quote:idd, als je er niet in z'n 2 langs kan dan moet je stoppen totdat je dat wel kan, of er zelf voor zorgen. Een claxon zit er niet voor niets op
Op dinsdag 8 juli 2003 14:21 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..
ik hoorde trouwens later dat die leerling examinatrice gezakt was
quote:Ja daar zat ik dus ook aan te denken....als t zon tievesvent is, niet meer naar luisteren, lekker eindje rijden en em daar deruit pleuren
Op dinsdag 8 juli 2003 13:24 schreef Conflict het volgende:
Ik ken iemand die zijn examinator na tien minuten de auto uit gezet heeft en alleen terug is gereden naar het CBR
quote:De ergste examinator die ik heb gehad was juist bij mijn staatsexamen. Voordat ik instap zit die gast wel wat lekker te lullen. Ik word dus wat ontspannener.
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
staatsexamen mensen zijn zoveel malen relaxter
Blij dat ik er vanaf ben
quote:Hullie moet je maar beter je best doen
Op dinsdag 8 juli 2003 13:15 schreef mrcool het volgende:
Ga ik net verdomme voor de 3de keer op voor mijn rijbewijs (aankomende vrijdag verloopt mijn theorie, ben dus gezakt), krijg ik een examinator die rechtstreeks uit de hel leek te komen, verdomme zeg, wat een verrekte nazi was die dude.Rijd ik op een gegeven moment gewoon rustig over de weg, zegt ie tegen me dat ik te veel rechts rijd en bijna op de stoep zit. Zeg ik heel rustig tegen hem dat ik dus heb geleerd altijd zoveel mogelijk rechts aan te houden op de weg, dat was hem dus al te veel, toen begon alle ellende. Ik was gelijk een eigenwijs stuk vreten die wel ff dacht dat ie alles wist!
![]()
Hij zegt gewoon tegen me: wie denk je wel niet dat je bent? Ik heb al 25 jaar mijn rijbewijs en ben 16 jaar schade-expert geweest en jij zit nog geen week in een auto! Eigenwijs stuk vreten, dat heb ik wel minstens 5x gehoord. Zit ik uiteindelijk op de snelweg, wil ik links de baan op om een auto in te halen, kijk netjes naar links en wil voor een andere auto langs wat ik makkelijk had kunnen halen, toen werd ie dus helemaal gek.
Weer hetzelfde verhaaltje en hij zou het me wel ff vertellen tijdens de beoordeling. Die kerel was verdomme meer bezig met stoer doen over het feit dat hij zo goed is en alles wist dan dat ie aan het opletten was hoe ik het daadwerkelijk deed.
Tijdens de beoordeling ben ik op een gegeven moment weggegaan omdat ie maar door bleef gaan met zijn gezeik. Ik zei tegen hem: geef dat formulier maar, wat je wil gaan zeggen heb ik al 6x gehoord en ik kom hier niet om me de grond in te laten boren door jou, mijn instructeur natuurlijk ook pissig op die examinator, maar ja, wat doe je eraan?
Die kerel haalde het bloed onder mijn nagels vandaan!
Conclusie: wederom gezakt en een helse examinator aan mijn hoofd gehad, verrekte teringzooi!
![]()
![]()
quote:Ok!
Op dinsdag 8 juli 2003 15:02 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Hullie moet je maar beter je best doen
quote:Is toch zo, je bent 3 keer gezakt ofzo
Op dinsdag 8 juli 2003 15:02 schreef mrcool het volgende:[..]
Ok!
quote:Die ken ik ook
Op dinsdag 8 juli 2003 13:24 schreef Conflict het volgende:
Ik ken iemand die zijn examinator na tien minuten de auto uit gezet heeft en alleen terug is gereden naar het CBR
Enne, die examinator, zorgen dat je hem volgende keer hebt, 140 over brug rijden, zijn riem losmaken, deur open pleuren, zetje geven
quote:Het gaat hier om die examinator, niet om mij en het feit dat ik het 3x niet gehaald heb, als je dat niet bevalt loop je toch gewoon ff lekker fijn door?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:05 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Is toch zo, je bent 3 keer gezakt ofzo
quote:Ware het niet dat dit in een woonwijk was en er geen ander verkeer voor of achter me reed... Bovendien had ik echt wel in mn achteruitspiegel gekeken of ik rustig gas terug kon nemen... Daarnaast vond mn instructeur dat ik de situatie prima had aangepakt
Op dinsdag 8 juli 2003 14:21 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..
[Dit bericht is gewijzigd door XcUZ_Me op 08-07-2003 15:15]
quote:Ik heb mezelf moeten inhouden, believe me, ik heb me nog goed beheersd, totdat ie het boven weer wou gaan proberen! De hond!
Op dinsdag 8 juli 2003 15:09 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Zodra die vent bij mij ook maar 1 keer eigenwijs stuk vreten had gezegd, had ik hem gewoon de hele huid volgescholden en kon hij dat roze papiertje maar lekker in zijn reet steken
quote:Vanuit Nijmegen naar Cuijk?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef bbrother het volgende:
ik zou die auto aan de kant hebben gezet, en gezegd jong! met jouw ga ik niet verder.. de groeten en naar huis zijn gelopen
quote:Idd, gewoon abnormaal!
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
aaaah, fucked up mrcool, de 3e keer gezakt. En ook nog op zo'n Satansmanier!!
quote:heb je OV ?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef mrcool het volgende:[..]
Vanuit Nijmegen naar Cuijk?
Weleens geprobeerd?
je kan ook gewoon die vent COMPLEET negeren, kijken hoe hij dan staat te flippen en jij rustig lekker op je gemakje op het verkeer let
quote:Die examinator is vast een heel aardige man
Op dinsdag 8 juli 2003 15:07 schreef mrcool het volgende:[..]
Het gaat hier om die examinator, niet om mij en het feit dat ik het 3x niet gehaald heb, als je dat niet bevalt loop je toch gewoon ff lekker fijn door?
![]()
quote:Dat heb ik dus ook gedaan, hoewel je dan niet echt meer op je gemak bent moet ik zeggen.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:20 schreef bbrother het volgende:[..]
je kan ook gewoon die vent COMPLEET negeren, kijken hoe hij dan staat te flippen en jij rustig lekker op je gemakje op het verkeer let
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Die examinator is vast een heel aardige man
quote:Volgens mij is het de reincarnatie van Hitler die de reincarnatie van jezus was
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Die examinator is vast een heel aardige man
quote:Ik zeg toch een heel aardig man
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef MotionMan het volgende:[..]
Volgens mij is het de reincarnatie van Hitler die de reincarnatie van jezus was
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef MotionMan het volgende:[..]
Volgens mij is het de reincarnatie van Hitler die de reincarnatie van jezus was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |