quote:oftewel: overeenkomst is overeenkomst, AS moet Chivu kopen, tis alleen nog ff wachten tot ze hem mogen opstellen
Fifa-beslissing heeft geen invloed op transfer Chivu
Amsterdam, 10 juli 2003
De Fifa heeft Ajax bevestigd dat een eerder door de Fifa genomen beslissing, op grond waarvan AS Roma geen internationale transfers mag doen, geen invloed heeft op de transfer van Cristian Chivu van Ajax naar AS Roma.
De Fifa verwacht dat het verbod binnen enkele dagen zal worden opgeheven. Bovendien geldt zo lang het verbod van kracht is dat het slechts gevolgen heeft voor het tijdstip waarop Chivu speelgerechtigd kan worden voor AS Roma. De geldigheid van de overeenstemming over de transfer wordt door het verbod niet aangetast, aldus de Fifa.
niets om je druk over te maken
quote:dat is de visie van Ajax. Vergeet dat niet. Ik denk dat het niet helemaal zo werkt. Het verbod is uitgegaan omdat Roma niet betaald, dus misschien kunnen ze Chivu dan ook niet betalen.
Op donderdag 10 juli 2003 15:24 schreef robinvdt het volgende:
oftewel: overeenkomst is overeenkomst, AS moet Chivu kopen, tis alleen nog ff wachten tot ze hem mogen opstellen
Net zoals nu, volstrekte onzin op de Gazzetta dello Sport website:
quote:En dan heb ik het niet over de mening dat Roma beter zou zijn dan Ajax...
Chivu: "Roma meglio dell'Ajax" (Chivu: "Roma is beter dan Ajax")
quote:Inmiddels is gebleken dat de Fifa aan Ajax bekend heeft gemaakt dat het niet gaat om een verbod van de verkoop. Chivu gaat dus werkelijk naar Roma. Maar het is wel zo dat Chivu, zolang er niet betaald is voor die voorgaande transfer, niet speel gerechtigd is voor Roma en ze hem dus niet op mogen stellen.
Op donderdag 10 juli 2003 16:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat is de visie van Ajax. Vergeet dat niet. Ik denk dat het niet helemaal zo werkt. Het verbod is uitgegaan omdat Roma niet betaald, dus misschien kunnen ze Chivu dan ook niet betalen.
quote:Nou, een beetje wel toch, want Galatasaray speelt toch ook op het Amsterdam Tournament?
Op donderdag 10 juli 2003 15:02 schreef kreischer2000 het volgende:
Iig geen de BoerFrank
quote:Kutvolk he...
Op donderdag 10 juli 2003 16:15 schreef Mr.Markuz het volgende:
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die Italiaanse gasten. Die gasten vinden hún spel catenaccio het beste van de wereld en zo zou voetbal gespeeld moeten worden en ze vinden zelf dat ze de beste van de wereld zijn en proberen op elke mogelijke manier andere niet-italiaanse clubs in discrediet te brengen en wanneer ze uitgeschakeld worden op een WK gaan ze huilen over de scheidsrechter die plots corrupt is. Echt, die gasten zijn echt arrogante ...Net zoals nu, volstrekte onzin op de Gazzetta dello Sport website:
[..]En dan heb ik het niet over de mening dat Roma beter zou zijn dan Ajax...
Bergdolmo
quote:Jaja, Henry speelt ook bij PSV want die speelde het afgelopen seizoen met Arsenal in Eindhoven...
Op donderdag 10 juli 2003 16:17 schreef Denni5 het volgende:[..]
Nou, een beetje wel toch, want Galatasaray speelt toch ook op het Amsterdam Tournament?
quote:Als ik het artikel zo lees, dan kan AS Roma gewoon Chivu aantrekken zodra het haar schuld heeft afbetaald. Het hoeft in principe geen probleem te zijn, alhoewel het wel afwachten blijft...
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:
ik las op vol dat het nog maar de vraag is of de transfer van Chivu doorgaat..Wat vinden jullie ajacieden..?? moet het nou doorgaan of niet...??
quote:Nou ja, ze hebben wel gelijk, ze winnen wel meer dan wij...
Op donderdag 10 juli 2003 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Kutvolk he...
maar het IS niet om aan te zien.
quote:tja, daar zijn WIJ wel aangewend, dat de hele wereld onze spelers wil....
Op donderdag 10 juli 2003 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens de NOS hebben ajax en Inter een akkoord over vd Meydeajax loopt leeg
quote:Maar ze hebben straks wel Uche
Op donderdag 10 juli 2003 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens de NOS hebben ajax en Inter een akkoord over vd Meydeajax loopt leeg
quote:maar of je daar echt blij mee moet zijn
Op donderdag 10 juli 2003 17:07 schreef HeatWave het volgende:[..]
tja, daar zijn WIJ wel aangewend, dat de hele wereld onze spelers wil....
10/7/2003 16:59
Na Cristian Chivu vertrekt opnieuw een Ajacied naar de Serie A. Ajax heeft met Internazionale een principeakkoord bereikt over de transfer van Andy van der Meyde.
Ajax wacht nog op een getekende bankgarantie om het definitieve groene licht te geven. Van der Meyde moet zelf nog overeenstemming bereiken met de Italiaanse club over een contract.
Trainer Ronald Koeman reageerde berustend na de tweede bliksemtransfer. 'Wanneer dit soort ploegen zich meldt en de speler de ambitie heeft voor zo'n club te gaan spelen, is het voor Ajax moeilijk zich daar tegen te weer te stellen. Wij verwachten met de aan te trekken spelers er niet op achteruit te gaan.'
Later meer
Bron: www.vi.nl
quote:nee, niet echt, maar het is wel een soort van waardering...
Op donderdag 10 juli 2003 17:08 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar of je daar echt blij mee moet zijn
quote:iedereen is te missen maar ga maar eens iemand zoeken die een assist of wat geeft zoals vd Meyde heeft gedaan afgelopen seizoen
Op donderdag 10 juli 2003 17:07 schreef Suijk het volgende:
Mja, ik denk dat iedereen het erover eens is, dat vd Meyde echt wel te missen is...
quote:dat is idd zo
Op donderdag 10 juli 2003 17:09 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee, niet echt, maar het is wel een soort van waardering...
quote:Nou ja als het hierbij blijft kan ik het wel hebben. moet niet opeens vd vaart ook weggaan....
Op donderdag 10 juli 2003 17:09 schreef DutchGooner het volgende:[..]
iedereen is te missen maar ga maar eens iemand zoeken die een assist of wat geeft zoals vd Meyde heeft gedaan afgelopen seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |