hier maar weer verder... 't is namelijk best gezellig op dat bankje!
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 09-07-2003 20:00]
quote:MZ 3319 is dus om de hoek
Op woensdag 9 juli 2003 20:01 schreef melonovy het volgende:
maar goed, we woonde op MZ nummer 3319 en zijn in 2000 verhuisd naar DZ 2133.
Blegh was hier weer chaos in huis vandaag, niets liep zoals het moest en alles wat bijna goed ging ging goed fout...
Nou ja morgen weer een dag....
quote:Hier is een leuk topic voor je
Op woensdag 9 juli 2003 20:12 schreef Angel22 het volgende:
Blegh was hier weer chaos in huis vandaag, niets liep zoals het moest en alles wat bijna goed ging ging goed fout...![]()
Nou ja morgen weer een dag....
quote:hoe heet je man, vraagt Remco?
Op woensdag 9 juli 2003 20:11 schreef moussy het volgende:
Nou, de mannen zeggen dus dat ze een bekende kop zien, maar ik zie niks bekends
oh, ik ben even weg hoor, krijg net visite!
quote:Nah, gewoon hele grote huizen
Op woensdag 9 juli 2003 20:12 schreef Angel22 het volgende:
Wat een vage huisnummers.... zijn dat soms flats ofzow?
Van bijv. 4242 is het wijk 42 huisnummer 42. Nu wonen we op een opvolgend nummer en een hoop mensen denken dat wij van 2 huizen 1 hebben gemaakt. Héél misschien, écht héél erg misschien, zit dat er in de toekomst aan te komen, maar dan zouden we helemaal een bek vol aan huisnummer hebben
quote:Peter.
Op woensdag 9 juli 2003 20:17 schreef melonovy het volgende:[..]
hoe heet je man, vraagt Remco?
Kleintje wat fantastisch! Wat een leuke foto's!
Angel22 ik heb geen idee wat je je moeder kunt geven, ik ben niet zo'n ster in cadeautjes verzinnen. Wij piekeren ons nu al weken suf wat we mijn schoonvader moeten geven volgende week als hij 70 wordt. (Normaal zijn die mensen rond deze tijd op vakantie en hebben we dat probleem dus niet maar ze zijn eerder teruggekomen toen het zo slecht ging met Eva)
Spuuglokje wat ziet dat er fantastisch uit zeg die luiers. Ik had nooit gedacht dat het zo modern kon zijn, ik had toch die oogjesluiers van vroeger in mijn hoofd. Geweldig leuke foto's!
En dan die trouwfoto's wat ontzettend leuk om eens gezichten te zien bij al die namen. Meerrrrrrrrrrrr
mijn foto's liggen ingepakt achter op zolder maar als de verbouwing klaar is zal ik er eens 1 scannen
quote:Wat was d'r mis met die andere dan.
Op woensdag 9 juli 2003 20:33 schreef Lois het volgende:
Een nieuw bankjezit gelijk veel lekkerder!
quote:Dan tel je toch gewoon alles bij elkaar op.
Op woensdag 9 juli 2003 20:17 schreef moussy het volgende:[..]
Nah, gewoon hele grote huizen
![]()
![]()
Van bijv. 4242 is het wijk 42 huisnummer 42. Nu wonen we op een opvolgend nummer en een hoop mensen denken dat wij van 2 huizen 1 hebben gemaakt. Héél misschien, écht héél erg misschien, zit dat er in de toekomst aan te komen, maar dan zouden we helemaal een bek vol aan huisnummer hebben
quote:Die was onderhand versleten
Op woensdag 9 juli 2003 21:00 schreef berney het volgende:[..]
Wat was d'r mis met die andere dan.
.
quote:Na een deel al,
Op woensdag 9 juli 2003 21:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Die was onderhand versleten
snappen jullie het nog? Het gaat dus over een fantastische kinderboekenschrijfster
quote:ja, je hebt gelijk, ik ook, wil er een mod dit even aanpassen?
Op woensdag 9 juli 2003 21:07 schreef berney het volgende:
[zeikmode]
Ik vind "Het speeltuinbankje" veel mooier klinken..[/zeikmode]
.
quote:Ik kom al, ik kom al
Op woensdag 9 juli 2003 21:04 schreef YPPY het volgende:
Rewimo! Je zit gewoon gezellig te keuvelen op een bankje! Je bent nu wel te laat, heel veel is er al weg. Mail je vanavond nog terug of je nog wat wilt? Dan stuur ik ook nog een mailtje voor voorbezichting naar twee anderen.snappen jullie het nog?
Het gaat dus over een fantastische kinderboekenschrijfster
quote:Doorgezakt
Op woensdag 9 juli 2003 21:03 schreef berney het volgende:[..]
Na een deel al,
.
quote:Hopelijk is deze stevig genoeg dan.
Op woensdag 9 juli 2003 21:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik kom al, ik kom al
[..]Doorgezakt
quote:Thanks,
Op woensdag 9 juli 2003 21:25 schreef YPPY het volgende:
aangepast
Zo, de kozijnen en de deur staan ook in het eerste laagje verf. Morgen nog een laagje, rolletje behang tegen de muur kwakken en het is zo ver
quote:Schuif es op!
Op woensdag 9 juli 2003 23:01 schreef moussy het volgende:
*prakt dr dikke hol er ook nog even tussen*Zo, de kozijnen en de deur staan ook in het eerste laagje verf. Morgen nog een laagje, rolletje behang tegen de muur kwakken en het is zo ver
Je ben vlot Moussy met nog ff dit en dat morgen en dan ben ik klaar.
Ik kom niet verder als een half uurtje verven op een dag en dat dan maar 1 dag in de week ofzo hahahaha. Maar de commode is ook af hier. moet alleen nog verder in elkaar gezet worden.
Christan een bobkamer....dan komt ie zijn kamer niet meer af denk ik
quote:Behang vervangen dus
Op woensdag 9 juli 2003 23:06 schreef moussy het volgende:
Moet je veel doen aan Christan zn kamer?
quote:Hè ja, lekker
Op woensdag 9 juli 2003 23:15 schreef jessie het volgende:
Nou succes Rewimo, plan het als het weer wat minder is zou ik zeggen.
Heb er een overheerlijk perenijsje bijgepakt...anderen ook trek?... Vangen....
quote:Als ik het eenmaal op mn heupen krijg dan moet het gebeuren ook. En als ik dan bezig ben dan met het af!! Het is dat Peter me terugfluit, anders was ik nu nog bezig. Dat ik nog alleen was heb ik wel eens in een nacht een bed staan te verven met oud en nieuw omdat ik het op mn heupen had gekregen. Zo heb ik onze slaapkamer ook eens een andere kleur gegeven terwijl Peet nachtdienst had en René heerlijk lag te knorren.
Op woensdag 9 juli 2003 23:09 schreef jessie het volgende:
Je ben vlot Moussy met nog ff dit en dat morgen en dan ben ik klaar.
Ik kom niet verder als een half uurtje verven op een dag en dat dan maar 1 dag in de week ofzo hahahaha. Maar de commode is ook af hier. moet alleen nog verder in elkaar gezet worden.
Rewimo, maak je wel voor en na foto's ? Is altijd zo leuk om te zien.
quote:Ja, goed idee
Op woensdag 9 juli 2003 23:21 schreef moussy het volgende:
Rewimo, maak je wel voor en na foto's ? Is altijd zo leuk om te zien.
quote:Ik bedacht me ook net dat dat wel leuk was geweest. Nu is het al te laat.
Op woensdag 9 juli 2003 23:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, goed idee
Hahahaha Moussy dan is het voor Peet ook telkens weer een verassing als ie thuiskomt. Waar ben ik nu weer in beland
(heb je me mail gehad van de week? zie ook zwangersch en babietjes)
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:24 schreef jessie het volgende:
Hahahaha Moussy dan is het voor Peet ook telkens weer een verassing als ie thuiskomt. Waar ben ik nu weer in beland
(heb je me mail gehad van de week? zie ook zwangersch en babietjes)
Peet is al blij als hij thuis komt en de meubels staan nog op hun plek Om de 3 maanden liep ik meestal met kasten te smijten en de bank een slinger te geven. Maar sinds we een hoekbank hebben is dat wat moeilijker geworden
quote:Waarvoor? *BAF* O, die steen bijvoorbeeld
Op woensdag 9 juli 2003 23:32 schreef jessie het volgende:
Truste Rewimo!!!
En uitkijken onderweg
quote:Ik gebruik gewoon een speciaal ervoor bedoeld inlegvelletje hoor, dat kan ik er zo uit tillen, dus geen enge smerige uitspoelpraktijken
Op woensdag 9 juli 2003 22:45 schreef jessie het volgende:
Die luiers zijn echt koel Spuuglokje (en Tristan trouwens ook, wat een bekkie) Ik zou er toch alleen niet aan moeten denken om zo'n poepbroek uit te spoelen enz. Ik ben dan toch meer van het gemak. Stapel vochtige doekjes luiers in een zakkie en weg ermee.
Morgen ga ik naar de kapper, eindelijk, ge-inspireerd door de kapperplannen hier! Ik ga het ook kleuren (hubbie zei al: voor de perfecte grijsdekking
nee hoor, ik heb maar een paar grijze haren, maar 't is wel mooi meegenomen hihi)
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 10-07-2003 00:31]
quote:Wah Spuuglokje, ze zijn echt ge-wel-dig!
Op woensdag 9 juli 2003 16:57 schreef Spuuglokje het volgende:Tristan in zijn zebraluier:
Tristan in zijn oranje luier met pootafdrukjes:
quote:Je hoeft er echt geen geintwollensokkentype voor te zijn hoor
Op donderdag 10 juli 2003 09:31 schreef Sweej het volgende:
*ploft ook even neer*
[..]Wah Spuuglokje, ze zijn echt ge-wel-dig!
En Tristan is helemaal een snoepie![]()
Ik ga toch ook maar eens op internet snuffelen..... echt geweldig!
Ik was vergeten hoe vreselijk mopperig ik word als ik zwanger ben. Blegh! Gisteren had de schilder me al 4 uur voor niets laten wachten, vandaag hebben z'n mannen er een potje van gemaakt (en had ik ook rustig wat kunnen gaan doen want tegen de afspraak in zijn ze alleen maar buiten geweest), onze reis van Cairns naar Sydney is met een uur vervroegd, waardoor we een latere vlucht moeten nemen, Iris had een "no-no-noooooo"bui vandaag en ik heb mezelf maar geband uit het evaluatietopic want van die we-willen-het-anders-maar-dan-zonder-zelf-te-posten-mensen krijg ik een sik. Zo, ha, dat lucht op
quote:Ik reageer wel en ben meteen een ruzie-zoekerige van het kliekje
Op donderdag 10 juli 2003 10:37 schreef Gaoxing het volgende:
ik heb mezelf maar geband uit het evaluatietopic want van die we-willen-het-anders-maar-dan-zonder-zelf-te-posten-mensen krijg ik een sik. Zo, ha, dat lucht op
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 11:05 schreef moussy het volgende:[..]
Ik reageer wel en ben meteen een ruzie-zoekerige van het kliekje
quote:Kan ik er wat aan doen dat ik een plofmuts met dikke hol ben
Op donderdag 10 juli 2003 11:07 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hier duw je toch ook altijd iedereen van het bankje af
quote:Ja
Op donderdag 10 juli 2003 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Zit ik daar nou voor Piet Snot te posten in dat evaluatietopic![]()
quote:komt omdat je bij hét kliekje hoort. Dan ben je ruzie-zoekerig en ben je medeplichtig aan dé opmerking.
Op donderdag 10 juli 2003 11:18 schreef Rewimo het volgende:
En het is volgens mij allemaal gebaseerd op 1 foute opmerking in een of ander topic. En nu deugen wij allemaal per definitie niet
quote:O, aha, is dat het
Op donderdag 10 juli 2003 11:19 schreef moussy het volgende:[..]
komt omdat je bij hét kliekje hoort. Dan ben je ruzie-zoekerig en ben je medeplichtig aan dé opmerking.
Jullie zijn hier ook niet helemaal aardig bezig als ik dat mag zeggen. (nou ja, ik zeg het gewoon. ) Er is hier gewoon een groepje. Kliekje is wel een negatief woord vind ik, maar dat heb je in elk forum. In travel hebben we ook zo'n groep. Dat hoeft verder niet negatief te zijn.
Blijf wel posten in dat topic, het is er tenslotte voor om ouders nóg leuker te maken.
quote:hmm, ik ben dus niet de enige die daar zo over denkt, ik dacht dat het aan mij lag, maar jij ervaart dat dus ook zo...
Op donderdag 10 juli 2003 10:37 schreef Gaoxing het volgende:
ik heb mezelf maar geband uit het evaluatietopic want van die we-willen-het-anders-maar-dan-zonder-zelf-te-posten-mensen krijg ik een sik.
quote:Nee, we zijn niet aardig bezig, maar dat komt voor mij in elk geval doordat ik ervan baal dat ik aangeef dat degenen die graag mee willen doen daar zelf iets aan kunnen doen, maar dat willen ze geloof ik niet. Je kunt niet verwachten dat er iets verandert zonder er zelf iets aan te doen. Maar goed, ik probeer het nog wel een keer in het evaluatietopic
Op donderdag 10 juli 2003 11:29 schreef YPPY het volgende:
*loopt langs en gaat even zitten*Jullie zijn hier ook niet helemaal aardig bezig als ik dat mag zeggen. (nou ja, ik zeg het gewoon.
) Er is hier gewoon een groepje. Kliekje is wel een negatief woord vind ik, maar dat heb je in elk forum. In travel hebben we ook zo'n groep. Dat hoeft verder niet negatief te zijn.
Blijf wel posten in dat topic, het is er tenslotte voor om ouders nóg leuker te maken.
Zou het mogelijk zijn om je frustraties danwel in het evaluatietopic te posten danwel aan mij te mailen of gewoon weg afreageren in de chat of op de muren/kamers/koelkasten die nog behangen/geschilderd/schoongemaakt moeten worden?
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 10-07-2003 11:55]
quote:Wat ben jij triest.... maar bedankt voor de bevestiging.
Op donderdag 10 juli 2003 11:17 schreef moussy het volgende:[..]
Ja
1 iemand voert het hoogste woord en post er amper. Aan vrouwtje A en S heb ik al eens wat gehad. Maar vrouwtje Q weet het allemaal
Psst, Melonovy, ik had de troep zo gelaten en nieuw gekocht wat ik nodig had wat onder de eierprut zou zitten.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 11:50 schreef Lois het volgende:
Dametjes op dit bankje......
Het is wellicht een prettig idee om je frustraties over de evaluatie, zo in het zonnetje, van je af te lullen maar erg aardig is het niet. Ik vind het persoonlijk ook niet fijn dat het zo hoog oploopt maar ik vind het vooral vervelend als ik dat zometeen in elk topic hier terug moet vinden.
quote:Altijd even triest, altijd....
Op donderdag 10 juli 2003 11:53 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wat ben jij triest.... maar bedankt voor de bevestiging.
quote:Ja zeg het dan gewoon in het evaluatie topic.. achterbaks
Op donderdag 10 juli 2003 11:57 schreef moussy het volgende:[..]
Altijd even triest, altijd....
En wat gaan we vandaag allemaal doen met onze kids ?? Speeltuin, dierentuin, zwemmen ? Wie o wie heeft plannen ?
quote:Je doet nu zelf mee aan waar je je stoort.. het afzeiken en schelden
Op donderdag 10 juli 2003 11:59 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ja zeg het dan gewoon in het evaluatie topic.. achterbaks
Ik ga schilderen, toedeloe.
quote:Ha die Knor, kom erbij
Op donderdag 10 juli 2003 12:01 schreef Knorretje het volgende:
voorzichtig ook een plekje zoekt op het bankje:En wat gaan we vandaag allemaal doen met onze kids ?? Speeltuin, dierentuin, zwemmen ? Wie o wie heeft plannen ?
Wij gaan straks gezellig naar het consultatiebureau. Daar is het ook wel weer voor vind je niet
Lekker zweten, want ze zijn bang dat de kindjes kou vatten daar.
quote:nou ja, van die actie werd ze dus meteen wakker, ik ben weer even out!
Op donderdag 10 juli 2003 12:06 schreef melonovy het volgende:
weetje wat wel vervelnd is aan die babybag, het wordt zo warm voor die kleine. Vandaag heeft ze geen rompertje aan, alleen een jurkje met ingebouwd broekje, maar nu ligt ze wel erg warm te worden in die babybag... ze heeft een beetje zweet op dr neusje... ik ga de 'm maar in af doen en in de box leggen...
Lunchtijd!!
quote:een gevlochten, gehaakt of wat dan ook bestaande lap om je heen binden met haar erin. Het ziet er misschien wat enger uit omdat ze rust op een paar "draadjes" maar is koeler dan een gesloten doek. Linnen is ook luchtiger trouwens.
Op donderdag 10 juli 2003 12:06 schreef melonovy het volgende:
weetje wat wel vervelnd is aan die babybag, het wordt zo warm voor die kleine. Vandaag heeft ze geen rompertje aan, alleen een jurkje met ingebouwd broekje, maar nu ligt ze wel erg warm te worden in die babybag... ze heeft een beetje zweet op dr neusje... ik ga de 'm maar in af doen en in de box leggen...
quote:Ben gister al naar de markt geweest en heb dua alle groenten alweer voor een week in huis. Dus scheelt jou alweer slepen
Op donderdag 10 juli 2003 12:03 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ha die Knor, kom erbij
Wij gaan jullie over een half uurtje verlaten, we gaan met opa en oma naar de markt. Vaste prik op donderdag
Kunnen we nog iets meenemen voor iemand?
quote:hebben ze geen airco of de deuren open staan. Bij ons op het cb hanteren ze een standaard temp van 23 graden. niet warmer, niet koeler. Is het een standaard check-up of prikkies ??
Op donderdag 10 juli 2003 12:06 schreef Sweej het volgende:
Wij gaan straks gezellig naar het consultatiebureau. Daar is het ook wel weer voor vind je niet
Lekker zweten, want ze zijn bang dat de kindjes kou vatten daar.
Ik ben wederom een eenzame mama, ging vanmorgen op de koffie bij oma (doe ik iedere morgen) maar alicia wou graag daar blijven. Ze komt strakkies gelukkig wel weer teug en gaan we waarschijnlijk nog wel even naar de speeltuin hierachter, als ze dan niet enorm moe is.
Het cb zit in hetzelfde gebouw waar het 100 jaar geleden ook al zat en een echte airco zit er volgens mij niet in! Ik vind het er altijd knap benauwd.
quote:jonas is van sept nu dus 10 maand, volgens mij nog een check-up op 12 maand en pas prikkies met 14 maand dus je hebt mazzel lekker in het najaar (als je prikkies mazzel wil noemen). In ieder geval succes.
Op donderdag 10 juli 2003 12:22 schreef Sweej het volgende:
Knor, we gaan gelukkig voor de standaard check-up![]()
Met dit weer met een geprikt zielig Jonasje zitten is niet leuk
Maar ik vrees dat het de volgende keer wel raak is.Het cb zit in hetzelfde gebouw waar het 100 jaar geleden ook al zat en een echte airco zit er volgens mij niet in! Ik vind het er altijd knap benauwd.
Verder nog iets?
quote:Lokela!
Op donderdag 10 juli 2003 12:26 schreef Rewimo het volgende:
*noteert: meloen*Verder nog iets?
quote:Hmm, ja, hij lijkt op mij, doe mij ook maar iets van chocola....
Op donderdag 10 juli 2003 12:51 schreef Jorden het volgende:[..]
Lokela!
Ben een beetje ziekkies, snip- en snipverkouden, heb al vijftig keer geniesd vandaag (schatting...), hoofd vol watten, koppijn en keelpijn.
En nee, ik wil geen sinaasappeltje, ik wil gewoon zoetigheid!
Je vraagt je toch af hoe het kan, ziek zijn met dit weer.
O ja, gisteren is het rolluik op Jordens kamer geplaatst. Dat zal een hoop warmte schelen! Gelukkig maar, want slapen in een kamer waar het vanaf de lente al minimaal 28 graden is, is niet fijn.
Jorden vond het alleen een beetje eng, het was ineens zo donker!
Ik ben net bijna van mn graat gegaan. Kon Peet nog net op tijd roepen om me omhoog te halen... ben de snelste niet meer om als ik op mn platte kont op de grond zit omhoog te komen. Gewoon van de warmte in dat kleine kamertje
Nausicaa heb je niet zo'n lief nachtlampje voor Jorden?
quote:Niet mopperen joh, tis toch al over?!
Op donderdag 10 juli 2003 13:49 schreef Gaoxing het volgende:
Oh dear, oh dear, oh dear. Dames, ik had het niet over het evaluatietopic, ik had het over zwangerschapshormonenellendemoppergedoe, en dit was maar een voorbeeldje. En ja, dat had ik wel eens duidelijker mogen zeggen, en nee, ik had het ook niet aan moeten halen, maar alles gaat dus mis, en nu heb ik nog meer om over te mopperen
Ik heb van de week een CD gekocht bij de Hema, knuffeltijd heet die. Het is een echte CD voor baby's met instrumentale liedjes, dus geen Gooise ***kinderkoortjes, ook ik vind het leuk om naar te luisteren! Ik heb hem al erg vaak gedraaid en met Chiara gedanst, erg veel plezier dus voor maar ¤3,95!
quote:oei, das niet zo mooi meid! Pas je wel op!?
Op donderdag 10 juli 2003 13:52 schreef moussy het volgende:
Ik ben net bijna van mn graat gegaan. Kon Peet nog net op tijd roepen om me omhoog te halen... ben de snelste niet meer om als ik op mn platte kont op de grond zit omhoog te komen. Gewoon van de warmte in dat kleine kamertje![]()
quote:Tuuk. ik vergeet af en toe alleen dat ik een bloeddruk heb die aan de lage kant is. Dus Peet staat al weer klaar met een pakje salami
Op donderdag 10 juli 2003 13:59 schreef melonovy het volgende:[..]
oei, das niet zo mooi meid! Pas je wel op!?
quote:Nou, op een blunder na wel ja
En ben je wel een beetje opgeschoten?
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 12:51 schreef Jorden het volgende:[..]
Lokela!
quote:Jullie hebben pech, de snoepkraam stond er niet
Op donderdag 10 juli 2003 12:54 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Hmm, ja, hij lijkt op mij, doe mij ook maar iets van chocola....
Ben een beetje ziekkies, snip- en snipverkouden, heb al vijftig keer geniesd vandaag (schatting...), hoofd vol watten, koppijn en keelpijn.
En nee, ik wil geen sinaasappeltje, ik wil gewoon zoetigheid!
Je vraagt je toch af hoe het kan, ziek zijn met dit weer.O ja, gisteren is het rolluik op Jordens kamer geplaatst. Dat zal een hoop warmte schelen! Gelukkig maar, want slapen in een kamer waar het vanaf de lente al minimaal 28 graden is, is niet fijn.
Jorden vond het alleen een beetje eng, het was ineens zo donker!
*rolt meloen naar Sweej* Hier, vang
quote:Nou, een klein beetje waarheid zit daar wel in toch.
Op donderdag 10 juli 2003 11:18 schreef Rewimo het volgende:
En het is volgens mij allemaal gebaseerd op 1 foute opmerking in een of ander topic. En nu deugen wij allemaal per definitie niet
quote:*gaat op puntje van de bank zitten zodat Berney aan het andere eind de lucht invliegt*
Op donderdag 10 juli 2003 17:14 schreef berney het volgende:[..]
Nou, een klein beetje waarheid zit daar wel in toch.
.
.
* berney is bekaf, goddank is het weekend!!! heb iets van 100 telefoontjes behandeld vandaag....pffffff Valt niet mee voor een beginneling. .
quote:Het was een 'stalen bankje' toch dit keer???
Op donderdag 10 juli 2003 17:15 schreef Rewimo het volgende:[..]
*gaat op puntje van de bank zitten zodat Berney aan het andere eind de lucht invliegt*
quote:Ja, maar het staat los
Op donderdag 10 juli 2003 17:18 schreef berney het volgende:[..]
Het was een 'stalen bankje' toch dit keer???
quote:Goed nieuws van je vriendin! Hoe lang moet ze nu nog?
Op donderdag 10 juli 2003 17:15 schreef berney het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, m'n mailvriendin is weer thuis!!! ze moet wel heeeeel super rustig aan doen, maar ze is er weer..
* berney is bekaf, goddank is het weekend!!! heb iets van 100 telefoontjes behandeld vandaag....pffffff Valt niet mee voor een beginneling.
.
* Rewimo moet morgen nog werken maar vandaag was ik lekker vrij met dit mooie weer
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 10-07-2003 17:24]
quote:Ja, dat merk ik.
Op donderdag 10 juli 2003 17:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, maar het staat los
*wrijft over pijnlijke dij.*. .
quote:*kusje erop, zo, over*
Op donderdag 10 juli 2003 17:24 schreef berney het volgende:[..]
Ja, dat merk ik.
.
.
*wrijft over pijnlijke dij.*..
Zo, Chiara slaapt.En eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen.... Maar er is ook weinig op tv....
quote:2 voor 12 komt straks
Op donderdag 10 juli 2003 20:02 schreef melonovy het volgende:
Melonovy komt aangelopen, zet het bankje weer netjes neer, troost Berney...Zo, Chiara slaapt.En eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen.... Maar er is ook weinig op tv....
quote:Olifanten rollen ook door de modder als het warm is, dat verkoelt lekker
Op donderdag 10 juli 2003 20:22 schreef berney het volgende:
Anouk had zand in haar, haar gemixt met wat water..
Ow, mijn meloen! Nou ja, glaasje water dan maar!
Nausicaa beterschap, en Moussy ook een beetje. Doet es rustig! Veels te warm voor al die opwinding!
En Berney veel sterkte met je schrale oor!
Er ligt hier voor 30 uuro aan kinderkleding op tafel! Echt belachelijk!! Een goede vriend van ons is aan het airco's plaatsen in het hoofdkantoor van Mc Gregor waar ze de kinderkleding ontwerpen. Daar gingen ze flink opruimen en zij mochten uitzoeken. Nou heeft hij geen kids maar hij heeft voor ons even flink zitten graaien. Er liggen hier 3 shirts, 3 truitjes, 3 truien, blouse, 3 broeken en een peperdure winterjas Echt erg! Op de een of andere manier vind ik het zelfs een beetje genant, die dure kledingik koop nl. zelf altijd alles bij de Hema en de Zeeman Maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen!
Zo meteen even behangen, vloerbedekking leggen en dan kan ik met het bedje gaan stoeien
Sinds wanneer doen we hier aan Berney werpen? Nou zit dr nieuwe kapsel in de war. Doe je echt geen voor en na foto? Al is het maar de achterkant? niet doen hoor, als je echt niet wilt, maar ik ben zoooo nieuwsgierig
Tootje, ben je al op vakantie? Zo niet en als je dit nog ff snel leest. Fijne vakantie!!!!
Wat ben je actief geweest mous met dit warme weer! Jeroen is nu ook druk aan het schuren en gaat dan de muren nog schilderen. Gisteravond is eindelijk het plafond afgekomen met 3 lagen verf en het begint eindelijk weer op een kamertje te lijken.
Ik was niet zo actief vandaag, ik heb heerlijk met een boek in de tuin gezeten vanmiddag (eva was bij oma) en heb de geboortekaartjes envelopjes voorzien van adressticker en postzegel.
Ik heb vandaag weinig uitgevoerd, ik heb zitten fokken tijdens de slaapjes van Chiara, ik heb met haar gespeeld en verder niets meer gedaan dan noodzakelijk!
Maar goed dat ik even 2 voor 12 ging kijken, ik hoorde gestommel boven, ga dus kijken, zit meneer doodleuk met zijn trein te spelen! Bed vol boeken, hij heeft zich wel vermaakt sinds 7 uur geloof ik
quote:o o o, ik zit hier naast het kamertje van onze kleine, ik hoor dus ieder kreuntje....
Op donderdag 10 juli 2003 20:57 schreef Rewimo het volgende:
*rent even langs*Maar goed dat ik even 2 voor 12 ging kijken, ik hoorde gestommel boven, ga dus kijken, zit meneer doodleuk met zijn trein te spelen!
Bed vol boeken, hij heeft zich wel vermaakt sinds 7 uur geloof ik
quote:Kijk eens, hij mag van mij best nog even een beetje spelen of "lezen" in bed, en meestal doet hij dat ook wel. Maar dat duurt zelden langer dan een kwartiertje. Dit was wel een beetje al te bont
Op donderdag 10 juli 2003 21:02 schreef melonovy het volgende:[..]
o o o, ik zit hier naast het kamertje van onze kleine, ik hoor dus ieder kreuntje....
quote:Anouk is geen olifant.
Op donderdag 10 juli 2003 20:27 schreef Rewimo het volgende:[..]
Olifanten rollen ook door de modder als het warm is, dat verkoelt lekker
quote:Je doet maar met deze warmte,
Op donderdag 10 juli 2003 20:38 schreef moussy het volgende:Zo meteen even behangen, vloerbedekking leggen en dan kan ik met het bedje gaan stoeien
quote:Nieuwgierig aagje.
Sinds wanneer doen we hier aan Berney werpen? Nou zit dr nieuwe kapsel in de war. Doe je echt geen voor en na foto? Al is het maar de achterkant?niet doen hoor, als je echt niet wilt, maar ik ben zoooo nieuwsgierig
Maar toen op eeen dag, dacht ik nog slimmer te zijn door een doekje over mijn lamp te leggen, zodat mijn ouders niet konden zien dat ik mijn lichtje nog aan had. Maar dat werkte niet helemaal, het doekje stond na een poosje in de fik, ik naar beneden met die brandende lap, mijn ouders schrokken zich lam!
geen dierentuinpret voor ons vanavond, helaas
Hopelijk volgende week beter.
'tis nog best lekker zo buiten
quote:Hoe is het nu met het patientje? gaat het weer een beetje?
Op donderdag 10 juli 2003 21:20 schreef Knorretje het volgende:
*ploft op voorzichtige wijze ook maar weer neer*geen dierentuinpret voor ons vanavond, helaas
Hopelijk volgende week beter.'tis nog best lekker zo buiten
quote:hmmm ik ga toch met dit weer voor een koud biertje. Maar toch bedankt voor het aanbod.
Op donderdag 10 juli 2003 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, lekker hier hè? Iemand wat drinken? Ik heb voor alle zekerheid alleen frisjes bij me
quote:Oh, lekker raketjes!!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 21:25 schreef Kleintje het volgende:
*ploft erbij*
Hallo dames!
Hoe is het hier?*deelt ijsjes uit*
quote:oe!
Op donderdag 10 juli 2003 21:26 schreef Knorretje het volgende:[..]
hmmm ik ga toch met dit weer voor een koud biertje. Maar toch bedankt voor het aanbod.
quote:dankzij die muggebeet slaapt ze nu een keer op een dreumesbedtijd tijdstip
Op donderdag 10 juli 2003 21:23 schreef Troel het volgende:[..]
Hoe is het nu met het patientje? gaat het weer een beetje?
Ze is nog steeds suffig, heeft er nog wel wat last van, maar de suffigheid overheerste het meest en is dus vredig een uurtje geleden in slaap gevallen.
quote:Mmmm, dit bankje leek me een gevaarlijke combinatie met alcohol
Op donderdag 10 juli 2003 21:26 schreef Knorretje het volgende:[..]
hmmm ik ga toch met dit weer voor een koud biertje. Maar toch bedankt voor het aanbod.
quote:daar heb je misschien wel gelijk in
Op donderdag 10 juli 2003 21:28 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mmmm, dit bankje leek me een gevaarlijke combinatie met alcohol
Er komt nu al zoveel onzin voorbij
quote:Drink lekker op joh
Op donderdag 10 juli 2003 21:33 schreef Knorretje het volgende:[..]
daar heb je misschien wel gelijk in
Ik houd het bij deze ene (vind het ook zonde om hem weg te gooien)
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 10-07-2003 21:56]
quote:*grin* Ik zie het helemaal voor me, in nachtpon naar beneden: MAAAAMMM PAAAAAPP !!
Op donderdag 10 juli 2003 21:14 schreef melonovy het volgende:
ik was vroeger dus echt slim, ik hoorde dan de deur beneden open gaan en dan deed ik mijn bedlampje uit, zodra de deur weer dicht ging (bijv. na toiletbezoek) ging bij mij het lichtje weer aan en speelde ik vrolijk verder met mijn barbies in bed.... (boven mijn slaapkamerdeur had ik een raampje, daaraan konden mijn ouders zien of ik nog mijn lichtje aan had of niet)Maar toen op eeen dag, dacht ik nog slimmer te zijn door een doekje over mijn lamp te leggen, zodat mijn ouders niet konden zien dat ik mijn lichtje nog aan had. Maar dat werkte niet helemaal, het doekje stond na een poosje in de fik, ik naar beneden met die brandende lap, mijn ouders schrokken zich lam!
En ik wil nog ff kwijt dat ik dit zo'n leuk topic vind om te lezen !
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:48 schreef Knorretje het volgende:
et ik heb hier inmiddels een schooltas al vol verzameld met zwangerschaps boeken en tijdschriften. Heb nog niet alles gevonden en zoek nog door, maar mocht je er om zitten te springen het staat klaar voor je naast mijn bank
quote:is prima.
Op donderdag 10 juli 2003 21:56 schreef E.T. het volgende:[..]
zullen we dan na onze vakantie (we gaan a.s. dinsdag weg en komen de 30e weer terug) wat afspreken.. komen we meteen ff jullie nieuwe huis inwijden
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:57 schreef Kleintje het volgende:
ET... moet jij nou morgen naar het ziekenhuis voor een echo???
Maar ik ben erg benieuwd!
(en ow ja, ik ben daarna niet meteen thuis.. dus niet meteen gaan lopen brullen naar m'n verhaal )
quote:Ik zet in op 2 keer blonde krulletjes
Op donderdag 10 juli 2003 22:00 schreef E.T. het volgende:[..]
om 1 uur.. krijg dan eerst een uitgebreide echo.. en om half 2 nog een 'standaard' echo.(beiden inwendig genomen)
Ik lig dus gewoon minstens drie kwartier in een ongemakkelijke houding op zo'n gyn.tafel![]()
Naja.. dat hele ziekenhuis heeft ondertussen toch de hele boel al gezien..Maar ik ben erg benieuwd!
(en ow ja, ik ben daarna niet meteen thuis.. dus niet meteen gaan lopen brullen naar m'n verhaal
)
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 10-07-2003 22:07]
quote:Ik ga voor 1 keer blonde krulletjes en 1 met donker haar.
Op donderdag 10 juli 2003 22:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik zet in op 2 keer blonde krulletjes
quote:Dit vraagt maar om 1 reactie... FOTO!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag heb ik ruim 3 (!) uur doorgebracht bij de kapper! 13 uur moest ik er zijn, 13.20 begon het: haren wassen, grof voorknippen, haren drogen, haren bij de aanzet verven, 20 minuten later de uiteinden verven met een iets donkerder kleur (zo werd het een gelijkmatige kleur), haren wassen, haren in een goed model knippen, haren glad droogfohnen (ggen zin het trema op te zoeken), 8 extensions voor de mahonieroderode kleuraccenten erin zetten, haar stylen (drogen en wax erin), en het is 16.15 uur
. Oeh, wat heerlijk, ik werd er alleen af en toe zo slaperig van, dat ben ik gewoon niet gewend meer, om overdag zolang stil te (mogen) zitten.
quote:Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt
Op donderdag 10 juli 2003 22:08 schreef Kleintje het volgende:
Naast een z&k foto topic moet er ook een ouders fototopic komen.
Ik wil van veel ouders nu weleens een foto zien. Samen met kind!!!
Vergelijk moeder en kinders!
quote:goed plan, wie opent het topic? Ik ga morgen meteen een foto hiervoor schieten.
Op donderdag 10 juli 2003 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt
Het rolluik werkt! Het was vanochtend rond de 23 graden, en is maar opgelopen tot een graadje of 24,5. Dat is echt een megagroot verschil met die sauna- *niest tussendoor* -temperatuur die het hier normaal gesproken was. Veel te grote ramen. Wel goed voor de neerslachtigheid die ik van sombere dagen krijg, maar niet goed voor kindlief die moet slapen.
quote:Zal ik aftrappen? Allebei 6 maanden
Op donderdag 10 juli 2003 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Goed idee! Of een oude foto van jezelf en dan van je kind een die er heel erg op lijkt
Jemig... jullie lijken echt op elkaar!!!
quote:Is ie al open? Ik plaats ze wel hoor
Op donderdag 10 juli 2003 22:17 schreef Kleintje het volgende:
Neeee, nieuw topic Rewimo.
Dit moet zichtbaar zijn voor iedereen en niet alleen voor ons kliekje!Jemig... jullie lijken echt op elkaar!!!
quote:oh, jullie lijken heel erg veel op elkaar, wat leuk!
Op donderdag 10 juli 2003 22:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
Zal ik aftrappen? Allebei 6 maanden
Heb al eens een foto van Danny geplaatst toen ie 8 maanden was even oud als alicia destijds (zal morgen wel eens zoeken) het enige verschil is haar lengte en fijne bouw, hij was toen al een "reus"
quote:zal ik 'm openen...
Op donderdag 10 juli 2003 22:12 schreef melonovy het volgende:[..]
goed plan, wie opent het topic? Ik ga morgen meteen een foto hiervoor schieten.
Ik ben gek op foto's maken en bekijken!
quote:Ik ben al bezig
Op donderdag 10 juli 2003 22:27 schreef melonovy het volgende:[..]
zal ik 'm openen...
Ik ben gek op foto's maken en bekijken!
quote:oke! (bezig met openen?)
Op donderdag 10 juli 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik ben al bezig
quote:Ja: Ouder en kind foto's/gelijkenissen
Op donderdag 10 juli 2003 22:28 schreef melonovy het volgende:[..]
oke! (bezig met openen?)
Ik dacht zo...ach daar zitten ze weer...de dames...
Ze zullen vast wel blij zijn met wat nieuw vlees
Nausicaa wat geweldig dat die rolluiken zo goed werken, misschien gaat Jorden er ook wel langer van slapen omdat het zo donker blijft.
*geeft Nausicaa een tissue*
Heb je niet gewoon hooikoorts meisje met al dat niezen?
HOI!!!!
Welkom hier op het bankje!
Volgens mij moet het topic spoedig uitgebreid worden naar "de speeltuinbankjes" want 1 bankje is niet meer groot genoeg voor ons allemaal!
Nausicaa, is het alleen snotteren en niezen of ook nog keelpijn enzo?
Hoe is het met je ogen? Want wat Lois al zegt, het klinkt bijna als hooikoorts!
quote:Ik denk dat we er een soort Ronde Bank van moeten maken, een cirkel, dan kunnen we elkaar allemaal goed zien en horen.
Op donderdag 10 juli 2003 22:40 schreef Kleintje het volgende:
*neemt een hapje van Lily*
Heerlijk dat nieuwe vlees!
En maar zeggen dat we geen kliekje zijn en dat we niet bijten![]()
HOI!!!!
Welkom hier op het bankje!
Volgens mij moet het topic spoedig uitgebreid worden naar "de speeltuinbankjes" want 1 bankje is niet meer groot genoeg voor ons allemaal!Nausicaa, is het alleen snotteren en niezen of ook nog keelpijn enzo?
Hoe is het met je ogen? Want wat Lois al zegt, het klinkt bijna als hooikoorts!
Alleen kan ik Berney dan niet meer lanceren
Hallo allemaal! Ik kom er ff bij zitten, het is bij mij thuis zo stil en ik heb wel zin om ffies mee te kletsen.
quote:Doe jij eens niet zo gemeen tegen Berney!!!
Op donderdag 10 juli 2003 22:41 schreef Rewimo het volgende:Alleen kan ik Berney dan niet meer lanceren
![]()
quote:Hoi!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 22:42 schreef Marie79 het volgende:
*zet tuinstoel ernaast en ploft daarin omdat er op het bankje geen plek meer is*Hallo allemaal!
Ik kom er ff bij zitten, het is bij mij thuis zo stil en ik heb wel zin om ffies mee te kletsen.
Wil je wat te drinken???
quote:wel nog wokkels
Op donderdag 10 juli 2003 22:48 schreef Marie79 het volgende:
Ik zit al met een witbiertje........lekker als het zo warm is.......
Alleen zijn mijn nootjes op...... wie heeft er nog wat voor me?
quote:Ow die zijn ook lekker *lust alles*
Op donderdag 10 juli 2003 22:50 schreef lily het volgende:[..]
wel nog wokkels
Ik moet me zo inhouden want als ze wakker wordt zitten we uren met de gebakken peren.
quote:Owja, er is niets mooier dan een slapend kind (vooral als het van jezelf is)
Op donderdag 10 juli 2003 22:55 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je naar je slapende kindje staat te kijken en dan jezelf ontzettend moet bedwingen om haar/hem niet even vreselijk te knuffelen omdat ze/hij er zo verschrikkelijk om op te vreten uitziet in haar rompertje en die rode slaapwangetjes?Ik moet me zo inhouden want als ze wakker wordt zitten we uren met de gebakken peren.
quote:oh ja!!!! echt wel
Op donderdag 10 juli 2003 22:55 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je naar je slapende kindje staat te kijken en dan jezelf ontzettend moet bedwingen om haar/hem niet even vreselijk te knuffelen omdat ze/hij er zo verschrikkelijk om op te vreten uitziet in haar rompertje en die rode slaapwangetjes?Ik moet me zo inhouden want als ze wakker wordt zitten we uren met de gebakken peren.
Iedere avond als ik bij Damon ga kijken smelt ik weer.....
Ik kan hem trouwens makkelijk wakker maken want hij slaapt binnen 5 seconden weer, maar ik doe het bijna nooit hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 10-07-2003 22:58]
's Morgens niet, want dan is het: mama, Christan is wakker! en komt ie meteen aangedraafd
batman links en superman rechts...
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 10-07-2003 23:03]
Ik kruip er ook maar eens in, welterusten allemaal!
Jessie ik ben je mailadres kwijt ik zit en kan alleen nog maar op danny's pc en daar staat ie natuurlijk niet in het adresboek
quote:Ben jij om 5 uur je bed al uit?
Op vrijdag 11 juli 2003 09:01 schreef Knorretje het volgende:
zow huisje aan de kant, wasje gedraaid, kind in de kleren, papfles erin, mama in de kleren, tuinstoelen buiten. tijd om ff op het bankje uit te puffen
Ik ben niet zo actief hoor!! Zeker niet als je pas om 2 uur klaar bent met behangen en je om 4 uur wakker geschreeuwd wordt omdat er spoken zijn
quote:neuh.. was kwart voor 8 eruit. (was zat al in de machine, dus alleen maar aan hoeven te zetten), pannetje melk op het vuur voor de fles, ik de wisser door het huis, flesje afmaken, even laten staan, stoelen naar buiten, flesje aan alicia geven, ik mijn kleren aan, flesje op alicia haar kleren aan (gezichie is nog steeds rood, maar ze grijpt er tot nu toe minder naar), alicia beneden op het balkon gezet en pc aan
Op vrijdag 11 juli 2003 09:07 schreef moussy het volgende:[..]
Ben jij om 5 uur je bed al uit?
Ik ben niet zo actief hoor!! Zeker niet als je pas om 2 uur klaar bent met behangen en je om 4 uur wakker geschreeuwd wordt omdat er spoken zijn
kwestie van een uurtje
quote:Wat heb je toch met mij steeds.
Op donderdag 10 juli 2003 22:41 schreef Rewimo het volgende:[..]
Alleen kan ik Berney dan niet meer lanceren![]()
quote:En wéér een nieuw gezicht.
Op donderdag 10 juli 2003 22:31 schreef lily het volgende:
Hallo (lily komt aan lopen en gaat heel brutaal op het bankje zitten)Ik dacht zo...ach daar zitten ze weer...de dames...
Ze zullen vast wel blij zijn met wat nieuw vlees
Hier gilt het liedje lollipop door de woonkamer Alicia is daar helemaal wegvan. Bij het refrein gaat ze giegelen en de rest probeert ze op haar manier mee te zingen
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 11-07-2003 09:42]
Ik voel nu wel dat ik aan het klussen ben geweest en een slechte nacht heb gehad. Ik ben moehoe. Nog even er tegen aan en dan zijn we klaar.
even snel een fotootje van een stukje muur. Das net behangen dus die vlek trekt nog weg.
ouders met kids zijn meer dan welkom
Hoe is het met alicia dr wang?
Berney, veel plezier op de camping. Laat je even de reactie's op je haar weten?
Mijn kinderen zijn gewoon te veel verwend Niets vinden ze leuk en ondertussen maar zeuren dat ze zich vervelen... lang leve de vakantie
Ik loop van hot naar her en het lijkt wel nooit of ik het goed doe. Wanneer heeft mama een keertje vakantie?
quote:he Miepes!
Op donderdag 10 juli 2003 23:09 schreef Marie79 het volgende:
*tuinstoel inklapt en er ook maar vandoor gaat*
Weltrusten.............. misschien tot een volgende keer!
*op bankje neerploft met stukjes watermeloen*
quote:*bankje ziet*
Op vrijdag 11 juli 2003 15:19 schreef Angelic1 het volgende:
Wanneer heeft mama een keertje vakantie?
Dat hoorde ik toevallig en ik vroeg me vandaag hetzelfde af
Toen moest ik denken aan die stomme reclame: [zeikstem] "mama's mogen niet ziek worden" [/zeikstem]
Nee en mama's hebben dus ook nooit vakantie
*zucht* zijn we nou zielug?
Nog 4 weken vakantie te gaan. Gelukkig vertrekken we donderdagnacht voor 16 dagen naar Italie. En dan maar hopen dat ze zich daar wel vermaken...
quote:Zit ik dan nog in de fase van contractbesprekingen ofzo?
Op vrijdag 11 juli 2003 15:25 schreef moussy het volgende:
mama's werken gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week
quote:He luckie
Op vrijdag 11 juli 2003 15:22 schreef Luckepuk het volgende:[..]
he Miepes!
*op bankje neerploft met stukjes watermeloen*
quote:die heb je een aantal maanden geleden al intiem genoeg besproken met je wederhelft, je kan er niet meer vanaf
Op vrijdag 11 juli 2003 15:30 schreef Luckepuk het volgende:[..]
Zit ik dan nog in de fase van contractbesprekingen ofzo?
quote:Tja, had je de kleine lettertjes maar moeten lezen!
Op vrijdag 11 juli 2003 17:02 schreef moussy het volgende:[..]
die heb je een aantal maanden geleden al intiem genoeg besproken met je wederhelft, je kan er niet meer vanaf
Hehe, weekend. Hee Mous, zit je hier nou nog in pyjama Christan is zielig, hij is op zijn knie gevallen op de crèche. Ik mocht er niet eens een kusje op geven: Au, mama! En dus zit hij nu op zijn knietjes met zijn trein te spelen
Jaja, zielig hoor.
quote:Wat een schatje!!! Ruilen tegen mijn hamster?
Op vrijdag 11 juli 2003 17:28 schreef Rewimo het volgende:
quote:Dat zou de kat wel lekker vinden
Op vrijdag 11 juli 2003 17:29 schreef Troel het volgende:[..]
Wat een schatje!!! Ruilen tegen mijn hamster?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:28 schreef Rewimo het volgende:
*Op bankje neerploft naast de rest*Hehe, weekend. Hee Mous, zit je hier nou nog in pyjama
![]()
Ik loop nog steeds in mn slaapshirt heb wel al een korte broek aangedaan
Nou, niet nog, wel weer. Ik heb nog even een ledikantje in elkaar gezet, gestoeid met vitrage. Een commode op zn plek gezet en 3 wassen weggevouwen. De wasmachine weer aangezet, de droger nog een keer aangezet, 1 was buiten opgehangen, wat gegeten en gedronken. Goed he
quote:Wauw, ik heb alleen nog maar 8 uur gewerkt, Christan gehaald, boodschappen gedaan en naar dit bankje gewandeld
Op vrijdag 11 juli 2003 17:34 schreef moussy het volgende:[..]
ssssttttt!!
Ik loop nog steeds in mn slaapshirt heb wel al een korte broek aangedaan
![]()
Nou, niet nog, wel weer. Ik heb nog even een ledikantje in elkaar gezet, gestoeid met vitrage. Een commode op zn plek gezet en 3 wassen weggevouwen. De wasmachine weer aangezet, de droger nog een keer aangezet, 1 was buiten opgehangen, wat gegeten en gedronken. Goed he
quote:Hee, Toosje! Van jou wil ik altijd wel een kusje
Op vrijdag 11 juli 2003 17:35 schreef Toosje het volgende:
kusje op Christan?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:36 schreef Christan het volgende:[..]
Hee, Toosje! Van jou wil ik altijd wel een kusje
Ga je mee op de gijbaan?
JA!! Nog ff snel glijden en dan moet ik eten zegt mn moeder
quote:Hee, psst, ik heb mijn mama gevraagd of ze nog een tijdje met jouw mama blijft praten
Op vrijdag 11 juli 2003 17:39 schreef Toosje het volgende:[..]
!!
JA!! Nog ff snel glijden en dan moet ik eten zegt mn moeder
quote:Mijn papa staat in in de keuken patatjes te bakken, dus kan mijn mama nog wel even blijven zitten
Op vrijdag 11 juli 2003 17:42 schreef Christan het volgende:[..]
Hee, psst, ik heb mijn mama gevraagd of ze nog een tijdje met jouw mama blijft praten
Kunnen we nog even gijden samen
Zullen we ook even schommelen? Ik durf al op de schommel te staan!!
quote:Ik vind sommelen wel leuk
Op vrijdag 11 juli 2003 17:49 schreef Toosje het volgende:[..]
Mijn papa staat in in de keuken patatjes te bakken, dus kan mijn mama nog wel even blijven zitten
Zullen we ook even schommelen? Ik durf al op de schommel te staan!!
Lekker 3 dagen met man en kind doorbrengen, zalig!!!
Jeroen moet volgende week nog 3 dagen werken en dan zit het er op bij deze baas die hem ineens belachelijk veel complimentjes geeft nu blijkt dat ze hem eigenlijk niet zo goed kunnen missen
De laatste laag verf gaat op de muur van Eva's nieuwe kamer en dan gaan we morgen met het vloertje stoeien.
quote:ik heb hier zo'n koelkastmagneet waarop staat : een niet-werkende moeder bestaat niet!
Op vrijdag 11 juli 2003 15:25 schreef moussy het volgende:
mama's werken gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week
Wil ik vandaag maar weer eens beginnen om mijn buikspieren weer wat te trainen, krijg ik een ongelukje...
Na de borstvoeding, leg ik Chiara naast me neer op bed en ga ik zelf even mijn buikspieren trainen. Ik bedacht me een andere oefening en wilde in de lucht fietsen. Ik kreeg die dikke kont en zware benen niet in een keer omhoog, nog maar eens proberen, maar de volgende poging was net iets te fanatiek en *floep* daar lag ik dubbel geklapt, lampje omgetrapt en *floep* met een geschrokken vaart weer terug gekeerd in normale positie. AUW! Mijn schouder doet enorm pijn, AUW het gaat niet over!
Ik bel de dokter maar even op en mag even langs komen. Met dikke tranen bel ik Remco op om verhaal te doen en om te vragen of ie mee gaat naar de dokter, ik kan immers mijn schouder nauwelijks bewegen zo'n pijn dat ik heb. Ik kon Chiara niet eens tillen. Wij naar de dokter, even onderzoekje gedaan en het blijkt dat ik mijn schouderspier verrekt heb, vandaar die verrekte pijn! Ik mag paracetamolletjes slikken, ik heb een smeerseltje gekregen om de gevoelige plek mee in te smeren en op advies rust nemen en lekker in een warm badje liggen.
Ik heb het allemaal maar toegepast en gaat wel weer wat beter, maar het is wel super lastig! Chiara tillen is nog wel pijnlijk, maar het gaat. Luiers verschonen doet Remco; hij is echt superlief voor ons, hij heeft boodschappies gedaan, gekookt, afgeruimd, Chiara verzorgt, mijn badje klaar gezet enz. (Is ook wel eens lekker hoor, om verwend te worden!)
Maar goed, van het trainen van die hangende buik komt weer even niets terecht... De eerste weken was ik er niet fit voor, nu ik weer een beetje energie er voor over had gebeurt dit weer...
Het was wel pijnlijk, maar wel zeer lachwekkend, echt typisch Melonovy dit!
Ik heb vandaag behoorlijk veel last van mijn onderrug (linkerkant). En ik heb niet eens wat bijzonders gedaan! Ik werd gewoon al wakker met die pijn
. Maar dat heeft me niet belet even te gaan shoppen deze avond, samen met Tristan, ook al had ik maar een half uurtje 'effectieve winkeltijd' (=exclusief reis- en in- en uitpaktijd). Heb toch even mooi 2 Mexx-dingen gescoord (voor Sterre en Tristan dan) voor de halve prijs
Dan vergeet ik direct dat ik last van mijn rug heb, gek he?
Ik vlieg zo even naar de markt voor een matrasje, dus ben dr ook maar heel even.
Ik ben er ook weinig vandaag, we hebben vanmorgen alle boodschappen in huis gehaald. Ook zijn we bij de Praxis geweest, plintjes en rolgordijntjes gehaald met 10% vroege vogel korting (toch handig dat vroege opstaan met kinderen).
Wij gaan ook weer aan de klus, tot vanavond.
Beterschap meiden!!
Bij de C&A hebben ze allemaal Bob kleren met 35 en 50% korting. Ontzettend leuke shirts, ik heb er voor Bram ook eentje meegenomen (Peet hoopt dat we het Teletubbie tijdperk over kunnen slaan en meteen Bob kunnen gaan kijken, is een stuk leuker dan dat irritante oh-oh).
quote:Oeh, gaaf!
Op zaterdag 12 juli 2003 15:33 schreef Karin het volgende:
REWIMOOOOOO!!!!Bij de C&A hebben ze allemaal Bob kleren met 35 en 50% korting. Ontzettend leuke shirts, ik heb er voor Bram ook eentje meegenomen (Peet hoopt dat we het Teletubbie tijdperk over kunnen slaan en meteen Bob kunnen gaan kijken, is een stuk leuker dan dat irritante oh-oh).
quote:Volgens mij niet, dat was geloof ik vorige week. Ik was dus vanmiddag in Beverwijk en heb geen spandoeken gezien.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Oeh, gaaf!
Eens kijken of hier toevallig koopzondag is... Christan slaapt dus vandaag redden we het niet meer. Heeft Beverwijk toevallig koopzondag?
We hebben elkaar helemaal ingegraven vandaag en hebben heel lang elkaars voeten verstopt. Echt geweldig veel lol gehad met dat kind
quote:Ehm, van de hele dag Booooooooooooob de Bouwer kun je ook weleens genoeg krijgen hoor...
Op zaterdag 12 juli 2003 15:33 schreef Karin het volgende:
(Peet hoopt dat we het Teletubbie tijdperk over kunnen slaan en meteen Bob kunnen gaan kijken, is een stuk leuker dan dat irritante oh-oh).
quote:lache!
Op zaterdag 12 juli 2003 16:48 schreef Knorretje het volgende:
*harde speeltuinbankje omwisseld voor tuinstoel*We hebben elkaar helemaal ingegraven vandaag en hebben heel lang elkaars voeten verstopt. Echt geweldig veel lol gehad met dat kind
Hoe is het met alle pijnlijke plekjes enzo?
Spuuglokje, hebben we trouwens niet een foto van jou tegoed van je nieuwe kapsel?
Zo hehe, zaterdagboodschappen/opruimen/winkelen zit er weer op. Wat een gedoe altijd op de zaterdag. Zeker nu ik op donderdag en vrijdag werk.
Wat doe jij eigenlijk voor werk Sweej? *brutaalmodus*
We hebben vandaag de fotoboeken binnen gekregen die we besteld hadden. Lekkere dure met zijn naam erop maar ik vond ze zooo mooi. Ook met van die voetjes erop net zoals zijn kaartje. Kan ik eindelijk gaan inplakken zodra we de foto's af hebben laten drukken dan.
Ik werk als 'bijbaantje' in een instelling voor geestelijk gehandicapten. Daar sta ik in het 'restaurant'. Bewoners en hun ouders/bezoekers komen dan voor een praatje en een hapje/drankje. Het is ontzettend gezellig werk. Dat doe ik al ruim 5 jaar alleen in de weekenden (om het weekend). Toen ik zwanger werd moest ik nog afstuderen en dat baantje heb ik gewoon eigenlijk gehouden. In september ga ik ook nog een aantal uurtjes in de week werken als typejuf voor kids van groep 7 en 8.
Ik hoorde vandaag nog een leuke op mijn werk (die bewoners zijn namelijk net kinderen met hun uitspraken) 'Mag ik een gele chocolademars?'. Ze wilde graag een Nuts
Volgende week bij de Deka Bobshirts voor 5,95!!! Net gezien in de folder
Ik ben toch zo happy vandaag! Op advies van Knor ben ik eens gaan snuffelen naar Nijntjebehang voor Eva's kamer omdat de muurstickers die ik wilde gebruiken overal uitverkocht waren.We wilden geen behang maar Knors tip was dat ik figuren uit behang zou knippen en dan zou opplakken.
Kom ik toch een site tegen waar ze nog wel die stickers verkopen, samen met nog veel meer andere spulletjes van allerlei disney en kinderfiguren.
Nu heb ik alsnog de stickers besteld voor haar nieuwe kamer !
Nu morgenvroeg nog naar Ikea op meubeltjesjacht. Ik heb een hekel aan winkelen dus dat beloofd wat.
*ploft neer op bankje*.
Tjees wat was het heet vandaag zeg. .
.
Ik moest zo lachen om iemand op de camping die zei tegen mij; wat is het warm he Berna...ikke niet zo zeuren Har, nu is het eindelijk mooi weer en blijf jij maar doorzeuren. .
Ennieway, . Ze herkenden mij eerst niet!!.
.
. Goh ben jij het wel?? Ja hoor,
. Maar de reacties , allemaal vonden ze het erg leuk.
Gelukkig maar he,:).
Verder wilde ik vast dat het vrijdag was.
Het wordt bloedheet deze week en heb gelukkig dinsdag en vrijdag vrij. .
pfffff
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-01-2004 22:54]
Leuk Lois dat je het toch nog hebt kunnen vinden! En tja winkelen... ik ben er dol op Ikea is pas vanaf 10 uur open hoor dus je hoeft niet al om 6 uur voor de deur te liggen!
Ik vond het ook knap warm hoor Berney! Pff en ik moest nog wel werken! Maarrr dinsdag ga ik waarschijnlijk heerlijk naar het strand!
quote:ja maar jij gaat dan naar het zand-in-je-bilnaad-strand
Op zondag 13 juli 2003 20:22 schreef berney het volgende:
Als we gaan, gaan we naar Julianadorp..
Dat is zo'n moooi strand daar.
Sugar, wat jammer dat het niet gelukt is joh. Zijn jullie al lang aan het proberen? Kom er in elk geval maar lekker bijzitten Plek genoeg voor iedereen.
Wij zouden vandaag naar Sprookjeswonderland gaan, maar mijn vriendin heeft blaasontsteking, dus dat ging niet door. Over anderhalve week een nieuwe poging. We zijn nu naar een rommelmarkt geweest. Leuke dingen gekocht, waaronder een Bob-drinkbeker en -boterhamtrommeltje, gloednieuw tegen een fractie van de winkelprijs
quote:Ja idd! Geweldig he? Ik ben er zo blij mee!
Op zondag 13 juli 2003 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Lois, bedoel je soms www.jerma.nl? Die hebben hele leuke dingen, ik heb daar ook Bob-muurstickers en een -behangrand besteld.
hai Sugar, aangenaam. *handje geeft*
Kom hier maar lekker uitrazen hoor, kan me voorstellen dat je behoorlijk teleurgesteld bent.
*deelt chocolade ijsjes uit*
quote:Had dat dan gelijk gevraagd
Op zondag 13 juli 2003 21:18 schreef Lois het volgende:[..]
Ja idd! Geweldig he? Ik ben er zo blij mee!
Vergeten in te smeren, ben het korte haar nog niet echt gewend. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |