abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:17:57 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13826318
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:13 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

wel dus. Hebben ze nog bekent gemaakt toen die sites werden gemaakt


idd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13826796
Kijk eens in de source van de fczwolle site, en kijk welke toko die site gemaakt heeft.
De andere sites zijn niet door die toko gemaakt.
Het bedrijf wat de fczwolle site gemaakt heeft, sponsort fczwolle ook.
Je weet de feiten niet.
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:49:19 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13826813
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:48 schreef Redux het volgende:
Kijk eens in de source van de fczwolle site, en kijk welke toko die site gemaakt heeft.
De andere sites zijn niet door die toko gemaakt.
Het bedrijf wat de fczwolle site gemaakt heeft, sponsort fczwolle ook.
Je weet de feiten niet.
En in het internet wereld je word totaal niet van elkaar gejat....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13826902
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En in het internet wereld je word totaal niet van elkaar gejat....


Het is heel simpel. Ik ben verantwoordelijk voor het frontend gedeelte van deze site. De designer zit 2 meter van me vandaan. Dus ik denk dat ik zeker wel weet waar ik over praat.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:00:47 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13827016
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:55 schreef Redux het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Ik ben verantwoordelijk voor het frontend gedeelte van deze site. De designer zit 2 meter van me vandaan. Dus ik denk dat ik zeker wel weet waar ik over praat.


zoals gezegd word alles van elkaar gejat in het internet wereldje,zou jij moeten weten dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13827061
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zoals gezegd word alles van elkaar gejat in het internet wereldje,zou jij moeten weten dan


Precies zoals je zegt, ik moet het weten, en ik weet het ook, en ik zeg je dan ook dat jij niet weet waar je over praat.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:06:41 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13827107
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:03 schreef Redux het volgende:

[..]

Precies zoals je zegt, ik moet het weten, en ik weet het ook, en ik zeg je dan ook dat jij niet weet waar je over praat.


dat mag jij vinden,die mening is vice-versa...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13827145
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat mag jij vinden,die mening is vice-versa...


Mening? Het is mijn werk, dus het is niet een mening wat ik hier neerzet, het is een feit, onderbouwd door mijn ervaring binnen dit werk.
Dus jij als buitenstaander gaat me hier vertellen dat je het beter weet dan een insider? Lachen.
Hou je je nou maar gewoon bij het voetbal.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:53:18 #59
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13827768
Hmm veel sites zijn gelukkig al een beetje verandert. moetj e is bij www.agovv.nl kijken. Zo zag jullie site er eerst ook uit. en die van VVV ook maar GELUKKIG is er het een en ander aan gedaan.
OJAAJOH?
pi_13834110
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:53 schreef hellmondunited het volgende:
Hmm veel sites zijn gelukkig al een beetje verandert. moetj e is bij www.agovv.nl kijken. Zo zag jullie site er eerst ook uit. en die van VVV ook maar GELUKKIG is er het een en ander aan gedaan.
Ik zie het.
Maar vergeet niet, het zijn portals, en portals hebben een bepaalde vorm, dus net zoals elke sedan een kofferbak achteraan heeft, heeft een portal ook een typerend uiterlijk.
Dat er details op lijken, is puur toeval.
pi_13893301
ff over die internetdiscussie... Site zwolle is meermalen in de prijzen gevallen omdat het de beste site zou zijn van nederland wat betreft vormgeving en interactiviteit. Netivity heeft het gemaakt en dat bedrijf heeft meerdere prijzen gewonnen op het gebied van websites maken.
Denk dus niet dat zij zich hoeven te verlagen om dingen te jatten.
Verder hebben na de lancering van de site meerdere voetbalclubs zich gemeld omdat ze hun site ook door Netivity wilden laten maken.
Hoe het met die interesse staat weet ik niet, maar bijvoorbeeld een NEC een FcGroningen een gae wilden hetzelfde concept wat dus voor een leek misschien staat voor het betere knip en plakwerk maar goed met dat soort mensen moet je niet willen discusieren.
Feit is en blijft dat www.fczwolle.nl 1 van de beter opgezette voetbalsites is en dat ze daar met recht trots op mogen zijn!
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:04:23 #62
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13898635
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:58 schreef sqlsmurft het volgende:
ff over die internetdiscussie... Site zwolle is meermalen in de prijzen gevallen omdat het de beste site zou zijn van nederland wat betreft vormgeving en interactiviteit. Netivity heeft het gemaakt en dat bedrijf heeft meerdere prijzen gewonnen op het gebied van websites maken.
Denk dus niet dat zij zich hoeven te verlagen om dingen te jatten.
Verder hebben na de lancering van de site meerdere voetbalclubs zich gemeld omdat ze hun site ook door Netivity wilden laten maken.
Hoe het met die interesse staat weet ik niet, maar bijvoorbeeld een NEC een FcGroningen een gae wilden hetzelfde concept wat dus voor een leek misschien staat voor het betere knip en plakwerk maar goed met dat soort mensen moet je niet willen discusieren.
Feit is en blijft dat www.fczwolle.nl 1 van de beter opgezette voetbalsites is en dat ze daar met recht trots op mogen zijn!
toch nog iets waar je trots op mag zijn dan
OJAAJOH?
pi_13996752
Laten we als de sodemieter die nieuwe trainer er ook maar uit donderen! Kutkolere wat een schokeffect!
Hier word ik zo verdrietig van... Echt om te -en
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_13997221
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:04 schreef sqlsmurft het volgende:
Laten we als de sodemieter die nieuwe trainer er ook maar uit donderen!
Ja had eigenlijk al in de rust moeten gebeuren, vind je niet?
pi_14002296
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:27 schreef Fulton het volgende:
Ja had eigenlijk al in de rust moeten gebeuren, vind je niet?
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14074966
Ingezonden brief van Van der Haar op de website.
quote:
Beste supporters, beste supporters van FC Zwolle, zoals ik in de opening van deze brief wil aangeven, vinden wij jullie de beste supporters die er zijn. Niet alleen één front op SVN maar door het hele stadion. En ook met velen naar de uitwedstrijden.


Iedere voetballer speelt het liefste thuis. Je eigen plekje in je eigen kleedkamer, je eigen moment waarop de verzorger je voorziet van tape en een massage en vanaf het eerste moment dat je aan de warming-up begint de onvoorwaardelijke steun van je eigen publiek.

We hebben, mede door jullie steun, menig tegenstander de stuipen op het lijf gejaagd en verslagen. Helaas kan ik niet zeggen dat het trotse gevoel van thuisspelen overheerst na afgelopen zondag na de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Een klein deel van de fanatieke aanhang op vak SVN heeft zich laten gaan. Met spreekkoren die door velen persoonlijk als zeer kwetsend zijn ervaren. Mensen hebben zelfs het stadion verlaten! Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Vergeet niet dat er vaders en moeders met (kleine) kinderen in het stadion zitten. De scheidsrechter heeft mij zelfs moeten vragen er tegen op te treden. Gelukkig werd het daarna rustiger. Ik had er niet aan moeten denken wat er zou zijn gebeurd als de scheidsrechter de wedstrijd had stil gelegd of zelfs had gestaakt. Puntenaftrek? Kunnen we absoluut niet gebruiken. Zware boete? Kunnen we absoluut niet gebruiken. De supporters kunnen we wél absoluut gebruiken maar alsjeblieft doe het op een FC Zwolle waardige manier!!

Ik wil een dringend beroep doen op de mensen die hebben moeten menen spelers van de tegenpartij te moeten beledigen. Laat dit in het vervolg achterwege! Zing ons toe, moedig ons aan, juich voor en met ons maar doe het op een goede en positieve manier! Alleen daar hebben we met zijn allen wat aan!!!!


Met vriendelijke groet,
Namens de spelersgroep

Albert van der Haar
Aanvoerder FC Zwolle.


Een zeer goede zaak van Albert en de selectie!
Overigens gaat FcZwolle niet echt optreden tegen de betreffende supporters daar men vindt dat de ADO-supporters zich verbaal ook ernstig misdroegen tegen Van der Werff en dat dit een reactie uitlokte.
Beetje een slap excuus naar mijn mening. Supporters zaten gewoon fout en dan moet je naar jezelf kijken en niet naar de overige omstandigheden. Het zogenaamde tolerantiebeleid met al haar excuses kennen we zo langzamerhand wel in Nederland.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14076049
Zwolle laat maar weer eens zien wat voor club ze zijn
OJAAJOH?
pi_14076272
't Zit nog diep he van vorig seizoen
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14082990
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:19 schreef sqlsmurft het volgende:
't Zit nog diep he van vorig seizoen
geef ik eerlijk toe haha maar dit seizoen zal alles goedkomen
OJAAJOH?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 20:54:01 #70
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_14089037
Zullen ff kijken wat et morgen wordt, ik gok dat AZ wint
maar je weet et nooit he 3-0,4-0
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_14092130
AZ kan het wel eens gaan onderschatten....

wat lul ik Het wordt helemaal niks!

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:29:57 #72
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_14093839
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:37 schreef sqlsmurft het volgende:
AZ kan het wel eens gaan onderschatten....

wat lul ik Het wordt helemaal niks!


ik als AZ fan moet je toch gelijk geven
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:54:25 #73
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_14094495
Slotje.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_14097957
Uhm kunnen we jouw slotje niet gewoon bewaren tot na het seizoen
Vind het nog wat prematuur om nu al van degradatie uit te gaan.
Aan het eind van het seizoen krijg je altijd van die ingecalculeerde salonremises... je weet het niet... misschien krijgen ze nog wel een opleving
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14102477
Het komt nog helemaal goed met Zwolle. Den Haag was afgelopen weekend dramatisch; alleen met veel geluk en omdat vertrouwen bij zwolle nog ontbreekt, hebben ze 3 punten weg weten te halen.

Maar ploegen als volendam en ado zijn over 34 wedstrijden echt niet beter dan zwolle....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')