abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11742607
weet ik..ik ben een beetje eetgestoord zeg maar.
Ik heb er al sinds mn 14e problemen mee.
Ik eet altijd impulsief. als ik ergens zin in heb eet ik het gewoon op. Is wel heel slecht maar ik ben het zo gewend.
  zondag 13 juli 2003 @ 18:35:56 #52
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11746744
quote:
Op zondag 13 juli 2003 10:31 schreef imago het volgende:

[..]

Maar *zie* je het verschil dan ook? Want wat maakt een kilo'tje meer of minder nou uit als je het toch niet kan zien? Voor jouzelf voelt het misschien niet OK, maar de mensen op het strand zullen heus niet opeens een lading extra vet zien, want die zit er gewoon niet

is ook zo, en krijg laatste tijd alleen maar positieve reacties, maar tis gewoon weer ff onmotiverend als je weinig eet en toch de volgende dag bent aangekomen..maarja..

Enne miss_cee hoe krijg je het voor elkaar om met die marsen, boterhammen, magnums af te vallen?! als ik dat 1dag eet dan ben ik meteeen zwaarder!

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zondag 13 juli 2003 @ 18:55:43 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11747015
Ik ben ook wel verbaasd dat je op deze manier afvalt miss_cee. Ik wilde dat ik dat kon! Zo veel lekkere dingen en dan toch nog gewicht kwijtraken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11747026
Misschien sport ze heel veel?
pi_11750294
Nee zoveel sport ik niet..maar ik ben wel veel in beweging door de week.
Maar ik ben gewend aan hele grote hoeveelheden eten dus als ik dan iets minder eet val ik af. Eigenlijk is dat logisch.
Mijn verbranding ligt gelukkig nog hoog.

Vandaag gegeten: twee broodjes met 20+ smeerkaas
1 magnum white
1 broodje met cervelaat worst
1 broodje bapao met sambal
1 snoepje
1 breezer flesje
1 flesje safari luna

zondag 13 juli 2003 @ 22:04:11 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11750430
Ik heb een heel pak kaas-tuc-koekies opgevroten

En dat was omdat de kaaspannekoeken van mijn vriend niet vulden...

Wel weer een stuk gefietst, van Zeist naar Odijk en Bunnik en terug uiteraard..met onderweg een raketijsje

Naja, Tis weekend zullen we maar zeggen..

*stiekem toch beetje baalt*

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 13-07-2003 22:57]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11751045
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:56 schreef miss_cee het volgende:
Nee zoveel sport ik niet..maar ik ben wel veel in beweging door de week.
Maar ik ben gewend aan hele grote hoeveelheden eten dus als ik dan iets minder eet val ik af. Eigenlijk is dat logisch.
Mijn verbranding ligt gelukkig nog hoog.

Vandaag gegeten: twee broodjes met 20+ smeerkaas
1 magnum white
1 broodje met cervelaat worst
1 broodje bapao met sambal
1 snoepje
1 breezer flesje
1 flesje safari luna

wow.... die dingen kun je juist beter allemaal LATEN
en dan gewoon groenten enzo eten
nou ja ik zeg ook maar wat
pi_11751262
Hoi,

mag ik ook in de lijst?

Petracev (1m71) (25,6) was 80, is nu 74,8 kg en wil graag 67 wegen -5,2

zondag 13 juli 2003 @ 22:53:58 #59
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11751584
oke nu ben ik niet alleen zwaarder, voel ik met niet alleen zwaarder, maar merk t nu ook echt...net enorm uitgebreid uiteten geweest 5gangen..tis slecht maar twas bijzondere gelegenheid dus naja dan ga ik mee....
Maargoed begin overmorgen met 4daagse mee te lopen dus worden hele goeie 4dagen!
Heb trouwens weddenschap met moeder, als ze binnen 1,5maand 10kilo afvalt krijgt ze 500euro van mij+broer en lukt t er niet dan krijgen wij 500euro! komt goed..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11751636
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:53 schreef EvilFaith het volgende:
oke nu ben ik niet alleen zwaarder, voel ik met niet alleen zwaarder, maar merk t nu ook echt...net enorm uitgebreid uiteten geweest 5gangen..tis slecht maar twas bijzondere gelegenheid dus naja dan ga ik mee....
Maargoed begin overmorgen met 4daagse mee te lopen dus worden hele goeie 4dagen!
Heb trouwens weddenschap met moeder, als ze binnen 1,5maand 10kilo afvalt krijgt ze 500euro van mij+broer en lukt t er niet dan krijgen wij 500euro! komt goed..
10 kilo in anderhalve maand.. Hoe wil ze dat gaan doen?

En hoe snel zitten die er weer bij!?

zondag 13 juli 2003 @ 22:57:54 #61
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11751642
De 4 daagse scheelde mij vorig jaar ongeveer 1 kilo. En ik heb nog wel de 50 gelopen en amper gegeten omdat ik niets wegkreeg!
Dus bereid je maar voor!
pi_11751652
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:53 schreef EvilFaith het volgende:
1.5 maand 10 kilo is dat niet te snel? of ligt dat aan mij?
krijg je dan niet gauw yoyo effect?
pi_11755433
miss_cee!!! Dit gaat echt helemaal nergens meer over! Meen je dit nou allemaal???
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 14 juli 2003 @ 08:33:52 #64
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11755598
uhm... miss_cee. Heb jij contact met een dieetiste of arts? Ik ben geen arts, maar ik zie wel dat je niet gezond eet. Geen drie maaltijden op een dag, geen groente, geen fruit. Áls je op deze manier al afvalt, is het in ieder geval niet gezond. Het enige goed wat ik zie is de 20+ smeerkaas. Broodjes zijn ook niet goed.
Ga anders een keertje bij een dieetist langs. Die kan je persoonlijk advies geven wat voor jou gezond is. Als je een snelle verbranding hebt, mag je inderdaad meer eten, maar dan wel gezond.

Jammer van die koekjes vivi. Waren ze wel lekker? Wanneer je dan toch te veel eet, kan het maar beter lekker zijn. Als je vriend nog een keer kaaspannenkoeken maakt, kun je misschien een glas water drinken voor je gaat eten. Dan heb je sneller en vol gevoel.

Bij de volgende aanpassing zet ik je in het topic van de dieetclub petracev. Je bmi is boven de 25, dus je komt nog even daar in de openingspost. Je zit vast snel in dit topic.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_11755719
Ik vraag me zelfs af of je dan wel echt met afvallen bezig bent? Ik bedoel, ieder doet het op z'n eigen manier hoor, prima, maar je kunt toch moeilijk stellen dat je echt bezig bent met afvallen als je een Magnum en 7 mini Marsen eet, en de dag daarop weer aan de Magnum gaat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11755753
Ik eet gewoon alles wat ik lekker vind..alleen eet ik dan geen avondeten meer omdat ik dat lekkere aL gehad heb.
Lijkt meer op het puntendieet maar dan doe ik het naar mijn gevoel.
Ik had savonds echt hongergevoel hoor...en dan val ik af dat weet ik gewoon.
Misschien lukt het bij jullie ook maar weten jullie dat niet.
Maar ik moet inderdaad wel iets gezonder gaan doen.

Weeg nog steeds 64. Zelfde dan gisteren dus.

pi_11755772
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:58 schreef miss_cee het volgende:
Ik eet gewoon alles wat ik lekker vind..alleen eet ik dan geen avondeten meer omdat ik dat lekkere aL gehad heb.
Erg ongezond, dus. Als je geen honger meer hebt door het sneepen, en je dan dus je avondeten overslaat, mis je een hoop voedingsstoffen.
quote:
Ik had savonds echt hongergevoel hoor...en dan val ik af dat weet ik gewoon.
Een hongergevoel moet je zien te voorkomen door het eten van gezonde tussendoortjes: een appel, opkikkertje, liga, etc.
quote:
Misschien lukt het bij jullie ook maar weten jullie dat niet.
Ik denk het niet! . Als je zoveel koolhydraten tot je neemt, krijg je alleen maar meer behoefte aan vet en energie.
quote:
Maar ik moet inderdaad wel iets gezonder gaan doen.
Is het niet voor het afvallen, is het wel voor je lichaam. .
pi_11756761
Magnum is een boter op een stokje met een laagje chocola ...yuck
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_11756802
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:26 schreef milagro het volgende:
Magnum is een boter op een stokje met een laagje chocola ...yuck
Nouja, yuck. Het is best hoor!
  maandag 14 juli 2003 @ 10:30:42 #70
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11756817
Eigenlijk vind ik een magnum wel lekker. Maar ik heb er al een jaar geen meer op, dus de smaak ben ik wel vergeten. De grote magnums zijn wel erg groot, maar de kleintjes smaken ook heel goed. Cornetto's mis ik wel.

Waterijs is ook lekker.

*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2003 @ 10:32:41 #71
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11756853
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:55 schreef YPPY het volgende:
Ik ben ook wel verbaasd dat je op deze manier afvalt miss_cee. Ik wilde dat ik dat kon! Zo veel lekkere dingen en dan toch nog gewicht kwijtraken.
Dat willen we allemaal wel
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_11756894
"Vroeger" (lees: tot 4 jaar terug ofzo) kon ik dus echt eten wat ik wilde, zonder een kilo aan te komen. Echt broodmager was ik, ribben waren te tellen zeg maar. En dan at ik toch geregeld een zak chips leeg, frietje hier en daar, etc. Dat kan nu echt NIET meer gewoon.
  maandag 14 juli 2003 @ 10:36:17 #73
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11756909
Hallo! Ik weeg nu 81.
Nog 1 kilo op 1 week te gaan dus.
Wie?
  maandag 14 juli 2003 @ 10:37:37 #74
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11756933
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:35 schreef Jarno het volgende:
"Vroeger" (lees: tot 4 jaar terug ofzo) kon ik dus echt eten wat ik wilde, zonder een kilo aan te komen. Echt broodmager was ik, ribben waren te tellen zeg maar. En dan at ik toch geregeld een zak chips leeg, frietje hier en daar, etc. Dat kan nu echt NIET meer gewoon.
Dat heb ik nooit gekund. Het zit er bij mij ook heel snel aan, maarja... ooit komt het goed
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_11756962
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:37 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gekund. Het zit er bij mij ook heel snel aan, maarja... ooit komt het goed

Geen idee waardoor het kwam, of waardoor het is omgeslagen. Groei, stofwisseling, geen idee! Maar ik at dus echt VEEL en SLECHT. Paar zakken chips in de week was normaal. En op school stonden we geregeld bij . Bram Ladage .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')