quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:28 schreef Baleog het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:24 schreef berney het volgende:
Ah, wat ben je zielig..
.
quote:Ik werd bij het gesprekje vooraf bij m'n staatsexamen volledig afgezeken door die man. Dit was niet goed, dat was niet goed. Nou, ook lekker voor je zelfvertrouwen. Ik weet toch ook wel dat het de keren daarvoor niet vlekkeloos ging, je doet toch niet voor niets een staatsexamen
Op dinsdag 8 juli 2003 14:54 schreef kipknots het volgende:[..]
De ergste examinator die ik heb gehad was juist bij mijn staatsexamen. Voordat ik instap zit die gast wel wat lekker te lullen. Ik word dus wat ontspannener.
Onderweg begint die gast dan te zeiken over dat ik niet hard genoeg optrek, terwijl m'n vorige examinator juist zij dat ik het het volgende examen maar wat rustiger aan moest doen.
Dus ik krijg al zoiets van wat heb je nu weer? Daarna heeft die gast geen woord meer gezegd, me ongeveer een uur laten rijden en na de tijd volledig de grond in gestampt. Gezakt dus.
Daarna dus nog een staatsexamen gehad, weer die instructeur. Die gast begint gelijk te lullen over dat ik dat vorige examen zo verknooid had. Toch weer lekker voor mijn zelfvertrouwen. Onderweg heeft die gast weer niets gezegd. Na de tijd begint die gast van: "Ja, dat was dan wel voldoende..". Echt op zo'n manier van ik ben bang dat ik moet zeggen dat je geslaagd bent. Daarna nog geen positief woord gehoord van hem.Blij dat ik er vanaf ben
Bij m'n 2e staatsexamen ging het iig een stuk beter. Die vrouw wist me iig een stuk ontspannener te krijgen. Toen lukte het wel om net zo te rijden als tijdens de rijlessen. Na 20 minuten waren we alweer terug, zegt ze: "Ik zie eigenlijk niet waarom je zo vaak examen hebt gedaan, heb geen foutje kunnen ontdekken."
quote:Dan heb jij een rare instructeur.. Het kan gewoon niet, en een van eerste dingen die ik van mn instructeur leerde is dat als je teruggaat naar zn 1 terwijl je niet aan het optrekken bent, je gegarandeerd gezakt bent omdat dat niet van verkeersinzicht getuigt.. Daar doet het feit dat er niemand in de buurt was niks aan af.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Ware het niet dat dit in een woonwijk was en er geen ander verkeer voor of achter me reed... Bovendien had ik echt wel in mn achteruitspiegel gekeken of ik rustig gas terug kon nemen... Daarnaast vond mn instructeur dat ik de situatie prima had aangepakt
Jammer voor jou joh, maar wel terecht
quote:Achja... allemaal verleden tijd... inmiddels het roze papiertje bijna 4 jaar in mn bezit
Op dinsdag 8 juli 2003 18:28 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
Jammer voor jou joh, maar wel terecht
Net als die discussie over wel of niet teruggaan naar z'n 1, het kan best dat de een geleerd heeft dat nooit te doen, ik heb geleerd dat het mag in situaties waar je rond de 10 km rijd, omdat je anders met je koppeling ingetrapt in z'n 2 moet rijden en zo'n Polo SDI (mijn lesauto ) natuurlijk 0 kracht heeft om in z'n 2 op te trekken vanaf 10 km. Maar goed.
Examinatoren en instructeurs: rare mensen en geen lijn op te trekken.
Wel een geweldig idee, als je echt zo'n hufter hebt, om hem uit te laten stappen en het mooie is, juridisch kunnen ze je niks maken
, niemand kan bewijzen dat je die vent bedreigd hebt, je zegt gewoon dat je hem vriendelijk verzocht hebt uit te stappen.
Tip: toon respect voor de examinator, het zijn meestal gastjes die vroeger op school altijd gepest werden en zich nu oppermachtig voelen. Niet overdreven respect tonen, want dat hebben ze meteen door. Verder moet je bij je opleider een proefexamen doen (of eventueel bij een andere opleider van dezelfde rijschool) en tijdens je echte examen net zo rijden als tijdens het proefexamen.
quote:En nog steeds een trauma?
Op dinsdag 8 juli 2003 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Achja... allemaal verleden tijd... inmiddels het roze papiertje bijna 4 jaar in mn bezit
Haha nou mooi zo, dan heb je er iig nog van geleerd toch?
[Dit bericht is gewijzigd door _Kuch_ op 08-07-2003 21:36]
quote:Dit verhaal doet me denken aan wat mijn opa vroeger heeft gehad met zijn examinator, toen mijn opa 18 was of zo.
Op dinsdag 8 juli 2003 13:15 schreef mrcool het volgende:
Ga ik net verdomme voor de 3de keer op voor mijn rijbewijs (aankomende vrijdag verloopt mijn theorie, ben dus gezakt), krijg ik een examinator die rechtstreeks uit de hel leek te komen, verdomme zeg, wat een verrekte nazi was die dude.Rijd ik op een gegeven moment gewoon rustig over de weg, zegt ie tegen me dat ik te veel rechts rijd en bijna op de stoep zit. Zeg ik heel rustig tegen hem dat ik dus heb geleerd altijd zoveel mogelijk rechts aan te houden op de weg, dat was hem dus al te veel, toen begon alle ellende. Ik was gelijk een eigenwijs stuk vreten die wel ff dacht dat ie alles wist!
![]()
Hij zegt gewoon tegen me: wie denk je wel niet dat je bent? Ik heb al 25 jaar mijn rijbewijs en ben 16 jaar schade-expert geweest en jij zit nog geen week in een auto! Eigenwijs stuk vreten, dat heb ik wel minstens 5x gehoord. Zit ik uiteindelijk op de snelweg, wil ik links de baan op om een auto in te halen, kijk netjes naar links en wil voor een andere auto langs wat ik makkelijk had kunnen halen, toen werd ie dus helemaal gek.
Weer hetzelfde verhaaltje en hij zou het me wel ff vertellen tijdens de beoordeling. Die kerel was verdomme meer bezig met stoer doen over het feit dat hij zo goed is en alles wist dan dat ie aan het opletten was hoe ik het daadwerkelijk deed.
Tijdens de beoordeling ben ik op een gegeven moment weggegaan omdat ie maar door bleef gaan met zijn gezeik. Ik zei tegen hem: geef dat formulier maar, wat je wil gaan zeggen heb ik al 6x gehoord en ik kom hier niet om me de grond in te laten boren door jou, mijn instructeur natuurlijk ook pissig op die examinator, maar ja, wat doe je eraan?
Die kerel haalde het bloed onder mijn nagels vandaan!
Conclusie: wederom gezakt en een helse examinator aan mijn hoofd gehad, verrekte teringzooi!
![]()
![]()
Die kerel had gewoon de pik op hem en hij zat ook de hele weg mijn opa te kleineren enzo. Nou was mijn opa bokser en breed en sterk vroeger.
Dus op een gegeven moment stopt mijn opa midden op een drukke weg en schreeuwt woest en met gebalde vuist tegen de examinator: en nou ga je eruit! En mooi dat die examinator niet wist hoe snel hij eruit moest komen. Is mijn opa dus in zijn eentje terug gereden.
Opa was die dag trouwens niet geslaagd.
Maar evengoed klote voor je. Het is zo al duur genoeg.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:56 schreef MotionMan het volgende:[..]
quote:Maatje van me heeft na een teleurstellend verlopen examen zijn frustratie ooit eens gebotvierd op de betreffende examinator dmv een paar knietjes en een paar goed gerichte kaakslagen
Op dinsdag 8 juli 2003 21:36 schreef Nijmegenaar het volgende:
Opa was die dag trouwens niet geslaagd.
10 jaar na dit voorval heeft maatje echter nog steeds geen rijbewijs, en ik denk ook eerlijk gezegd dat het er niet snel van zal komen.
Maatje blijft erbij dat hij zich stukken beter voelde na het uiten van zijn gevoelens
Btw, ik had een coole examinator. Motor was een keer afgeslagen en speciale verrichting ging nie al te gladjes, maar hij vond het wel ok. Misschien wel omdat ik verder niet zo'n grote bek had. En nog in 1x gehaald ook. Sjonge ik ben goed.
quote:moet ie wel een riem om hebben. Of doel je op de autogordel?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:06 schreef KatirZan het volgende:[..]
Die ken ik ook
Enne, die examinator, zorgen dat je hem volgende keer hebt, 140 over brug rijden, zijn riem losmaken, deur open pleuren, zetje geven
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:58 schreef Baleog het volgende:[..]
![]()
quote:Een beetje, vooral als die verhalen over helse examinatoren worden verteld
Op dinsdag 8 juli 2003 21:35 schreef _Kuch_ het volgende:
En nog steeds een trauma?![]()
Haha nou mooi zo, dan heb je er iig nog van geleerd toch?
Tis een beetje wat Inc_J zegt... het wisselt per instructeur/examinator. Ik vind/vond dat ik toen onterecht gezakt was, zeker na dat gemekker over die bocht. 't Kost je toch weer een hoop centen extra en niemand rijdt foutloos in 't echte leven. Je maakt vaak genoeg een klein schoonheidsfoutje, dat je denkt van "dat had beter gekund...".
Achja, zolang er rijexamen wordt gedaan zullen dit soort voorvallen zich blijven voordoen.
quote:Waar slaat dat op?!
Op dinsdag 8 juli 2003 18:28 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
Dan heb jij een rare instructeur.. Het kan gewoon niet, en een van eerste dingen die ik van mn instructeur leerde is dat als je teruggaat naar zn 1 terwijl je niet aan het optrekken bent, je gegarandeerd gezakt bent omdat dat niet van verkeersinzicht getuigt.. Daar doet het feit dat er niemand in de buurt was niks aan af.
Als je maar 3-4 km/u kan kan je echt wel het beste terugschakelen naar 1 hoor. Mijn auto kan niet eens zo langzaam in z'n 2 zonder de koppeling in te trappen. Hij slaat bijna af dan en echt goed voor de aandrijving lijkt het me ook niet
En hoezo getuigt dat niet van verkeersinzicht? Je past je toch aan het verkeer voor je?
Misschien moet je instructeur maar weer even lessen
quote:Net als de ANWB met zn ANWB-RIJOPLEIDING, neem het van mij maar aan, HET ZIJN EEN STEL EIKELS DAAR BIJ DE ANWB.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:24 schreef WeirdMicky het volgende:
wat een hoerenCBR met zn monopolie waar je bijna niks tegenin kan brengen...blergh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |