quote:Ik ken het probleem, al was het niet m'n examinator die zo'n klier was maar m'n rijinstructeur!!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:18 schreef mrcool het volgende:[..]
Jawel, en dat ga ik ook zekers doen, je zou zeggen dat zo iemand probeert je enigzins ontspannen te houden, gek werd ik gewoon van die kerel, was bijna in staat de handrem erop te gooien en te zeggen dat ie het verder maar moest uitzoeken, was echt bijna uitgestapt, ik kan er niet tegen als mensen zo doen!
quote:36? Wel een beetje veel, vind je niet?
Op dinsdag 8 juli 2003 13:31 schreef wokje het volgende:[..]
Ik ken het probleem, al was het niet m'n examinator die zo'n klier was maar m'n rijinstructeur!!
. Hoe ik het daar ooit 36 lessen bij volgehouden heb??
quote:gewoon, het verhaal zelf is gewoon goed...moest gewoon lachen, zie het gewoon voor me...
Op dinsdag 8 juli 2003 13:21 schreef mrcool het volgende:[..]
Nou wat is ie goed!
volgende keer beter trouwens
quote:Liegen is ook een vak...die buurjongen is cum laude afgestudeerd zeker
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef SadKingBilly het volgende:
Of je doet zoals een buurjongen van me; na zakken door een draak van een examinator zeggen dat 'ie zijn bek moet houden en dat papiertje maar beter kan tekenen, omdat anders zijn vrouw (naam) en kinderen (naam en naam) anders niet zo lang meer hebben.
Die kerel scheet zowat in zijn broek, en hij kreeg dus netjes wél zijn rijbewijs
quote:Ik geloof niet dat ik die gozer wil tegenkomen in de auto..
Of je doet zoals een buurjongen van me; na zakken door een draak van een examinator zeggen dat 'ie zijn bek moet houden en dat papiertje maar beter kan tekenen, omdat anders zijn vrouw (naam) en kinderen (naam en naam) anders niet zo lang meer hebben.
Die kerel scheet zowat in zijn broek, en hij kreeg dus netjes wél zijn rijbewijs
quote:WTF!!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef SadKingBilly het volgende:Ook zo belachelijk: een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt. (pa van vriendin van me werkt bij het CBR, vandaar)
waarom, in hemelsnaam waarom
Ik had de eerste keer ook een klootzak van een examinator..kon hem wel schieten
quote:Geld
Op dinsdag 8 juli 2003 13:44 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
WTF!!
een zakkings-percentage...waarom, in hemelsnaam waarom
zat je rij-instructeur bij je in de auto of niet? ik lesde bij de anwb en mijn rij-instructeur kende volgens mij elke examinator. wist ik van tevoren al wat voor iemand het is.
quote:Vind ik best meevallen! M'n zus doet er nu al >80 lessen over
Op dinsdag 8 juli 2003 13:33 schreef CreativeMind het volgende:[..]
36? Wel een beetje veel, vind je niet?
quote:Kennelijk had je toen niet door dat hij een dolletje met je aan het uithalen was.
een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt.
Dat geloof je toch niet zelf?
Op het gebied van het roze papiertje zijn ze heer en meester
Ut zou verboden moeten worden
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:39 schreef Beavis het volgende:[..]
Liegen is ook een vak...die buurjongen is cum laude afgestudeerd zeker
quote:Werkelijkwaar gelul, misschien is dat je als zoethoudertje verteld omdat je zelf vaak gezakt bent?
Ook zo belachelijk: een examinator MOET een bepaald percentage laten zakken; dus zelfs al rij je perfect, kan ie je nog laten zakken omdat hij anders boven zijn percentage komt.
Zelf heb ik het in 1x gehaald - vrouwelijke examinator, en een collega (soort "mentor" figuur) in de auto. Dus die twee lekker beppen, en ik rij wel. Geloof dat er echt maar een minuut of 3 op me gelet werdt, de rest van de tijd zaten ze gezellig te kwebbelen.
Vond het best
Toen ik voor de eerste keer opging zei mn instructeur: "Ja.. ik heb niet zulk goed nieuws voor je, je hebt meneer den Engen en die laat eigenlijk standaard alle dames die voor het eerst opgaan zakken, tenzij je perféct rijdt.."
Nou, daar ging ik. We reden langs 2 kinderen... ik terug naar zn 1 en er voorbij krúipen... gaat die vent vol op de rem: "Je had uit moeten stappen en vragen of ze even weg wilden gaan of even moeten toeteren." En dat terwijl mij dus gezegd was: NOOIT toeteren.
Vervolgens een onoverzichtelijke kruising die we met inrijden ook hadden gehad, dus mijn instructeur zegt toen we allang en breed die bocht door waren: "Hee, das die kruising die we vanochtend ook hadden gehad!" Zegt die den Engen bij terugkomst dat mijn instructeur dat vóór de bocht had gezegd en mij dus had geholpen...
Enfin, gezakt dus. Mijn instructeur heeft die vent 's avonds nog gebeld om te vragen waar ie dacht mee bezig te zijn... Ik had dus gewoon moeten slagen.
Kortom: examinatoren zijn gefrustreerde mislukte dictators !
quote:Geen rijbewijs, maar zo te zien kan je wel premier van Italie worden
verdomme zeg, wat een verrekte nazi was die dude.
Heb wel nog een tip: met uiterst rechts houden wordt de meest rechtse rijstrook bedoelt, en zeker niet in de rijstrook zelf helemaal rechts gaan rijden! Dit komt heel onzeker over, en als je onzeker overkomt zak je gegarandeerd. Succes de volgende keer!
quote:Hier was je dus al gezakt.. En als ik je verhaaltje zo lees nog terecht ook.. Dit was duidelijk sarcastisch bedoelt van die examinator. Ten eerste mag je NOOIT terug naar zn 1 in het normale verkeer. dit is puur een versnelling om in op te trekken en eventueel een hele hoge drempel mee te nemen. Verder is helemaal teruggaan in snelheid een gevaar voor het overige verkeer (die verwachten dat niet -> gevaarlijke situatie). Hardstikke terecht gezakt dus..
Op dinsdag 8 juli 2003 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, daar ging ik. We reden langs 2 kinderen... ik terug naar zn 1 en er voorbij krúipen... gaat die vent vol op de rem: "Je had uit moeten stappen en vragen of ze even weg wilden gaan of even moeten toeteren." En dat terwijl mij dus gezegd was: NOOIT toeteren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |