Ik hou zelf niet zo van het principe voor-wat-hoort-wat dus ik hoef helemaal niks van mn vriendin als ze ongesteld is. Dat zou ook verschrikkelijk egoistisch zijn. "Dat jij nie kan okee, maar laat mij dan in ieder geval".
quote:dan hou je dus juist van voor-wat-hoort-wat
Op donderdag 10 juli 2003 01:10 schreef TripleM het volgende:
Ik hou zelf niet zo van het principe voor-wat-hoort-wat dus ik hoef helemaal niks van mn vriendin als ze ongesteld is. Dat zou ook verschrikkelijk egoistisch zijn. "Dat jij nie kan okee, maar laat mij dan in ieder geval".
quote:Mijn vriendin heeft dit een beetje andersom.
Op donderdag 10 juli 2003 01:10 schreef TripleM het volgende:
Als je geen zin hebt moet je het niet doen, daar heeft ongesteldheid nog niet eens wat mee te maken (je zult vast wel eens geen zin hebben als je niet ongesteld bent).Ik hou zelf niet zo van het principe voor-wat-hoort-wat dus ik hoef helemaal niks van mn vriendin als ze ongesteld is. Dat zou ook verschrikkelijk egoistisch zijn. "Dat jij nie kan okee, maar laat mij dan in ieder geval".
Wij zitten trouwens ook niet op een 1x per dag stadium hoor.
Maar het komt wel is voor dat ze spontaan mij gaat verwenen
Is het trouwens mogelijk om geslachtsgemeenschap te hebben terwijl
je ongesteld bent
quote:Als je even goed leest is dat wat daar tussen aanhalingstekens staat dus iets dat ik NIET zou zeggen. Vandaar ook de
Op donderdag 10 juli 2003 01:11 schreef Fixxxer het volgende:
dan hou je dus juist van voor-wat-hoort-wat
quote:Ja why zou dat niet mogelijk zijn ?
Op donderdag 10 juli 2003 01:12 schreef livors het volgende:[..]
Mijn vriendin heeft dit een beetje andersom.
Ze wil juist niet dat ik eronder moet lijden als zij ongesteld is.
Vind ik niet eens nodig hoor, heb geen bezwaar om gepijpt te
worden wel is waar, maar geen verwachting ofzo.Wij zitten trouwens ook niet op een 1x per dag stadium hoor.
Maar het komt wel is voor dat ze spontaan mij gaat verwenen
je ongesteld bent
quote:Jazeker wel, maar het is allemaal wel een stuk gevoeliger geloof ik. Dat bloedverlies valt reuze mee, is gemiddeld maar vrij weinig en bovendien verdeeld over het aantal dagen dat een vrouw ongesteld is. Je hoeft niet bang te zijn dat het bloed er langsheen naar buiten sijpelt ofzo.
Op donderdag 10 juli 2003 01:12 schreef livors het volgende:
je ongesteld bent
Niet alle vrouwen hebben echter zin als ze ongesteld zijn en veel vinden het ook vies. Tja, lekker onder de douche na (of tijdens) de sex en da's geen probleem toch?
quote:Wilco
Op donderdag 10 juli 2003 01:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Als je even goed leest is dat wat daar tussen aanhalingstekens staat dus iets dat ik NIET zou zeggen. Vandaar ook de
smiley? Vat je em?
quote:Fascinerende topictitel bij de weg!
Sex En Ongesteld Zijn
quote:Hij vat hem juist wel, je gebruikt de gezegde "voor wat hoort wat" niet goed. Dat was zijn punt.
Op donderdag 10 juli 2003 01:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Als je even goed leest is dat wat daar tussen aanhalingstekens staat dus iets dat ik NIET zou zeggen. Vandaar ook de
smiley? Vat je em?
quote:Ehh..
Op donderdag 10 juli 2003 01:18 schreef IndemnitY het volgende:
Hij vat hem juist wel, je gebruikt de gezegde "voor wat hoort wat" niet goed. Dat was zijn punt.
Ik hou niet van voor wat hoort wat, laten we dat voorop stellen. Als ik iets doe doe ik omdat ik het lekker en/of leuk vind en ik ga ervan uit dat mijn vriendin dat ook doet.
Hou het daar maar gewoon op, de rest is te ingewikkeld als je ogen bijna dichtvallen. Trusten
quote:Trusten jochie
Op donderdag 10 juli 2003 01:21 schreef TripleM het volgende:[..]
Ehh..
Het is laat zullen we maar zeggen.
Ik hou niet van voor wat hoort wat, laten we dat voorop stellen. Als ik iets doe doe ik omdat ik het lekker en/of leuk vind en ik ga ervan uit dat mijn vriendin dat ook doet.
Hou het daar maar gewoon op, de rest is te ingewikkeld als je ogen bijna dichtvallen. Trusten
quote:Trusten
Ehh..
quote:Muahahaha
Ehh..
quote:ja tuurlijk, zo bloederig is het niet eens. mijn vriend vind het helemaal geen probleem. mijn vorige wou dan liever wel met condoom vrijen. alleen de laatste paar maanden is mijn libido schrikbarend laag tijdens mijn ongesteldheid
Op donderdag 10 juli 2003 01:12 schreef livors het volgende:[..]
je ongesteld bent
quote:hoi tiemo
Op donderdag 10 juli 2003 01:15 schreef tiemo het volgende:[..]
Ja why zou dat niet mogelijk zijn ?
Dus wacht ik wel totdat ze weer door die periode heen is, en dan zien we het wel
*friemel friemel* "Nee dat kan niet, ik ben ongesteld" "oh "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |