abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:31:31 #26
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_11640660
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:18 schreef mrcool het volgende:

[..]

Jawel, en dat ga ik ook zekers doen, je zou zeggen dat zo iemand probeert je enigzins ontspannen te houden, gek werd ik gewoon van die kerel, was bijna in staat de handrem erop te gooien en te zeggen dat ie het verder maar moest uitzoeken, was echt bijna uitgestapt, ik kan er niet tegen als mensen zo doen!

Ik ken het probleem, al was het niet m'n examinator die zo'n klier was maar m'n rijinstructeur!! . Hoe ik het daar ooit 36 lessen bij volgehouden heb??
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:33:25 #27
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_11640707
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:31 schreef wokje het volgende:

[..]

Ik ken het probleem, al was het niet m'n examinator die zo'n klier was maar m'n rijinstructeur!! . Hoe ik het daar ooit 36 lessen bij volgehouden heb??

36? Wel een beetje veel, vind je niet?

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:34:22 #28
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_11640725
Je moet je hoofd in het verkeer ten alle tijde cool houden.....mrcool
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:35:19 #29
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_11640749
Oh ja, balen zoiets! Zeker ruzie gehad met moeder de vrouw ofzo.
Schrijf een klachtenbrief naar het CBR. Zullen ze wel niet veel mee doen, maar je kunt het altijd proberen...
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:35:36 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11640757
staatsexamen mensen zijn zoveel malen relaxter
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11640760
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:21 schreef mrcool het volgende:

[..]

Nou wat is ie goed!

gewoon, het verhaal zelf is gewoon goed...moest gewoon lachen, zie het gewoon voor me...

volgende keer beter trouwens

pi_11640800
Of je doet zoals een buurjongen van me; na zakken door een draak van een examinator zeggen dat 'ie zijn bek moet houden en dat papiertje maar beter kan tekenen, omdat anders zijn vrouw (naam) en kinderen (naam en naam) anders niet zo lang meer hebben.

Die kerel scheet zowat in zijn broek, en hij kreeg dus netjes wél zijn rijbewijs

Ook zo belachelijk: een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt. (pa van vriendin van me werkt bij het CBR, vandaar)

Belachelijke regeling, net als dat aantal boetes dat een agent moet uitschrijven. Als niemand de wet overtreed hoef je toch ook geen boetes uit te schrijven
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:39:02 #33
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_11640840
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Of je doet zoals een buurjongen van me; na zakken door een draak van een examinator zeggen dat 'ie zijn bek moet houden en dat papiertje maar beter kan tekenen, omdat anders zijn vrouw (naam) en kinderen (naam en naam) anders niet zo lang meer hebben.

Die kerel scheet zowat in zijn broek, en hij kreeg dus netjes wél zijn rijbewijs
Liegen is ook een vak...die buurjongen is cum laude afgestudeerd zeker
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:39:24 #34
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_11640854
quote:
Ik geloof niet dat ik die gozer wil tegenkomen in de auto..
Als dat de manier is?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:44:15 #35
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_11640995
quote:

Ook zo belachelijk: een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt. (pa van vriendin van me werkt bij het CBR, vandaar)

WTF!!
een zakkings-percentage...

waarom, in hemelsnaam waarom

Wat je vindt, ...
pi_11641029
shit eej.. das wel kutje natuurlijk..maarja.. geduld en hopen dat je hem de volgende keer niet weer hebt. ( van te voren vragen want je mag een examinator weigeren en dan krijg je iemand anders. )

Ik had de eerste keer ook een klootzak van een examinator..kon hem wel schieten

Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_11641049
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:44 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

WTF!!
een zakkings-percentage...

waarom, in hemelsnaam waarom

Geld
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:47:09 #38
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_11641077
bij mijn examen stond ik stijf van de zenuwen. paar kleine foutjes gemaakt maar hij vond het toch goed (ik reed goed op de momenten dat het nodig was)

zat je rij-instructeur bij je in de auto of niet? ik lesde bij de anwb en mijn rij-instructeur kende volgens mij elke examinator. wist ik van tevoren al wat voor iemand het is.

Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:48:17 #39
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_11641098
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:33 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

36? Wel een beetje veel, vind je niet?

Vind ik best meevallen! M'n zus doet er nu al >80 lessen over
pi_11641116
Heb Precies t zelfde meegemaakt.Dat soort examinators zijn gewoon fucking dom bezig.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:51:00 #41
39446 303
(C) Roland
pi_11641172
quote:
een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt.
Kennelijk had je toen niet door dat hij een dolletje met je aan het uithalen was.

Dat geloof je toch niet zelf?

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:52:28 #42
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_11641212
CBR-X-aminatoren hebben gewoon te veel macht

Op het gebied van het roze papiertje zijn ze heer en meester

Ut zou verboden moeten worden

Wat je vindt, ...
pi_11641238
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:39 schreef Beavis het volgende:

[..]

Liegen is ook een vak...die buurjongen is cum laude afgestudeerd zeker

Nope, hij werkt in de bouw geloof ik, iets met betontimmerman ofzo. Niet al te snugger idd, maar hij kreeg wel mooi de eerste keer dat rose papiertje, terwijl ik drie keer nodig had. (tweede keer zelfde examinator, die mocht me de eerste keer al niet, na 5 minuten wist ik al dat ik gezakt was en dat terwijl hij alleen maar aan het schrijven was, niet eens keek hoe ik reed

Derde keer staatsexamen, ik was binnen 15 minuten terug, die man vroeg waarom ik in vredesnaam twee keer gezakt was omdat ik perfect reed
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_11641243
quote:

Ook zo belachelijk: een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt.
Werkelijkwaar gelul, misschien is dat je als zoethoudertje verteld omdat je zelf vaak gezakt bent?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:01:10 #45
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_11641430
De techniek is inderdaad niet meer zo onderhevig aan beoordeling - het gaat nu meer om wat de examinator van je denkt. M'n broertje heeft 3x moeten afrijden omdat ie dus elke keer dezelfde (helse) examinator trof, die hem geloof ik maar een eikeltje vond.

Zelf heb ik het in 1x gehaald - vrouwelijke examinator, en een collega (soort "mentor" figuur) in de auto. Dus die twee lekker beppen, en ik rij wel. Geloof dat er echt maar een minuut of 3 op me gelet werdt, de rest van de tijd zaten ze gezellig te kwebbelen.

Vond het best

From the ashes...
pi_11641657
dat van dat stuk vreten heeft ie dat letterlijk gezegd???
Anders zou ik het er nie bij laten zitten....
Me is ook wel is weg gelopen na een examen wat een *piep* examinator
En de keer daarna had ik vet aardige vent hele stuk rijden niks gezegd... over mijn rijden, gewoon ouwehoeren, aan het eind zei ga maar vast binnen zitten met een dikke smile .... Geslaagd dus
Waarna die zei dat ie nie snapte wrom ik daarvoor gezakt was enzo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:11:20 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_11641679
Heette ie toevallig Den Engen uit Nijmegen?! Dat is namelijk ook zo'n frusti...

Toen ik voor de eerste keer opging zei mn instructeur: "Ja.. ik heb niet zulk goed nieuws voor je, je hebt meneer den Engen en die laat eigenlijk standaard alle dames die voor het eerst opgaan zakken, tenzij je perféct rijdt.."

Nou, daar ging ik. We reden langs 2 kinderen... ik terug naar zn 1 en er voorbij krúipen... gaat die vent vol op de rem: "Je had uit moeten stappen en vragen of ze even weg wilden gaan of even moeten toeteren." En dat terwijl mij dus gezegd was: NOOIT toeteren.

Vervolgens een onoverzichtelijke kruising die we met inrijden ook hadden gehad, dus mijn instructeur zegt toen we allang en breed die bocht door waren: "Hee, das die kruising die we vanochtend ook hadden gehad!" Zegt die den Engen bij terugkomst dat mijn instructeur dat vóór de bocht had gezegd en mij dus had geholpen...

Enfin, gezakt dus. Mijn instructeur heeft die vent 's avonds nog gebeld om te vragen waar ie dacht mee bezig te zijn... Ik had dus gewoon moeten slagen.

Kortom: examinatoren zijn gefrustreerde mislukte dictators !

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:12:51 #48
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_11641708
quote:
verdomme zeg, wat een verrekte nazi was die dude.
Geen rijbewijs, maar zo te zien kan je wel premier van Italie worden
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:16:47 #49
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_11641796
Lullig voor je, ik snap idd dat je niet zo behandeld wil worden, en het hoort ook niet

Heb wel nog een tip: met uiterst rechts houden wordt de meest rechtse rijstrook bedoelt, en zeker niet in de rijstrook zelf helemaal rechts gaan rijden! Dit komt heel onzeker over, en als je onzeker overkomt zak je gegarandeerd. Succes de volgende keer!

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:21:32 #50
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_11641900
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, daar ging ik. We reden langs 2 kinderen... ik terug naar zn 1 en er voorbij krúipen... gaat die vent vol op de rem: "Je had uit moeten stappen en vragen of ze even weg wilden gaan of even moeten toeteren." En dat terwijl mij dus gezegd was: NOOIT toeteren.
Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')