quote:Mooi voorstel
Op woensdag 9 juli 2003 23:17 schreef Grijs het volgende:[..]
Forumnaamvoorstel: "Gezinszaken".
quote:Whoops, bijna vergeten!
Op woensdag 9 juli 2003 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
De 'sfeer' in dit forum is trouwens erg goed, deels misschien door het soort forum, maar zeker ook deels door de moderators! Dat is alvast een compliment waard.
Karin en Lois, well done! ![]()
Het is een leuk subforum geworden, de sfeer is meer dan prima en een genot om te lezen.
quote:Ik vind gezinszaken wel wat erg zakelijk klinken, net zoiets als geldzaken, maar iets met het woord 'gezin' er in juich ik wel toe! Daar moet vast iets op te verzinnen zijn.
Op woensdag 9 juli 2003 23:17 schreef Grijs het volgende:
Forumnaamvoorstel: "Gezinszaken".
quote:Maar dekt dat ook de pedagogen (in spe) ?
Op woensdag 9 juli 2003 23:19 schreef Karin het volgende:[..]
Mooi voorstel
Dekt een grote lading inderdaad!
quote:Ik vond wat Grobbenkuiken zei wel leuk, "Het gezin in de breedste zin"
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik vind gezinszaken wel wat erg zakelijk klinken, net zoiets als geldzaken, maar iets met het woord 'gezin' er in juich ik wel toe! Daar moet vast iets op te verzinnen zijn.
quote:Tja dat dan weer net niet. Maar wel zwangerschap en onvruchtbaarheid bijvoorbeeld zonder dat met naam te noemen.
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef moussy het volgende:[..]
Maar dekt dat ook de pedagogen (in spe) ?
quote:Gezinsperikelen dan?
Ik vind gezinszaken wel wat erg zakelijk klinken, net zoiets als geldzaken, maar iets met het woord 'gezin' er in juich ik wel toe! Daar moet vast iets op te verzinnen zijn.
quote:Wat mij betreft wel hoor, ik ben trouwens (bijna) gezinspedagoge, dus ik vind die naam alleen maar leuk, maar ik weet niet of er nog meer pedagogen zijn en wat die vinden.
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef moussy het volgende:Maar dekt dat ook de pedagogen (in spe) ?
quote:Family Affairs, maar da's weer zo Engels en nodigt tot topics die beter in R&P tot hun recht komen.
quote:Dat klinkt al een stuk minder zakelijk
Op woensdag 9 juli 2003 23:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Gezinsperikelen dan?
ik ga nu echt slapen, ik hoop morgen nog veel meer leuke suggesties te zien
quote:Die vind ik leuk!! Dat dekt ook de pubers met vragen over lastige ouders
Op woensdag 9 juli 2003 23:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Gezinsperikelen dan?
Waarom perikelen? Niet alles hoeft moeilijk/lastig/problematisch te zijn, gewoon genieten en je geluk aan de wereld laten zien moet toch ook kunnen?
Een naam met 'gezin' erin is imo ook zo beperkend.
Ík voel me daar iig niet door aangesproken.
Maar het zal me ook niet beletten hier te lurken/posten hoor.
quote:Perikelen zijn verwikkelingen toch? Kan dus van alles zijn, is niet per definitie negatief
Op woensdag 9 juli 2003 23:30 schreef Grobbenkuiken het volgende:
*Even serieuze muts opzetWaarom perikelen? Niet alles hoeft moeilijk/lastig/problematisch te zijn, gewoon genieten en je geluk aan de wereld laten zien moet toch ook kunnen?
quote:Mijn ouders zijn in ieder geval niet mijn nageslacht
Op woensdag 9 juli 2003 23:32 schreef Moonah het volgende:
Het nageslacht.
Ik roep maar wat geks.
Als (nog) niet-ouder zit ik wel mee te lurken maar had ik het gevoel dat ik niet echt mee mocht praten ofzo... maar dat blijkt dus verkeerd gedacht te zijn!
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Perikelen zijn verwikkelingen toch? Kan dus van alles zijn, is niet per definitie negatief
quote:Dan gaan we voor Gezinsperikelen pos/neg
Op woensdag 9 juli 2003 23:34 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Kan zijn, ik ervaar perikelen meestal als moeizaam, maar dat kan aan mij liggen!
quote:Welkom!
Op woensdag 9 juli 2003 23:33 schreef Pandorah het volgende:
Vind ik een goede titel "gezinsperikelen"!!Als (nog) niet-ouder zit ik wel mee te lurken maar had ik het gevoel dat ik niet echt mee mocht praten ofzo... maar dat blijkt dus verkeerd gedacht te zijn!
Ik hoop je je hier aangenaam zult toeven.
quote:Yep, iedereen is welkom.
Op woensdag 9 juli 2003 23:33 schreef Pandorah het volgende:
Als (nog) niet-ouder zit ik wel mee te lurken maar had ik het gevoel dat ik niet echt mee mocht praten ofzo... maar dat blijkt dus verkeerd gedacht te zijn!
OOKGBAK.
Spreek uit : ook gebak.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ouders, Opvoeding, Kinderen, Gezinssituatie, Begeleiding, Achterkleinkinderen, kleinkinderen.OOKGBAK.
Spreek uit : ook gebak.
AFK OOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |