Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een vrouw die zich in een man wilde laten veranderen.
Klopt dat? En waarom zou dat zo zijn?
quote:andersom kan ook hoor, komt idd alleen minder vaak voor.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:01 schreef Jabberwockie het volgende:
Als het gaat over mensen die een geslachtsveranderende operatie ondergaan, zijn het volgens mij altijd mannen die zich tot vrouw laten ombouwen.Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een vrouw die zich in een man wilde laten veranderen.
Klopt dat? En waarom zou dat zo zijn?
Het is volgens mij makkelijker om iets fijners en vrouwelijkers mannelijk te maken dan andersom. Het enige probleem ligt hem natuurlijk in de ddadwerkelijke operatie: een piemel maken is moeilijker dan er een tje afhalen. In de docu lieten ze foto's zien van het resultaat, dat was niet erg indrukwekkend moet ik zeggen.
1. Een goed uiterlijk vertoning als man.
2. De penis moet stijf kunnen worden.
3. Er moet een kans zijn dat er een orgasme kan komen.
4. De mogelijkheid staande te urineren.
De uiterlijke vertoning kan na een operatie als goed worden bevonden. De penis kan stijf worden door inbreng van natuurlijk weefsel of kunststof implantaten. De gevoeligheid zal weinig zijn, maar een orgasme kan behaald word, omdat de clitoris vergroot word door hormonen. De 'penis' drukt als het waren op de clitoris. De mogelijkheid tot staand urineren is erg ingewikkeld, omdat in de 'penis' haarscheuren kunnen ontstaan
[bron http://www.maatschappelijkwerk.com/scriptie/transseksualiteit/]
zal ook een van de redenen zijn,,,,de gecompliceerdheid van de operatie
de zus van een vriendin van mij.
Tis een zwaar proces waar ze doorheen moet.
ze krijgt alle steun van mij, aangezien ik weet hoe zij zich voelt.
Ik zelf ben bezig om een vrouw te worden.
Over 3 jaar staat er op me ID kaart een V vermeldt bij geslacht
ik zelf zit dus in dat circuit en kom toch regelmatig vrouwe tegen die met een geboortedefect zijn geboren zoals ik, alleen ik ben dan als man geboren terwijl ik me een vrouw voel.
quote:ik krijg zelf allemaal complimentjes van mannen die met me chatte via de cam, ze zien helemaal niks aan me.en ik voel me zo lekker
Op dinsdag 8 juli 2003 14:45 schreef K-Ne het volgende:
tja als je je inderdaad niet goed in je lichaam voelt , waarom niet? en transvrouwen kunnen ook mooi zijn
slik me hele leve al anti-depresiva, en ben er nu al een tijd meebezig om dit te doen. maar er zit een heel zwaar proces aan, en zal zeker 3-4 jaar duren.maar dat heb ik er zeker voor over, om mezelf te kunnen zijn
verder on-topic please..
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 15:31]
maar ok , ik vind inderdaad het heel normaal... als mensen zich dus gelukkiger voelen ok... maar travastieten bijvoorbeeld.. dat vind ik zoiets van.. dan doe je het niet ervoor om je beter te voelen. volgens mij alleen voor verwijfde mannen of oversexte
[Dit bericht is gewijzigd door K-Ne op 08-07-2003 15:33]
quote:---> Fok! user foto's deel 75.... ?
Op dinsdag 8 juli 2003 14:47 schreef danielluh het volgende:[..]
ik krijg zelf allemaal complimentjes van mannen die met me chatte via de cam, ze zien helemaal niks aan me.en ik voel me zo lekker
slik me hele leve al anti-depresiva, en ben er nu al een tijd meebezig om dit te doen. maar er zit een heel zwaar proces aan, en zal zeker 3-4 jaar duren.maar dat heb ik er zeker voor over, om mezelf te kunnen zijn
Maar on-topic:
Volgens mij gaan er veel meer mensen van man->vrouw dan andersom. Een goede verklaring heb ik nog niet gezien.
Misschien omdat een vrouw tegenwoordig makkelijker "mannendingen" kunnen doen, dan andersom. Bijv. niemand valt het op als een vrouw en broek draagt en kort haar heeft, terwijl een man met lang haar en een rok toch wel opvalt.
Maar ik wil dus echt mezelf kunnen zijn.dus ook met uiterlijk.
Travestieten worden opgewonden in vrouwenkleding en dat wordt ik dus duidelijk niet.
Zoals ik al eerder zei, ik voel me prettig als vrouw.Ik moet nog heel veel gesprekken met psychologen gaan krijgen en een heel traject gaan afleggen, en dat zal 3-4 jaar duren.
Maar ik heb dat er wel voor over, ik loop al me hele leven met deze pijn rondt. en heb eindelijk de moed gevonden om er verder mee te kunnen gaan.
Het was die keuze of diep ongelukkig blijven en mischien wel ik de toekomst suicide plegen. want dat gaat dan echt door je hoofd. ik kies dus liever voor, door er voor ut durven te komen.
je beslist dit ook niet ff op een middagje, dit duurt jaren voordat je zover bent.
tenminste dat geldt voor mij, bij kelly was dat wat sneller.
quote:ja en het verschil is transvrouwen zijn sexy , trav vrouwen niet....
Op dinsdag 8 juli 2003 15:46 schreef danielluh het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik het zeker niet doe voor me sexleven, die was best goed als man zijnde.Maar ik wil dus echt mezelf kunnen zijn.dus ook met uiterlijk.
Travestieten worden opgewonden in vrouwenkleding en dat wordt ik dus duidelijk niet.
Zoals ik al eerder zei, ik voel me prettig als vrouw.Ik moet nog heel veel gesprekken met psychologen gaan krijgen en een heel traject gaan afleggen, en dat zal 3-4 jaar duren.
Maar ik heb dat er wel voor over, ik loop al me hele leven met deze pijn rondt. en heb eindelijk de moed gevonden om er verder mee te kunnen gaan.
Het was die keuze of diep ongelukkig blijven en mischien wel ik de toekomst suicide plegen. want dat gaat dan echt door je hoofd. ik kies dus liever voor, door er voor ut durven te komen.
je beslist dit ook niet ff op een middagje, dit duurt jaren voordat je zover bent.
tenminste dat geldt voor mij, bij kelly was dat wat sneller.
Zijn paspoort is al een aantal jaren geleden veranderd in een M.
Ik weet pas sinds anderhalf jaar dat hij vroeger een zij was. En dat terwijl ik m'n vriendje al ruim 3 jaar ken.
Het is me ook nooit zo opgevallen en het kan me eigenlijk ook niets schelen. Zolang hij er gelukkig mee is, vind ik ook alles best.
En dat issie gelukkig, nu alleen nog een vriendinnetje opdoen, maar dat valt niet mee.
Enige "probleem" in het vooruitzicht.
Dochtertje van m'n vriendje is nu bijna 8 en heeft dit schooljaar leren lezen. Op d'r geboortjekaartje staat dat haar twee tante's haar meters zijn... terwijl dat nu dus d'r oom en tante zijn. Daar zal ze ongetwijfeld binnenkort vragen over gaan stellen, en vriendjelief kan dat wel aan, maar het zal toch onwennig zijn om daar tegenover je dochtertje te beginnen.
Aan de ene kant wil je eerlijk zijn tegen ze...
Aan de andere kant wil je ze niet opzadelen met zulke zware onderwerpen.
Bovendien zal d'r broertje van 4 ook wel het een en ander oppikken, dus die zal ook "opgevangen" moeten worden.
En om dan ook nog in het dorp van de "Wereld vol Wonderen" te wonen, maakt het natuurlijk ook niet makkelijkerder, want dat wereldje is sowieso al heel erg klein.
Gelukkig is dat niet het enige bijzondere binnen de familie, want m'n vriendje en ik schelen 15 jaar en dat werd in het begin ook niet heel erg enthousiast ontvangen. Zeker niet omdat hij nog getrouwd was toen we "verkering" kregen en z'n kindjes het er ook niet makkelijk hadden. Maar nu gaat het steeds beterder... al heeft z'n ex-vrouw nog steeds een gloeiende hekel aan me.
quote:Tja een andere transseksueel is denk ik bijna de enige optie..
Op donderdag 10 juli 2003 12:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn zwager was dus vroeger de zus van m 'n vriendje.Zijn paspoort is al een aantal jaren geleden veranderd in een M.
...
En dat issie gelukkig, nu alleen nog een vriendinnetje opdoen, maar dat valt niet mee.
quote:8 en dan pas leren lezen? Mankeert ze wat ofzo?
Enige "probleem" in het vooruitzicht.Dochtertje van m'n vriendje is nu bijna 8 en heeft dit schooljaar leren lezen.
quote:Staan die geboortekaartjes nog steeds op de schoorsteen dan ofzo? Daar hoef je toch niet gelijk bang voor te zijn dat ze die tegenkomt?
Op d'r geboortjekaartje staat dat haar twee tante's haar meters zijn... terwijl dat nu dus d'r oom en tante zijn.
quote:Dorp van de wereld vol wonderen? Je houdt het wel spannend hoor. Ligt dat ergens tussen het Smurfendal en Duckstad?
En om dan ook nog in het dorp van de "Wereld vol Wonderen" te wonen, maakt het natuurlijk ook niet makkelijkerder, want dat wereldje is sowieso al heel erg klein.
quote:Dus jouw vriend heeft het initiatief genomen om bij haar weg te gaan neem ik aan.
Maar nu gaat het steeds beterder... al heeft z'n ex-vrouw nog steeds een gloeiende hekel aan me.
quote:1___ Nope: lijkt met niet als het om het innerlijk en niet om het uiterlijk gaat.
Op donderdag 10 juli 2003 12:35 schreef Jabberwockie het volgende:[..]
1___ Tja een andere transseksueel is denk ik bijna de enige optie..
[..]2___ 8 en dan pas leren lezen? Mankeert ze wat ofzo?
[..]3___ Staan die geboortekaartjes nog steeds op de schoorsteen dan ofzo? Daar hoef je toch niet gelijk bang voor te zijn dat ze die tegenkomt?
[..]4___ Dorp van de wereld vol wonderen? Je houdt het wel spannend hoor. Ligt dat ergens tussen het Smurfendal en Duckstad?
[..]5___ Dus jouw vriend heeft het initiatief genomen om bij haar weg te gaan neem ik aan.
2___ BIJNA 8 en een jaar extra gekleuterd ja
! Dus ze mankeert helemaal nix en heeft gister te horen gekregen dat ze gewoon naar groep 4 gaat na de zomervacantie.
3___ Staan niet op de schoorsteen [wordt alleen door de zwarte Pieten en Sinterklaar gebruikt], ook niet op de bijbehorende mantel, maar ieder kind vraagt er op een gegeven moment naar... als is het maar voor school... tenminste op mijn oude basisschool moesten we daar een keer een project over doen... zoveel zal er niet veranderd zijn de afgelopen 13 jaar.
4___ Efteling-City dus...
5___ Mijn vriend heeft voor zichzelf gekozen en in eerste instantie de beslissing genomen niet met haar verder te gaan. Pas na die beslissing is er een vriendje&vriendinnetje-relatie uit voort gekomen. Alhoewel we al bijna 3 jaar beste vriendjes waren [en dat overigens nog steeds zijn]. Maar dit staat los van het feit dat z'n broer vroeger z'n zus was.
Sloeg echt nergens op. Hij/Zij/Het was 1.60, zeer tenger, had een vrouwenstem en een vrouwengezicht maar wel een snor .
Die maat van mij die zijn/haar telefoonnummer aan mij had gegeven voor die kamer had het me expres van te voren ook niet verteld. .
Lekker vaag zinnetje
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 05-09-2003 10:55]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |