quote:Ja ik had er nog bij willen zetten dat ie niet zo gek moeilijk was...
Op vrijdag 11 juli 2003 16:25 schreef ranja het volgende:
CrazyCrazy for you
Crazy
Crazy on you
Girl crazy
Ranja +1
Een erg bekende band speelde meestal wel hun grootste hit tijdens live optredens, maar een (klein) stukje van dat nummer speelden ze dan nooit, dat deel draaiden ze van een bandje (of van cd). Waar heb ik het over?
quote:Queen met Bohemian Rhapsody...
Op vrijdag 11 juli 2003 16:38 schreef ranja het volgende:
Gevraagd: Band + songtitelEen erg bekende band speelde meestal wel hun grootste hit tijdens live optredens, maar een (klein) stukje van dat nummer speelden ze dan nooit, dat deel draaiden ze van een bandje (of van cd). Waar heb ik het over?
Of Meatloaf met Paradise by the dashboardight...
quote:Yep... het gaat natuurlijk om het acapella stuk.
Op vrijdag 11 juli 2003 16:40 schreef belsen het volgende:[..]
Queen met Bohemian Rhapsody...
quote:Zowaar goed...a shot in the dark...
Op vrijdag 11 juli 2003 16:41 schreef ranja het volgende:[..]
Yep... het gaat natuurlijk om het acapella stuk.
Oja, een leuke vraag...
Wie is de producer van Beef! en met welk nummer stond hij in de hitparades ten tijde van Freddie Mercury's 'Living on my own' remix?
quote:Bitty McLean - `It Keeps Raining
Op vrijdag 11 juli 2003 16:49 schreef belsen het volgende:[..]
Zowaar goed...a shot in the dark...
Oja, een leuke vraag...
Wie is de producer van Beef! en met welk nummer stond hij in de hitparades ten tijde van Freddie Mercury's 'Living on my own' remix?
quote:Dat zijn twee vragen!
Op vrijdag 11 juli 2003 16:49 schreef belsen het volgende:[..]
Zowaar goed...a shot in the dark...
Oja, een leuke vraag...
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:18 schreef Z het volgende:[..]
Dat zijn twee vragen!
quote:Yep!
Op vrijdag 11 juli 2003 17:06 schreef Stokvis het volgende:[..]
Bitty McLean - `It Keeps Raining
'tears from my eyes
since you've gone
all I do is cry...'
Punt en vraag voor Stokvis...
Op welk nummer van The Beatles staat Ferris in 'Ferris Buellers Day Off' uit z'n naad te gaan in de parade? ![]()
quote:Can't buy me love?
Op vrijdag 11 juli 2003 18:09 schreef Jappr het volgende:
Stokvis is denk ik weg.. dus ik breek even door de regels met een nieuwe vraag
if okay?
makkie als het goed is:Op welk nummer van The Beatles staat Ferris in 'Ferris Buellers Day Off' uit z'n naad te gaan in de parade?
quote:Heb je de Film-trivia al ontdekt?
Stokvis is denk ik weg.. dus ik breek even door de regels met een nieuwe vraag
if okay?
makkie als het goed is:Op welk nummer van The Beatles staat Ferris in 'Ferris Buellers Day Off' uit z'n naad te gaan in de parade?
gokje: I saw her standing there
quote:Twist and shout, hoop ik. Heb de film te vaak gezien om deze vraag nog straffeloos fout te beantwoorden
Op welk nummer van The Beatles staat Ferris in 'Ferris Buellers Day Off' uit z'n naad te gaan in de parade?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:27 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Twist and shout, hoop ik. Heb de film te vaak gezien om deze vraag nog straffeloos fout te beantwoorden
Ik heb die film ook al tig keer gezien
quote:Ik moet zo eten, dus post een nieuwe vraag, ervan uitgaande dat 'twist and shout' goed is. Zo niet, negeer dan mijn nieuwe vraag.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:59 schreef Berkery het volgende:Ik heb die film ook al tig keer gezien
We blijven in de filmsferen: welke eind jaren 60 - begin jaren 70 band uit Philadelphia is een favoriet van Max Cherry en Jackie Brown in de film 'Jackie Brown'?
quote:Ik ken die hele film niet dus ga ik maar eind jaren 60 - begin jaren 70 bands gokken:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:14 schreef Henk_Glimlach het volgende:We blijven in de filmsferen: welke eind jaren 60 - begin jaren 70 band uit Philadelphia is een favoriet van Max Cherry en Jackie Brown in de film 'Jackie Brown'?
Creedence Clearwater Revival
quote:Nee. Onbekender.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:07 schreef Berkery het volgende:
Ik ken die hele film niet dus ga ik maar eind jaren 60 - begin jaren 70 bands gokken:Creedence Clearwater Revival
quote:Nee ook niet de Four Tops. En ik kan ook geen hint verzinnen. Eeeeh...
Op vrijdag 11 juli 2003 20:18 schreef ranja het volgende:
nou ja, dit heeft weinig met muziek te maken en alles met film... soundtracks kunnen volgens mij in beide trivia's maar dit gaat om de rollen zelf.
Anyway: Four tops?
Wat ik al zei, gooi er maar een nieuwe, echte muziekvraag in
Mocht er over dertig posts ineens nog iemand voorbijkomen die thuis is in de jaren 60-70 bands en dankzij die D tot de juiste bandnaam komt, dan mag die van mij best een punt, maar het moet de boel ook niet al teveel gaan ophouden natuurlijk
quote:kijk eens aan, da's toch nog sneller dan ik had verwacht!
Op vrijdag 11 juli 2003 20:25 schreef victorinox het volgende:
Delfonics?
quote:Aangezien ik meer van films af weet dan van Muziek toch maar ff een gemixte vraag:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:26 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
kijk eens aan, da's toch nog sneller dan ik had verwacht!
Welke Videoclip heeft Martin Scorsese geregisseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |