abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11662258
Ik heb trouwens van alle (celica)supra's (zelfs van de MKI) de officiële toyota folders (NL) misschien leuk voor de liefhebbers, kan er een PDF van maken als iemand interesse heeft.....

-edit-

ik heb trouwens van bijna alle toyota's vanaf 1972 folders.

woensdag 9 juli 2003 @ 12:11:49 #27
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11662389
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb trouwens van alle (celica)supra's (zelfs van de MKI) de officiële toyota folders (NL) misschien leuk voor de liefhebbers, kan er een PDF van maken als iemand interesse heeft.....

-edit-

ik heb trouwens van bijna alle toyota's vanaf 1972 folders.

Jij bent mijn nieuwe idool.

Als ik vraag aan je om idd die folders naar pdf te zetten, liefst van alle celica's en supra's, is dat veel gevraagd???

Ik wil eventueel wel wat files hosten voor op dit forum. bandbreedte genoeg

pi_11662504
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Jij bent mijn nieuwe idool.

Als ik vraag aan je om idd die folders naar pdf te zetten, liefst van alle celica's en supra's, is dat veel gevraagd???

Ik wil eventueel wel wat files hosten voor op dit forum. bandbreedte genoeg

hehehe, nou ik zal mijn best doen, ik ga zondag op vakantie... daarna heb ik iig tijd genoeg en zal ik het wel reden denk ik.
Als jij wilt hosten is dat prima.
Ik heb vanaf de TA-22 (celica) uit '72 geloof ik, moet ik ff goed zoeken...

van de Supra heb ik alle folders

-edit-
ik zie nu dat ik ook nog Toyota Motor Sports folders heb, staan veel oude rally celica's en race supra's in, ook leuk misschien?

woensdag 9 juli 2003 @ 12:34:55 #29
46960 StefanP
polemicist
pi_11662851
Yeah, die gasten van supras.nl hebben al een boel engine swaps uitgehaald. Zowel naar de 1JZ als 2JZ motor, die toch veel beter zijn dan de oudere MA70 (of zo) motor. De MK3 bovenaan deze topic heeft een 2JZ-GTE motor en is van een van de drijvende krachten van supras.nl. Waanzinnig mooie auto overigens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_11663474
oke hier de folders die ik zo snel heb kunnen vinden van alle Toyota Sports:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/melker/folder/folder.html

ik zal binnenkort al mijn folders documenteren en de taal erbij zetten

Ik weet nog niet welke ik naar PDF kan omzetten omdat sommige te groot zijn voor de scanner....

pi_11663588
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:34 schreef StefanP het volgende:
Yeah, die gasten van supras.nl hebben al een boel engine swaps uitgehaald. Zowel naar de 1JZ als 2JZ motor, die toch veel beter zijn dan de oudere MA70 (of zo) motor. De MK3 bovenaan deze topic heeft een 2JZ-GTE motor en is van een van de drijvende krachten van supras.nl. Waanzinnig mooie auto overigens.
MA70 = de type aanduiding voor de MKIII de motor die daar inzit is de 7M-GE (non-turbo) en de 7M-GTE (turbo, twin zelfs )

die motoren (1JZ en 2JZ) zijn opzich niet veel beter, maar hebben meer potentie voor veel vermogen (en VVT-I op de latere modellen).

(de 1JZ is de 2500 en de 2JZ is de 3000)

[Dit bericht is gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 09-07-2003 13:23]

woensdag 9 juli 2003 @ 13:40:50 #32
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11664187
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

MA70 = de type aanduiding voor de MKIII de motor die daar inzit is de 7M-GE (non-turbo) en de 7M-GTE (turbo, twin zelfs )

die motoren (1JZ en 2JZ) zijn opzich niet veel beter, maar hebben meer potentie voor veel vermogen (en VVT-I op de latere modellen).

(de 1JZ is de 2500 en de 2JZ is de 3000)

Ik wist niet dat op de 7M-GTE 2 turbo's zaten. ik dacht dat dat alleen op de 1jz was...

weer wat geleerd

pi_11664281
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:40 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik wist niet dat op de 7M-GTE 2 turbo's zaten. ik dacht dat dat alleen op de 1jz was...

weer wat geleerd

je heb ze wel met twin-turbo's, ik geloof dat ze in NL alleen met een enkele turbo uitgevoerd werden.

wij hebben hier in NL alleen de 2JZ-GTE de 1JZ-GTE was alleen in Japan en een paar andere landen, maar das altijd zo met Nederland alle mooie toyota's hebben we hier niet

-edit-
Heb je nog 1 leuke folder tussen zien staan? Kan ik die als 1 preview ff scannen...

[Dit bericht is gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 09-07-2003 14:09]

pi_11666634
oke, ik heb 1 folder ge-pdf't
van de celicasupra (MKII) de eerste supra in NL.

ff snel, dus perfect is ie niet...
hij is alleen 59 mb, iemand 1 id hoe ik em kleiner krijg het zijn 16 pagina's met plaatjes...

iemand die interesse heeft mailt maar naar tommy_kuklinski@hotmail.com, dan stuur ik wel 1 linkie van de tijdelijke server waar hij nu opstaat...

woensdag 9 juli 2003 @ 16:07:24 #35
46960 StefanP
polemicist
pi_11666848
Volgens mij heb ik thuis een link naar een pagina met daarop een dozijn gescande reviews en folders, ik zal na het werk wel eens kijken.

Overigens is er gisteravond een prachtige automaat te koop gezet op mobile.de... zou zelfs overwegen om die aan te schaffen ook al is het geen handbak. Ik heb al gebeld maar 2x geen antwoord.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:09:54 #36
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11666891
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oke, ik heb 1 folder ge-pdf't
van de celicasupra (MKII) de eerste supra in NL.

ff snel, dus perfect is ie niet...
hij is alleen 59 mb, iemand 1 id hoe ik em kleiner krijg het zijn 16 pagina's met plaatjes...

iemand die interesse heeft mailt maar naar tommy_kuklinski@hotmail.com, dan stuur ik wel 1 linkie van de tijdelijke server waar hij nu opstaat...

You 've got mail!
ook heb ik wel belang bij die foldertjes die in die link hierbovenstaan.
pi_11667095
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:07 schreef StefanP het volgende:
Volgens mij heb ik thuis een link naar een pagina met daarop een dozijn gescande reviews en folders, ik zal na het werk wel eens kijken.

Overigens is er gisteravond een prachtige automaat te koop gezet op mobile.de... zou zelfs overwegen om die aan te schaffen ook al is het geen handbak. Ik heb al gebeld maar 2x geen antwoord.

de automaat kan trouwens vanwege de koppelomvormer beter milde tuning aan als de handbak schijnt. (tot de 550pk oid)
2825cc Single Turbo Beast
pi_11667191
Woei, dr staat een vette op marktplaats.nl!!! 420 pk! lijkt me vet om een keer afgeschoten te worden in zo'n bak zeg!
Maare, als ik zie hoeveel er nog voor die auto's betaald moet worden kan je dan geen andere extreme sportwagen kopen voor minder, als t je alleen maar om de prestatie gaat...?
Ik vind trouwens die koplampen net grote schrikogen....
Unbanned :)
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:27:28 #39
19529 Fendy
True Spirit
pi_11667195
Nou dude...als je er ècht 1 zoekt (die ook nog mooi is)

http://marktplaats.nl/markt/autos/bmw/42775.htm?av=a&fo=1&rv=100&zoek=supra

[edit]
Eerst maar eens de bovenstaande posts lezen...
[/edit]

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_11667262

ff vraagje aan de kenners

komt er ooit nog eem MK V ?

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11667327
sjit man, op mobile.de staan er echt VEEL! en ook nog vet net, weinig kilometers en vet lage prijs! dat je daar je droomauto nog niet in gevonden hebt zeg! (sja, wachten op dat belletje, okay, maar er zijn er veeeel meer mooi, weinig km's en in je favo kleur hoor )
pi_11667335
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:31 schreef Steve-O het volgende:
Ben geen kenner, maar t zal wel he overal wordt wel wat vernieuwd
pi_11667435
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:48:29 #44
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11667532
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:36 schreef questionmark het volgende:

[..]

Nou dat is nog maar de vraag.
probleem is dat de laatste jaren de vraag naar "super" auto's te klein is wereldwijd. Het haalt voor toyota wel wat aan, na de 2 F&F films, maar toyota heeft op het punt gestaan de sportlijn, incl. MR2 en Celica weg te doen.

Een paar jaar geleden zijn ze toch besloten door te gaan en hebben de, nu al 3 jaar bestaande, nieuw celica uitgebracht, evenals de nieuwe MR2. je kunt o.a. aan de MR2 spider zien dat ze een andere kant zijn opgegaan met de MR2.

De vraag of er een MK V komt, tja, dat weet alleen toyota. Er schijnen wel wat picts van te zjin maar de meesten blijken steeds fotoshop producten. Ook zijn er nergens spy foto's van, geen schetsen, niets.

Mijn gedachte is dan ook dat we de MK V, als die er ooit komt, niet eerder dan over een paar jaar kunnen verwachten.

pi_11667536
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:36 schreef questionmark het volgende:

[..]

denk het persoonlijk niet de MK4 stamt ondertussen ook al uit de préhistorie.. je kan natuurlijk altijd hopen.....
2825cc Single Turbo Beast
pi_11667559
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:42 schreef Steve-O het volgende:
http://www.toyotasupra.ch/galerie/MKV.htm
http://www.importdriver.com.au/supra_mkv.htm

[afbeelding]
[afbeelding]

Dat is dus gewoon speculatie, als er al een MKV komt ziet 'ie er vast niet zo uit.
Er staat op die laatste site ook een plaatje van een R35 Skyline, dat is ook gewoon een fotoshop.
De R34 was de laatste Skyline, binnenkort komt er waarschijnlijk een opvolger die gewoon "GTR" heet.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_11667816
Er komt een nieuwe "super" Toyota vanwege de Formule 1, of deze weer supra genaamd wordt is de vraag.

De MR2 is ontworpen door de Toyota mannen in hun vrije tijd, Toyota wilde niet meer doorgaan met de MR2 tot spijt van de technisie aldaar, die hebben toen besloten om de MR2 (spyder) zelf in hun vrije tijd te ontwerpen (van de sportsafdeling uiteraard), deze auto (concept) was zo goed dat Toyota toch besloten heeft tot productie over te gaan.

pi_11667886
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:31 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]

:9~
pi_11667923
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 17:08 schreef Danielson het volgende:

[..]

:9~

nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 09-07-2003 17:19]

pi_11667979
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:42 schreef Steve-O het volgende:
http://www.toyotasupra.ch/galerie/MKV.htm
http://www.importdriver.com.au/supra_mkv.htm

[afbeelding]
[afbeelding]

Nou mede fotosoepwedstrijddeelnemer, als jij hier geen gekloot met fotosoep in herkent ben ik een worst

edit- en het is echt De meestallerbelabbertsteKUTsoep-van-de-eeuw winaar!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')