietend van een zege van Liverpool op, laten we zeggen, Arsenal of zo.
(Dat deze setting maar vaak voor moge komen)
Een siroopje alstublieft
quote:Ghe, als compensatie voor al die calorieen die je daar kwijt raakt zeker
Op vrijdag 11 juli 2003 14:25 schreef golfer het volgende:
* golfer gauw nog even wat sportdrank inslaat alvorens zo naar de golfbaan te gaan.
Ivm een zware zondag in het vooruitzicht gaarne zorgen dat de voorraad koffie/thee voor maandag dik in orde is, ik zal wel nadorst hebben.
quote:whofarted en nofokkingchance
Rude-boy RooneyEverton star Wayne Rooney might not be old enough to bet but he is wasting little time in getting involved in the racing game.
Rooney has bought two racehorses but the 17-year-old is having a few problems naming them.
He has told friends he wants to call the pair Hoof Hearted and Norfolk Enchants but the Jockey Club have rejected both names because they will sound rude when TV and radio commentators read them quickly.
Every horse that races in Britain has to be registered, and according to the rules of the Jockey Club: 'Names which are deemed to be obscene or insulting or may cause offence can be refused registration.'
A Jockey Club spokesman said that although Rooney had not put in an application for the names, both have been applied for before and were turned down.
Rooney is obviously taking a leaf out of the book of former Liverpool colleagues Robbie Fowler and Steve McManaman.
The hilarious duo named one of their horses Some Horse and then bought a second one and called it Another Horse.
Imagine the chuckles when racecourse commentators called "And here comes Another Horse challenging for the lead".
Thankfully in recent times when the duo matured, they abandoned their humorous policy for names like Seebald and Samon.
quote:Toen ik het stukje las begreep ik het niet echt, maar nou je het zegt...
Op vrijdag 11 juli 2003 22:03 schreef Fulton het volgende:
whofarted en nofokkingchance
quote:PSV zit toch in Pot 2? Dan loten ze toch al tegen 2 mindere ploegen?
Op vrijdag 11 juli 2003 12:47 schreef Bobu het volgende:[..]
Nah, elk jaar is er toch weer die (vaak valse) hoop. PSV is op dit moment de nr. 17 op de ranglijst. Hopen dat ze 1 pot kunnen opschuiven, zodat ze tegen op papier 2 mindere ploegen komen en dan MOET het toch een keer lukken. Met Hiddink hebben we iig een coach die zou moeten weten hoe te spelen in Europa. Tis gewoon een beetje geluk hebben met de loting en hopen dat het deze keer gewoon wel een beetje meezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |