abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11661919
.. beetje minder opeens weer. Ja, twee mins later ja :/
blergh stomme stemmingswisselingen... zo maar gewoon weggaan, naar buiten, mooi weer.. etc :/
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:51:40 #2
59615 m33pz
The man with the Masterplan
pi_11661988
Tjah, kut he... nog 3 weken tot mijn vakantie.
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.
Bakkie koffie dan maar weer

Geloof 't maar..
pi_11662037
Voel me lekker, nog een paar weken tot m'n vakantie, lekker naar Praag om de Rolling Stones te zien optreden en om de stad te bekijken.
En als ik terugkom heb ik nog drie weken vakantie om met Buurvrouwtje door te brengen...
B Red Ten
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:58:58 #4
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_11662142
Zenuwachtig.. over twee uur sollicitatie gesprek. Mijn derde sinds dat ik in april werkeloos werd. IK WL GVD die baan maar ik beantwoord bij vele bedrijven niet aan het magische profiel wat niet bekend wordt gemaakt.

Wish me luck!

en ook ik heb een hard to get meiske *grijns* lijkt wel de tijd van het jaar!

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:00:08 #5
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11662175
Gisteren meer dan gezellige date gehad met een heel lief meisje.

Voel ik me nog wel goed over.

....
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:00:54 #6
59615 m33pz
The man with the Masterplan
pi_11662193
wow, good luck ByteMe
Geloof 't maar..
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:03:19 #7
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11662238
erg suf...maar ook goed, ben over, scan uitslag was goed, morgen naar t strand met een erg leuk meisje...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11662246
Goed en snipverkouden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:04:17 #9
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_11662251
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:00 schreef m33pz het volgende:
wow, good luck ByteMe
En da ge bedankt zijt da witte Jij ook suc6 met je hard-to-get
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_11662293
Tgaat zijn gangetje

Maar binnenkort uit huis whoohoo (tenminste als alles doorgaat)

Who are you!?
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 12:07:10 #11
47213 ArmaniMania
pi_11662307
Net wat gegeten, dus ik voel me nu helemaal lekker
pi_11662334
Barstende koppijn, en helemaal genoeg van het schilderen.
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_11662454
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

koppijn van het schilderen? of omdat je er zo van baalt dat je er opnieuw overheen moet?

ontopic; ik voel mij prima beetje brak. maar dat hoort erbij.

woensdag 9 juli 2003 @ 12:15:47 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11662462
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

Kom op Shmoopsjuf, nog ff doorzetten.. ennuh lekker de ramen open zetten want van de verflucht krijg je ook hoofdpijn

pi_11662627
ik voel me heel erg kut, ik mis mijn exvriend, terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet wil spreken, maar toch mis ik hem.....
ik heb daardoor last van mijn hele lichaam, alles doet pijn en ik wil er vanaf
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:24:41 #16
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662645
Today I saw her again after a while
And now my heart starts going wild...

again... *sigh*

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_11662667
Moe!
#geen
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:25:52 #18
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662670
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef m33pz het volgende:
Tjah, kut he... nog 3 weken tot mijn vakantie.
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.
Bakkie koffie dan maar weer

Ken t probleem... kweenie of ze t speelt, of dat t gewoon zo is dat ik haar never ever 'get' maar.... *zucht*....
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:33:43 #19
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662828
HMMM toepasselijk nummer op de radio nu...

* Minkeltje zingt: She drives me crazy, I can't help myself....

zelfs de radio is tegen mij,,, volgend nummer is....

* Minkeltje zingt daarna : If you leave me now, you take away the biggest part of me

wrom voel ik me zoals die knul in die clip van A-Ha (Take on me), op t moment dat ie eruit wil komen ,, dehele tijd tussen twee muren heen en weer slaat, totdat ie uitgeput op zn knieeen eindigt....

owja hoor..volgend nummer.. Meatloaf,,, I would do anything for love... thats me....

* Minkeltje zingt: No one can save me now but you...

[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 09-07-2003 12:43]

pi_11663839
Goed hıer!! Lekker weertje en gıster een leuk meısje leren kennen en een gezellıge avond/nacht gehad Goed begın van de vakantıe hoop dat het vanavond weer zo leuk wordt... Kroegentocht door Bodrum!!

Ben er nu een dag en ben al een stuk bruıner maar ık mıs wel een aantal mensen erg en eentje ın het bıjzonder...

dıkke voor dıan, tot gauw mn lıeve beebje

[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 09-07-2003 13:38]

FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 14:21:40 #21
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11664934
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het snap. Ik heb echter besloten om niet af te wachten, maar mijn eigen pad te kiezen en het wordt steeds duidelijker hoe en wat zeg maar. Ik vind het eigenlijk wel best zo
Het went zeg maar

ik zit dus een beetje met veel verschillende dingen die ik niet snap...
en elke dag wordt het moeilijker... of iig niet makkelijker.

en afwachten wil ik ook zeker niet...
hoop mijn problemen allemaal in de vakantie uit te kunnen denken (nee, ik heb nu nog geen vakantie)

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11665345
Mwoah, mwoah. Vraag me af of ik de dingen wel goed aanpak zoals ik ze nu aanpak. Ik voel weer dat ik me weer in mijn schulpje verstop en daardoor voel ik me alleen maar drukker in mijn hoofd.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:10:14 #23
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_11665874
Mijn kop zit vol en ik krijg alle shit er bijna niet uitgeblokt. Ik word langzamerhand gek!!!!!!
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:18:54 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11666050
Boos

Moest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
Wat doet die man? Naar mijn huis bellen Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik NIET wil dat m'n ouders het weten, en dat ze me mobiel moesten bellen!! Had natuurlijk nooit thuis nummer moeten geven, maar goed....

Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maakt

Wil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet

Blegh

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_11667054
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:18 schreef texelonia het volgende:
Boos

Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maakt

Wil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet

Blegh

Ik denk toch dat je moeder een beetje gelijk heeft maar je moet het verder zelf maar weten .

On topic:
Voel me lekker na besluit van maandag en had het er eerst moeilijk mee , maar ik heb toch zoiets van nu heb ik lekker voor mezelf gekozen , want deze vriendschap woog niet op tegen het gevoel dat ze me gaven en dat was minderwaardig . Ik ben zelf best wel moeilijk met knopen doorhakken maar ik denk dat dit de juiste beslissing was en juist extra trots dat het me gelukt is .
Verder ben ik aan het nadenken over een katje in huis , ouders hebben al gezegd denk er heel goed over na want het geeft veel verantwoordelijkheden maar daarentegen misschien geven die verantwoordelijkheden ook weer extra structuur. Ik ga er ook heel hard over nadenken maar ik denk ook dat het heel leuk zou zijn omdat het ook weer wat leven in mijn huisje brengt .

We are the weirdo's mr - The Craft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')