quote:ik snap geen fuck van je wazige verhaal
Op donderdag 14 augustus 2003 16:16 schreef wil.lem_ske het volgende:
Ik volg ook rijles......
Moet over zo`n 14 lessen op best spannend.
Maar mijn instructeurs zei (steeds de zelfde) dat 66 procent bij hem in een keer slaagd? kan dit echt kloppen ??? het is wel een goeie 99% is niet goed het moet 100% zijn dat is een hele goede stimulans!
Als 'ie nog 3 minuten langer was doorgegaan had ik 'em laten lopen en was ik alleen teruggereden..
quote:Hij heeft alleen jouw kant van het verhaal gehoord.
Op dinsdag 8 juli 2003 13:21 schreef mrcool het volgende:[..]
Nee, tijdens de beoordeling trouwens wel, en hij was het met me eens, hij zie nog wel ff erbij dat ik dus een klacht moet gaan schrijven.
quote:Ik leef met je mee, maar ik denk dat je helaas weinig kans maakt verder. Bij zulke landelijke bedrijven houden ze volgens mij allemaal elkaar de hand boven het hoofd.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:04 schreef mrcool het volgende:
Ik heb dus een klachtbrief gestuurd aan het CBR die het verder zeer goed heeft afgehandeld. Kreeg ik vandaag dus een brief van die bewuste examinator waarin ie alles probeert op mij af te schuiven, dat ie de opmerking 'eigenwijs stuk vreten' komisch bedoelde!Er staan gewoon delen in die brief die klare onzin zijn! Volgende week krijg ik telefoon van het CBR en dan zal ik ze alles nog eens een keertje haarfijn uitleggen!
Ze reageren netjes per brief, maar ondertussen roddelen ze op kantoor over je als "die zeikgozer, dat eigenwijs stuk vreten wat voor geen meter kan rijden en nog brutaal is ook"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |