quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:48 schreef Knorretje het volgende:
et ik heb hier inmiddels een schooltas al vol verzameld met zwangerschaps boeken en tijdschriften. Heb nog niet alles gevonden en zoek nog door, maar mocht je er om zitten te springen het staat klaar voor je naast mijn bank
quote:is prima.
Op donderdag 10 juli 2003 21:56 schreef E.T. het volgende:[..]
zullen we dan na onze vakantie (we gaan a.s. dinsdag weg en komen de 30e weer terug) wat afspreken.. komen we meteen ff jullie nieuwe huis inwijden
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:57 schreef Kleintje het volgende:
ET... moet jij nou morgen naar het ziekenhuis voor een echo???
Maar ik ben erg benieuwd!
(en ow ja, ik ben daarna niet meteen thuis.. dus niet meteen gaan lopen brullen naar m'n verhaal
)
quote:Ik zet in op 2 keer blonde krulletjes
Op donderdag 10 juli 2003 22:00 schreef E.T. het volgende:[..]
om 1 uur.. krijg dan eerst een uitgebreide echo.. en om half 2 nog een 'standaard' echo.(beiden inwendig genomen)
Ik lig dus gewoon minstens drie kwartier in een ongemakkelijke houding op zo'n gyn.tafel![]()
Naja.. dat hele ziekenhuis heeft ondertussen toch de hele boel al gezien..Maar ik ben erg benieuwd!
(en ow ja, ik ben daarna niet meteen thuis.. dus niet meteen gaan lopen brullen naar m'n verhaal
)
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 10-07-2003 22:07]
quote:Ik ga voor 1 keer blonde krulletjes en 1 met donker haar.
Op donderdag 10 juli 2003 22:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik zet in op 2 keer blonde krulletjes
quote:Dit vraagt maar om 1 reactie... FOTO!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag heb ik ruim 3 (!) uur doorgebracht bij de kapper! 13 uur moest ik er zijn, 13.20 begon het: haren wassen, grof voorknippen, haren drogen, haren bij de aanzet verven, 20 minuten later de uiteinden verven met een iets donkerder kleur (zo werd het een gelijkmatige kleur), haren wassen, haren in een goed model knippen, haren glad droogfohnen (ggen zin het trema op te zoeken), 8 extensions voor de mahonieroderode kleuraccenten erin zetten, haar stylen (drogen en wax erin), en het is 16.15 uur
. Oeh, wat heerlijk, ik werd er alleen af en toe zo slaperig van, dat ben ik gewoon niet gewend meer, om overdag zolang stil te (mogen) zitten.
quote:Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt
Op donderdag 10 juli 2003 22:08 schreef Kleintje het volgende:
Naast een z&k foto topic moet er ook een ouders fototopic komen.
Ik wil van veel ouders nu weleens een foto zien. Samen met kind!!!
Vergelijk moeder en kinders!
quote:goed plan, wie opent het topic? Ik ga morgen meteen een foto hiervoor schieten.
Op donderdag 10 juli 2003 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt
Het rolluik werkt!
Het was vanochtend rond de 23 graden, en is maar opgelopen tot een graadje of 24,5. Dat is echt een megagroot verschil met die sauna- *niest tussendoor* -temperatuur die het hier normaal gesproken was. Veel te grote ramen. Wel goed voor de neerslachtigheid die ik van sombere dagen krijg, maar niet goed voor kindlief die moet slapen.
quote:Zal ik aftrappen? Allebei 6 maanden
Op donderdag 10 juli 2003 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt

Jemig... jullie lijken echt op elkaar!!!
quote:Is ie al open? Ik plaats ze wel hoor
Op donderdag 10 juli 2003 22:17 schreef Kleintje het volgende:
Neeee, nieuw topic Rewimo.
Dit moet zichtbaar zijn voor iedereen en niet alleen voor ons kliekje!Jemig... jullie lijken echt op elkaar!!!
quote:oh, jullie lijken heel erg veel op elkaar, wat leuk!
Op donderdag 10 juli 2003 22:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zal ik aftrappen? Allebei 6 maanden
Heb al eens een foto van Danny geplaatst toen ie 8 maanden was even oud als alicia destijds (zal morgen wel eens zoeken) het enige verschil is haar lengte en fijne bouw, hij was toen al een "reus"
quote:zal ik 'm openen...
Op donderdag 10 juli 2003 22:12 schreef melonovy het volgende:[..]
goed plan, wie opent het topic? Ik ga morgen meteen een foto hiervoor schieten.
Ik ben gek op foto's maken en bekijken!
quote:Ik ben al bezig
Op donderdag 10 juli 2003 22:27 schreef melonovy het volgende:[..]
zal ik 'm openen...
Ik ben gek op foto's maken en bekijken!
quote:oke! (bezig met openen?)
Op donderdag 10 juli 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik ben al bezig
quote:Ja: Ouder en kind foto's/gelijkenissen
Op donderdag 10 juli 2003 22:28 schreef melonovy het volgende:[..]
oke! (bezig met openen?)
| Forum Opties | |