abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:31:08 #51
26467 raphidae
...antichrist...
pi_11642116
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..

idd, als je er niet in z'n 2 langs kan dan moet je stoppen totdat je dat wel kan, of er zelf voor zorgen. Een claxon zit er niet voor niets op
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_11642260
* octopussy is ook in 1 keer geslaagd met een mentor en leerling examinator in de auto...
2 paar ogen die op je letten dus!

ik hoorde trouwens later dat die leerling examinatrice gezakt was

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:52:11 #53
58063 uppie83
Sousousou
pi_11642635
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:24 schreef Conflict het volgende:
Ik ken iemand die zijn examinator na tien minuten de auto uit gezet heeft en alleen terug is gereden naar het CBR
Ja daar zat ik dus ook aan te denken....als t zon tievesvent is, niet meer naar luisteren, lekker eindje rijden en em daar deruit pleuren sukkel
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_11642690
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
staatsexamen mensen zijn zoveel malen relaxter
De ergste examinator die ik heb gehad was juist bij mijn staatsexamen. Voordat ik instap zit die gast wel wat lekker te lullen. Ik word dus wat ontspannener.
Onderweg begint die gast dan te zeiken over dat ik niet hard genoeg optrek, terwijl m'n vorige examinator juist zij dat ik het het volgende examen maar wat rustiger aan moest doen.
Dus ik krijg al zoiets van wat heb je nu weer? Daarna heeft die gast geen woord meer gezegd, me ongeveer een uur laten rijden en na de tijd volledig de grond in gestampt. Gezakt dus.
Daarna dus nog een staatsexamen gehad, weer die instructeur. Die gast begint gelijk te lullen over dat ik dat vorige examen zo verknooid had. Toch weer lekker voor mijn zelfvertrouwen. Onderweg heeft die gast weer niets gezegd. Na de tijd begint die gast van: "Ja, dat was dan wel voldoende..". Echt op zo'n manier van ik ben bang dat ik moet zeggen dat je geslaagd bent. Daarna nog geen positief woord gehoord van hem.

Blij dat ik er vanaf ben

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:55:34 #55
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_11642725
Klinkt als mijn grote vriend toen ik de 2e afreed Wat een satan.
Wallahjeweettog
pi_11642897
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:15 schreef mrcool het volgende:
Ga ik net verdomme voor de 3de keer op voor mijn rijbewijs (aankomende vrijdag verloopt mijn theorie, ben dus gezakt), krijg ik een examinator die rechtstreeks uit de hel leek te komen, verdomme zeg, wat een verrekte nazi was die dude.

Rijd ik op een gegeven moment gewoon rustig over de weg, zegt ie tegen me dat ik te veel rechts rijd en bijna op de stoep zit. Zeg ik heel rustig tegen hem dat ik dus heb geleerd altijd zoveel mogelijk rechts aan te houden op de weg, dat was hem dus al te veel, toen begon alle ellende. Ik was gelijk een eigenwijs stuk vreten die wel ff dacht dat ie alles wist!

Hij zegt gewoon tegen me: wie denk je wel niet dat je bent? Ik heb al 25 jaar mijn rijbewijs en ben 16 jaar schade-expert geweest en jij zit nog geen week in een auto! Eigenwijs stuk vreten, dat heb ik wel minstens 5x gehoord. Zit ik uiteindelijk op de snelweg, wil ik links de baan op om een auto in te halen, kijk netjes naar links en wil voor een andere auto langs wat ik makkelijk had kunnen halen, toen werd ie dus helemaal gek.

Weer hetzelfde verhaaltje en hij zou het me wel ff vertellen tijdens de beoordeling. Die kerel was verdomme meer bezig met stoer doen over het feit dat hij zo goed is en alles wist dan dat ie aan het opletten was hoe ik het daadwerkelijk deed.

Tijdens de beoordeling ben ik op een gegeven moment weggegaan omdat ie maar door bleef gaan met zijn gezeik. Ik zei tegen hem: geef dat formulier maar, wat je wil gaan zeggen heb ik al 6x gehoord en ik kom hier niet om me de grond in te laten boren door jou, mijn instructeur natuurlijk ook pissig op die examinator, maar ja, wat doe je eraan? Die kerel haalde het bloed onder mijn nagels vandaan! Conclusie: wederom gezakt en een helse examinator aan mijn hoofd gehad, verrekte teringzooi!

Hullie moet je maar beter je best doen
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_11642910
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:02 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

Hullie moet je maar beter je best doen

Ok!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_11642974
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ok!

Is toch zo, je bent 3 keer gezakt ofzo
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:06:51 #59
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_11643023
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:24 schreef Conflict het volgende:
Ik ken iemand die zijn examinator na tien minuten de auto uit gezet heeft en alleen terug is gereden naar het CBR
Die ken ik ook

Enne, die examinator, zorgen dat je hem volgende keer hebt, 140 over brug rijden, zijn riem losmaken, deur open pleuren, zetje geven

pi_11643032
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:05 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

Is toch zo, je bent 3 keer gezakt ofzo

Het gaat hier om die examinator, niet om mij en het feit dat ik het 3x niet gehaald heb, als je dat niet bevalt loop je toch gewoon ff lekker fijn door?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_11643104
Zodra die vent bij mij ook maar 1 keer eigenwijs stuk vreten had gezegd, had ik hem gewoon de hele huid volgescholden en kon hij dat roze papiertje maar lekker in zijn reet steken
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:13:23 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_11643195
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..

Ware het niet dat dit in een woonwijk was en er geen ander verkeer voor of achter me reed... Bovendien had ik echt wel in mn achteruitspiegel gekeken of ik rustig gas terug kon nemen... Daarnaast vond mn instructeur dat ik de situatie prima had aangepakt

[Dit bericht is gewijzigd door XcUZ_Me op 08-07-2003 15:15]

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_11643220
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:09 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Zodra die vent bij mij ook maar 1 keer eigenwijs stuk vreten had gezegd, had ik hem gewoon de hele huid volgescholden en kon hij dat roze papiertje maar lekker in zijn reet steken
Ik heb mezelf moeten inhouden, believe me, ik heb me nog goed beheersd, totdat ie het boven weer wou gaan proberen! De hond!
pi_11643290
ik zou die auto aan de kant hebben gezet, en gezegd jong! met jouw ga ik niet verder.. de groeten en naar huis zijn gelopen
pi_11643304
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef bbrother het volgende:
ik zou die auto aan de kant hebben gezet, en gezegd jong! met jouw ga ik niet verder.. de groeten en naar huis zijn gelopen
Vanuit Nijmegen naar Cuijk? Weleens geprobeerd?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:17:44 #66
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11643319
aaaah, fucked up mrcool, de 3e keer gezakt. En ook nog op zo'n Satansmanier!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_11643331
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
aaaah, fucked up mrcool, de 3e keer gezakt. En ook nog op zo'n Satansmanier!!
Idd, gewoon abnormaal!
pi_11643389
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef mrcool het volgende:

[..]

Vanuit Nijmegen naar Cuijk? Weleens geprobeerd?

heb je OV ? dan met de bussss
en anders gewoon als je in de buurt van huis zou zijn geweest

je kan ook gewoon die vent COMPLEET negeren, kijken hoe hij dan staat te flippen en jij rustig lekker op je gemakje op het verkeer let

pi_11643419
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

Het gaat hier om die examinator, niet om mij en het feit dat ik het 3x niet gehaald heb, als je dat niet bevalt loop je toch gewoon ff lekker fijn door?

Die examinator is vast een heel aardige man
pi_11643444
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:20 schreef bbrother het volgende:

[..]

je kan ook gewoon die vent COMPLEET negeren, kijken hoe hij dan staat te flippen en jij rustig lekker op je gemakje op het verkeer let

Dat heb ik dus ook gedaan, hoewel je dan niet echt meer op je gemak bent moet ik zeggen.
pi_11643456
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:25:02 #72
10998 MotionMan
Wanneer gaan we nuecken??
pi_11643517
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

Volgens mij is het de reincarnatie van Hitler die de reincarnatie van jezus was
[b]The Earth has got only one sun, But I walk with three Shadows[/b]
pi_11643570
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef MotionMan het volgende:

[..]

Ik zeg toch een heel aardig man
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:28:56 #74
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_11645354
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef MotionMan het volgende:

[..]

MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:45:50 #75
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_11645797
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:10:41 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')