Wish me luck!
en ook ik heb een hard to get meiske *grijns* lijkt wel de tijd van het jaar!
quote:En da ge bedankt zijt da witte
Op woensdag 9 juli 2003 12:00 schreef m33pz het volgende:
wow, good luck ByteMe
Ik baal dus.
Verder gaat het goed.
quote:koppijn van het schilderen? of omdat je er zo van baalt dat je er opnieuw overheen moet?
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:
Barstende koppijn, en helemaal genoeg van het schilderen.
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.Ik baal dus.
Verder gaat het goed.
ontopic; ik voel mij prima beetje brak. maar dat hoort erbij.
quote:Kom op Shmoopsjuf, nog ff doorzetten.. ennuh lekker de ramen open zetten want van de verflucht krijg je ook hoofdpijn
Op woensdag 9 juli 2003 12:08 schreef shmoopy het volgende:
Barstende koppijn, en helemaal genoeg van het schilderen.
Het is op zich wel leuk, maar niet als je weet dat je voor de kat z'n k*t staat te schilderen omdat je er weer met een andere kleur overheen moet.Ik baal dus.
Verder gaat het goed.
again... *sigh*
quote:Ken t probleem... kweenie of ze t speelt, of dat t gewoon zo is dat ik haar never ever 'get' maar.... *zucht*....
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef m33pz het volgende:
Tjah, kut he... nog 3 weken tot mijn vakantie.
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.
Bakkie koffie dan maar weer
* Minkeltje zingt: She drives me crazy, I can't help myself....
zelfs de radio is tegen mij,,, volgend nummer is....
* Minkeltje zingt daarna : If you leave me now, you take away the biggest part of me
wrom voel ik me zoals die knul in die clip van A-Ha (Take on me), op t moment dat ie eruit wil komen ,, dehele tijd tussen twee muren heen en weer slaat, totdat ie uitgeput op zn knieeen eindigt....
owja hoor..volgend nummer.. Meatloaf,,, I would do anything for love... thats me....
* Minkeltje zingt: No one can save me now but you...
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 09-07-2003 12:43]
Ben er nu een dag en ben al een stuk bruýner maar ýk mýs wel een aantal mensen erg en eentje ýn het býjzonder...
dýkke voor dýan, tot gauw mn lıeve beebje
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 09-07-2003 13:38]
quote:ik zit dus een beetje met veel verschillende dingen die ik niet snap...
Op woensdag 9 juli 2003 11:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat ik het snap. Ik heb echter besloten om niet af te wachten, maar mijn eigen pad te kiezen en het wordt steeds duidelijker hoe en wat zeg maar. Ik vind het eigenlijk wel best zo
Het went zeg maar
en afwachten wil ik ook zeker niet...
hoop mijn problemen allemaal in de vakantie uit te kunnen denken (nee, ik heb nu nog geen vakantie)
Moest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
Wat doet die man? Naar mijn huis bellen Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik NIET wil dat m'n ouders het weten, en dat ze me mobiel moesten bellen!! Had natuurlijk nooit thuis nummer moeten geven, maar goed....
Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maakt
Wil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet
Blegh
quote:Ik denk toch dat je moeder een beetje gelijk heeft maar je moet het verder zelf maar weten .
Op woensdag 9 juli 2003 15:18 schreef texelonia het volgende:
BoosVerder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maaktWil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet
Blegh
On topic:
Voel me lekker na besluit van maandag en had het er eerst moeilijk mee , maar ik heb toch zoiets van nu heb ik lekker voor mezelf gekozen , want deze vriendschap woog niet op tegen het gevoel dat ze me gaven en dat was minderwaardig . Ik ben zelf best wel moeilijk met knopen doorhakken maar ik denk dat dit de juiste beslissing was en juist extra trots dat het me gelukt is .
Verder ben ik aan het nadenken over een katje in huis , ouders hebben al gezegd denk er heel goed over na want het geeft veel verantwoordelijkheden maar daarentegen misschien geven die verantwoordelijkheden ook weer extra structuur. Ik ga er ook heel hard over nadenken maar ik denk ook dat het heel leuk zou zijn omdat het ook weer wat leven in mijn huisje brengt .
quote:Gelijk heeft met wat? Dat ik eerst aan mezelf moet werken voor ik verder ga met school?
Op woensdag 9 juli 2003 16:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Ik denk toch dat je moeder een beetje gelijk heeft maar je moet het verder zelf maar weten .
Ik vond het juist wel redelijk goed gaan eigenlijk, school. Als ik niks te doen heb verder, en alleen maar thuis zit, wordt het alleen maar erger denk ik...
Ik mis iets echt in m'n leven. Ik verveel me totaal te pletter. Ik denk niet dat ik me nog kan gaan inhouden. Ik wil huilen (maar het lukt natuurlijk niet). Ik word ziek van iedereen en alles om me heen, LAAT ME GODVERDOMME EENS MET RUST!
En ik zoek gewoon een vriend(in), iemand met wie ik irl lekker kan praten, even een knuffel kan geven en daarna verder kan gaan.
Maar nee.
quote:Steek je de hand ook in eigen boezem?
BoosMoest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
Wat doet die man? Naar mijn huis bellenTerwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik NIET wil dat m'n ouders het weten, en dat ze me mobiel moesten bellen!! Had natuurlijk nooit thuis nummer moeten geven, maar goed....
Verder irriteer ik me aan m'n moeder, omdat ze zich zorgen om me maakt. Ze zei gisteren dat ik misschien beter eerst aan mezelf kon werken etc ipv verder gaan met school enzow. En vandaag kwam ze m'n kamer binnen nadat ik gedouched had en nog niet aangekleed was. Ze vroeg toen of ik geen 'gekke dingen' aan het doen was. Denk dat ze daarmee snijden bedoelt... Wat dus niet zo was.
Maar goed, ik vind het irritant dat ze zich met me bemoeit en zich zorgen om me maaktWil meer en meer en sneller en sneller het huis uit. Maar dat kan toch nog niet
Blegh
Het feit dat je na slechts 15 minuten wachten al vertrekt bij het RIAGG laat alleen maar zien dat je moeders zorgen en bemoeienissen gegrond zijn.
Zolang je het idee blijft koesteren dat de hele wereld er op uit is om je dwars te zitten zul je weinig progressie boeken.
quote:*knuffel dan maar*
Op woensdag 9 juli 2003 16:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
koud![]()
brrrrr, heb niemand om me aan op te warmen
Vrolijke tekst weer zo in je profiel...
Met mij alles prima, sinds zaterdag zijn mijn vriendin en ik eigenaar van 2 enorm eigenwijze lieve kittens .
En vroeger interesseerde m'n moeder zich ook niet voor mij, daarom ben ik dat zo gewend, en kan ik er slecht tegen dat dat nu anders is.
Kan best zijn dat ze reden heeft ongerust te zijn, maar ik wil gewoon niet dat ze mij ermee lastig valt... Vroeger deed ze dat ook niet, ik kan er dus niet mee om gaan (en wil dat ook niet nee).
quote:Ik wil ook kittens
Op woensdag 9 juli 2003 16:39 schreef freud het volgende:[..]
*knuffel dan maar*
Met mij alles prima, sinds zaterdag zijn mijn vriendin en ik eigenaar van 2 enorm eigenwijze lieve kittens.
quote:Fijn dat te horen! Hou je taai!
Op woensdag 9 juli 2003 16:41 schreef sweek het volgende:
Mja, redelijk... er lijkt toch een beetje een positieve ontwikkeling te zijn nu, ik hoop dat die zich doorzet... ik ben benieuwd.
quote:Ik probeer het.
Op woensdag 9 juli 2003 16:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Fijn dat te horen! Hou je taai!
quote:Je moet het maar met een plaatje doen
Op woensdag 9 juli 2003 16:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Ik wil ook kittens
quote:Ik ben zo taai dat niemand me op wil vreten. Ook omdat er geen vlees aan mij zit. Maar ik voel me al een hele tijd prima, trouwens. En dat is okay. Jij gaat dat ook gewoon doen.
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef sweek het volgende:[..]
Jij ook he?
.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:39 schreef freud het volgende:[..]
*knuffel dan maar*
Met mij alles prima, sinds zaterdag zijn mijn vriendin en ik eigenaar van 2 enorm eigenwijze lieve kittens.
cute foto van die kittens
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 09-07-2003 16:47]
quote:Ah wat een poepie , by the way cool cookiemonster t-shirt
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef freud het volgende:[..]post met plaatje en foto
En de hoofdpijn was niet van de verf ( ) maar zomaar, ik heb alle ramen en deuren open, en het is muurverf.
Knuf
ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden en iemand die eik wel is
*bounce*
kijken wat de avond oplevert.....
Ik voel me KEIGOED! ik voel me KEIGOED! ...
la la la
gaat prima dus, for the moment
quote:jullie kunnen me nix maakuh!!
Op woensdag 9 juli 2003 18:42 schreef diannetjhu het volgende:
Hoe gaat dat liedje ookal weer?Ik voel me KEIGOED! ik voel me KEIGOED! ...
la la lagaat prima dus, for the moment
![]()
en ikke voel me ook wel toppie woeiiii
en ik baal ervan dat m'n favoriete CS pub helemaal naar de tering geholpen is door allerlei plugins. en iedereen is ffs op vakantie dus verveel me de tering.
anders ga ik zo m'n computer maar uit en ik elkaar zetten, of neverwinter nights ofzo :|
bah
Ik heb gevoelens waarvan ik niet wist dat ik ze had, verlangens die ik niet kan bevredigen en een afgrijselijk leeg gevoel.. Ik durf niks te zeggen en daardoor doet alles alleen maar meer pijn..
Hopeloos .
En de hele tijd zet ik maar Jeff Buckley - Hallelujah op.. dat moet ik niet doen maar het helpt me toch, en ook weer niet.. argh..
quote:heb hetzelfde probleem.
Op woensdag 9 juli 2003 21:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
*au*Ik heb gevoelens waarvan ik niet wist dat ik ze had, verlangens die ik niet kan bevredigen en een afgrijselijk leeg gevoel.. Ik durf niks te zeggen en daardoor doet alles alleen maar meer pijn..
Hopeloos
.
En de hele tijd zet ik maar Jeff Buckley - Hallelujah op.. dat moet ik niet doen maar het helpt me toch, en ook weer niet.. argh..
had ook datzelfde nummer opstaan, paar nummertjes geleden.
hielp niks
heb nu For a Dancer opstaan, van Jackson Browne.....en nu moest ik helemaal bijna huilen........
quote:Ik heb hem al op repeat gezet.. God, wat een nummer zeg..
Op woensdag 9 juli 2003 21:13 schreef Jolan het volgende:[..]
heb hetzelfde probleem.
had ook datzelfde nummer opstaan, paar nummertjes geleden.
hielp niks
heb nu For a Dancer opstaan, van Jackson Browne.....en nu moest ik helemaal bijna huilen........
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb hem al op repeat gezet.. God, wat een nummer zeg..
.
*voelt traantjes komen*
maar de muziek is
"tis een veel te grote optelsom van pijn door maanden heen, veel te lang mee door gelopen veel te lang en te alleen"
"neem het maar mee, voor het me echt begint te raken"
"ik hoop dat je gelukkig wordt, ik hoop dat ik me niet vergis, ik hoop dat ik gelukkig wordt nu ik zie wat ik zo mis"
"de wereld zou een podium zijn en èèn ieder speelt z'n rol, maar als ik thuis ben ben ik nergens, en kom ik buiten vind ik het podium zo vol"
"ik lach en lieg mijn leven leuker omdat ik weet dat iedereen dat doet: hoe is het met jouw? "met mij is het 'goed' " "
" hij denkt aan wat ie wou en denk ik was te laf, hij denkt is dit het nou, ****** denkt zich zelf in het graf"
"there's got to be more than this"
"is there more to live than this?"
"sometimes somewhere you try to hide your mind for good, you know it ain't fair.."
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef m33pz het volgende:
En 't meiske waarop ik verliefd ben speelt 'hard to get', wat heel vermoeiend is.
Bakkie koffie dan maar weer
quote:Same here
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verveel me de pleuris. En ik verdom het om nu al te gaan slapen.
* Halinalle wil NIET, herhaal NIET in de WAO.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef Wolkje het volgende:
.. terug van vakantie
quote:Confronterend he?
Op woensdag 9 juli 2003 22:47 schreef Halinalle het volgende:
Vandaag van het UWV de aanvraagformulieren voor de WAO ontvangen.![]()
![]()
* Halinalle wil NIET, herhaal NIET in de WAO.
Ik zit er ook al een poosje (gedeeltelijk) in.
De 'schaamte' ben ik wel voorbij, maar het is zoooooo'n log bureaucratisch systeem...
Ben er vadaag de hele dag chagrijnig om geweest. (Gedoe met bezwaarschrift uit december, mensen die ik al twee weken probeer te spreken...)
Nu is mijn chagrijn over, en nou is de dag voorbij...
Ik doe iets fout...
quote:Hi Moonah
Op woensdag 9 juli 2003 22:49 schreef Moonah het volgende:[..]
Hi Wolk!
Trouwens.. even voor iedereen die me nu op msn aanspreekt,
msn is vastgelopen.. ik kan dus niet reageren..
En ik voel me niet goed..
quote:Ja *zucht*...
Op woensdag 9 juli 2003 22:52 schreef Moonah het volgende:[..]
Confronterend he?
Ik zit er ook al een poosje (gedeeltelijk) in.
De 'schaamte' ben ik wel voorbij, maar het is zoooooo'n log bureaucratisch systeem...
Ben er vadaag de hele dag chagrijnig om geweest. (Gedoe met bezwaarschrift uit december, mensen die ik al twee weken probeer te spreken...)
Nu is mijn chagrijn over, en nou is de dag voorbij...
Ik doe iets fout...
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef Wolkje het volgende:
.. terug van vakantie
quote:En gun jezelf die tijd.
Op woensdag 9 juli 2003 22:57 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja *zucht*...
Terwijl het eigenlijk best wel goed gaat, maar het herstel duurt gewoon zo lang.
quote:Hee..
Op woensdag 9 juli 2003 23:02 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hoi! Heb je het naar je zin gehad?
![]()
Maar we mailen van de week vast nog wel even
quote:Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen, maar wil toch even van me laten horen...
Op woensdag 9 juli 2003 22:57 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja *zucht*...
Terwijl het eigenlijk best wel goed gaat, maar het herstel duurt gewoon zo lang.
Sterkte
quote:Goed
Op woensdag 9 juli 2003 23:04 schreef Wolkje het volgende:[..]
Hee..
Ja, laat ik zeggen dat ik over het algemeen een leuke vakantie heb gehad ..Maar we mailen van de week vast nog wel even
Ontopic: ben nog steeds bezorgd om mijn hond. Gelukkig heeft ze geen epilepsie-aanvallen meer gehad.
quote:Dank je!
Op woensdag 9 juli 2003 23:04 schreef Moonah het volgende:[..]
En gun jezelf die tijd.
Ga geen overhaaste stappen nemen, om uit de WAO te blijven.
Het is een financiële ondersteuning om de ruimte te hebben er weer bovenop te komen.
Zie het niet als afwijzing of stigma.
Deed ik eerst wel hoor, maar dat maakt het voor jezelf alleen maar lastig.
Desondanks geef ik niet op en probeer de opgaande lijn vast te houden!
ontopic: ben een beetje moe, maar kan morgen eindelijk over mijn slaapprobleem praten
Verder ben ik druk aan het aftellen voor de vakantie
quote:Dat heb ik idd ook. nog 10 daagjes...
Op woensdag 9 juli 2003 23:10 schreef DarkElf het volgende:
...
Verder ben ik druk aan het aftellen voor de vakantie
Ging het vanmýddag nog zo goed, voel me nu flýnk klote.. balen dat er nu nýemand onlýne ýs
oh kut! ik heb met de beste vriend van Albert gezoend...
help?
[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 10-07-2003 00:36]
quote:Je moet er zelf ook moeite voor doen. Soms loopt het nou eenmaal uit. Een kwartier stelt echt geen reet voor, ik heb wel 's 3 kwartier gewacht. Het is belangrijk dat je je afspraken nakomt, dat zorgt ook voor een bepaalde regelmaat.
BoosMoest naar Riagg net, en moest weer meer dan een kwartier wachten en daar had ik geen zin in, dus ben ik weg gegaan...
En dan voel ik me vanzelf ook goed. Geen bewolking. Een stralende zon op de vroege morgen
En nu lekker een bakkie koffie drinken
.. gisteravond kon ik niet slapen though, was echt in de war.. maaar...
ik kreeg een paar lieve sms'jes van die jongen waar ik mee gezoend had.. ( ronald ) .. en begin me af te vragen of ie eik niet veel leuker is dan Albert, die wel ongeloooooflijk mooi is.. maar verder.. mjah.
beetje lomp enzo. ...
We wachten het ff af. For the moment.. de zon schijnt, vanmiddag lekker in de zon liggen... ik voel me wel ok zeker weten
quote:Je maakt het jezelf ook niet gemakkelijker he
Op donderdag 10 juli 2003 08:14 schreef diannetjhu het volgende:.. gisteravond kon ik niet slapen though, was echt in de war.. maaar...
ik kreeg een paar lieve sms'jes van die jongen waar ik mee gezoend had.. ( ronald ) .. en begin me af te vragen of ie eik niet veel leuker is dan Albert, die wel ongeloooooflijk mooi is.. maar verder.. mjah.
beetje lomp enzo. ...
On-topic:
Ik voel me goed. Stralend. Helemaal na het krijgen van een onverwacht mailtje . Nu alleen nog hopen dat dit mooie weer er ook in het weekend is, zodat ik er ook nog een beetje van kan genieten.
P.S. Welkom terug Wolkje. Waarom kun je niet gewoon zeggen dat je een mooie vakantie hebt gehad?
* Peregrijn geeft DE een aai over haar bolletje. Ik hoop dat je vanavond eens wat beter kunt slapen
ben iig blij dat ik geen kater heb..
dit is echt niet leuk meer.
Mijn hoofd is rustiger, spoor mezelf aan om positief te denken en dat lukt redelijk. Moet alleen nog wel iets regelen waar ik niet zoveel zin in heb...
Dus hoe voel ik me?
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:29 schreef texelonia het volgende:
Ik probeer iets te doen (mp3's opnemen naar minidisc, maar snap niet hoe die kabeltjes moeten) maar het lukt totaal niet dus nu ben ik boos en chagrijnig![]()
Dat heb ik met de router waar internet op meerdere pc's kan worden aangesloten
Gewoon blijven proberen Uiteindelijk moet het gaan lukken
quote:Het is al ooit es gelukt, dus het ís mogelijk. Het is dus niet dat ik de verkeerde kabeltjes heb of iets dergelijks. Heb al vanalles geprobeerd, maar blijkbaar nog niet de goeie manier
Op donderdag 10 juli 2003 14:42 schreef Levensgenieter het volgende:
Dat heb ik met de router waar internet op meerdere pc's kan worden aangesloten
Gewoon blijven proberen
Uiteindelijk moet het gaan lukken
Mijn band kan niet opgepompt worden (waarschijnlijk iets met het ventiel, was vorige keer ook al zo) maar mijn oma gelooft het niet (volgens haar is het onzin ) dus nu mag ik, als de band kapot gaat, zelf een nieuwe betalen..
Lekker is dat. Ik kan haar ook gewoon nooit vertellen wat ik denk, altijd krijg ik zo'n superchagerijnige, pissige reactie.
En verder voel ik me .
Kutwereld.
quote:alweer opgeknapt
Op donderdag 10 juli 2003 15:08 schreef -Sum- het volgende:
mwoaonzettend lang geslapen maar heel naar gedroomd
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 15:32 schreef DarkElf het volgende:
Naar de psieg geweest en vanavond kan ik slapen hoor
Ik heb een bijzonder aangename en goede dag gehad op therapie
quote:Nietjes! Gekke BS!
Op donderdag 10 juli 2003 14:51 schreef BlaatschaaP het volgende:Kutwereld.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:51 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik heb een bijzonder aangename en goede dag gehad op therapie
Vanavond gaan we lekker even weg, lekker even naar het strand
maar goed das niet eens het ergste.....
ben moe, heb koppijn..
wil eigenlijk alleen maar slapen.
ALLES, MAAR DAN OOK ALLES ZIT TEGEN!!!
En ik wilde even melden dat het ontzettend schofterig is van de plaatselijke Albert Heijn om naast de twee nieuwe Pringles smaken ook nog een dozijn Pringles in de 35% korting te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutdieet.
Albert reageert niet op sms'jes... en ik vraag me echt af of ie het al weet van gisteren.. en zoja, wat ie ervan vind.. maar ik durf hem niet op te bellen ..
blergh Stomme Dian! *slaat*
quote:Niet naar de Appie gaan totdat de Pringles uit de reclame zijn zou ik zeggen
Op donderdag 10 juli 2003 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zit nog na te trillen van mijn 8-uurs dienst. Heb honger.... ff gezonde snacks zien te vinden.En ik wilde even melden dat het ontzettend schofterig is van de plaatselijke Albert Heijn om naast de twee nieuwe Pringles smaken ook nog een dozijn Pringles in de 35% korting te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutdieet.
quote:Ik ook.. bleek hij op vakantie te zijn
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef Brennie het volgende:
Naar dokter geweest.
Voor de rest gaat het goed, een gezellige middag gehad... en
Morgenochtend komt Cloudchaser terug!!!!
om half 7 komt hij aan op Schiphol..
blergh Misschien kan je hem over een paar dagen erover bellen en het uitleggen.. quote:
Je bent helemaal niet stom, dat weet je best..
Op donderdag 10 juli 2003 18:36 schreef diannetjhu het volgende:
en in de war. Weer teveel gedachten in mn hoofd.. aan de hand van gisteravond... Stomme Dian! *slaat*
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 10-07-2003 20:12]
dus 'k ga nu mezelf achter m'n computer vandaan dwingen, eens kijken of ik met de juiste muziek dit gevoel beetje uit me kan laten tranen enzo
iig weg van hier
Ik raak uitgekeken op al die mensen die ik al zolang ken.
Ben toe aan verandering. Al die mensen van nu die hebben weinig meer te bieden.
Mag ook zo zijn dat ik in mijn eentje ergens op een veld ga wonen. Zonder internet, zonder mensen om me heen. Alleen met een typ machine waar ik kan schrijven.
In een groot isolement leven dus
Knuf
quote:Oeh
Op donderdag 10 juli 2003 17:37 schreef DarkElf het volgende:[..]
Vanavond gaan we lekker even weg, lekker even naar het strand
Heb net geskate maar het aantal km dat ik kon volhouden viel me erg tegen (6 ipv 9) maar als excuus kan ik aandragen dat ik benauwd ben en de ventolin mij onvoldoende 'ruimte' gaf.
quote:zwakhoor excuus zoeken
Op donderdag 10 juli 2003 21:52 schreef DuchessX het volgende:[..]
Oeh
![]()
Wel lekker romantisch doen saampies hé?
Heb net geskate maar het aantal km dat ik kon volhouden viel me erg tegen (6 ipv 9) maar als excuus kan ik aandragen dat ik benauwd ben en de ventolin mij onvoldoende 'ruimte' gaf.
quote:Oh meis, wat fijn!!!!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 19:24 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik ook.. bleek hij op vakantie te zijn
![]()
Voor de rest gaat het goed, een gezellige middag gehad... en
Morgenochtend komt Cloudchaser terug!!!!
om half 7 komt hij aan op Schiphol..
Ik zou zoveel mensen zoveel willen zeggen.. en het kan niet.
.. bah gaat even niet zo goed hier..
quote:.. Dat is niet zo... Dat weet je ook wel. Kop op.
Op donderdag 10 juli 2003 20:33 schreef Whistler112 het volgende:
enige wat ik doe is mensen pijn doen :|...
Ik word er een beetje naar van inmiddels.
Dik 10 jaar geleden letsel oplopen en nu alweer 5 dagen achter elkaar pijn.
Grrrrrrrrrrrr...........
Yeah voel me goed! heb mn vrienden verteld dat ik dr heen ging, en allemaal stuk voor stuk reageerden ze heel erg fijn!
ook al reageer ik me soms af op de mensen om me heen, ze zijn er wel..... nog steeds....
Ow wolkje!!! fijn dat je terug bent, en heel veel fun morgen met cloudchaser!!!
Wel een leuk feest morgenavond, daar verheug ik me wel een klein beetje op .
gisteravond een beetje een kutavond gehad. op een kleine onderbreking na (die ik helemaal niet erg vond) heb ik wel goed geslapen. ben alleen nog steeds moe, maar dat haal ik vannacht wel in
moet zo werken, dus dat ga ik maar doen ook....
en dat terwijl ik vroeg mn bed in ben gegaan......
Tot vanavond...
vandaag is zo'n dag dat niets goed lijkt of voelt...
elk klein dingetje herinnerd me aan iemand en dus aan een groot probleem waar ik mee kamp.
vandaag (en waarschijnlijk morgen ook, en overmorgen ook enzenz..) gaat het echt niet goed
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 10:18 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk geslapen!!!! Nu wel een beetje duf maar ja....
On-topic:
Ik voel me goed, al ben ik wel een beetje moe. Dat heb ik mezelf echter aangedaan, dus mij hoor je niet klagen. Al ligt de schuld voor een deel ook bij de makers van Championship Manager.
Verder ben ik blij dat ik komende week met de hittegolf lekker binnen in een bedompte kamer aan het werk ben, want anders heb je ook weer de verplichting dat je naar een recreatieplas of een terrasje moet (dit was ironisch bedoeld ).
Maar ja, verder gaat dus alles top
En heb ong. week geleden iets gedaan wat tegen mijn geweten ingaat en daar heb ik nog last van...Spontaan komen er nieuwe dingen op mijn weg die er mee te maken hebben, maar nu weet ik niet wat ik moet doen....Het oude herstellen (waardoor ik de nieuwe situatie toch ook enigszins schaadt) of het zo houden (met nog steeds een kutgevoel)?
het voelt alsof m'n hoofd veels te vol zit en complete chaos is.
format brain /y :|
quote:Hee meisje,
Op donderdag 10 juli 2003 23:47 schreef koala2002 het volgende:
zo gaat heel goed hier aan deze kant!!Ow wolkje!!! fijn dat je terug bent, en heel veel fun morgen met cloudchaser!!!
Ikzelf: vanochtend mijn lief opgehaald , en net een uur bij mijn psycholoog
geweest, er was best veel te bespreken en het was een fijn gesprek.
En nu ben ik lekker bij mijn lief thuis..
rotgevoel van gisteravond is beetje blijven hangen, want voel me nog steeds beetje klote... ... nou ja.. hopen dat het vanavond beter gaat.
quote:Jeetje, dat is snel gegaan zeg! Veel plezier saampjes
Op vrijdag 11 juli 2003 11:51 schreef Wolkje het volgende:Ikzelf: vanochtend mijn lief opgehaald
Ontopic: ik zit nog steeds in de bibliotheek om literatuur te zoeken voor mijn scriptie, tenminste...ik doe een poging...
En ik wil het niet..... help..
quote:Misschien dat het juist kan helpen om er eens over te praten
Op vrijdag 11 juli 2003 14:35 schreef Wolkje het volgende:
Sjit.. niet goed![]()
Mijn moeder is net ergens achter gekomen.. en ik wil niet dat ze dat weet,
en nu wil ze er ook nog over praten...![]()
En ik wil het niet..... help..
On-topic:
ik voel me goed, want.........
.....het is weekend. Deze jongen gaat zo lekker naar huis. Kijken of ik nog even lekker met een goed glas Kwak buiten kan zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 11-07-2003 15:19]
Het gaat mwuah. Aan de ene kant ben ik zo lusteloos als wat.. aan de andere kant gaat het beter dan de afgelopen dagen..
Ik ga straks maar een sollibrief schrijven voor een baantje in een videotheek (echt iets voor mij ) en daarna wat eten. Misschien nog een film erbij.. Iig rustig aan doen..
En morgen meeten met het leukste irc-kanaal! Woei! .
[edit] Wolkje, welkom terug!! En heel veel succes met je liefje en hetgeen er nu gaande is thuis.. van mij!
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:18 schreef Whistler112 het volgende:
'k sta op het punt om in janken uit te barsten, waarom weet ik niet :|
Huilen is niet erg, toch..
Ikzelf: paniekerig.. ik wil niet naar huis straks..
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
*zucht*Het gaat mwuah. Aan de ene kant ben ik zo lusteloos als wat.. aan de andere kant gaat het beter dan de afgelopen dagen..
Ik ga straks maar een sollibrief schrijven voor een baantje in een videotheek (echt iets voor mij
) en daarna wat eten. Misschien nog een film erbij.. Iig rustig aan doen..
En morgen meeten met het leukste irc-kanaal! Woei!
.
[edit] Wolkje, welkom terug!! En heel veel succes met je liefje en hetgeen er nu gaande is thuis..
van mij!
ontopic:
heerlijk.
Ik ben zo blij dat ik vakantie heb.
En dan is het ook nog eens zo'n mooi weer.
ik stik van de hitte want ik ben druk aan schoonmaken, verder heb ik me weer eens van mijn beste kant laten zien net en heb erge spijt daarvan
quote:Dank je..
Op vrijdag 11 juli 2003 15:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[edit] Wolkje, welkom terug!! En heel veel succes met je liefje en hetgeen er nu gaande is thuis..van mij!
Gisteren weer ff een moment van twijfel gehad. Maar daar ben ik nu weer overheen.
Af en toe een dalletje moet kunnen Dat maakt het leven soms zelfs interessant. Alleen maar goede tijden dat is ook niet alles
van buiten ziet het normaal uit.
heb daarnet een mooi boek gekocht van architectuur, en een nieuw lees boek...
dus daar ben ik blij mee
maar psychisch is het nog allemaal even klote.
quote:NIET DOEN, HARDSILENCE!
nog ff wa gegeten mah heb sterk de neiging om nu weer mn vinger in mn keel te steken, terwijl ik gewoon gezond heb gegeten
Stoute vinger. *knuf*
quote:dankje! en ja k weet t, mah k wil me minder beroerd voelen, en denk dat t wel lukt op die manier
Op vrijdag 11 juli 2003 20:48 schreef Stereotomy het volgende:NIET DOEN, HARDSILENCE!
Stoute vinger. *knuf* [afbeelding]
quote:Ga anders de frisse buitenlucht in, je hebt je voeding nodig
Op vrijdag 11 juli 2003 20:55 schreef hardsilence het volgende:[..]
dankje! en ja k weet t, mah k wil me minder beroerd voelen, en denk dat t wel lukt op die manier
damn!
quote:
dankje! en ja k weet t, mah k wil me minder beroerd voelen, en denk dat t wel lukt op die manier damn!
.... en pas d'r op he, als je het maar laat. Ga inderdaad een eindje wandelen....
quote:
Dat is bij wijze net zo iets doen als mee delen dat je van een flat gaat springen.
Als je het maar laat, he.
quote:Hallo zeg
Op vrijdag 11 juli 2003 21:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je ik wil niet lullig doen, maar ik vind het nogal lullig om het hier te melden. Wat bereik je er mee?? Ok dat je er problemen mee hebt kan ik begrijpen, maar je weet ook hoe hier het beleid is op zelfmutulatie . Kijk ik heb zoiets als je het voor jezelf wil doen moet je zelf weten maar val anderen hier niet mee lastig, en als je lastig wil vallen dan meer op de manier hoe ga ik hier oplossing voor zoeken in plaats van te melden dat je zoiets gaat doen. Dat is bij wijze net zo iets doen als mee delen dat je van een flat gaat springen.
en ja k ga ff naar buiten, tis hier veels te benauwd, stik hier zowat. I need some fresh air!
quote:*gaat in gedachten naast Dian liggen en slaat armen om dr heen en knuffelt haar*... komop lieve beebje van me, komt wel weer goed en ik spreek en zie je gauw! kop op! ık kom gauw naar je toe om je te knuffelen als ık terug ben oke?
Op donderdag 10 juli 2003 22:27 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me alleen... en heb even zo hard aan vriend nodig.. niet om iets speciaals te doen, maar gewoon even iemand die naast me komt liggen en twee armen om me heen slaat... iemand om even mee te lachen, te praten.. te knuffelen. Iemand die ervoor zorgt dat ik me niet zo verschrikkelijk eenzaam voel op dit moment...
Ik zou zoveel mensen zoveel willen zeggen.. en het kan niet.
.. bahgaat even niet zo goed hier..
Gister hele slechte avond gehad en ik moet ergens voor oppassen... verder mis ik een aantal mensen heel erg.. overdag vermaak ik me verder wel, alleen savonds dus... vandaag wezen jetskýeen dat wilde ik al zooo lang doen en is echt superkoel... Vanavond weer niet zo geweldig goed vanwege ýets ben ik bang...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 11-07-2003 21:51]
Straks naar een tentfeest in een buurtdorp. Hoop dat t een beetje leuk wordt en ik mijn hoofdpijn kwijtraak...
en soms mis ik nog steeds een bepaald persoon...
Knuf
in ieder geval weer ff een last minder enzo.
voor de rest is alles vaag. thuis, vrienden, vriendinnen, ikzelf. gewoon chaos.
-edit- :
eenzaam.. heel eenzaam..
[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 11-07-2003 23:19]
,
,
.
-edit-
LOL ik ben bij level 12
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 12-07-2003 00:38]
quote:Ik voel me veel beter bij dit bericht!!
Op vrijdag 11 juli 2003 23:52 schreef hardsilence het volgende:
whoopp rg frustrerend! k ken nie verder komen met gridlock game'pie, nog maar in level 11hehe
I wonder why I always sem to fail
I wonder why I live in such a hell
I wonder why good things dont seem to last
but it's all in the past
* luistert genocide, introspection en lost the faith *
-edit: ik neem aan dat jullie begrijpen dat dat 3 zéér depressieve liedjes zijn-
* voert blokkeercontrole uit om mijn pessimisme na te kijken* als ze me mou ook geblokt heeft...
[Dit bericht is gewijzigd door Mtijn op 12-07-2003 00:03]
quote:Grrrr
Op vrijdag 11 juli 2003 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me veel beter bij dit bericht!!
quote:(Ik weet niet of het wat is, maar er viel me laatst een advertentie in het Parool op, van een chiropractor die een gratis scan aanbiedt met een apparaat, Myovision 8000, waarmee ongelijke spierspanningen in de rug zichtbaar worden gemaakt zodat je kunt zien waar 'vage' klachten nou precies vandaan komen. Inlichtingen: R.T. Shaw, 020 6627103).
Op donderdag 10 juli 2003 22:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rug is nog steeds niet overIk word er een beetje naar van inmiddels.
Dik 10 jaar geleden letsel oplopen en nu alweer 5 dagen achter elkaar pijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 12-07-2003 08:10]
nou ja... positive thinking enzo....
en maak me beetje zorgen om iemand. .. nou ja.. komt wel goed.
hoop ik...
slaap lekker lieve mensen
quote:Errrug goed!
Grrrr
hoestie vrdr momenteel?
En, ik ben verloofd, we gaan in 2012 trouwen!!!!
Ach.... 't is leuk.... maar we hebben elkaar op de verkeerde plek op het verkeerde moment in ons leven ontmoet. Dit is alles wat kan, meer is het niet, en anders is het niet. Ik geniet.
-der is van alles over ons gezegd al, wat Ronald niks kan schelen, want hij is alleen maar blij met wat er gebeurd is enzo.. en Albert was ook erg blij en leek het wel leuk te vinden voor ons.. en ronald dacht dat ik het hfds albert al had afgerond.. aaaaaargh! het slaat allemaal nergens op ! ...
ik ben moe en in de war.... ik wou dat ik de hele dag kon slapen maar dat kan dus niet, met een uurtje op mn werk zijn. En dan de hele dag.... blergh :/
Als ik straks met de hond ga lopen dan..........verwacht ik geen irritante mensen
Zo fit ben ik wel
Nog steeds redelijk.
Met twijfels
Maargoed, nog even wakkerworden.. daarna pak ik de trein naar Den Haag om een fantastische meeting te gaan beleven .
Maar ik krijg het echt wél weer voor elkaar om net vandaag ongesteld te worden. *zucht*
Verder wederom hoofdpijn en
quote:Geen last van
Op zaterdag 12 juli 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar ik krijg het echt wél weer voor elkaar om net vandaag ongesteld te worden. *zucht*
Sterkte met je ongesteldheid gedoe
Nou bedoel ik niet dat ik me zonder gezelschap niet lekker voel hoor, maar het was een aangename verrassing Ik mijmer nog wat na
Toch niet helemaal vrolijk, een beetje in een piekerbui, exen passeren de revue. Gemixte gevoelens dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |