quote:Go Ahead Eagles supporters hebben zaterdag na afloop van de Amstelcup wedstrijd tegen Genemuiden in het centrum van Zwolle overlast veroorzaakt.
Twee mannen zijn aangehouden. Een van hen probeerde op het bureau een politieagent in het gezicht te slaan. Volgens de politie bleef de situatie in het centrum verder onder controle. Op het Gasthuisplein kwam het tot een conflict en werd met stoelen, fietsen en flessen gegooid. De politie heeft de Eagles-supporters naar Deventer begeleid.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
om afgedroogt wee rnaar helmond te gaan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik zat al op je reactie te wachten
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat is ook zo moeilijk te voorspellen he![]()
Zwolle Rulz
je bent gestoord als je een helmond fan bent![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik geloof je helemaal zeg
vooral als ik jou op msn hoor spreken over de GGD![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:55 schreef hellmondunited het volgende:
hey kerel waarom is dit forum nu niet actief?
SSSSSSST
...quote:Op donderdag 2 december 2004 12:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
om afgedroogt wee rnaar helmond te gaan![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
super gewoon! wat een heerlijk gevoel om ons traumatje te verwerken daar!
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:12 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ach ze staan nog voor die mietjes uit helmond..., zal morgen wel eens ff vragen hoe het gegaan is
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mietjes uit helmond blablabla jij met al je oordelen terwijl je NIKS van de wedstrijd weet![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:15 schreef JPM01 het volgende:
[..]
omdat ik toevallig aan het werk wasvieze kut kneus
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wtf heb jij last van man.. jij begint al weken gewoon te ouwehoeren, dan kun je gewoon een reactie terug verwachten
Jij gaat nooit naar zwolle dat zei je zelf net nog, alleen ben je er fan van als het jou uitkomt
en dat je nu zo zielig begint te schelden slaat echt helemaaal nergens op zeg.. wat ben jij een slechte verliezer
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet![]()
ik ben een ajax fan, ik volg alleen zwolle omdat uit de omgeving kom en elke dag in zwolle zit.
ik volg zwolle daarom wel wat meer dan bijvoorbeeld top oss
en ik loop je alleen maar op te naaien, maar als ik een pest avond heb ben ik niet te genieten dus wen daar maar aan![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
loop dan niet zo achterlijk te doen![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat loop jij nou te zeiken man? wie begon er nou met uit te dagen.. zoals ik zei.. wie de bal kaatst..
tjongejonge laat ook maar, wat kan jij slecht tegen je verliest en wat kan jij lekker triest doen zeg.. grow up
Omdat er maar 1 iemand is met zoooooon bloedhekel aan zwolle en er geen echte zwolle supporters op fok zittenquote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef DutchGooner het volgende:waarom weet ik als ik dit topic zie dat het HU is die er als laatst in gepost heeft
hihi dat zou je nu terugnemen als je dat konquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Stefan Jansen is voor Zwolle een topaankoop.
En nu weer 3-0.quote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef sqlsmurft het volgende:
[afbeelding]
4-0 van de aartsrivaal verdient wel een schopje![]()
Kijk, daar staan we er wél goed voor.quote:De top vijf wordt verder aangevuld door PSV, De Graafschap, sc Heerenveen en RBC Roosendaal. Ajax (30ste) en Feyenoord (33ste) bungelen vooralsnog onderaan in de tussenstand.
Bij het toekennen van punten wordt onder meer gelet op gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander en de scheidsrechter.
Tussenstand
Achter de club staat het gemiddeld aantal Fair Play-punten tot dusver behaald. Tussen haakjes is het aantal gespeelde wedstrijden weergegeven.
1. AZ 8.24 (18 wedstrijden)
2. PSV 8.12 (19)
3. De Graafschap 8.04 (21)
4. sc Heerenveen 8.01 (18)
5. RBC Roosendaal 7.95 (21)
6. FC Volendam 7.93 (22)
7. FC Twente 7.92 (18)
8. FC Zwolle 7.90 (22)
9. FC Groningen 7.89 (19)
10. Roda JC 7.89 (18)
11. VVV-Venlo 7.86 (22)
12. Excelsior 7.84 (17)
13. Sparta 7.83 (19)
14. Emmen 7.78 (20)
15. Willem II 7.75 (18)
16. BV Veendam 7.74 (22)
17. Stormv./Telstar 7.72 (22)
18. FC Utrecht 7.69 (18)
19. N.E.C. 7.69 (18)
20. AGOVV 7.69 (22)
21. Haarlem 7.68 (22)
22. Go Ahead Eagles 7.64 (22)
23. RKC Waalwijk 7.63 (19)
24. MVV 7.63 (21)
25. FC Den Bosch 7.62 (21)
26. TOP Oss 7.62 (21)
27. NAC Breda 7.60 (18)
28. Vitesse 7.60 (18)
29. FC Dordrecht 7.59 (21)
30. Ajax 7.56 (16)
31. FC Eindhoven 7.50 (22)
32. Heracles Almelo 7.44 (18)
33. Feyenoord 7.44 (19)
34. Helmond Sport 7.36 (21)
35. FC Omniworld 7.36 (21)
36. Fortuna Sittard 7.31 (22)
37. ADO Den Haag 7.30 (18)
38. Cambuur L. 7.17 (22)
Je hoeft het niet met GAE te vergelijken hoor. Zwolle staat nu sowieso laag, want Zwolle hoort structureel mee te doen in de play-offs. Het ziet er niet echt naar uit dat dat dit jaar gaat lukken, maar heel misschien via een periodetitel. En dat de lage klassering niks met het fair play heeft te maken zie je natuurlijk aan de nummers 1 en 2 van de lijst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Verklaart misschien ook de lage klassering.(vergeleken met GAE)
Ik weet alleen dat hij mee deed met de beloften in een oefenwedstrijd tegen het beloftenelftal van Heracles, maar niet scoorde. Daarna werd niks meer over hem bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef methodmich het volgende:
Weet jij al of de stage van Marcel de Bruijn iets opgeleverd heeft voor hem, -Mo- ?
quote:
quote:Groot afscheid van Oosterenk
ZWOLLE - In nauwe samenwerking hebben FC Zwolle, de supportersclub en FCZ Tifosi een uitgebreid programma samengesteld ter gelegenheid van het afscheid van het oude Oosterenk.
Morgen gaat dat afscheid plaatsvinden, vooraf, tijdens en na de wedstrijd tegen de kampioen van de Jupiler League, De Graafschap. De wedstrijd begint om 20.00 uur.
Peter Vader opent het feest om 18.55 uur, waarna een grote ceremonie en ereronde plaatsvinden met (oud-)spelers en (voormalige) trainers van de club. Diverse prominenten geven acte de présence. Om 19.20 uur geeft de Zwolse levensliedzanger Harm Wolters een optreden. In de rust van de wedstrijd is de première van het afscheidslied (zie verder op deze extra pagina's). Aansluitend is er een prijsuitreiking. Na het duel zijn er nog diverse optredens, waarbij de nummers 'Bloed, Zweet en Tranen' en 'You'll never walk alone' ten gehore worden gebracht. Tussendoor is er nog een vuurwerkshow en de officiële afscheidshandeling. Het programma is circa 22.15 uur afgelopen.
ik ben meer een Ajacied dan Zwolle fan, maar omdat het een clubje dicht bij huis volg ik het ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef PaRaR het volgende:
Och jezus, niet gedacht dat er meer FC Zwolle fans waren op Fok
Play-offs dus thuis in Emmen ... dat belooft niet veel goeds.
Dat ben ik eigenlijk helemaal met je eens, maar wat wil je er aan doen, hequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Kadoc het volgende:
Negende worden en dan kunnen promoveren.Wat een kutsysteem.
Gaat een vreemde wedstrijd worden in Emmen. Heel leeg stadion, nauwelijks uitsupporters, nauwelijks thuissupporters.......quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:35 schreef HPayne het volgende:
Lekker van Zwolle, toch nog een toetje. Nu Dordt pakken dinsdag!
Ja dat is jammer inderdaad, dat het stadion al opgeleverd is. Zwolle speelt de laatste tijd weer gedreven, zou dus een goed teken moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:56 schreef DRD het volgende:
[..]
Gaat een vreemde wedstrijd worden in Emmen. Heel leeg stadion, nauwelijks uitsupporters, nauwelijks thuissupporters.......
Ben persoonlijk niet blij met jullie. Twee moeilijke wedstrijden dit seizoen. Maar als we de kansen benutten die gecreerd gaan worden, dan moet het te doen zijn.
John Schot gaat bij Zwolle voetballen hoorde ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:03 schreef methodmich het volgende:
Goed gedaan door Zwolle.
Volgens de verhalen gaan John Schot en Istvan Bakx op stage in Zwolle. Ben benieuwd of zij een contract kunnen verdienen.
Hmm verkeerd ingelicht dus. http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=4237quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
John Schot gaat bij Zwolle voetballen hoorde ik vanmiddag.
Het is gewoon jammer voor de fans en dat bedoel ik hiermee. Ik ken veel Zwolle fans maar zelf heb ik er eigenlijk niets mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je dat serieus? Zo'n club in opbouw zie ik liever niet in de Eredivisie.
En als Eagle zijnde al helemaal niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je dat serieus? Zo'n club in opbouw zie ik liever niet in de Eredivisie.
Ah, het verhaal staat daar al. Hoorde het inderdaad gisteren, dat Schot het maar een vreemde gang van zaken had gevonden. Of hij prof kan worden, twijfel ik wel aan gezien zijn levensstijl.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hmm verkeerd ingelicht dus. http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=4237
tja dom, denk dat je bij zwolle meer verdiend dan bij een gemiddelde hoofdklasse clubquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef methodmich het volgende:
Silvino Soares kan zich niet vinden in de aanbieding die Zwolle deed en vertrekt dus weer. Zal wel in de hoofdklasse belanden.
quote:De Bruijn naar FC Zwolle
Excelsior Maassluis raakt na Kevin Vink weer een spits kwijt aan een profclub.
Marcel de Bruijn heeft gisteren een eenjarig contract getekend bij FC Zwolle. De Maassluizer liep al enkele weken stage bij de ploeg van trainer Jan Everse, maar kon mede door blessureleed nog niet overtuigen. De Bruijn, die bij Excelsior M al eerder samenwerkte met Everse, heeft volgens de Zwolle-trainer voldoende in huis om het een jaar te mogen proberen in de eerste divisie. Het vertrek van de spits is een streep door de rekening van Excelsior M-trainer Ben Spork die hoopte dat de aanvalsleider terug zou keren op het oude nest. ,,Maar ik gun Marcel natuurlijk een kans in het betaalde voetbal, dat is duidelijk,’’ aldus Spork, die eerder een terugkeer van Silvino Soares kon vergeten. De spits verruilde FC Zwolle voor Red Star Waasland in België.
zekerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goed sfeertje in jullie vak![]()
Ik moet zeggen dat ik dit nog geen enkele eredivisie ploeg heb zien doen dit seizoen zoals Zwolle het deed.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:48 schreef HPayne het volgende:
Jammer Zwolle... Maar respect voor de strijdNu maar gaan voor het kampioensschap!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Inderdaad, hoorde ze gewoon luid op vak P, alleen dat onderste vak kwam later binnen.
File ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |