abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14411487
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:43 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Dat is bij iedereen anders, is niet zomaar te zeggen of je langer/korter menstrueert. Dat zie je vanzelf. Als je geluk hebt, wordt t minder, maar kan ook meer worden

Dankjewel voor je reactie:)
Hoe was dat bij jou dan, de eerste keer dat je hem slikte?
pi_14412124
Bij mij verdween de rugpijn, buikpijn bleef. Menstruatie duurde net zo lang maar had al vrij snel zn hoogtepunt gehad en was minder heftig.
pi_14415876
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:42 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Slik dezelfde pil en het duurt bij mij ook een dag langer voordat ik ongsteld ben dan met mijn vorige pil. Zolang ik maar ongestelds wordt, vind ik het prima!

Ja oke da begrijp ik, maar ik heb al altijd yasmin genomen, dus kan niet echt vergelijken.
Maar ik ben gewoon wat bezorgd omdat k vroeger (met yasmin) (zonder hormonen krijg ik mijn maandstonden niet ) toch ong twee/drie dagen na laatste pil mijn menstruatie kreeg. Nu duurt het soms al vijf dagen .. (Ja ik reageer misschien overdreven, maar heb al genoeg slecht nieuws gekregen ivm mijn hormonale toestand..)
pi_14599800
Halloo

Ik was dinsdag mijn pil vergeten (dat was mijn 16e pil, dus 3e week) had ik ff het testje op www.pilvergeten.nl gedaan en daar staat dat ik optie 1 kan doen das een pauzeweek inlassen vanaf nu, maar dat heb ik niet gedaan OF dat ik minimaal 7 dagen de pil moet slikken alvorens een eventuele stopweek in te lassen.
Maar nu is mijn vraag, zou ik dan vanaf nu mijn oude pilstrip af kunnen maken (met nog 4 pillen) en dan gewoon een nieuwe strip helemaal af kunnen maken, dus zonder stopweek, dus eigenlijk gewoon de pil een maandje doorslikken? Want er stond alvorens een EVENTUELE stopweek in te lassen, dus eventueel betekent eigenlijk dat ik ook kan doorslikken?? En nog een vraag kan ik deze 7 dagen dat ik moet doorslikken gewoon gemeenschap hebben met mijn vriend zonder condoom?
Avast bedanjkt

donderdag 13 november 2003 @ 11:23:33 #55
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14599853
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:21 schreef Salie het volgende:
Halloo

Ik was dinsdag mijn pil vergeten (dat was mijn 16e pil, dus 3e week) had ik ff het testje op www.pilvergeten.nl gedaan en daar staat dat ik optie 1 kan doen das een pauzeweek inlassen vanaf nu, maar dat heb ik niet gedaan OF dat ik minimaal 7 dagen de pil moet slikken alvorens een eventuele stopweek in te lassen.
Maar nu is mijn vraag, zou ik dan vanaf nu mijn oude pilstrip af kunnen maken (met nog 4 pillen) en dan gewoon een nieuwe strip helemaal af kunnen maken, dus zonder stopweek, dus eigenlijk gewoon de pil een maandje doorslikken? Want er stond alvorens een EVENTUELE stopweek in te lassen, dus eventueel betekent eigenlijk dat ik ook kan doorslikken?? En nog een vraag kan ik deze 7 dagen dat ik moet doorslikken gewoon gemeenschap hebben met mijn vriend zonder condoom?
Avast bedanjkt

ugh, een man in de pil-topic .

hier even een linkje naar het centrale problemen met de pil topic, misschien staat daar het antwoord al voor je.

Problemen met de pil ?

als je nog vragen hebt, zal ik voor je informeren .

succes!

put
your
clothes
on!
pi_14740901
Schopje omhoog wegens verschillende pil topics...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14741029
Vraag
quote:
door: vriendinnie
Sinds kort ben ik aan een andere pil, een wat lichtere dan hiervoor. Ik heb nu een strip genomen en ben nu dus voor het eerst ongesteld na de eerste strip. Het punt is nu dat ik veel minder bloed verlies dan normaal, echt veel minder. Is dit normaal? Staat het misschien ook in verband met de onbetrouwbaarheid van de nieuwe pil of heeft dit er niks mee te maken?
Reactie's
quote:
door:erikll
dit heeft niets te maken met mindere betrouwbaarheid hoor! elke pil is betrouwbaar, anders was ie er niet
quote:
door:evil_cupido
Een lichtere pil en je ben minder ongesteld?? hmm dacht dat het normaal anders om was...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14751458
Erikll, het is niet dat ik bang ben dat het iets met de betrouwbaarheid van de pil op zich te maken heeft, maar met de betrouwbaarheid de afgelopen maand.

Even ter informatie, ik slikte eerste de Diane 35 pil en nu Microgynon 30, misschien dat dat iets verklaart?

pi_14798960
Hier een topic met een heleboel ontzettend goede info over de pil...
Kijk deze topic even na als je problemen met de pil hebt of vragen hebt.

Problemen met de pil ?

pi_14798992
Ik ga vandaag voor het eerst met de pil ( microgynon 30) beginnen, en ik wil hem voor het slapen in gaan nemen, maar maakt het uit als ik de ene dag hem om 22 uur inneem en de andere dag om 23 uur, of moet het echt altijd om precies dezeldfe tijd zijn?
pi_14799072
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst met de pil ( microgynon 30) beginnen, en ik wil hem voor het slapen in gaan nemen, maar maakt het uit als ik de ene dag hem om 22 uur inneem en de andere dag om 23 uur, of moet het echt altijd om precies dezeldfe tijd zijn?
Dat maakt niet zoveel uit, probeer regelmaat erin te brengen, des te minder kans heb je dat je hem vergeet.

Je moet hem binnen 12 uur nadat je hem had moeten slikken igg slikken, anders word hij minder betrouwbaar.

pi_14840425
weer ff een vraagje van mij hoor

Ik kon het in de bijsluiter niet echt duidelijk vinden, maar ik kan de pil dus echt niet in 1 keer doorlikken ( ook niet met water) Dus nou bijt ik hem doormidden, dan slik ik hem door en spoel het weg met water. Is hij dan wel veilig? Want de meeste medicijnen mag je niet doorbijten volgens mij

pi_14845159
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:39 schreef Sylvana het volgende:

Ik kon het in de bijsluiter niet echt duidelijk vinden, maar ik kan de pil dus echt niet in 1 keer doorlikken ( ook niet met water) Dus nou bijt ik hem doormidden, dan slik ik hem door en spoel het weg met water. Is hij dan wel veilig? Want de meeste medicijnen mag je niet doorbijten volgens mij

Geen idee eigenlijk....

Hij is wel bedoeld om in 1 keer door te slikken.

Volgens mij moet het in princiepe weinig uitmaken, het is niet time released ofzo, er zit alleen een laagje omheen zodat hij makkelijker glijd.
Maar zeker weten doe ik het niet, durf er dus ook niet veel over te zeggen.

pi_14858577
[ PROBLEEM ] Aan iedereen die een beetje (meer) van de pil afweet:

Gister sex gehad met mijn vriendin voor we naar een feestje vertrokken. Ze is net uit haar stopweek en 3 dagen geleden terug beginnen slikken. Voor we naar het feestje vertrokken heeft ze een pilletje geslikt voor zaterdag.

MAAR.. op het feestje was alles gratis
En daar hebben we dan ook verschillende cocktails etc geproefd en door elkaar gedronken.

Je kan het al raden.. eigenlijk werd het iets te veel op den duur en ze is naar het toilet gelopen en heeft vingers in haar keel gestoken in de hoop zich beter te voelen.

Mijn vraag luidt dan ook: Kan het kwaad dat we voor het feestje sex gehad hebben?

EN

Wanneer is het terug veilig?

Thx in advance.

pi_14858656
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:09 schreef Robkeuh het volgende:

Gister sex gehad met mijn vriendin voor we naar een feestje vertrokken. Ze is net uit haar stopweek en 3 dagen geleden terug beginnen slikken. Voor we naar het feestje vertrokken heeft ze een pilletje geslikt voor zaterdag.

En daar hebben we dan ook verschillende cocktails etc geproefd en door elkaar gedronken.

Je kan het al raden.. eigenlijk werd het iets te veel op den duur en ze is naar het toilet gelopen en heeft vingers in haar keel gestoken in de hoop zich beter te voelen.

Mijn vraag luidt dan ook: Kan het kwaad dat we voor het feestje sex gehad hebben?

EN

Thx in advance.

Als je diaree of je moet kotsen is het onveiliger. Maar volgens mij heb je nu geen probleem of zo want ze is net van de stopweek af.
pi_14858669
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:39 schreef Sylvana het volgende:

ik zou het niet weten
maar die dingen zijn toch niet groot of zo die zijn zo klein wel bedoeld om 1 keer door te slikken. Maar probeer is het met een lepeltje vla of appelmoes door te slikken. doen ze zo ook vaak bij oudere mensen
pi_14869083
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:19 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het niet weten
maar die dingen zijn toch niet groot of zo die zijn zo klein wel bedoeld om 1 keer door te slikken. Maar probeer is het met een lepeltje vla of appelmoes door te slikken. doen ze zo ook vaak bij oudere mensen

ze zijn idd klein, maar ik krijg nooit medicijnen door me keel, dan krijg ik echt kotsneigingen, maar ik ga het wel met wat vla proberen, kijken of dat lukt, maar zal ik morgen toch ff de dokter bellen of het wel veilig is als je hem niet in 1 keer doorslikt, want daar zijn ze idd wel voor gemaakt, maja, het lukt mij echt niet
pi_14869176
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:09 schreef Robkeuh het volgende:

EN

Thx in advance.

Hoelang voor het kotsen heeft ze de pil genomen?
pi_14872102
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoelang voor het kotsen heeft ze de pil genomen?

+/- 4 uur

21.00 ingenomen => vertrokken => rond 01.30 prijs

pi_14873249
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:17 schreef Robkeuh het volgende:

[..]

+/- 4 uur

21.00 ingenomen => vertrokken => rond 01.30 prijs

dit staat er bij mij in de bijsluiter ( microgynon 30)

in geval van overegven:

Als u binnen 3-4 uur na het innemen van een tablet moet overgeven is er een kans dat de werkzame stoffen niet volledig in het lichaam worden opgenomen. De situatie is daardoor vergelijkbaar met die na het vergeten van een tablet. Na het overgeven moet u zo snel mogelijk een nieuwe tablet uit een reservestrip innemen. Indien mogelijk binnen 12 uur na het tijdstip waarop u normaal uw pil inneemt. Als dit niet mogelijk is, of als die 12 uur al voorbij zijn, moet u het advies volgen zoals is aangegeven bij het vergeten van tableten

pi_14881730
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dit staat er bij mij in de bijsluiter ( microgynon 30)

in geval van overegven:

Als u binnen 3-4 uur na het innemen van een tablet moet overgeven is er een kans dat de werkzame stoffen niet volledig in het lichaam worden opgenomen. De situatie is daardoor vergelijkbaar met die na het vergeten van een tablet. Na het overgeven moet u zo snel mogelijk een nieuwe tablet uit een reservestrip innemen. Indien mogelijk binnen 12 uur na het tijdstip waarop u normaal uw pil inneemt. Als dit niet mogelijk is, of als die 12 uur al voorbij zijn, moet u het advies volgen zoals is aangegeven bij het vergeten van tableten

Dat staat ook bij mijn pil idd(femodeen).

Dus even opletten, nu valt het risiko echt wel mee hoor, je hoeft niet in paniek te raken, vooral omdat ze in het begin van haar cyclus is en dus niet vruchtbaar is in princiepe.

Even afwachten tot de volgende menstruatie dus, maar niet gaan zitten stressen(je vriendin dan) anders is de kans groot dat de menstruatie uitblijft.

pi_15198380
Okee, ik word helemaal gek hier.

Ik slik Microgynon 30, en ik heb deze maand de pil doorgeslikt omdat ik het niet kon gebruiken om ongesteld te worden. Maar het is nu week 2 van de tweede pilstrip en ik heb al een paar dagen zeurderige buikpijn, en sinds gisteren ben ik gewoon ongesteld. En nu kan ik dus helemaal niet werken van de buikpijn verdomme.

Hoe lang gaat dit nog duren, heeft iemand enig idee ?

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_15203262
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, ik word helemaal gek hier.

Ik slik Microgynon 30, en ik heb deze maand de pil doorgeslikt omdat ik het niet kon gebruiken om ongesteld te worden. Maar het is nu week 2 van de tweede pilstrip en ik heb al een paar dagen zeurderige buikpijn, en sinds gisteren ben ik gewoon ongesteld. En nu kan ik dus helemaal niet werken van de buikpijn verdomme.

Hoe lang gaat dit nog duren, heeft iemand enig idee ?

Lees de bijsluiter er even op na, maar naar alle waarschijnlijkheid doe je er het verstandigste aan om de stopweek nu gelijk te beginnen, oftewel laat maak komen die ongesteldheid.
Anders blijf je tot je echte stopweek met ellende lopen.

Maar lees de bijsluiter even erop na, weet niet of dat bij jouw pil ook mag...

pi_15205203
Heeft iemand ook informatie over de Prikpil?
pi_15205878
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeft iemand ook informatie over de Prikpil?
de prikpil
nadelen prikpil

Misschien dat je in 1 van deze 2 topics wat terug kan vinden.

Het is misschien een idee om wat specefieke vragen te stellen, dan kan je misschien beter geholpen worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')