quote:da's imho toch een knap vreemde redenatie..
Op vrijdag 11 juli 2003 11:41 schreef Ronhui het volgende:
De gelovers zullen de aan- en afwezigheid van die sporen heel anders intrepeteren. Daardoor zal je altijd het gebakkelei houden tussen de gelovers en de niet gelovers!"bewijzen" die door de gelovers als HET bewijs worden gezien, zullen door de niet gelovers met gelach begroet worden, door de totaal verkeerde intrepetatie.
Ik denk dat in deze zaak het aloude principe geldt, het is niet zo todat het tegendeel bewezen is! Als er nou iemand naar buiten komt met bewijzen (sproeischema's, testresultaten en het goedje zelf natuurlijk) dan zullen vele niet gelovers hun fout toegeven en zich scharen bij de gelovers. Dit naar buiten brengen zou op zich niet al te moeilijk moeten zijn, door het aantal mensen die bij deze operatie betrokken zou zijn.
Het blijft gewoon moeilijk, zonder sluitende bewijzen, iemands mening te veranderen! (in ieder geval mijn mening!)
ik ben blij dat de wetenschap door de eeuwen heen zich niet zo opgesteld heeft anders waren we niet veel verder gekomen.
aanwijzingen -> onderzoek ->hypothese -> theorie -> bewijs ( voor of tegen ) ..
en niet andersom gelijk bewijs eisen als we nog niet eens de aanwijzingen willen overdenken
quote:Nu komen we weer uit bij bewijslast... als jij iets beweert is het aan jou
Op vrijdag 11 juli 2003 12:44 schreef MokroKees het volgende:[..]
da's imho toch een knap vreemde redenatie..
Want om iets te bewijzen moet je het eerst onderzoeken, maar hoe kun je nou iets onderzoeken als iedereen het op voorhand afdoet als onzin en er geen aandacht aan wil besteden omdat er geen bewijs is ?ik ben blij dat de wetenschap door de eeuwen heen zich niet zo opgesteld heeft anders waren we niet veel verder gekomen.
en niet andersom gelijk bewijs eisen als we nog niet eens de aanwijzingen willen overdenken
Ik heb het in andere chemtrail topics ook al vele malen gevraagd en nooit antwoord gekregen.
De eerste vraag die bij mij op komt in de kwestie chemtrails is een simpele:
Hoe?
Ik wil er best aan dat vliegtuigen vanalles en nog wat over ons uitstrooien, maar ik wil weten hoe. Zo'n con/chemtrail is enorm. Hoe kan een gemiddeld lijnvliegtuig genoeg 'spul' meenemen om zo'n streep te trekken zonder dat dat a) aandacht trekt b) de laadcapaciteit er onder leidt.
Dus....hoe?
quote:het enigste wat ik beweer is dat er woensdag veel sporen in de lucht waren. het bewijs daarvan is dat meerdere mensen hier op het forum dat bevestigd hebben en er zelfs foto's van zijn geplaatst.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:51 schreef ChOas het volgende:
Nu komen we weer uit bij bewijslast... als jij iets beweert is het aan jou
om aan te tonen dat het zo is, niet aan mij om aan te tonen dat het niet zo is.
likt mij genoeg aangetoond toch..
wat die sporen zijn , gaan we nu uitzoeken
quote:Maar wat is er zo raar aan waterdamp wat zich in combinatie met zuurstof tot ijskristallen vormt ?
Op vrijdag 11 juli 2003 13:08 schreef MokroKees het volgende:[..]
het enigste wat ik beweer is dat er woensdag veel sporen in de lucht waren. het bewijs daarvan is dat meerdere mensen hier op het forum dat bevestigd hebben en er zelfs foto's van zijn geplaatst.
likt mij genoeg aangetoond toch..
wat die sporen zijn , gaan we nu uitzoeken
http://www.cheniere.org/clouds/index.html
[quote]RADIO FREQUENCY MISSION PLANNER
The second and most secretive project is the United States Navys project to gain total radio frequency (RF) dominance over a battlefield and country, before, during and after combat. This is part of the Advanced Radar Studies program. All ongoing projects in the atmosphere ultimately have a basis in radiation and radio frequency (RF) radiation. Science, military and government do not know of the effects on human bodies and minds. We are told, projects are managed out of Wright-Patterson AFB, Ohio, with communication between White Sands Proving Grounds, New Mexico.
One Navy project is called the RFMP, Radio Frequency Mission Planner, military program. The RFMP is the system name given to a group of computer programs. One of the supporting subprograms within the RFMP system is called the VTRPE computer program. VTRPE is an acronym that stands for Variable Terrain Radio Parabolic Equation. It is a computer Radio Frequency propagation program that deals with radio waves and enables the RFMP system to visually see the battlefield terrain in 3 dimensions (3-D) on a computer television screen. The RFMP system depends on satellites to feed their images of the battlefield, to then be combined with the battlefield picture painted from the ground, thus producing 3-D images that can be transmitted to television and DataWall screens for command control. Barium salt aerosol is necessary over land to make this system function.
By providing an extremely interactive and visual (television type radar screens) environment, the RFMP system allows the computer operator to develop familiarity with the Radio Frequency environment before a battlefield war mission occurs by playing a variety of what-if virtual warfare scenarios on his computer screen. Since all major modes of Radio Frequency propagation are modeled in his computer (RFMP system), special, sometimes counter-intuitive cases can be examined in detail and exploited during a warfare battle mission.
The VTRPE computer program only worked accurately over water and along coastal areas, but not over land masses because the systems radar waves required an atmospheric condition known as ducting to operate accurately.

The government and military solved the ducting problem by releasing an aerosol, a mixture of barium salts into the atmosphere over America. They made an atmospheric RF duct with a base of barium aerosol from aircraft. The chemical and electrical characteristics of the mixture will cause water moisture to stay in clouds. Again, the aerosol sets up an electrical and chemical environment that supports RF ducting for the RFMP / VTRPE warfare system. Fibers with barium may support ducting. The mixture of barium salt aerosol, when sprayed in a straight line, will also provide a ducting path from point A to point B and will enable high frequency communications along that path, even over the curvature of the earth, in both directions. Enemy high frequency communications can be monitored easier with the straight line A to B ducting medium.

[quote]
voor meer van dit bovenstaande: http://home1.gte.net/quakker/documents/chemtrails_over_america.htm
http://www.unknowncountry.com/news/?id=1108
en natturlijk om de humor er in te houden is deze heel erg leuk !!

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 11-07-2003 13:34]
Want waar leiden ze naar toe? Juist, crappy sites, onoverzichtelijke texten, en nog meer onduidelijke radarbeelden.
Ik wacht daarom nog steeds op ParAlien die het aan iedereen kan verduidelijken hoe zijn point of view eruit ziet.
quote:maar het navertelde en vertaalde verhaal wel !! ongeloofelijk ook die mensen hier !
Sorry, maar wil je mensen overtuigen/informeren dan helpt strooien met links dus echt niet.
quote:Meneer Bearden beweert al jaren voor gratis energie te kunnen zorgen, en mensen blijven geld in zijn projecten stoppen, echter er is nog steeds geen enkel bewijs dat zijn `uitvinding` werkt...
Op vrijdag 11 juli 2003 13:35 schreef merlin693 het volgende:
ik zal in de toekomst wel mijn verhaal vertellen want Thomas Bearden is niet te vertrouwen !
[..]maar het navertelde en vertaalde verhaal wel !! ongeloofelijk ook die mensen hier !
Dus mijn persoonlijke mening: Nee, Thomas Bearden is NIET te vertrouwen.
quote:Vliegtuigen die rondcirkelen om de grontroepen te beschermen (dat zijn ook de sporen die je ziet op de satalietfoto's)
Op vrijdag 11 juli 2003 13:45 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]Het is niet zo raar dat daar veel van die trails gezien worden, het is er ten slotte oorlog.
quote:Er zijn altijd mensen die in een bepaalde theorie geloven (de gelovers of in jouw voorbeeld de wetenschappers) die gaan onderzoeken en komen met bewijzen omo het aan het grote publiek te laten zien en hun door die bewijzen te overtuigen!
Op vrijdag 11 juli 2003 12:44 schreef MokroKees het volgende:[..]
da's imho toch een knap vreemde redenatie..
Want om iets te bewijzen moet je het eerst onderzoeken, maar hoe kun je nou iets onderzoeken als iedereen het op voorhand afdoet als onzin en er geen aandacht aan wil besteden omdat er geen bewijs is ?ik ben blij dat de wetenschap door de eeuwen heen zich niet zo opgesteld heeft anders waren we niet veel verder gekomen.
quote:voornamelijk de vraag of de amerikanen in 1944 al met straalvliegtuigen vlogen ?
Op vrijdag 11 juli 2003 13:53 schreef Knarf het volgende:
Wat is het verschil tussen die foto uit Afganistan en onderstaande?
niks direct maar je moet het ook in combinatie met het radar verhaal lezen !
ik heb nog wel meer fotos met rasters die buiten de vlieg corridoors vlieggen ! rasters zijn ze gaan gebruiken toen het te opvallend werd zodat de mensen aan een normaal patroon dachten
ben nog even aan het zoeken maar er is ook een russische counterpart !

chemtrails buiten de vlieg corridoor
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 11-07-2003 14:08]
quote:Nee, hoor.
Op vrijdag 11 juli 2003 14:02 schreef MokroKees het volgende:[..]
voornamelijk de vraag of de amerikanen in 1944 al met straalvliegtuigen vlogen ?
Wat ik wilde zeggen is, dat die foto vanuit Afganistan dus niet bijzonder is. Omdat dat soort foto's al heelang bestaan, en dus niet van de laatste tijd is.
Battle of Britain 1941:

een verlaring van een physicus van dat ander forum board
quote:
Ok, Folks time to weigh in on this. I manufacture a bizzarre set of devices called Feed forward Triboprobes. They are not "off-the-rack" You would not buy one of these things because you wanted to have one to add to your collection of junk in the garage. In contructing these probes, I have hopefully, been able to discern what the customer wants them for.
To control anything, you need data (sensors) and the ability for this data to feed forward or back, to a control loop. So what are we controlling?
When clouds form, you are looking at tiny little aerosol droplets of water. You don't need to give these little droplets something to condense on to make them rain, they have already condensed. The trick is making them coagulate into large enough droplets to fall out of the sky as rain, or snow, (or not at all).
When these aerosols condense, there is a charge state that exists on them. They have an excess of electrons on the surface of these droplets (generally) because these droplets have approximately the same charge, they cannot coagulat, because the charges make the droplets repel each other. What we need to do is make a boatload of these electrons go away. In Nature, this feature is provided for by lightning. Lets help her out.
In theory, all you would have to do is string a small wire through the cloud,this would provide an electron path through the wire for the electrons to move either to the ground or to the upper portion of a clud where there are a lot oc droplets with a deficiency of electron. One way to do this, is to make a wire out of something that is soluble in water, and loves to help electricity, like salts.
In the 1960's there was a lot of work using combustable materials that burned down to salts that were water loving, and reasonably good at making rain happen.
In the last 30 years, we have identified several processes like thermophoresis, photophoresis which are other electron moving processes. All of these are applicable to weather modification.
Are we modifying the weather?
You Bet.
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 11-07-2003 14:33]
Geen van deze plaatjes laten een duidelijke corridor zien die je verwacht in de buurt van vliegvelden. Je zou verwachten dat de trails zich convergeren van aanvliegroutes naar vliegvelden.
quote:Gewoon een passagiersvliegtuig als je het mij vraagt.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:57 schreef merlin693 het volgende:
een mega sprayer !!
quote:Corridor is:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:12 schreef freud het volgende:
Ik heb even lopen zoelen naar satelietbeelden waar ze opstaan. Deze is boven het zuidwesten van de UK:
[afbeelding]
quote:Meeste gaan toch echt richting Londen
Deze is genomen boven de noordzee, ten oosten van de UK:
[afbeelding]
quote:Schiphol?
Deze is boven duitsland genomen:
[afbeelding]
quote:Geen Flauw idee, ken de omgeving niet, alleen dat er honderden/duizenden vliegvelden in de VS zijn, zodat ze ongeveer overal naartoegaan.
Boven de US:
[afbeelding]
quote:
Geen van deze plaatjes laten een duidelijke corridor zien die je verwacht in de buurt van vliegvelden. Je zou verwachten dat de trails zich convergeren van aanvliegroutes naar vliegvelden.
quote:ben nog ff bezig met de russuische "counterpart" maar het had te maken met "Woodpecker Radio"
There is actually a way where this could remain a secret.
IN the aft or afterburning section of the jets engine, you plate the afterburner section with something like vanadium pentoxide. Then make sure there is enough sulfur compounds in the fuel This comination would give you the sulfur trioxide you needed to manufacture clouds, and would not look suspicious. You could say that the catalyst was there to prevent or reduce the amount of NOx the engines produced. As for the aluminum and titanium components, tie the to organic molecules, call them fuel additives, and voila, no one is the wiser.
http://www.sdc.org/~finley/woodpeck.html
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 11-07-2003 14:46]
quote:Klopt; Tom Bearden is een Iluminati-agent om de free-energy in discrediet te brengen.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:41 schreef ChOas het volgende:[..]
Meneer Bearden beweert al jaren voor gratis energie te kunnen zorgen, en mensen blijven geld in zijn projecten stoppen, echter er is nog steeds geen enkel bewijs dat zijn `uitvinding` werkt...
Dus mijn persoonlijke mening: Nee, Thomas Bearden is NIET te vertrouwen.
On-topic:
Chemtrails:
v.a. 1995 in USA
v.a 1997 in Engelstalige landen
v.a 1999 in Duitstalige landen
v.a. 2001 in Nederland
v.a. 2002 vrijwel overal
Staged alien-invasion is in nu volle gang:
Vorige week bij Larry King op CNN: Roswell was echt.
Vandaag de zoveelste oude bewoonbare planeet ontdekt door NASA.
Binnenkort weer 9/11:
9*11 = 99
99 Luftballons,
http://www.afn.org/~afn30091/songs/n/nena-99.htm
99 Duesenjager
Jeder war ein grosser Krieger
Hielten sich fuer Captain Kirk
quote:Mooi liedje!... gaat toch over dat een hele hoop mensen in paniek raken, en moord en brand roepen, en allemaal dingen zien die er niet zijn, en dat blijkt allemaal niet waar te zijn ?
Op vrijdag 11 juli 2003 16:57 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Binnenkort weer 9/11:
9*11 = 99
99 Luftballons,
http://www.afn.org/~afn30091/songs/n/nena-99.htm
99 Duesenjager
Jeder war ein grosser Krieger
Hielten sich fuer Captain Kirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |