quote:dan zou het idd kritiek worden.
Op donderdag 10 juli 2003 17:10 schreef HeatWave het volgende:[..]
Nou ja als het hierbij blijft kan ik het wel hebben. moet niet opeens vd vaart ook weggaan....
Oh Barceloooooona.................
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan zou het idd kritiek worden.
Oh Barceloooooona.................
quote:sorry,kon het niet laten
Op donderdag 10 juli 2003 17:11 schreef HeatWave het volgende:[..]
.
quote:Ik ken je
Op donderdag 10 juli 2003 17:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
sorry,kon het niet laten
quote:en dat scheelt
Op donderdag 10 juli 2003 17:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik ken je
.
quote:en naast jij heel veel anderen
Op donderdag 10 juli 2003 17:14 schreef Againzender het volgende:
Benieuwd wat meneer van der Meyde moet gaan kosten.
Ik vind het helemaal niet erg als Andy weg gaat, heb me voornamelijk lopen ergeren aan hem dit seizoen
quote:In ieder geval in het stadion naast mij, maar ja, dat is dan ook mijn vader
Op donderdag 10 juli 2003 17:15 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en naast jij heel veel anderen
Kijk zo'n Chivu die is echt goed, maar Mandy............
En verder zijn er momenteel rete weinig goede rechtsbuitens te vinden, dus ik moet maar eens zien hoe Koeman dit wil oplossen, ben rete benieuwd...
quote:Nou ja, ik laat met niet zo heel snel op de kast jagen hoor, beetje pesten moet kunnen .
Op donderdag 10 juli 2003 17:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dat scheelt
quote:uiteraard,Loek-B,waar ben je?
Op donderdag 10 juli 2003 17:17 schreef HeatWave het volgende:[..]
Nou ja, ik laat met niet zo heel snel op de kast jagen hoor, beetje pesten moet kunnen .
quote:daarom mag hij in Italie ook tegen de lamp gaan lopen
Op donderdag 10 juli 2003 17:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap niet wat iedereen aan Mandy vind, niet omdat het een neus is, maar het is gewoon een prutser.Kijk zo'n Chivu die is echt goed, maar Mandy............
... er is iig genoeg geld voor een verdediger zou je zeggen nu nog zien dat ze niet allemaal ergens anders heen gaan
Andy, en bedankt voor je snelle goal tegen Roma (au, hoe ironie)... Meer goede dingen schieten me namelijk echt niet te binnen...
quote:Idd.
Op donderdag 10 juli 2003 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeeeuj, strikje erom, postzegel erop en met de luchtpost mee...
Andy, en bedankt voor je snelle goal tegen Roma (au, hoe ironie)... Meer goede dingen schieten me namelijk echt niet te binnen...
Plots staat de transfer van Escudé op losse schroeven (te laag bod van Ajax) en wie weet een rechtsbuiten te vinden met minimaal evenveel rendement maar wel met een lager ergernis-percentage als van der Meyde? En dan ook buiten die Uche, want ik weet het nog net niet zo met die Pool/Nigeriaan...
Ben blij dat ik dit jaar niks hoef te missen van de transfer periode
quote:* Cedric van der Gun
Op donderdag 10 juli 2003 17:39 schreef Mr.Markuz het volgende:
Wie mag Koeman wel niet aantrekken als vervangers?Plots staat de transfer van Escudé op losse schroeven (te laag bod van Ajax) en wie weet een rechtsbuiten te vinden met minimaal evenveel rendement maar wel met een lager ergernis-percentage als van der Meyde? En dan ook buiten die Uche, want ik weet het nog net niet zo met die Pool/Nigeriaan...
Ben blij dat ik dit jaar niks hoef te missen van de transfer periode
Die kunnen er allemaal wel uit de voeten
quote:wamberto
Op donderdag 10 juli 2003 17:45 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
* Cedric van der Gun
* Steven Pienaar
* Victor Sikora
* Tom de Mul
* Daniël de RidderDie kunnen er allemaal wel uit de voeten
quote:Zo ken ik er wel meer, maar behalve Sikora zijn het allemaal geen typische rechtsbuitens van niveau (óf direct inzetbaar zoals je met de Mul en de Ridder zult hebben).
Op donderdag 10 juli 2003 17:45 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
* Cedric van der Gun
* Steven Pienaar
* Victor Sikora
* Tom de Mul
* Daniël de RidderDie kunnen er allemaal wel uit de voeten
En wie wil je op links hebben als je Sikora op rechts hebt? Boukhari? En als die languit gaat op de brancard, wie dan? (Wamberto leuke voetballer, maar niet van uitzonderlijke klasse) ![]()
Zo zie je maar weer, Andy is niet alleen een verlies op de rechterflank. Ook de linkerflank lijdt eronder en zo het hele 4-3-3 en 3-4-3 systeem wat Koeman zo mooi in gedachten had voor de HCE.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Markuz op 10-07-2003 17:57]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |