* ranja mist de vragen van Bijna35 en Scanman steeds meer
quote:Haha dat probleem kende ik voorheen ook
Op donderdag 10 juli 2003 17:09 schreef GFP het volgende:[..]
Af en toe kijkt de baas
quote:Wat voor type vragen waren dat dan?
Op donderdag 10 juli 2003 17:11 schreef ranja het volgende:is nu al een paar dagen bijna geen vraag geweest waarvan het antwoord me bekend voorkomt... ok ik overdrijf een beetje misschien, maar het lijkt wel of er iets veranderd is in de trivia? ik heb echt het idee dat ik dit topic voor spek en bonen zit te volgen... niet jullie schuld, maar ik vind het wel een vreemde/opvallende omslag zo ineens...
quote:Die initialen vragen en die 1 reg en 4 act. vragen kan ik ook niet hoor
Op donderdag 10 juli 2003 17:11 schreef ranja het volgende:is nu al een paar dagen bijna geen vraag geweest waarvan het antwoord me bekend voorkomt... ok ik overdrijf een beetje misschien, maar het lijkt wel of er iets veranderd is in de trivia? ik heb echt het idee dat ik dit topic voor spek en bonen zit te volgen... niet jullie schuld, maar ik vind het wel een vreemde/opvallende omslag zo ineens...
quote:Alicia Silverstone
Op donderdag 10 juli 2003 17:16 schreef GFP het volgende:
Laat ik nog een hint geven voor mijn vraag, ik zoek een actrice...
nog een foto
[afbeelding]
quote:moeilijk uit te leggen, maar vaak wat meer op de film en wat minder op de acteurs gericht. maar goed, het is maar een gevoel... zo van 'wat doe ik hier'
Op donderdag 10 juli 2003 17:12 schreef GFP het volgende:[..]
Wat voor type vragen waren dat dan?
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:16 schreef Dopekoe het volgende:[..]
Alicia Silverstone
quote:Deze is het helemaal!!!
Op donderdag 10 juli 2003 17:16 schreef SODA het volgende:
Fairuza Balk
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:16 schreef ranja het volgende:
moeilijk uit te leggen, maar vaak wat meer op de film en wat minder op de acteurs gericht. maar goed, het is maar een gevoel... zo van 'wat doe ik hier'
quote:Dat heb ik ook ja..
Op donderdag 10 juli 2003 17:23 schreef GFP het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat als ik een vraag verzin, ik het zo lastig mogelijk probeer te maken voor Patch en Khalein, vaak wordt het dan voor anderen niet te doen...

Speciaal voor ranja wat meer op de film gericht ![]()
Welke?
quote:Dit beeld zit niet letterlijk in de film, dus zou het een poster moeten zijn..
Op donderdag 10 juli 2003 17:33 schreef ranja het volgende:
is dit een screenshot? of een stukje poster?
quote:Het gevoel dat er iets veranderd heb ik eigenlijk ook
Idd wat je zegt dat het wat meer op acteurs gericht is, is voor mij ook een nadeel. Ik heb iig nog nooit zo laag gestaan ![]()
Maar goed, zal heus wel weer goed komen
quote:Denk ik niet, die brug lijkt erg San Fransisco? kan dat?
Op donderdag 10 juli 2003 18:41 schreef Gorro het volgende:
Escape from New York
quote:Dat kan.
Op donderdag 10 juli 2003 19:14 schreef Jappr het volgende:[..]
Denk ik niet, die brug lijkt erg San Fransisco? kan dat?
Ik kan je ook vertellen dat het geen tekenfilm is, maar dat Patch 'em gelijk zou weten.. ![]()
Geen EFNY iig.
quote:Dat is niet de Golden Gate Bridge, en die toren rechtsonder staat zeker in N.Y.
Op donderdag 10 juli 2003 19:14 schreef Jappr het volgende:[..]
Denk ik niet, die brug lijkt erg San Fransisco? kan dat?
quote:Haha oke
Op donderdag 10 juli 2003 19:20 schreef victorinox het volgende:[..]
Dat is niet de Golden Gate Bridge, en die toren rechtsonder staat zeker in N.Y.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |