abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11661919
.. beetje minder opeens weer. Ja, twee mins later ja :/
blergh stomme stemmingswisselingen... zo maar gewoon weggaan, naar buiten, mooi weer.. etc :/
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:51:40 #2
59615 m33pz
The man with the Masterplan
pi_11661988
Tjah, kut he... nog 3 weken tot mijn vakantie.
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.
Bakkie koffie dan maar weer

Geloof 't maar..
pi_11662037
Voel me lekker, nog een paar weken tot m'n vakantie, lekker naar Praag om de Rolling Stones te zien optreden en om de stad te bekijken.
En als ik terugkom heb ik nog drie weken vakantie om met Buurvrouwtje door te brengen...
B Red Ten
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:58:58 #4
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_11662142
Zenuwachtig.. over twee uur sollicitatie gesprek. Mijn derde sinds dat ik in april werkeloos werd. IK WL GVD die baan maar ik beantwoord bij vele bedrijven niet aan het magische profiel wat niet bekend wordt gemaakt.

Wish me luck!

en ook ik heb een hard to get meiske *grijns* lijkt wel de tijd van het jaar!

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:00:08 #5
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11662175
Gisteren meer dan gezellige date gehad met een heel lief meisje.

Voel ik me nog wel goed over.

....
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:00:54 #6
59615 m33pz
The man with the Masterplan
pi_11662193
wow, good luck ByteMe
Geloof 't maar..
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:03:19 #7
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11662238
erg suf...maar ook goed, ben over, scan uitslag was goed, morgen naar t strand met een erg leuk meisje...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11662246
Goed en snipverkouden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:04:17 #9
34992 ByteMe
pi_11662251
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:00 schreef m33pz het volgende:
wow, good luck ByteMe
En da ge bedankt zijt da witte Jij ook suc6 met je hard-to-get
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_11662293
Tgaat zijn gangetje

Maar binnenkort uit huis whoohoo (tenminste als alles doorgaat)

Who are you!?
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 12:07:10 #11
47213 ArmaniMania
pi_11662307
Net wat gegeten, dus ik voel me nu helemaal lekker
pi_11662334
Barstende koppijn, en helemaal genoeg van het schilderen.
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_11662454
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

koppijn van het schilderen? of omdat je er zo van baalt dat je er opnieuw overheen moet?

ontopic; ik voel mij prima beetje brak. maar dat hoort erbij.

woensdag 9 juli 2003 @ 12:15:47 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11662462
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:

Ik baal dus.

Verder gaat het goed.

Kom op Shmoopsjuf, nog ff doorzetten.. ennuh lekker de ramen open zetten want van de verflucht krijg je ook hoofdpijn

pi_11662627
ik voel me heel erg kut, ik mis mijn exvriend, terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet wil spreken, maar toch mis ik hem.....
ik heb daardoor last van mijn hele lichaam, alles doet pijn en ik wil er vanaf
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:24:41 #16
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662645
Today I saw her again after a while
And now my heart starts going wild...

again... *sigh*

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_11662667
Moe!
#geen
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:25:52 #18
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662670
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef m33pz het volgende:
Tjah, kut he... nog 3 weken tot mijn vakantie.
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.

Ken t probleem... kweenie of ze t speelt, of dat t gewoon zo is dat ik haar never ever 'get' maar.... *zucht*....
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:33:43 #19
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11662828
HMMM toepasselijk nummer op de radio nu...

* Minkeltje zingt: She drives me crazy, I can't help myself....

zelfs de radio is tegen mij,,, volgend nummer is....

* Minkeltje zingt daarna : If you leave me now, you take away the biggest part of me

wrom voel ik me zoals die knul in die clip van A-Ha (Take on me), op t moment dat ie eruit wil komen ,, dehele tijd tussen twee muren heen en weer slaat, totdat ie uitgeput op zn knieeen eindigt....

owja hoor..volgend nummer.. Meatloaf,,, I would do anything for love... thats me....

* Minkeltje zingt: No one can save me now but you...

[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 09-07-2003 12:43]

pi_11663839
Goed hýer!! Lekker weertje en gýster een leuk meýsje leren kennen en een gezellýge avond/nacht gehad Goed begın van de vakantıe hoop dat het vanavond weer zo leuk wordt... Kroegentocht door Bodrum!!

Ben er nu een dag en ben al een stuk bruýner maar ýk mýs wel een aantal mensen erg en eentje ýn het býjzonder...

dýkke voor dýan, tot gauw mn lıeve beebje

[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 09-07-2003 13:38]

FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 14:21:40 #21
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11664934
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het snap. Ik heb echter besloten om niet af te wachten, maar mijn eigen pad te kiezen en het wordt steeds duidelijker hoe en wat zeg maar. Ik vind het eigenlijk wel best zo
Het went zeg maar

ik zit dus een beetje met veel verschillende dingen die ik niet snap...
en elke dag wordt het moeilijker... of iig niet makkelijker.

en afwachten wil ik ook zeker niet...
hoop mijn problemen allemaal in de vakantie uit te kunnen denken (nee, ik heb nu nog geen vakantie)

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11665345
Mwoah, mwoah. Vraag me af of ik de dingen wel goed aanpak zoals ik ze nu aanpak. Ik voel weer dat ik me weer in mijn schulpje verstop en daardoor voel ik me alleen maar drukker in mijn hoofd.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:10:14 #23
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_11665874
Mijn kop zit vol en ik krijg alle shit er bijna niet uitgeblokt. Ik word langzamerhand gek!!!!!!
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:18:54 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11666050
Boos

Moest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
Wat doet die man? Naar mijn huis bellen Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik NIET wil dat m'n ouders het weten, en dat ze me mobiel moesten bellen!! Had natuurlijk nooit thuis nummer moeten geven, maar goed....

Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maakt

Wil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet

Blegh

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_11667054
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:18 schreef texelonia het volgende:
Boos

Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maakt

Blegh

Ik denk toch dat je moeder een beetje gelijk heeft maar je moet het verder zelf maar weten .

On topic:
Voel me lekker na besluit van maandag en had het er eerst moeilijk mee , maar ik heb toch zoiets van nu heb ik lekker voor mezelf gekozen , want deze vriendschap woog niet op tegen het gevoel dat ze me gaven en dat was minderwaardig . Ik ben zelf best wel moeilijk met knopen doorhakken maar ik denk dat dit de juiste beslissing was en juist extra trots dat het me gelukt is .
Verder ben ik aan het nadenken over een katje in huis , ouders hebben al gezegd denk er heel goed over na want het geeft veel verantwoordelijkheden maar daarentegen misschien geven die verantwoordelijkheden ook weer extra structuur. Ik ga er ook heel hard over nadenken maar ik denk ook dat het heel leuk zou zijn omdat het ook weer wat leven in mijn huisje brengt .

We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:25:01 #26
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11667146
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

Ik denk toch dat je moeder een beetje gelijk heeft maar je moet het verder zelf maar weten .

Gelijk heeft met wat? Dat ik eerst aan mezelf moet werken voor ik verder ga met school?

Ik vond het juist wel redelijk goed gaan eigenlijk, school. Als ik niks te doen heb verder, en alleen maar thuis zit, wordt het alleen maar erger denk ik...

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_11667204
Wie zegt dat aan jezelf werken betekend heel dag thuis zitten , je hebt ook zoiets als therapie etc , waar je dagen mee kan vullen , mijn ervaring is ook als je wat lekkerder in je vel zit gaan andere dingen ook lekkerder .
Het is maar een advies , je ziet zelf maar wat je er mee doet .
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:30:08 #28
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11667232
Jah dat snapte ik wel, van die therapie. Maar dan ben ik alleen maar daar mee bezig. Dan ga ik me denk ik alleen maar meer en vaker kut voelen. Omdat dat gewoon heel zwaar kan zijn. Ik moet er gewoon iets anders naast hebben dan, om gewoon ook ergens anders mee bezig te zijn, afleiding, etc.
©Dumbo
pi_11667280
koud
brrrrr, heb niemand om me aan op te warmen
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:35:25 #30
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_11667323
zoooooo flieft
alleen ( nog) onbeantwoord
doei
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:37:11 #31
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11667342
Urgh.

Ik mis iets echt in m'n leven. Ik verveel me totaal te pletter. Ik denk niet dat ik me nog kan gaan inhouden. Ik wil huilen (maar het lukt natuurlijk niet). Ik word ziek van iedereen en alles om me heen, LAAT ME GODVERDOMME EENS MET RUST!

En ik zoek gewoon een vriend(in), iemand met wie ik irl lekker kan praten, even een knuffel kan geven en daarna verder kan gaan.

Maar nee.

woensdag 9 juli 2003 @ 16:37:22 #32
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11667344
quote:
Boos

Moest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
Wat doet die man? Naar mijn huis bellen Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik NIET wil dat m'n ouders het weten, en dat ze me mobiel moesten bellen!! Had natuurlijk nooit thuis nummer moeten geven, maar goed....

Blegh

Steek je de hand ook in eigen boezem?
Als ik je moeder was zou ik ook ongerust zijn; bovendien, wat wil je dan? Een moeder die het geen bal interesseert?

Het feit dat je na slechts 15 minuten wachten al vertrekt bij het RIAGG laat alleen maar zien dat je moeders zorgen en bemoeienissen gegrond zijn.

Zolang je het idee blijft koesteren dat de hele wereld er op uit is om je dwars te zitten zul je weinig progressie boeken.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 16:39:11 #33
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11667381
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
koud
brrrrr, heb niemand om me aan op te warmen
*knuffel dan maar*

Vrolijke tekst weer zo in je profiel...

Met mij alles prima, sinds zaterdag zijn mijn vriendin en ik eigenaar van 2 enorm eigenwijze lieve kittens .

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:40:15 #34
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11667400
Sinds ik bij het riagg kom zijn ze nog nooit op tijd geweest. Dit was gewoon even de druppel voor mij.

En vroeger interesseerde m'n moeder zich ook niet voor mij, daarom ben ik dat zo gewend, en kan ik er slecht tegen dat dat nu anders is.

Kan best zijn dat ze reden heeft ongerust te zijn, maar ik wil gewoon niet dat ze mij ermee lastig valt... Vroeger deed ze dat ook niet, ik kan er dus niet mee om gaan (en wil dat ook niet nee).

©Dumbo
pi_11667407
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:39 schreef freud het volgende:

[..]

*knuffel dan maar*

Met mij alles prima, sinds zaterdag zijn mijn vriendin en ik eigenaar van 2 enorm eigenwijze lieve kittens .

Ik wil ook kittens
pi_11667419
Mja, redelijk... er lijkt toch een beetje een positieve ontwikkeling te zijn nu, ik hoop dat die zich doorzet... ik ben benieuwd.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:42:19 #37
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11667425
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:41 schreef sweek het volgende:
Mja, redelijk... er lijkt toch een beetje een positieve ontwikkeling te zijn nu, ik hoop dat die zich doorzet... ik ben benieuwd.
Fijn dat te horen! Hou je taai!
For great justice!
pi_11667440
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:42 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Fijn dat te horen! Hou je taai!

Ik probeer het. Jij ook he? . En BS hierboven, succes. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 16:43:45 #39
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11667450
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Ik wil ook kittens

Je moet het maar met een plaatje doen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:43:59 #40
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11667455
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef sweek het volgende:

[..]

Jij ook he? .

Ik ben zo taai dat niemand me op wil vreten. Ook omdat er geen vlees aan mij zit. Maar ik voel me al een hele tijd prima, trouwens. En dat is okay. Jij gaat dat ook gewoon doen.
For great justice!
pi_11667471
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:39 schreef freud het volgende:

[..]

*knuffel dan maar*

jou heb ik lang niet meer gesproken
lekker onverwachte wending m.b.t. mijn tekst bedoel je in m'n profiel

cute foto van die kittens

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 09-07-2003 16:47]

pi_11667511
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef freud het volgende:

[..]post met plaatje en foto

Ah wat een poepie , by the way cool cookiemonster t-shirt
pi_11667660
Beter.
Er komt schot in, en nu wil ik opeens ook echt álles anders.

En de hoofdpijn was niet van de verf ( ) maar zomaar, ik heb alle ramen en deuren open, en het is muurverf.

pi_11667682
Voel me okeeej relax

Heb trek in me avond eten !!!

zo voel ik me nu

woensdag 9 juli 2003 @ 17:39:40 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_11668480
voel me uitgeslapen,.,... had nachtdienst en ben nu net uit bed... hierna nog 2 nachtjes en dan heb ik VAKANTIE!

Knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_11668950
Kmoet afstuderen tot eind juli en ik mis mijn ex, trek je conclusies... k.u.t.
pi_11668982
moe, in de war, vrolijk, raar

ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden en iemand die eik wel is

*bounce*

kijken wat de avond oplevert.....

Doei.
  woensdag 9 juli 2003 @ 18:42:21 #48
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11669501
Hoe gaat dat liedje ookal weer?

Ik voel me KEIGOED! ik voel me KEIGOED! ...
la la la

gaat prima dus, for the moment

pi_11669553
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 18:42 schreef diannetjhu het volgende:
Hoe gaat dat liedje ookal weer?

Ik voel me KEIGOED! ik voel me KEIGOED! ...
la la la

gaat prima dus, for the moment

jullie kunnen me nix maakuh!!

en ikke voel me ook wel toppie woeiiii

Ik wil niet dood, maar niet meer voelen
pi_11669676
dit kutvader van me denkt ook alleen maar aan geld, hij betaald paar honderd gulden alimentatie en daar moeten we het maar mee redden. bij alles wat we zeggen zegt ie ik betaal toch alimentatie. me moeder moet gvd met haar baan dan zeker 2 vervolgopleidingen betalen, en dan die van m'n broer ook nog zolang die nog ingeschreven staat.

en ik baal ervan dat m'n favoriete CS pub helemaal naar de tering geholpen is door allerlei plugins. en iedereen is ffs op vakantie dus verveel me de tering.

anders ga ik zo m'n computer maar uit en ik elkaar zetten, of neverwinter nights ofzo :|

bah

woensdag 9 juli 2003 @ 19:30:56 #51
34992 ByteMe
pi_11670238
Jeej sollicitatie gesprek ging goed ikke nu dus happy happy joy En hard-to-get meisje belde me net spontaan op om ff te informeren hoe het was gegaan.. life is grant!
  woensdag 9 juli 2003 @ 19:39:52 #52
51639 ParanoidAndroid
You don't remember
pi_11670371
Voel me prima .
pi_11670768
Voel me een beetje gaar, want ik verveel me nu al dood.... Vakantie...
Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
pi_11670954
Beetje alleen... Mijn studievriendinnen zijn of al weg, of aan het leren, oftewel: ik verveel me. Verder nog steeds druk in mijn hoofd.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:03:48 #55
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11671873
*au*

Ik heb gevoelens waarvan ik niet wist dat ik ze had, verlangens die ik niet kan bevredigen en een afgrijselijk leeg gevoel.. Ik durf niks te zeggen en daardoor doet alles alleen maar meer pijn..

Hopeloos .

En de hele tijd zet ik maar Jeff Buckley - Hallelujah op.. dat moet ik niet doen maar het helpt me toch, en ook weer niet.. argh..

pi_11672041
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
*au*

Ik heb gevoelens waarvan ik niet wist dat ik ze had, verlangens die ik niet kan bevredigen en een afgrijselijk leeg gevoel.. Ik durf niks te zeggen en daardoor doet alles alleen maar meer pijn..

Hopeloos .

En de hele tijd zet ik maar Jeff Buckley - Hallelujah op.. dat moet ik niet doen maar het helpt me toch, en ook weer niet.. argh..

heb hetzelfde probleem.

had ook datzelfde nummer opstaan, paar nummertjes geleden.
hielp niks
heb nu For a Dancer opstaan, van Jackson Browne.....en nu moest ik helemaal bijna huilen........

woensdag 9 juli 2003 @ 21:16:06 #57
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11672084
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:13 schreef Jolan het volgende:

[..]

heb hetzelfde probleem.

had ook datzelfde nummer opstaan, paar nummertjes geleden.
hielp niks
heb nu For a Dancer opstaan, van Jackson Browne.....en nu moest ik helemaal bijna huilen........

Ik heb hem al op repeat gezet.. God, wat een nummer zeg.. .
pi_11672101
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb hem al op repeat gezet.. God, wat een nummer zeg.. .

*voelt traantjes komen*

pi_11672111
ik verveeeeeel me, maar stiekem ook weer niet heb het gevoel ieder moment verliefd te worden, maar toch ook weer niet ben moe, maar ga toch niet naar bed

maar de muziek is

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:22:20 #60
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_11672183
toppy, mis me vriendin alleen.. dies naar de megaverstatie
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 21:22:46 #61
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11672187
ff aan de hand van wat citaten:

"tis een veel te grote optelsom van pijn door maanden heen, veel te lang mee door gelopen veel te lang en te alleen"

"neem het maar mee, voor het me echt begint te raken"

"ik hoop dat je gelukkig wordt, ik hoop dat ik me niet vergis, ik hoop dat ik gelukkig wordt nu ik zie wat ik zo mis"

"de wereld zou een podium zijn en èèn ieder speelt z'n rol, maar als ik thuis ben ben ik nergens, en kom ik buiten vind ik het podium zo vol"

"ik lach en lieg mijn leven leuker omdat ik weet dat iedereen dat doet: hoe is het met jouw? "met mij is het 'goed' " "

" hij denkt aan wat ie wou en denk ik was te laf, hij denkt is dit het nou, ****** denkt zich zelf in het graf"

"there's got to be more than this"

"is there more to live than this?"

"sometimes somewhere you try to hide your mind for good, you know it ain't fair.."

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:25:18 #62
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11672223
Lekker! Erg lekker! Nog 1 dagje werken, en dan heb ik 3 weken vakantie. Kan ik lekker wat tijd besteden aan andere zaken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_11672328
Heerlijk geskated en blij verrast dat de ventolin zo goed helpt dat ik het helemaal niet benauwd heb gehad
#geen
pi_11673139
voel me prima... nog 1,5 week wachten en dan komt me vriendin weer van vakantie, niet gedacht dat de tijd zo snel voorbij zou gaan.
  woensdag 9 juli 2003 @ 22:17:56 #65
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11673172
Voldaan, lekker gegeten, ben ontspannen en de deur naar de vakantie staat op een kier.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11673302
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef m33pz het volgende:

woensdag 9 juli 2003 @ 22:43:16 #67
16715 Mylene
*schatje*
pi_11673730
Ik zit lekker in me vel.
pi_11673733
.. terug van vakantie
  woensdag 9 juli 2003 @ 22:43:36 #69
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11673738
Ik verveel me de pleuris. En ik verdom het om nu al te gaan slapen.
For great justice!
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 22:44:03 #70
47213 ArmaniMania
pi_11673747
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verveel me de pleuris. En ik verdom het om nu al te gaan slapen.
Same here
pi_11673822
Vandaag van het UWV de aanvraagformulieren voor de WAO ontvangen.

* Halinalle wil NIET, herhaal NIET in de WAO.

woensdag 9 juli 2003 @ 22:49:05 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_11673850
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef Wolkje het volgende:
.. terug van vakantie
Hi Wolk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 9 juli 2003 @ 22:52:02 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_11673915
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:47 schreef Halinalle het volgende:
Vandaag van het UWV de aanvraagformulieren voor de WAO ontvangen.

* Halinalle wil NIET, herhaal NIET in de WAO.

Confronterend he?

Ik zit er ook al een poosje (gedeeltelijk) in.
De 'schaamte' ben ik wel voorbij, maar het is zoooooo'n log bureaucratisch systeem...
Ben er vadaag de hele dag chagrijnig om geweest. (Gedoe met bezwaarschrift uit december, mensen die ik al twee weken probeer te spreken...)
Nu is mijn chagrijn over, en nou is de dag voorbij...
Ik doe iets fout...

pi_11673996
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hi Wolk!

Hi Moonah

Trouwens.. even voor iedereen die me nu op msn aanspreekt,
msn is vastgelopen.. ik kan dus niet reageren..

En ik voel me niet goed..

pi_11674042
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Confronterend he?

Ik zit er ook al een poosje (gedeeltelijk) in.
De 'schaamte' ben ik wel voorbij, maar het is zoooooo'n log bureaucratisch systeem...
Ben er vadaag de hele dag chagrijnig om geweest. (Gedoe met bezwaarschrift uit december, mensen die ik al twee weken probeer te spreken...)
Nu is mijn chagrijn over, en nou is de dag voorbij...
Ik doe iets fout...

Ja *zucht*...
Terwijl het eigenlijk best wel goed gaat, maar het herstel duurt gewoon zo lang.
pi_11674130
joh 2 topic, k voel me ongloovluk klotu
pi_11674159
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef Wolkje het volgende:
.. terug van vakantie
Hoi! Heb je het naar je zin gehad?
#geen
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:04:01 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_11674197
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:57 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ja *zucht*...
Terwijl het eigenlijk best wel goed gaat, maar het herstel duurt gewoon zo lang.

En gun jezelf die tijd.
Ga geen overhaaste stappen nemen, om uit de WAO te blijven.
Het is een financiële ondersteuning om de ruimte te hebben er weer bovenop te komen.
Zie het niet als afwijzing of stigma.
Deed ik eerst wel hoor, maar dat maakt het voor jezelf alleen maar lastig.
pi_11674223
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:02 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hoi! Heb je het naar je zin gehad?

Hee..
Ja, laat ik zeggen dat ik over het algemeen een leuke vakantie heb gehad ..

Maar we mailen van de week vast nog wel even

pi_11674236
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:57 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ja *zucht*...

Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen, maar wil toch even van me laten horen...
Ik vond het ook heel rot om in de WAO te gaan, het is zo confronterend idd. Maar je als je meer tijd nodig hebt om te herstellen, moet je die tijd ook nemen. Er komen vast weer betere tijden voor je.

Sterkte

#geen
pi_11674268
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:04 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Hee..
Ja, laat ik zeggen dat ik over het algemeen een leuke vakantie heb gehad ..

Maar we mailen van de week vast nog wel even

Goed

Ontopic: ben nog steeds bezorgd om mijn hond. Gelukkig heeft ze geen epilepsie-aanvallen meer gehad.

#geen
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:08:07 #82
29820 Reus
There can be only one
pi_11674303
Tja ondanks dat ik al 6 maand met pfeiffer thuis zit voel ik me vandaag redelijk goed. (in tegenstelling tot gister en eergister). Heb net lekker 9 holes Golf gespeeld en dat ging ook redelijk. Dus mag niet klagen vandaag.
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_11674328
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:04 schreef Moonah het volgende:

[..]

En gun jezelf die tijd.
Ga geen overhaaste stappen nemen, om uit de WAO te blijven.
Het is een financiële ondersteuning om de ruimte te hebben er weer bovenop te komen.
Zie het niet als afwijzing of stigma.
Deed ik eerst wel hoor, maar dat maakt het voor jezelf alleen maar lastig.

Dank je!
Aangezien ik met mijn stomme kop nooit een WAO-hiaat verzekering heb afgesloten, valt die financiële ondersteuning best tegen.
En ik ben toch wel bang voor het 'stempel' (WAOer, arbeidsgehandicapt). Ik had mijn loopbaan iets anders voorgesteld.

Desondanks geef ik niet op en probeer de opgaande lijn vast te houden!

pi_11674367
Hi wolkje, fijn dat je het naar je zin hebt gehad

ontopic: ben een beetje moe, maar kan morgen eindelijk over mijn slaapprobleem praten

Verder ben ik druk aan het aftellen voor de vakantie

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:14:31 #85
29820 Reus
There can be only one
pi_11674484
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:10 schreef DarkElf het volgende:
...
Verder ben ik druk aan het aftellen voor de vakantie
Dat heb ik idd ook. nog 10 daagjes...
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:46:39 #86
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11675201
Ik ben een beetje boel dronken
De hele wereld die draait en ik zie de dingen toch in enen helder
pi_11675709
Welkom terug wolkje...

Ging het vanmýddag nog zo goed, voel me nu flýnk klote.. balen dat er nu nýemand onlýne ýs

pi_11675914
Ik voel me best goed vandaag met Jory de stad in geweest... ze ging een bikini kopen
pi_11675999
oh fuck! .. ik knuffelde hem... en.. toen gaf ie me een kus.. en toen zoende ie me... en ik zoende mee...

oh kut! ik heb met de beste vriend van Albert gezoend...

help?

[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 10-07-2003 00:36]

pi_11676365
goed krijg misschien een huisdiertje erbij

maar zo naar bed

pi_11676885
k moet mn slaap gaan nemen anders zie k r morgen weer zo duf uit zoals vandaag
& k mis n peukie
pi_11677285
Verdorie, mijn hoofd vol met negatieve dingen terwijl ik eigenlijk mijn slaap hard nodig heb
#geen
  donderdag 10 juli 2003 @ 02:18:30 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11677398
Ik heb 'n Topdag gehad
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 10 juli 2003 @ 02:26:20 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11677442
quote:
Boos

Je moet er zelf ook moeite voor doen. Soms loopt het nou eenmaal uit. Een kwartier stelt echt geen reet voor, ik heb wel 's 3 kwartier gewacht. Het is belangrijk dat je je afspraken nakomt, dat zorgt ook voor een bepaalde regelmaat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 10 juli 2003 @ 06:48:13 #95
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11677922
Behoorlijk duf, moet zo weer werken en er zit geen uitdaging meer bij deze laatste twee dagen voor de vakantie.
Ik heb moeite om mezelf op de been te brengen en vress voor wat misdrukken vandaag.

En volgens mij ben ik nog chagerijnig ook
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 10 juli 2003 @ 07:40:35 #96
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11678019
Het is lekker weer buiten

En dan voel ik me vanzelf ook goed. Geen bewolking. Een stralende zon op de vroege morgen

En nu lekker een bakkie koffie drinken

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  donderdag 10 juli 2003 @ 07:54:34 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11678049
Ff een lekker bakkie douche drinken en even onder de koffie staan.... het is veeeeel te vroeg voor werk....
Confidence through competence
pi_11678050
Wat een klote nacht weer, ik ben het echt spuugzat aan het worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11678150
We zijn wakker geworden! Jeej! Was bang dat ik me zou verslapen

.. gisteravond kon ik niet slapen though, was echt in de war.. maaar...
ik kreeg een paar lieve sms'jes van die jongen waar ik mee gezoend had.. ( ronald ) .. en begin me af te vragen of ie eik niet veel leuker is dan Albert, die wel ongeloooooflijk mooi is.. maar verder.. mjah.
beetje lomp enzo. ...

We wachten het ff af. For the moment.. de zon schijnt, vanmiddag lekker in de zon liggen... ik voel me wel ok zeker weten

pi_11678664
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 08:14 schreef diannetjhu het volgende:

.. gisteravond kon ik niet slapen though, was echt in de war.. maaar...
ik kreeg een paar lieve sms'jes van die jongen waar ik mee gezoend had.. ( ronald ) .. en begin me af te vragen of ie eik niet veel leuker is dan Albert, die wel ongeloooooflijk mooi is.. maar verder.. mjah.
beetje lomp enzo. ...

Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijker he Hormonen, hormonen

On-topic:

Ik voel me goed. Stralend. Helemaal na het krijgen van een onverwacht mailtje . Nu alleen nog hopen dat dit mooie weer er ook in het weekend is, zodat ik er ook nog een beetje van kan genieten.

P.S. Welkom terug Wolkje. Waarom kun je niet gewoon zeggen dat je een mooie vakantie hebt gehad?

* Peregrijn geeft DE een aai over haar bolletje. Ik hoop dat je vanavond eens wat beter kunt slapen

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 10 juli 2003 @ 09:18:46 #101
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_11678676
moe. erg moe. was heerlijk aant dromen en nu moet k werken
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  donderdag 10 juli 2003 @ 09:49:44 #102
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11679163
Hmm tis voor tienen, ik ben al gedouched, geschoren, haren gekamt, aangekleed en heb al gewerkt.. ik ben zeker ziek

ben iig blij dat ik geen kater heb..

FOK!fotograaf donderdag 10 juli 2003 @ 09:49:49 #103
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11679166
ben moe,
nadenkend,
met de dag wordt het allemaal erger

dit is echt niet leuk meer.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11679186
Ben nog een beetje loom, gisteravond een hele leuke avond gehad en dat merk je natuurlijk 's morgens.
Lekker weer, alleen jammer dat ik moet werken...
pi_11680060
Ben blij me hier even te kunnen uiten. Voel me ook niet echt super, gelukkig iets beter dan gister, maar toch nog gewoon beroerd.
Vorige week woensdag is mijn ex-vriendinnetje op vakantie gegaan. De dag daarvoor ben ik verhuist, waarbij ze me ook nog wel geholpen heeft. We kunnen opzich nog harstikke goed opschieten, maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat we nog ontzettend veel van elkaar houden. Eerst zou ik dan op mijn beurt weer met een hele goede vriend op vakantie gaan, maar wegens onkosten aan m'n motor en aan verhuizen heb ik dat moeten afzeggen.
Ik baal gewoon, zit hier maar een beetje op m'n werk. En voel me echt behoorlijk kut!
pi_11680446
Voel me honds beroerd, alsof ik door een rugby team in elkaar ben gemept. Heb nergens zin in, geen eten, geen drinken, wil helemaal nix, alleen mn vriendin terug, die bitch , maakt t uit zonder ook maar een goede reden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_11681221
Gister toch nog iets gevonden om mezelf bezig te houden en toen was t plotseling half 2 s nachts .

Mijn hoofd is rustiger, spoor mezelf aan om positief te denken en dat lukt redelijk. Moet alleen nog wel iets regelen waar ik niet zoveel zin in heb...

pi_11681666
wow tis n wonder... 3 uurtjes geslapen en net helemaal uit mn dak gegaan met mn kindjes op stage, en ging verder allemaal goed, en was gezellig en sweet
mja k zal t eind van de middag wel gaan voelen gehe
nu ff n dom gesprek op sgoowl vind t tog wel da k besloten heb om tog wel te gaan en nie met n smoes aan te komen of gewoon helemaal weg blijven
pi_11682169
Ik voel me helemaal te gek.. Ik ben al 11 kilo afgevallen.. De broek die me een paar weken nog strax zat zakt nu van mn kont af als ik mn riem open doe
Mede daardoor voel ik me helemaal geweldig.. Nog ff en ik kan dat leren motorpak aangschaffen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 10 juli 2003 @ 13:29:53 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11683802
Ik probeer iets te doen (mp3's opnemen naar minidisc, maar snap niet hoe die kabeltjes moeten) maar het lukt totaal niet dus nu ben ik boos en chagrijnig
©Dumbo
pi_11684760
ik voel me wel goed...maandag gesprek gehad...ging wel goed...maar was toch wel moeilijk, want ik moest uit gaan leggen waarom ik nog niet veel dingen had uitgewerkt...en dat was dus vooral omdat ik me nog niet thuis voel in zutphen en als ik dan bezig ga met dingen uitwerken ga ik nadenken en ga ik me kut voelen enzow...en moest ik uit gaan leggen wat voorn kutgevoelens ik dan kreeg omdat ze het toch belangrijk vonden dat ik erover praatte enzow...
en gister een dodelijk ongeval in de buurt van het ziekenhuis...ik wist niet precies waar...en me vader zou wel daar ergens in de buurt gaan werken...en dan ga je je toch wel zorgen maken....moet ik niet doen maar oke...
pi_11685310
Ik haal een beschrijving van hoe ik me voel eens uit een liedje:
I wonder why I think my life seems such a lie, and I cant stop to cry
I wonder why things went so wrong, I wonder why I just cant seem to succeed, to start a winning streak.
I wonder why I always seem to fail, I wonder why I live in such a hell, I wonder why good things dont seem to last, but it's all in the past...

Dus hoe voel ik me?

pi_11685389
Naar dokter geweest.
Wat een leek!
Niets wijzer..
Nuja.. wel een verwijzing voor een echo van mijn arm.
Plus dat we na 3 wk onderhandeling.. ons droomhuis toch niet kunnen krijgen
Nu maar weer verder zoeken
Kan het nog erger vandaag?
Hoop het niet
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:42:23 #114
54031 Levensgenieter
pi_11685537
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:29 schreef texelonia het volgende:
Ik probeer iets te doen (mp3's opnemen naar minidisc, maar snap niet hoe die kabeltjes moeten) maar het lukt totaal niet dus nu ben ik boos en chagrijnig

Dat heb ik met de router waar internet op meerdere pc's kan worden aangesloten

Gewoon blijven proberen Uiteindelijk moet het gaan lukken

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:45:57 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11685619
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:42 schreef Levensgenieter het volgende:

Dat heb ik met de router waar internet op meerdere pc's kan worden aangesloten

Gewoon blijven proberen Uiteindelijk moet het gaan lukken

Het is al ooit es gelukt, dus het ís mogelijk. Het is dus niet dat ik de verkeerde kabeltjes heb of iets dergelijks. Heb al vanalles geprobeerd, maar blijkbaar nog niet de goeie manier
©Dumbo
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:51:09 #116
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11685732
Ik ben echt vreselijk chagerijnig.

Mijn band kan niet opgepompt worden (waarschijnlijk iets met het ventiel, was vorige keer ook al zo) maar mijn oma gelooft het niet (volgens haar is het onzin ) dus nu mag ik, als de band kapot gaat, zelf een nieuwe betalen..

Lekker is dat. Ik kan haar ook gewoon nooit vertellen wat ik denk, altijd krijg ik zo'n superchagerijnige, pissige reactie.

En verder voel ik me .

Kutwereld.

pi_11685952
Compleet wrak, in de war, moe....

waar ben ik in vredesnaam mee bezig........

Doei.
pi_11686084
jeeej k ben aangenomen kopjaar spw4 dat wordt heel hard werken!
verder weer s hoofdpijn mjah zo ff foto's halen van mn kiddies
  donderdag 10 juli 2003 @ 15:08:16 #119
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_11686166
mwoa

onzettend lang geslapen maar heel naar gedroomd

pi_11686325
bang...
Life is short...smoke more..
pi_11686353
Nergens zin in...
gelukkig is martijn even online ik mis m best wel beetje...ik hoop dat hij het wel naar zijn zin heeft op vakantie...!!
  donderdag 10 juli 2003 @ 15:23:01 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11686498
Ik ben gaar
Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken...
pi_11686754
Naar de psieg geweest en vanavond kan ik slapen hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 juli 2003 @ 16:14:22 #124
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_11687801
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 15:08 schreef -Sum- het volgende:
mwoa

onzettend lang geslapen maar heel naar gedroomd

alweer opgeknapt
  donderdag 10 juli 2003 @ 16:19:20 #125
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11687917
net lekker anderhalf uur in de zon gelegen
pi_11687981
Ik ben wel vrolijk
pi_11688077
sjipsss m'n fototoestel stond bij de meeste geknipte foto's op HDTV ipv C(lassic)
en men k zit helemaal in de frut met de dagen, donderdag vandaag he...
nu maar s ff mn room opruimen, de bende valt reuze mee hoor!
pi_11688669
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 15:32 schreef DarkElf het volgende:
Naar de psieg geweest en vanavond kan ik slapen hoor

Ik heb een bijzonder aangename en goede dag gehad op therapie

#geen
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:20:35 #129
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_11689350
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:51 schreef BlaatschaaP het volgende:

Kutwereld.

Nietjes! Gekke BS! .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_11689733
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik heb een bijzonder aangename en goede dag gehad op therapie

Vanavond gaan we lekker even weg, lekker even naar het strand

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!fotograaf donderdag 10 juli 2003 @ 17:38:25 #131
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11689764
voel me klote,
net autorijles gehad
ookal was het pas mijn 3+4de les....
ik heb zo'n idee dat ik al achter loop

maar goed das niet eens het ergste.....
ben moe, heb koppijn..
wil eigenlijk alleen maar slapen.

ALLES, MAAR DAN OOK ALLES ZIT TEGEN!!!

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:39:47 #132
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_11689791
Ik voel me goed!

Mn pokkeltje is alleen te dik, dat vind ik weer wat minder

† In Memoriam † donderdag 10 juli 2003 @ 17:40:11 #133
47213 ArmaniMania
pi_11689803
Ik voel me lekker
pi_11689896
*wiej* Ikke net luchtbuks gekocht! Ik ben helemaal happy

Mag ik een foto van een van jullie?

donderdag 10 juli 2003 @ 17:50:06 #135
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11689983
Enorm onrustig, morgen laatste werkdag voor de vakantie (3 weken) en ik heb net de eerste brochures in huis voor een reis naar New York volgende week.
pi_11690152
grmbl, ik ben nog steeds aan het werk, stand-by dienst noemen ze dat, gatver. Storingen al om, en geen andere afdelingen te bereiken, terwijl die ook stand-by diensten hebben. Ik ga morgen op mijn werk ff rellen denk ik
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:06:41 #137
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_11690215
Goed Enjoying the sun.. werd net ff door mn beste vriend gebeld, vanavond zwemmen op et strand, kan zo snel niks bedenken dat niet goed gaat
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:08:07 #138
55709 Stereotomy
pi_11690238
Zit nog na te trillen van mijn 8-uurs dienst. Heb honger.... ff gezonde snacks zien te vinden.

En ik wilde even melden dat het ontzettend schofterig is van de plaatselijke Albert Heijn om naast de twee nieuwe Pringles smaken ook nog een dozijn Pringles in de 35% korting te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kutdieet.

donderdag 10 juli 2003 @ 18:36:22 #139
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11690615
.. warm van de zon... en in de war. Weer teveel gedachten in mn hoofd.. aan de hand van gisteravond...

Albert reageert niet op sms'jes... en ik vraag me echt af of ie het al weet van gisteren.. en zoja, wat ie ervan vind.. maar ik durf hem niet op te bellen ..

blergh Stomme Dian! *slaat*

pi_11690772
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zit nog na te trillen van mijn 8-uurs dienst. Heb honger.... ff gezonde snacks zien te vinden.

En ik wilde even melden dat het ontzettend schofterig is van de plaatselijke Albert Heijn om naast de twee nieuwe Pringles smaken ook nog een dozijn Pringles in de 35% korting te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kutdieet.

Niet naar de Appie gaan totdat de Pringles uit de reclame zijn zou ik zeggen
pi_11690934
geestelijk helemaal toppie, lichaamlijk helemaal wat minder
pi_11691233
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef Brennie het volgende:
Naar dokter geweest.
Ik ook.. bleek hij op vakantie te zijn

Voor de rest gaat het goed, een gezellige middag gehad... en

Morgenochtend komt Cloudchaser terug!!!!

om half 7 komt hij aan op Schiphol..

quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:36 schreef diannetjhu het volgende:
en in de war. Weer teveel gedachten in mn hoofd.. aan de hand van gisteravond...

blergh Stomme Dian! *slaat*

Je bent helemaal niet stom, dat weet je best..

Misschien kan je hem over een paar dagen erover bellen en het uitleggen..

donderdag 10 juli 2003 @ 19:47:55 #143
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11691684
primaa
pi_11691954
gezellige dag gehad, dus nu gaat het ok.

[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 10-07-2003 20:12]

pi_11692041
klote
pi_11692280
klote.....
Doei.
  donderdag 10 juli 2003 @ 20:18:32 #148
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11692371
Ik heb het idee dat ik nu even ergens bij stil moet staan, dat probeer ik ook, maar ik kan mn gedachten er niet bij houden. Terwijl ik zoveel waarde hecht aan symboliek.
For great justice!
pi_11692573
Ik ben opeens heel erg geraakt door een tekst..
ik zit hier gewoon te huilen....
pi_11692685
enige wat ik doe is mensen pijn doen :|

dus 'k ga nu mezelf achter m'n computer vandaan dwingen, eens kijken of ik met de juiste muziek dit gevoel beetje uit me kan laten tranen enzo

iig weg van hier

donderdag 10 juli 2003 @ 20:38:09 #151
54031 Levensgenieter
pi_11692769
Ik heb zin om alles achter te laten. Vrienden en familie. Alles. En dan ergens op de andere kant van de wereld een nieuw bestaan op te bouwen.

Ik raak uitgekeken op al die mensen die ik al zolang ken.

Ben toe aan verandering. Al die mensen van nu die hebben weinig meer te bieden.

Mag ook zo zijn dat ik in mijn eentje ergens op een veld ga wonen. Zonder internet, zonder mensen om me heen. Alleen met een typ machine waar ik kan schrijven.

In een groot isolement leven dus

donderdag 10 juli 2003 @ 20:38:24 #152
14453 Spohr
music was my first love...
pi_11692774
Hoe waardevol kan een echte vriend(in) zijn? Net zo'n ervaring gehad, niet te beschrijven.
Hi, I'm a signature virus. Please copy me into you signature to help me spread.
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:42:57 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_11693864
voel me wel kee.. nog 1 nachtje werken nu en dan vakantie. Nu al zin in morgenvroeg! haha

Knuf

pi_11694021
Frustraties, frustraties.. maar verder wel goed.
pi_11694058
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Vanavond gaan we lekker even weg, lekker even naar het strand

Oeh Wel lekker romantisch doen saampies hé?

Heb net geskate maar het aantal km dat ik kon volhouden viel me erg tegen (6 ipv 9) maar als excuus kan ik aandragen dat ik benauwd ben en de ventolin mij onvoldoende 'ruimte' gaf.

#geen
pi_11694069
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:52 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oeh Wel lekker romantisch doen saampies hé?

Heb net geskate maar het aantal km dat ik kon volhouden viel me erg tegen (6 ipv 9) maar als excuus kan ik aandragen dat ik benauwd ben en de ventolin mij onvoldoende 'ruimte' gaf.

zwakhoor excuus zoeken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11694095
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik ook.. bleek hij op vakantie te zijn

Voor de rest gaat het goed, een gezellige middag gehad... en

Morgenochtend komt Cloudchaser terug!!!!

om half 7 komt hij aan op Schiphol..

Oh meis, wat fijn!!!!!!!
#geen
pi_11694833
Hop... ik voel me weer kut. Ik heb Jory pissig gemaakt. Wat ben ik toch dom!
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:27:16 #159
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11694891
Ik voel me alleen... en heb even zo hard aan vriend nodig.. niet om iets speciaals te doen, maar gewoon even iemand die naast me komt liggen en twee armen om me heen slaat... iemand om even mee te lachen, te praten.. te knuffelen. Iemand die ervoor zorgt dat ik me niet zo verschrikkelijk eenzaam voel op dit moment...

Ik zou zoveel mensen zoveel willen zeggen.. en het kan niet.
.. bah gaat even niet zo goed hier..

donderdag 10 juli 2003 @ 22:31:55 #160
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11695016
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 20:33 schreef Whistler112 het volgende:
enige wat ik doe is mensen pijn doen :|

...

.. Dat is niet zo... Dat weet je ook wel. Kop op.
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:35:38 #161
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_11695104
Rug is nog steeds niet over

Ik word er een beetje naar van inmiddels.

Dik 10 jaar geleden letsel oplopen en nu alweer 5 dagen achter elkaar pijn.

Grrrrrrrrrrrr...........

Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:47:28 #162
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_11697062
zo gaat heel goed hier aan deze kant!!
Gister eerste gesprek gehad bij maatschappelijk werk!
Hele lieve meid, nog niet zo oud, maar dat wou ik ook graag, praat wat makkelijker vind ik! maar ging hartstikke goed! ze vond het goed dat ik doorgezet had enzo... en ook al gaat het nu goed, dat ik toch gekomen ben! en volgende week wil ze met me praten over mn stemmingswisselingen, of dr een patroon in zit, en waneer het precies is, en of er misschien medicatie nodig is blabla, maar heb gezegd dat ik dat niet wou! eerst is zo proberen..

Yeah voel me goed! heb mn vrienden verteld dat ik dr heen ging, en allemaal stuk voor stuk reageerden ze heel erg fijn!
ook al reageer ik me soms af op de mensen om me heen, ze zijn er wel..... nog steeds....

Ow wolkje!!! fijn dat je terug bent, en heel veel fun morgen met cloudchaser!!!

Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:48:07 #163
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11697076
Beetje tipsy
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 00:35:34 #164
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11698183
Ik barst van de keelpijn. En ik heb veel te weinig tijd besteed aan een belangrijk moment.
For great justice!
pi_11698375
  vrijdag 11 juli 2003 @ 01:15:41 #166
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_11698834
Voel me best goed
Geen school meer om over te stressen (ben weer net over )
Geen ingewikkelde dingen die door m'n hoofd spoken.
Nog wat positieve dingen, en ik heb geen zin om die te beschrijven
vijfhonderd stuks
  vrijdag 11 juli 2003 @ 01:16:13 #167
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_11698840
M.o.e. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 11 juli 2003 @ 02:22:49 #168
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_11699468
Straks gaat voor de laatste keer deze week, en hopelijk voorlopig mijn wekker weer om 5.45. Ik word al sjagerijnig bij het idee .

Wel een leuk feest morgenavond, daar verheug ik me wel een klein beetje op .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 11 juli 2003 @ 03:06:00 #169
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11699684
Nu tipsy
pi_11700193
'k moet werken, maar heb geen zin. toch maar gaan zo, zonder te ontbijten ook :|

gisteravond een beetje een kutavond gehad. op een kleine onderbreking na (die ik helemaal niet erg vond) heb ik wel goed geslapen. ben alleen nog steeds moe, maar dat haal ik vannacht wel in

vrijdag 11 juli 2003 @ 06:53:21 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11700201
Laatste werkdag, ik ben erg in de laatste loodjes dus, ik kom nog een beetje traag op gang, vanmiddag als ik klaar ben grijp ik naar de fles, lekker drie weken vrij !
Zal zo wel weer bijtrekken.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 08:33:34 #172
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_11700478
moe...

moet zo werken, dus dat ga ik maar doen ook....

en dat terwijl ik vroeg mn bed in ben gegaan......

Tot vanavond...

Doei.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2003 @ 08:59:53 #173
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11700685
voel me klote

vandaag is zo'n dag dat niets goed lijkt of voelt...

elk klein dingetje herinnerd me aan iemand en dus aan een groot probleem waar ik mee kamp.

vandaag (en waarschijnlijk morgen ook, en overmorgen ook enzenz..) gaat het echt niet goed

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 11 juli 2003 @ 10:17:27 #174
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11701800
Draaierig. Warm. Hoofdpijnerig. Maar buiten dat niet echt heel slecht ofzo.
For great justice!
pi_11701814
heerlijk geslapen!!!! Nu wel een beetje duf maar ja....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11702014
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 10:18 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk geslapen!!!! Nu wel een beetje duf maar ja....
Mooi, gisteren lekker uitgewaaid op het strand?

On-topic:

Ik voel me goed, al ben ik wel een beetje moe. Dat heb ik mezelf echter aangedaan, dus mij hoor je niet klagen. Al ligt de schuld voor een deel ook bij de makers van Championship Manager.

Verder ben ik blij dat ik komende week met de hittegolf lekker binnen in een bedompte kamer aan het werk ben, want anders heb je ook weer de verplichting dat je naar een recreatieplas of een terrasje moet (dit was ironisch bedoeld ).

Maar ja, verder gaat dus alles top

pi_11702101
Weer hoofdpijn

En heb ong. week geleden iets gedaan wat tegen mijn geweten ingaat en daar heb ik nog last van...Spontaan komen er nieuwe dingen op mijn weg die er mee te maken hebben, maar nu weet ik niet wat ik moet doen....Het oude herstellen (waardoor ik de nieuwe situatie toch ook enigszins schaadt) of het zo houden (met nog steeds een kutgevoel)?

pi_11702162
ik voel me goed, zometeen naar vriendjelief...nu even bezig met muziek op mijn minidisc te zetten zodat ik in de trein ook muziek heb...misschien zo nog even een boek kopen ofzo zodat ik ook nog kan lezen...misschien dat ik in deventer de stad nog even doorloop...moet maar even kijken...
pi_11702418
eindelijk pauze, 'k heb het weer gehad voor vandaag. straks thuis maar eens even slapen en even met een aantal mensen praten. 'k heb gelukkig iemand anders die even m'n dozen vouwt, gevraagd of zij het even wilde doen omdat ze het toch nog wat sneller kon dan mij. dus ik nu even met heftruck bezig enzo en rustig overal wat kleine dingen doen.

het voelt alsof m'n hoofd veels te vol zit en complete chaos is.

format brain /y :|

pi_11703844
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:47 schreef koala2002 het volgende:
zo gaat heel goed hier aan deze kant!!

Ow wolkje!!! fijn dat je terug bent, en heel veel fun morgen met cloudchaser!!!

Hee meisje,
Wat fijn dat het goed gaat! Heel goed dat je naar maatschappelijk werk bent gegaan!

Ikzelf: vanochtend mijn lief opgehaald , en net een uur bij mijn psycholoog
geweest, er was best veel te bespreken en het was een fijn gesprek.
En nu ben ik lekker bij mijn lief thuis..

vrijdag 11 juli 2003 @ 12:06:51 #181
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11704256
.. Net wakker... en best ok geslapen... een paar superweirde dromen gehad weer... Irritant :/ ...

rotgevoel van gisteravond is beetje blijven hangen, want voel me nog steeds beetje klote... ... nou ja.. hopen dat het vanavond beter gaat.

pi_11704755
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 11:51 schreef Wolkje het volgende:

Ikzelf: vanochtend mijn lief opgehaald

Jeetje, dat is snel gegaan zeg! Veel plezier saampjes

Ontopic: ik zit nog steeds in de bibliotheek om literatuur te zoeken voor mijn scriptie, tenminste...ik doe een poging...

pi_11707943
Sjit.. niet goed
Mijn moeder is net ergens achter gekomen.. en ik wil niet dat ze dat weet,
en nu wil ze er ook nog over praten...

En ik wil het niet..... help..

pi_11708741
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:35 schreef Wolkje het volgende:
Sjit.. niet goed
Mijn moeder is net ergens achter gekomen.. en ik wil niet dat ze dat weet,
en nu wil ze er ook nog over praten...

En ik wil het niet..... help..

Misschien dat het juist kan helpen om er eens over te praten In ieder geval sterkte.

On-topic:

ik voel me goed, want.........

.....het is weekend. Deze jongen gaat zo lekker naar huis. Kijken of ik nog even lekker met een goed glas Kwak buiten kan zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 11-07-2003 15:19]

vrijdag 11 juli 2003 @ 15:06:11 #185
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11708837
*zucht*

Het gaat mwuah. Aan de ene kant ben ik zo lusteloos als wat.. aan de andere kant gaat het beter dan de afgelopen dagen..

Ik ga straks maar een sollibrief schrijven voor een baantje in een videotheek (echt iets voor mij ) en daarna wat eten. Misschien nog een film erbij.. Iig rustig aan doen..

En morgen meeten met het leukste irc-kanaal! Woei! .

[edit] Wolkje, welkom terug!! En heel veel succes met je liefje en hetgeen er nu gaande is thuis.. van mij!

pi_11709181
'k sta op het punt om in janken uit te barsten, waarom weet ik niet :|
pi_11709256
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:18 schreef Whistler112 het volgende:
'k sta op het punt om in janken uit te barsten, waarom weet ik niet :|

Huilen is niet erg, toch..

Ikzelf: paniekerig.. ik wil niet naar huis straks..

pi_11709630
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
*zucht*

Het gaat mwuah. Aan de ene kant ben ik zo lusteloos als wat.. aan de andere kant gaat het beter dan de afgelopen dagen..

Ik ga straks maar een sollibrief schrijven voor een baantje in een videotheek (echt iets voor mij ) en daarna wat eten. Misschien nog een film erbij.. Iig rustig aan doen..

En morgen meeten met het leukste irc-kanaal! Woei! .

[edit] Wolkje, welkom terug!! En heel veel succes met je liefje en hetgeen er nu gaande is thuis.. van mij!

mail je me nog over de precieze tijden dat zondag komt? Veel plezier morgen!

ontopic: heerlijk. Ik ben zo blij dat ik vakantie heb. En dan is het ook nog eens zo'n mooi weer.

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_11709690
hai Peregrijn

ik stik van de hitte want ik ben druk aan schoonmaken, verder heb ik me weer eens van mijn beste kant laten zien net en heb erge spijt daarvan

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11709754
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dank je..
  vrijdag 11 juli 2003 @ 15:43:32 #191
54031 Levensgenieter
pi_11709921
Voel me weer goed

Gisteren weer ff een moment van twijfel gehad. Maar daar ben ik nu weer overheen.

Af en toe een dalletje moet kunnen Dat maakt het leven soms zelfs interessant. Alleen maar goede tijden dat is ook niet alles

vrijdag 11 juli 2003 @ 15:43:39 #192
51639 ParanoidAndroid
You don't remember
pi_11709925
Zeer ok
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2003 @ 15:46:56 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11710030
van binnen gaat het klote

van buiten ziet het normaal uit.
heb daarnet een mooi boek gekocht van architectuur, en een nieuw lees boek...
dus daar ben ik blij mee

maar psychisch is het nog allemaal even klote.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11710079
Na een avondje fijne migraine inclusief projectielbraken (ja mensen, ik heb het tot een ware kunst verheven) ben ik nu nog wat gammel, maar alweer flink aan het schilderen.
pi_11710868
Teruggetrokken, op mezelf e.d., net een heftig gesprek gehad.
#geen
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:22:26 #196
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_11710980
Ben de hele dag al druk bezig.. inpakken, opruimen, en schoonmaken. Als ik maar bezig blijf gaat alles goed, anders ga ik me weer bagger voelen..
KippKoRN I love you!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:37:03 #197
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_11711341
Beetje moe, toe aan vakantie en stressy in m'n koppie, maar voor de rest wel okay.
pi_11715831
Mijn nek doet pijn en ik voel me niet happy
#geen
pi_11716164
voel me de afgelopen dagen eigenlijk steeds beter , maar ik geloof dat ik in dit topic beetje buiten de toon val dan
pi_11716285
Ik heb spierpijn . De poetswoede heb van de week iets te veel toegeslagen .
Verder vandaag vrijwilligerswerk gehad en dat ging goed vandaag , had gisteren ook een moeilijk en emotioneel gesprek met haar maar hielp ook . Wel fijn dat ik iemand heb waar ik goed toch mee kan praten en dat voor iemand die van zichzelf toch graag oppot.
Vanmiddag Amsterdam in geweest en leuk t-shirt en boek gekocht *De Teh van Knorretje* kan het iedereen aanraden is nog lekker een chinese leefwijze uitgelegd op de poehmanier.
pi_11716294
ohh gosh k voel me eg superberoerd k heb al hele dag zware hoofdpijn, net ff n paar uurtjes beeje gedoezelt, mah voel me nie beter daardoor. nog ff wa gegeten mah heb sterk de neiging om nu weer mn vinger in mn keel te steken, terwijl ik gewoon gezond heb gegeten
  vrijdag 11 juli 2003 @ 20:48:32 #202
55709 Stereotomy
pi_11716360
quote:
nog ff wa gegeten mah heb sterk de neiging om nu weer mn vinger in mn keel te steken, terwijl ik gewoon gezond heb gegeten
NIET DOEN, HARDSILENCE!

Stoute vinger. *knuf*

pi_11716509
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:48 schreef Stereotomy het volgende:

NIET DOEN, HARDSILENCE!

Stoute vinger. *knuf* [afbeelding]

dankje! en ja k weet t, mah k wil me minder beroerd voelen, en denk dat t wel lukt op die manier damn!
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2003 @ 20:57:03 #204
47213 ArmaniMania
pi_11716535
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:55 schreef hardsilence het volgende:

[..]

dankje! en ja k weet t, mah k wil me minder beroerd voelen, en denk dat t wel lukt op die manier damn!

Ga anders de frisse buitenlucht in, je hebt je voeding nodig
  vrijdag 11 juli 2003 @ 20:59:38 #205
55709 Stereotomy
pi_11716591
quote:

.... en pas d'r op he, als je het maar laat. Ga inderdaad een eindje wandelen....

pi_11716632
Weet je ik wil niet lullig doen ,maar ik vind het nogal lullig om het hier te melden . Wat bereik je er mee?? Ok dat je er problemen mee hebt kan ik begrijpen , maar je weet ook hoe hier het beleid is op zelfmutulatie . Kijk ik heb zoiets als je het voor jezelf wil doen moet je zelf weten maar val anderen hier niet mee lastig , en als je lastig wil vallen dan meer op de manier hoe ga ik hier oplossing voor zoeken in plaats van te melden dat je zoiets gaat doen . Dat is bij wijze net zo iets doen als mee delen dat je van een flat gaat springen.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 21:16:11 #207
55709 Stereotomy
pi_11716846
quote:
Dat is bij wijze net zo iets doen als mee delen dat je van een flat gaat springen.

Als je het maar laat, he.

pi_11716899
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je ik wil niet lullig doen, maar ik vind het nogal lullig om het hier te melden. Wat bereik je er mee?? Ok dat je er problemen mee hebt kan ik begrijpen, maar je weet ook hoe hier het beleid is op zelfmutulatie . Kijk ik heb zoiets als je het voor jezelf wil doen moet je zelf weten maar val anderen hier niet mee lastig, en als je lastig wil vallen dan meer op de manier hoe ga ik hier oplossing voor zoeken in plaats van te melden dat je zoiets gaat doen. Dat is bij wijze net zo iets doen als mee delen dat je van een flat gaat springen.
Hallo zeg Oke, ergens heb je een punt... maar! k melde alleen dat k sterk de neiging heb om t te doen, is wel ff wat anders heh. k val geen enkel ander r mee lastig door dat te zeggen, zo rg was t dus niet in dit gevall... sjees

en ja k ga ff naar buiten, tis hier veels te benauwd, stik hier zowat. I need some fresh air!

vrijdag 11 juli 2003 @ 21:22:14 #209
55900 GM
vind ik dan toch
pi_11716919
pas je op dat je niet over te ver over de balkonrand leunt?
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_11716981
Grieperig
  vrijdag 11 juli 2003 @ 21:26:38 #211
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11716985
Redelijk.
pi_11717158
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:27 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me alleen... en heb even zo hard aan vriend nodig.. niet om iets speciaals te doen, maar gewoon even iemand die naast me komt liggen en twee armen om me heen slaat... iemand om even mee te lachen, te praten.. te knuffelen. Iemand die ervoor zorgt dat ik me niet zo verschrikkelijk eenzaam voel op dit moment...

Ik zou zoveel mensen zoveel willen zeggen.. en het kan niet.
.. bah gaat even niet zo goed hier..

*gaat in gedachten naast Dian liggen en slaat armen om dr heen en knuffelt haar*... komop lieve beebje van me, komt wel weer goed en ik spreek en zie je gauw! kop op! ık kom gauw naar je toe om je te knuffelen als ık terug ben oke?

Gister hele slechte avond gehad en ik moet ergens voor oppassen... verder mis ik een aantal mensen heel erg.. overdag vermaak ik me verder wel, alleen savonds dus... vandaag wezen jetskýeen dat wilde ik al zooo lang doen en is echt superkoel... Vanavond weer niet zo geweldig goed vanwege ýets ben ik bang...

[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 11-07-2003 21:51]

pi_11717160
Beneveld, dit wordt nog een leuke avond
pi_11717196
Nog steeds hoofdpijn

Straks naar een tentfeest in een buurtdorp. Hoop dat t een beetje leuk wordt en ik mijn hoofdpijn kwijtraak...

pi_11717677
Goed! Ben verlost van mijn teennagel, en deze week was top, erg gezellig! Alleen ben ik nog verkouden en heb ik weer last van mn keel, as usual en daar word ik eik wel btje gek van, maar goed, kop op!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 22:14:28 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_11717884
saaaai... ben klaarwakker (zit nog in nachtdienstritme) en heb niets te doen... maja morgen wel weer stappen,....

en soms mis ik nog steeds een bepaald persoon...

Knuf

pi_11718834
*zucht* net toch maar doorgezet en m'n clan gemailed dat ik uit m'n clan ga. heb het vermoeden dat nu de hele clan in elkaar valt, omdat ik coleader en warranger was, niet dat jullie dat wat zegt denk ik maar ok.

in ieder geval weer ff een last minder enzo.

voor de rest is alles vaag. thuis, vrienden, vriendinnen, ikzelf. gewoon chaos.

pi_11719003
jeej dat verschrikkelijke gevoel is inmiddels verdwenen.. ben even naar het bos gegaan, lekker gewandeld, heb de frisse(re) lucht goed opgesnoven
zwaar minder is wel dat mn hoofdpijn maar niet minder wilt worden, mjah ben nu niet meer zo moe, en ga dus nog even wat nummertjes zoeken om te luisteren
pi_11719109
kut, alleen, moe..
niet leuk

-edit- :
eenzaam.. heel eenzaam..

[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 11-07-2003 23:19]

pi_11719218
Mwah, niet echt geweldig eigenlijk.
pi_11719400
Iemand die mij zeer dierbaar is, zit weer in dezelfde situatie als een paar jaar geleden, dat wil zeggen depressief, volledig ingestort en zo in en in verdrietig dat het me bij de keel grijpt en niet meer los laat.

, , .

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_11719560
er lopen tranen over m'n wangen
  vrijdag 11 juli 2003 @ 23:44:44 #223
619 pierce
We hebben een P.....
pi_11719629
Vol met onbeantwoorde vragen
Het weekend geeft overigens weer een prettig gevoel
pi_11719771
whoopp rg frustrerend! k ken nie verder komen met gridlock game'pie, nog maar in level 11 hehe

-edit-
LOL ik ben bij level 12

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 12-07-2003 00:38]

vrijdag 11 juli 2003 @ 23:57:14 #225
55709 Stereotomy
pi_11719848
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 23:52 schreef hardsilence het volgende:
whoopp rg frustrerend! k ken nie verder komen met gridlock game'pie, nog maar in level 11 hehe
Ik voel me veel beter bij dit bericht!!
pi_11719876
Best wel kut. Slecht nieuws gehad net.

I wonder why I always sem to fail
I wonder why I live in such a hell
I wonder why good things dont seem to last
but it's all in the past

* luistert genocide, introspection en lost the faith *
-edit: ik neem aan dat jullie begrijpen dat dat 3 zéér depressieve liedjes zijn-
* voert blokkeercontrole uit om mijn pessimisme na te kijken* als ze me mou ook geblokt heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door Mtijn op 12-07-2003 00:03]

pi_11719924
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me veel beter bij dit bericht!!
Grrrr
hoestie vrdr momenteel?
pi_11720234
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rug is nog steeds niet over

Ik word er een beetje naar van inmiddels.

Dik 10 jaar geleden letsel oplopen en nu alweer 5 dagen achter elkaar pijn.

(Ik weet niet of het wat is, maar er viel me laatst een advertentie in het Parool op, van een chiropractor die een gratis scan aanbiedt met een apparaat, Myovision 8000, waarmee ongelijke spierspanningen in de rug zichtbaar worden gemaakt zodat je kunt zien waar 'vage' klachten nou precies vandaan komen. Inlichtingen: R.T. Shaw, 020 6627103).
pi_11721464
Ergens teleurgesteld, maar vooral happy en relaxed eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 12-07-2003 08:10]

Please, find my happy place!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 01:34:47 #230
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11721531
.. moet straks werken, maar zal gegarandeerd niet kunnen slapen zo.. van alles in mn hoofd.. nog steeds albert niet gesproken... blergh

nou ja... positive thinking enzo....

en maak me beetje zorgen om iemand. .. nou ja.. komt wel goed.
hoop ik...

slaap lekker lieve mensen

zaterdag 12 juli 2003 @ 01:52:35 #231
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_11721797
heel moe, zit nu voor het eerst sinds 9 uur stil, zonder te rennen oid.. ben nu te moe om te beseffen dat alles real is best wel lang gewerkt vanavond en toen stond ineens mn ooit beste vriend voor de deur -we zijn jarenlang elke dag met elkaar omgegaan enzo,totdat ergens 'iets' misging en toen was het ook goed mis- we hebben een paar uur samen gelopen en kwamen op het einde allebei weer helemaal los.. maw heel gesprek gehad en veel aan elkaar verteld.. heb een beetje het idee dat het 'nep' is.. niet echt gebeurd.. dat ik vorig jaar en vandaag door elkaar haal ofzo.. ga em morgen ff bellen het komt wel goed
maar nooit geweten dat ik em zo heb gemist trusten dan maar weer
  zaterdag 12 juli 2003 @ 02:14:44 #232
55709 Stereotomy
pi_11722124
quote:
Grrrr
hoestie vrdr momenteel?
Errrug goed! Ik had dus op jouw aanraden dat meisje een SMSje gestuurd, bleek dat ze er 2 had teruggestuurd die allebei niet aangekomen waren. Dus ik had haar net onder het chatten er nog een gestuurd, en zij meteen weer een terug, erg leuk.

En, ik ben verloofd, we gaan in 2012 trouwen!!!!

Ach.... 't is leuk.... maar we hebben elkaar op de verkeerde plek op het verkeerde moment in ons leven ontmoet. Dit is alles wat kan, meer is het niet, en anders is het niet. Ik geniet.

zaterdag 12 juli 2003 @ 07:52:29 #233
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_11722998
.. wakker. Maar ongeloolijk brak.. vannacht tot drie uur met Ronald liggen sms'en....

-der is van alles over ons gezegd al, wat Ronald niks kan schelen, want hij is alleen maar blij met wat er gebeurd is enzo.. en Albert was ook erg blij en leek het wel leuk te vinden voor ons.. en ronald dacht dat ik het hfds albert al had afgerond.. aaaaaargh! het slaat allemaal nergens op ! ...

ik ben moe en in de war.... ik wou dat ik de hele dag kon slapen maar dat kan dus niet, met een uurtje op mn werk zijn. En dan de hele dag.... blergh :/

zaterdag 12 juli 2003 @ 08:04:18 #234
54031 Levensgenieter
pi_11723007
Wakker en fit

Als ik straks met de hond ga lopen dan..........verwacht ik geen irritante mensen

Zo fit ben ik wel

pi_11723103
Brak Drie uur slapen is toch niet ideaal Maar goed, even douchen, ontbijten en dan kan ik weer tegenaan!
Ow ja, ook verrast over plotseling contact met iemand uit 'het verleden'.
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 09:04:17 #236
54031 Levensgenieter
pi_11723141
ik ga ff koffie pakkuh

Nog steeds redelijk.

Met twijfels

zaterdag 12 juli 2003 @ 09:18:11 #237
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11723192
Gezellig, het is 500 graden op mijn kamer. Dat is lekker. Krijg je echt geen koppijn van enzo.
For great justice!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 10:05:35 #238
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11723410
Zoooooo, wakker. Ik werd vanochtend om 3 uur uit mijn slaap gehaald door een paar mensen die nogal ruzie hadden. Vooral de zinnen 'GA JE DIE DAN OOK NOG NEUKEN?!' en 'KLOOTZAK, VERDWIJN UIT M'N GEZICHT!' waren erg geliefd. Altijd fijn als je raam wagenwijd openstaan en ze voor je huis bezig zijn .

Maargoed, nog even wakkerworden.. daarna pak ik de trein naar Den Haag om een fantastische meeting te gaan beleven .

Maar ik krijg het echt wél weer voor elkaar om net vandaag ongesteld te worden. *zucht*

pi_11723474
Ongelovelijke twijfelbui...Heb ik eindelijk iets besloten op studiegebied ivm mijn laatste jaar, verkondigt een vriendin wel heel duidelijk haar mening, waardoor ik weer twijfels heb. En eigenlijk is t zo'n lulligs iets, maar ja...

Verder wederom hoofdpijn en

pi_11723485
Uitgeslapen

naar een week hard werken wel verdiend!

zaterdag 12 juli 2003 @ 10:40:16 #241
54031 Levensgenieter
pi_11723708
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

Maar ik krijg het echt wél weer voor elkaar om net vandaag ongesteld te worden. *zucht*

Geen last van

Sterkte met je ongesteldheid gedoe

pi_11723725
1 woord: Brak!
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:17:25 #243
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11724098
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 10:42 schreef Rood_schaap het volgende:
1 woord: Brak!
Ik ook!
pi_11724109
Verdrietig
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:21:54 #245
55709 Stereotomy
pi_11724152
In 2 woorden:

BrakBrak!

zaterdag 12 juli 2003 @ 11:39:20 #246
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_11724359
heb tot half 5 liggen smsen met mn beste vriendin.. daarna in slaapgevallen.. liep mn broer om half 10 door huis te stampen en te schreeuwen naar een gozer die was blijven slapen ik vroeg of het wat zachter kon, en hij ging op de muren rammen op de vloer stampen enzo.. heel leuk.. was ik net in slaapgevallen smst mn beste vriendin weer.. heeeeel leuk maw ik ben fucking moe
pi_11724783
Gesloopt, maar verder wel top. Nu even lekker genieten van de Tour.
pi_11724862
Warm... het is hier nu ruim 43 graden geloof ik... weet niet of het nodig is maar maak me nog steeds beetje zorgen om iemand... vannacht wel lekker uitgeweest evengoed en om half 5 gaan zwemmen Voelde me vanochtend alleen niet zo lekker dus vandaag eventjes rustig aan doen en hopen dat het niet erger wordt...
pi_11725330
Moe en gestressed. Papieren van het UVW voor mijn herbeoordeling binnen, altijd weer een fijne aangelegenheid (not)
#geen
pi_11725359
Ik moest maar eens wat minder gaan zuipen, mijn intellectuele vermogens gaan met rasse schreden achteruit
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 12:52:12 #251
47213 ArmaniMania
pi_11725395
Ik voel me lekker
pi_11725396
Brak en moet zo werken.
pi_11725808
Geïriteerd (door mijn moeder, en met haar ga ik binnenkort een maand op vakantie ), geen zin om mijn kamer op te ruimen of iets te doen, kortom: lui.
Maar verder wel goed .
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:23:23 #254
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11725849
Ik voel me lekker, ik heb gezelschap gehad vannacht

Nou bedoel ik niet dat ik me zonder gezelschap niet lekker voel hoor, maar het was een aangename verrassing Ik mijmer nog wat na

zaterdag 12 juli 2003 @ 14:07:14 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11726447
Ik heb zin in vandaag!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:10:04 #256
19840 Libris
Live from Singapore
pi_11726484
Vandaag zit er weer op, moest om 8:00 - 13:00 werken, vanmiddag even lekker liggen slapen en nu weer lekker met een biertje naar radio1 luisteren, leve het Internet. Ik wacht tot mijn familie op MSN komt, zodat we kunnen praten.

Toch niet helemaal vrolijk, een beetje in een piekerbui, exen passeren de revue. Gemixte gevoelens dus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')