Leuk om zo'n lijstje van andere Fokkers te zien. Wat is jouw cijfer voor The Deer Hunter, sweek?quote:
Een 7... wel mooi gemaakt, maar niet mijn soort film.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:15 schreef Eluc het volgende:
[..]
Leuk om zo'n lijstje van andere Fokkers te zien. Wat is jouw cijfer voor The Deer Hunter, sweek?
In augustus is er weer een Fok! Film Top 100, dus kun je je lol opquote:Op maandag 31 mei 2004 22:15 schreef Eluc het volgende:
[..]
Leuk om zo'n lijstje van andere Fokkers te zien. Wat is jouw cijfer voor The Deer Hunter, sweek?
Ik ben al bezig met aftellenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:20 schreef Gorro het volgende:
[..]
In augustus is er weer een Fok! Film Top 100, dus kun je je lol op
Wat gaat er dan precies gebeuren dan? Iedere fok!ker die interesse heeft maakt zo'n lijstje en dan wordt de ultieme top100 gemaakt?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:20 schreef Gorro het volgende:
[..]
In augustus is er weer een Fok! Film Top 100, dus kun je je lol op
Dit: Fok! Film Top 100 - 2003quote:Op maandag 31 mei 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat gaat er dan precies gebeuren dan? Iedere fok!ker die interesse heeft maakt zo'n lijstje en dan wordt de ultieme top100 gemaakt?
En ik kan nog geeneens een top 10 samenstellenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:56 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dit: Fok! Film Top 100 - 2003
Maar dit jaar wordt een top 100 inleveren ook mogelijk (bleek vorig jaar behoefte voor te zijn).
Eens even proberen:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Hare het volgende:
[..]
En ik kan nog geeneens een top 10 samenstellen
Hoogstaand lijstje zegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eens even proberen:
1 - Cuckoo's Nest
2 - Pink Floyd The Wall
3 - Die Hard (allemaal)
4 - Lethal Weapon (allemaal)
5 - Basic Instinct
6 - Indiana Jones (allemaal)
7 - Back to the future (allemaal)
8 - Terminator (allemaal)
9 - Jurassic Park (allemaal)
10 - Alien (allemaal)
Met uitzondering van 1 en 2 zijn het :
Lekkere ongecomliceerde, verstand op 0 films die ik allemaal vele keren zou kunnen bekijken en al heb gekeken. Maar ik weet wel dat ik nu inderdaad vele films vergeet die misschien ook wel in die top 10 horen.
Weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoogstaand lijstje zeg
Kreeg net email binnen:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
1. The Usual Suspects
Ik heb m lekker al een week.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kreeg net email binnen:
Re Order No 18643130
Just to let you know that
DVD Video The Usual Suspects: Special Edition (2 Discs) has been dispatched.
Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.
(en dat voor 6,50 euro)
Was al een dag of twee onderweg hoor, ze sturen alleen het mailtje wat laterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kreeg net email binnen:
Re Order No 18643130
Just to let you know that
DVD Video The Usual Suspects: Special Edition (2 Discs) has been dispatched.
Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.
(en dat voor 6,50 euro)
Ok. Normaal mag ik je kak-aan-de-intelectuele-films-lang-leve-het-entertainment-attitude wel. Maar wees eens eerlijk. Jurrasic Park 1 was/is een hele leuke film en was vernieuwend, maar JP 2 t./m weet-ik hoeveel zijn gewoon bagger die niet hoger staan dan de gemiddelde Chuck Norris film. Zelfde geld voor Alien 4.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eens even proberen:
1 - Cuckoo's Nest
2 - Pink Floyd The Wall
3 - Die Hard (allemaal)
4 - Lethal Weapon (allemaal)
5 - Basic Instinct
6 - Indiana Jones (allemaal)
7 - Back to the future (allemaal)
8 - Terminator (allemaal)
9 - Jurassic Park (allemaal)
10 - Alien (allemaal)
Met uitzondering van 1 en 2 zijn het :
Lekkere ongecomliceerde, verstand op 0 films die ik allemaal vele keren zou kunnen bekijken en al heb gekeken. Maar ik weet wel dat ik nu inderdaad vele films vergeet die misschien ook wel in die top 10 horen.
Dat mag. Filmkennis is alleen iets heel anders. Dit is meer een kwestie van ieder zijn smaak zal ik maar zeggen. Films die ik tig keer kan zien zonder dat ik me een moment verveel vind ik hele goede films. It's as simple as thatquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar dan ga ik toch echt twijfelen aan je filmkennis.
ja, die zag ik ook nergens bij staan.. die behoort ook echt wel in t rijtje van 10 beste films.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef Ceriel het volgende:
Ik vergeet The Game....
+ nog een stuk of 100.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |