Simlock Vrij,
1,5 maand oud
nog 100% goed, dus geen krasjes enzovoort.
Inclusief,
Aankoopbon
Oplader
Handleiding
& Natuurlijk de Telefoon.
Alles in Orginele Doos,
Vraagprijs 125¤
PBuma@home.nl
[Dit bericht is gewijzigd door PlETER op 10-07-2003 17:54]
Voor 60 euro wil ik hem wel kopen
quote:`k heb er 1,5 maand geleden 190¤ voor betaald, volgens mij dalen die mobieltjes niet "ZO" snel in waarde
Op donderdag 10 juli 2003 19:17 schreef Missy_Shy het volgende:
75 euro
quote:ja ik wil een abbo sim kopen maar ik kan deze foon dus ook voor goedkoop erbij krijgen en dan iets duurder abbo maar wel zelfde bel minuten (en weer meer sms) vandaar
Op donderdag 10 juli 2003 19:22 schreef PlETER het volgende:[..]
`k heb er 1,5 maand geleden 190¤ voor betaald, volgens mij dalen die mobieltjes niet "ZO" snel in waarde
*Edit: Hoezo doe je hem eigenlijk weg? Als je voor een andere telefoon kiest, waarom niet deze houden?
quote:Nee, 'k heb er geen camera-module bij.
Op donderdag 10 juli 2003 20:22 schreef ELTino het volgende:
Heb je ook camera-module erbij?*Edit: Hoezo doe je hem eigenlijk weg? Als je voor een andere telefoon kiest, waarom niet deze houden?
`k doe `m weg omdat ik erachter ben gekomen dat ik beter een abonement kan nemen, en toevallig krijg ik daar een gratis T610 bij.
quote:you lucky basterd...,
Op donderdag 10 juli 2003 21:14 schreef PlETER het volgende:[..]
Nee, 'k heb er geen camera-module bij.
`k doe `m weg omdat ik erachter ben gekomen dat ik beter een abonement kan nemen, en toevallig krijg ik daar een gratis T610
bij.
kzat te twijfellen om deze te nemen, totdat ik de T610 tegen kwam
Ga morgen eens naar de winkel om hem vast te houden en beetje te checken en dan hoor je het morgen van me.
quote:Nee ik schreef eerder dat ik een T610 ga halen, dus een toshiba wordt het niet.
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef ID-Tweak het volgende:
geen interesse in de Toshiba TS21i?
quote:maar die kun je weer voor meer verkopen
Op vrijdag 11 juli 2003 06:56 schreef PlETER het volgende:[..]
Nee ik schreef eerder dat ik een T610 ga halen, dus een toshiba wordt het niet.
quote:Hij is wel licht van gewicht maar ik vind de vormgeving totaal niks. Te hoekig en net een soort licht gewicht baksteen (alhoewel de grootte meevalt)
Op vrijdag 11 juli 2003 00:01 schreef ELTino het volgende:
Ook geen interesse hier!Ga morgen eens naar de winkel om hem vast te houden en beetje te checken en dan hoor je het morgen van me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |