abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:54:54 #26
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_11690054
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dankjewel

Kont is niet te dik, alleen zou het allemaal iets gelifd moeten worden..

Nogmaals, ik post deze foto's niet om andere een rotgevoel te bezorgen of om complimentjes binnen te slepen.. echt niet hoor, en als mensen dit wel zo ervaren haal ik ze direct weg.

hey, ziet er toch niet zo slecht uit, maar als je wilt dat het gelift wordt moet je toch meer weerstandstraining doen en wat spieren kweken...van de hometrainer verlies je toch alleen maar vet, maar kom je toch niet zo gek veel spieren bij? (buiten als je sprint als een gek of zo) en spiere zorgen ervoor dat je wat model krijgt eh...en als je vet wil kwijtgeraken (afvallen dus) en spieren wilt bijkomen (aankomen dus) zit ik dan goed in dit topic ?
biggest revolution since the microchip
pi_11690499
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dankjewel

Kont is niet te dik, alleen zou het allemaal iets gelifd moeten worden..

Nogmaals, ik post deze foto's niet om andere een rotgevoel te bezorgen of om complimentjes binnen te slepen.. echt niet hoor, en als mensen dit wel zo ervaren haal ik ze direct weg.

tuurlijk ervaren wij dat zo niet die mensen die dat wel doen die moeten hier maar wegblijven.

Maar je ziet er echt al fantastisch uit en ik zou hier echt blij mee zijn. En okay tegenover de rest heb je misschien iets dikkere billen maar ach als je er nog iets afkrijgt moet je dat doen. Maar het is niet noodzakelijk of zo of lelijk als het zo blijft. En dat bobbeltje op je buik moest ik echt even zoeken.

pi_11691788
Ik bedoelde niet dat ik nu niks meer zou posten, maar dat ik niet mijn foto zou posten. Beetje verkeerd beschreven denk ik dus.

Maar ja..ik blijf hier wel nog meeposten hoor..zo erg is het niet met me dat ik zo depri wordt door fotos van andere meiden die dunner zijn.

pi_11691894
Je ziet er goed uit hoor heaven7.

Gelukkig post je nog mee miss_cee. Ik schrok al. Je foto posten hoeft ook niet, doe jij ook volgend jaar zomer mee?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11692508
Als ik er dan strakker uit zie maybe wel..maar ik post dan liever mijn vakantiefotos
  donderdag 10 juli 2003 @ 20:46:13 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11692901
Ik fiets sinds kort van en naar mijn werk (Zeist --> Utrecht) 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. Zou ik daar nou echt van afvallen of zorgt het alleen dat het boeltje een beetje stabiel blijft En krijg ik er een J-Lo kont door ?

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 10-07-2003 20:48]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 10 juli 2003 @ 20:47:55 #32
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11692925
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 20:46 schreef Vivi het volgende:
Ik fiets sinds kort van en naar mijn werk (Zeist --> Utrecht) 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. Zou ik daar nou echt van afvallen of zorgt het alleen dat het boeltje een beetje stabiel blijft
Sinds Februari is onze auto stuk, dus moet ik elke dag naar de universiteit fietsen. Dat is zo'n 8 km (heen en terug) per dag. Binnen no time ben ik 4 kilo verloren. Of het van het fietsen komt geen idee eigenlijk, zal er vast wel iets mee te maken hebben aangezien ik in één keer veel lichaamsbeweging had in combinatie met wat darmproblemen.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_11693244
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:46 schreef heaven7 het volgende:

Misschien streef ik wel naar iets wat niet haalbaar is, ik zou er idd het liefst uitzien zoals ze er in B&H ook uitzien maar dat is niet mogelijk dat weet ik wel.

Pssst,niet iedereen heeft daar een modelfiguur hoor
Daar moet je zeker niet voor onderdoen
pi_11696609
quote:
Ik fiets sinds kort van en naar mijn werk (Zeist --> Utrecht) 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. Zou ik daar nou echt van afvallen of zorgt het alleen dat het boeltje een beetje stabiel blijft En krijg ik er een J-Lo kont door ?
Het is in ieder geval zeker goed om te gaan fietsen... misschien is het dan een uitdaging voor terug (want bezweet op je werk komen lijkt mij maar nix ) om hard terug te fietsen... of fiets met me collega mee .. die doet Zeist - Utrecht in 25 minuten (maar da's ook een sportfreak hoor)...
Je krijgt van fietsen een prima conditie van ... en da's mooi meegenomen Of je een J-Lo kont krijgt, da weet ik niet hoor
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:30:04 #35
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11696663
Zo, vandaag mijn eerste dagje strand gehad dit jaar, in nieuwe bikini! Behalve datk nu KNALROOD ben, wast erg geslaagd en voelde ik me geen moment voorschut ofzo in bikini. Gewicht viel me net ook mee, 's avond 62.6 duss gaat goed!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:43:40 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11696969
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:27 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Het is in ieder geval zeker goed om te gaan fietsen... misschien is het dan een uitdaging voor terug (want bezweet op je werk komen lijkt mij maar nix ) om hard terug te fietsen... of fiets met me collega mee .. die doet Zeist - Utrecht in 25 minuten (maar da's ook een sportfreak hoor)...

MMkay, maar je gaat pas na 25 minuten vet verbranden dus dat is dan niet zo'n goed idee voor mij
pi_11704352
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:43 schreef Vivi het volgende:
MMkay, maar je gaat pas na 25 minuten vet verbranden dus dat is dan niet zo'n goed idee voor mij
Naja .. dan maar je eigen tempo aanhouden en proberen sneller te gaan.
Of je rijdt een stuk om
  vrijdag 11 juli 2003 @ 15:31:04 #38
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_11709559
quote:
als je echt wil afvallen moet je die fiets thuis laten staan en lopen eh mr je zal natuurlijk ook afvallen van te fietsen, al moet je geen wonderen verwachten...maar volgens http://www.sportstudio-do-it.nl/calorieverbruik.html zou je als je 65 kg weegt toch 824 calorieën moeten verbranden, dat is toch niet slecht lijkt mij en dat kontje van J Lo is uniek
pi_11715341
Nog even terugkomend op mijn vraag over vruchtensappen en de suikers daarin e.d: ik zag toevallig vandaag op het pak Vitamientje staan 'ongezoet'. Daar zitten dus behalve de vruchtsuikers geen extra suikers meer in. Dus dat valt weer mee.
Wat die Dubbelfriss Light betreft: het smaakt prima Maar ik heb niet het idee dat daar nou veel vitaminen inzitten, wel? Het lijkt me meer een soort frisdrank en wellicht kan ik dan net zo goed Light cola of sinas drinken?
  vrijdag 11 juli 2003 @ 20:12:21 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11715638
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:31 schreef Killa_Bee het volgende:

[..]

als je echt wil afvallen moet je die fiets thuis laten staan en lopen eh mr je zal natuurlijk ook afvallen van te fietsen, al moet je geen wonderen verwachten...maar volgens http://www.sportstudio-do-it.nl/calorieverbruik.html zou je als je 65 kg weegt toch 824 calorieën moeten verbranden, dat is toch niet slecht lijkt mij en dat kontje van J Lo is uniek

Ik weeg 64
pi_11716651
Ik ben de laatste tijd een beetje stil geweest, maar ik moet toch ff een paar leuke dingen aan jullie kwijt

Ik herinnerde me vanmiddag plotseling dat ik nog een leuke 3/4 broek in de kast had liggen die ik vorige zomer gekocht had maar eigenlijk nooit had gedragen omdat ie net iets te klein was. Dus ik trok em net aan, en hij paste!
En ik zag afgelopen week iemand die ik al ruim een jaar niet meer had gezien, en die zei: Wat ben jij afgevallen zeg!. Ook errug leuk om te horen natuurlijk!!
Oh en mijn moeder vond ook al dat ik kon zien dat ik ben afgevallen.

Morgen is het eigenlijk weer weighday, maar ik kan me niet wegen, omdat ik thuis geen weegschaal heb. Normaal weeg ik me zaterdag altijd bij mn vriendin maar nu ben ik een keer op zaterdag thuis. En dat terwijl ik onwijs benieuwd ben wat ik nu weeg

vrijdag 11 juli 2003 @ 22:54:57 #42
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11718768
oke ben nu dus ff HEEL chaggie....woog ik vanaochtend nog 62.3 ga ik nu op weegschaal staan is t 64.2 ik weet dat t 's avonds is en datk morgenvroeg wel wat lichter weeg..maar onder de 63 zal t niet zijn, snap er niks van..he gvd...net datk zo. heb afgesproken met vriendinnen te gaan zwemmen, en ma. weer naar het strand te gaan krijg ik weer zo'n tegenvaller naja hopelijk gaat t er net zo makkelijk weer ff af als dat het er in 1(!!) dag aankwam..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 12:13:57 #43
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11724889
Hmmmz ik ben weer wat zwaarder geworden 70,5 kg om pcies te zijn.
Ik denk dat ik zo'n weegschaal met vet%meter ga kopen want Naar m'n lichaam kijkende ben ik niet vetter geworden maar gespierder.

Toch ben ik nog niet helemaal waar ik zijn moet er zit nog best een randje vet om me heen

Maar goed we gaan gestaag door

*ps ik ga zo weer naar de fitness en daarna pak ik effe de sauna, nu m'n vraag van vandaag: hoeveel calorieen verbruik je in de sauna ?

succes allemaal

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_11725821
quote:
En krijg ik er een J-Lo kont door ?
Tel je zegeningen!
Bericht aan alle dames: wat je er ook af wilt hebben een beetje ronde billen is net zo belangrijk als een mooie boezem. Belangrijker zelfs volgens sexuologen. Dus ga nou niet zo ver door dat je een platte reet krijgt, of zelfs totaal geen kont maar een die direkt vanuit je rug zo doorloopt in je bovendijen of zelfs zwaar vermagerde hangbillen.
Jo Lo heeft een perfecte derriere: een genot voor een ieder om te zien. Dus shake your asses signora's en doe die oefeningen van mij om te buttshapen ipv alleen maar minder van alles te willen overhouden. Op sommige plekken hoeft het vet niet weg, sterker nog: is het de enige oplossing om de boel gratis goed gevuld te houden.
Wisten jullie dat er voorgevormde gevulde broekjes bestaan om minderbedeelde dames en travestieten aan een lekker bol kontje te helpen? Jo Lo heeft dat in elk geval niet nodig.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:54:33 #45
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_11726299
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik weeg 64

*rrrrrrrrrrrrrrrr* het fietsen werkt dus binnen een maand is dat dan 63 e moet maar es kijken wat je allemaal kan eten voor 800 en zoveel calorieën suc6 met je fiets
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:02:46 #46
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_11726389
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 12:13 schreef Flying_Vee het volgende:
Hmmmz ik ben weer wat zwaarder geworden 70,5 kg om pcies te zijn.
Ik denk dat ik zo'n weegschaal met vet%meter ga kopen want Naar m'n lichaam kijkende ben ik niet vetter geworden maar gespierder.

Toch ben ik nog niet helemaal waar ik zijn moet er zit nog best een randje vet om me heen

Maar goed we gaan gestaag door

*ps ik ga zo weer naar de fitness en daarna pak ik effe de sauna, nu m'n vraag van vandaag: hoeveel calorieen verbruik je in de sauna ?

succes allemaal

een conventionele sauna verbruikt het lichaam tijdens een enkele sessie evenveel calorieën als tijdens 30 min. joggen (± 300-600 cal). Tijdens een 30 min. verblijf in een infraroodcabine kunnen daarentegen tot wel 4 maal zoveel calorieën worden verbruikt. Een infraroodbehandeling leidt dan ook niet alleen maar tot vochtverlies.
alsjeblief (http://www.globalcorp.nl/nl/achtergrond/Achtergrond6.htm)
en zo'n vet-metende weegschaal is toch ook niet alles...je kan toch gewoon je vet laten meten in de fitnesszaal? En de spiegel en je omgeving zien iig het best of je nu gespierder bent geworden of niet...suc6 ook ermee e
  zaterdag 12 juli 2003 @ 15:50:19 #47
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11727622
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:02 schreef Killa_Bee het volgende:
[..]
alsjeblief (http://www.globalcorp.nl/nl/achtergrond/Achtergrond6.htm)
Dankjewel
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_11740607
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 22:54 schreef EvilFaith het volgende:
oke ben nu dus ff HEEL chaggie....woog ik vanaochtend nog 62.3 ga ik nu op weegschaal staan is t 64.2 ik weet dat t 's avonds is en datk morgenvroeg wel wat lichter weeg..maar onder de 63 zal t niet zijn, snap er niks van..he gvd...net datk zo. heb afgesproken met vriendinnen te gaan zwemmen, en ma. weer naar het strand te gaan krijg ik weer zo'n tegenvaller naja hopelijk gaat t er net zo makkelijk weer ff af als dat het er in 1(!!) dag aankwam..
Maar *zie* je het verschil dan ook? Want wat maakt een kilo'tje meer of minder nou uit als je het toch niet kan zien? Voor jouzelf voelt het misschien niet OK, maar de mensen op het strand zullen heus niet opeens een lading extra vet zien, want die zit er gewoon niet
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_11741980
Ik ben goed bezig...gisteren 4 boterhammen en 3 broodjes gegeten met leverpastei en kaas, en 1 magnum + 7 mini marsjes, 1 smirnoff black ice en ik ben direkt weer 0,5 kilo lichter
Want ik had als avondetenm maar 1 broodje gegeten en heel laat op de avond een smirnoff gedronken.
De rest had ik al voor 2 uur smiddags op.

Woog vanmorgen 64 kilo...gaat het me dan toch lukken voor Spanje?
Hope so..over 22 dagen ga ik al. En dan wil ik zooo graag de 60 bereikt hebben.

zondag 13 juli 2003 @ 13:46:22 #50
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11742550
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:57 schreef miss_cee het volgende:
Ik ben goed bezig...gisteren 4 boterhammen en 3 broodjes gegeten met leverpastei en kaas, en 1 magnum + 7 mini marsjes, 1 smirnoff black ice en ik ben direkt weer 0,5 kilo lichter
Want ik had als avondetenm maar 1 broodje gegeten en heel laat op de avond een smirnoff gedronken.
De rest had ik al voor 2 uur smiddags op.

Woog vanmorgen 64 kilo...gaat het me dan toch lukken voor Spanje?
Hope so..over 22 dagen ga ik al. En dan wil ik zooo graag de 60 bereikt hebben.

Sorry dat ik het zeg hoor, maar jézus wat heb jij een achterlijk eetpatroon
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')