Benieuwd waarom.
quote:En waarom vind je het goed fout ?
Op dinsdag 8 juli 2003 09:44 schreef vosss het volgende:
das IMO goed fout ja
quote:A-HA, jij hebt zo een broek!
Op dinsdag 8 juli 2003 09:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En waarom vind je het goed fout ?
quote:Het is nooit goed geweest, tenzij je Jody Bernal heet, en das dan opzich al weer erg fout
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Het was goed, maar het is al weer een beetje passe vind ik
quote:Deze zomer zijn het witte linnen strandbroeken.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef robbiesheuvel het volgende:
Kan idd niet meer deze zomer
Maarruh, er zijn nogal wat verschillende "soorten" driekwartsbroeken, dus ongetwijfeld zijn nooit "alle" 3/4herenbroeken fout.
quote:Nah, ik stelde gewoon een vraag.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef vosss het volgende:
A-HA, jij hebt zo een broek!
quote:hmmmz, mijn sherlock holmes instict laat me weer eens in de steek
Op dinsdag 8 juli 2003 09:49 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nah, ik stelde gewoon een vraag.
quote:Ga je nog in op de vraag ? Waarom vind je het goed fout ?
Op dinsdag 8 juli 2003 09:50 schreef vosss het volgende:
hmmmz, mijn sherlock holmes instict laat me weer eens in de steek
quote:zie mn eerdere reply <------> Jody Bernal enzo
Op dinsdag 8 juli 2003 09:51 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ga je nog in op de vraag ? Waarom vind je het goed fout ?
En als je zo'n broek aan hebt in combinatie met zo'n mouwloos straks shirtje en een J-lo bril dan kan ik het ook begrjpen dat je het fout vind, maar het zijn prima broeken hoor..
[Dit bericht is gewijzigd door Neilza op 08-07-2003 09:56]
het ergste is trouwens nog overseaz 3/4 bij vrouwen, dan moet je echt
Zo dat moest ik effe kwijt
quote:SUK-KEL
Op dinsdag 8 juli 2003 09:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En waarom vind je het goed fout ?
Nou ik vind het goed FOUT, en waarom ik het GOED FOUT vind, ga ik NIET uitleggen...
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:06 schreef Gijsje het volgende:
BOEIE ! ik heb er 3 en ik geen er geen ene reet om of het goed fout verkeerd rechts links etc is en degene die er wat op tegen hebben boeie !Zo dat moest ik effe kwijt
ze zien er echt niet uit. typisch iets voor de afgestompte mode slaafjes
quote:Ja precies, in combinatie met een mouwloos strak tshirt en een J-lo bril is het uber-fout natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:11 schreef qube808 het volgende:
Ik vind die broeken nogal nichterig overkomen, zeker als als er ook nog 's van die truttige je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokjes onder gedragen worden. Brrr...
Met de huidige mode is de man een tuthola.
Maar niet kijken naar wat de mode is enzo zijn het wél fijne broeken!!!!
quote:4/4 (1) broeken...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:18 schreef Noca het volgende:
Ik vin ze goed!Ben benieuwd wat lui dragen die ze fout vinden?
quote:Ow jij schaamt je gewoon voor je benen, ja dat kan ook natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:19 schreef qube808 het volgende:[..]
4/4 (1) broeken...
Ik snap niet waarom mensen bij superwarm weer een lange broek aandoen
quote:Zoals ik al zei, straks in Turkije gaat deze jongen mooi in die broeken uit! Helemaal van de pot gerukt om bij 30/40 graden een lange broek aan te doen!!
Op dinsdag 8 juli 2003 10:21 schreef Noca het volgende:[..]
Ow jij schaamt je gewoon voor je benen, ja dat kan ook natuurlijk
Ik snap niet waarom mensen bij superwarm weer een lange broek aandoen
En néé ik doe geen lijpe zonnebril op en geen strakke shirtjes of rode Puma's...
Mits je geen dikke wintervacht op je benen hebt en je geen spillepootjes hebt
quote:Aha, je herkent de Edwin-drager van mijlen ver. Zeker ook fijne badstofsokken aan en van die strak dichtgeknoopte ADIDAS-torsions erbij. Om het af te maken een lekker rockbandshirt en je ben geen tuthola...
Ik vind die broeken nogal nichterig overkomen, zeker als als er ook nog 's van die truttige je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokjes onder gedragen worden. Brrr...
Het mag duidelijk zijn dat ik wel ¾broeken heb en ze wel top vind. Ook die kleine je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokken vinnik top!
quote:een stoer merk wat alle stoere altotjes dragen...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:07 schreef Kaityushi het volgende:
What in de fuck is overseaz?
quote:of 2/4 broeken natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:19 schreef qube808 het volgende:[..]
4/4 (1) broeken...
quote:Ja die sokken zijn idd ook goed, beter dan de "ik-loop-op-het-strand-en-het-lijkt-nog-steeds-of-ik-sokken-aan-heb-sokken"!
Op dinsdag 8 juli 2003 10:24 schreef DrFonk het volgende:[..]
Aha, je herkent de Edwin-drager van mijlen ver. Zeker ook fijne badstofsokken aan en van die strak dichtgeknoopte ADIDAS-torsions erbij. Om het af te maken een lekker rockbandshirt en je ben geen tuthola...
Het mag duidelijk zijn dat ik wel ¾broeken heb en ze wel top vind. Ook die kleine je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokken vinnik top!
quote:wat is een vlotte bermuda
Op dinsdag 8 juli 2003 10:26 schreef exquisite_grimace het volgende:
Ben benieuwd wat de mensen dragen die een hekel aan 3/4 hebben.... Een vlotte bermuda gok ik, waar bij je harige knieën beter uitkomen
Met 3/4 is nix mis. Met witte linnen broeken die het deze zomer gaan worden ook niet. Alhoewel.....
quote:Helemaal gelijk, en dan zijn er nog wanna be hippe mensen die er Puma's onder durven te dragen.................................
quote:Zoals al vele zomers......
Op dinsdag 8 juli 2003 09:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Deze zomer zijn het witte linnen strandbroeken.
quote:Bij 30+ graden een lange broek
Op dinsdag 8 juli 2003 10:35 schreef Aventura het volgende:
Nee, ik vind een man in zo'mn broek er werkelijk niet uitzien. Met van die aanrijgtrouwtjes eronder zeker, nou brr. En dan van die slappe instapschoentjes met inderdaad die sokkenvoetjes. Gatver! Wat vind ik dan wel mooi bij een man? Tja, toch eigenlijk wel een lange (spijker)broek. Hier mag dan, in tegenstelling tot wat de meesten hier vinden, dan weer best een (nauwluitend) hemd/shitrt boven. Die harige benen vind ik vaak niet erg fraai. Maar als het dan toch echt MOET, dan liever een korte broek, al walg ik ook van die kaki bermuda's die sommige mannen dan weer dragen. Voor mezelf vind ik driekwartbroeken ook gruwelijk, en korte broeken daar doe ik ook niet aan. Zo lelijk en onvrouwelijk! Bij 30 graden of meer doe ik of toch een lange (spijker)broek aan, of een leuk minirokje.
Waar ik heen ga is het 40+ graden, en daar zal deze jongen nergens een lange broek aan hebben! En wat anderen er ook van vinden fuckt me niks, het worden korte+zwem+3/4 broeken...
En eigenlijk wordt het hier al vaak zat gezegd; die linnen broeken zijn in, dus die Jodie Bernals (of hoe schrijf je dat) zie je toch niet meer...
dus leg me nou maar uit waarom deze fout is, want ik zie geen normaal argument ervoor
quote:Nee hoor.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:08 schreef mister_popcorn het volgende:
SUK-KEL
niet te geloven jij, ben jij de moraalridder van fok?
quote:Dat heb ik niet gezegd, wel vraag ik naar een onderbouwing. Niet meer dan terecht, want ik wil ook wel weten wààrom hij dat vindt.
Of mag je soms van jou niets meer vinden zonder alles meteen te onderbouwen?
quote:met je korte sokjes en schone pumatjes... hoe bedoel je nichterig
Op dinsdag 8 juli 2003 10:53 schreef ice_ het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik vind in de zomer een lange broek te warm, en een korte broek vind ik dus fout
dan zit er maar 1 ding tussen en dat is een witte 3/4 broekdus leg me nou maar uit waarom deze fout is, want ik zie geen normaal argument ervoor
quote:Korte sokjes zorgen er wel voor dat je niet met zulke zweetpoten rondloopt
Op dinsdag 8 juli 2003 10:58 schreef superheist het volgende:[..]
met je korte sokjes en schone pumatjes... hoe bedoel je nichterig
quote:ja... met een leren sm string heb je het ook lekker cool
Op dinsdag 8 juli 2003 11:00 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Korte sokjes zorgen er wel voor dat je niet met zulke zweetpoten rondloopt
quote:Veel plezier met je Kisten en Ski-Broek dit jaar
Op dinsdag 8 juli 2003 11:01 schreef superheist het volgende:[..]
ja... met een leren sm string heb je het ook lekker cool
quote:Dus loop je maar voor lul
Op dinsdag 8 juli 2003 11:00 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Korte sokjes zorgen er wel voor dat je niet met zulke zweetpoten rondloopt
quote:wat wil je dan, de geitenwollensokken tot onder je oksels opgetrokken hebben ofzo ?
Op dinsdag 8 juli 2003 10:58 schreef superheist het volgende:[..]
met je korte sokjes en schone pumatjes... hoe bedoel je nichterig
en nee, kheb een puma's
wie vind het eigenlijk nichterig?? jij omdat je niet durft te dragen wat je zelf aan wil trekken ??
quote:Hoezo?
Op dinsdag 8 juli 2003 11:02 schreef qube808 het volgende:[..]
Dus loop je maar voor lul
Die sokjes zie je geen eens dus hoezo loop je voor lul?
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:02 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Veel plezier met je Kisten en Ski-Broek dit jaar
quote:Ik zie ze anders regelmatig boven de schoen uitkomen, ergo: voor lul...
Op dinsdag 8 juli 2003 11:03 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Hoezo?
voor lul?
Die sokjes zie je geen eens dus hoezo loop je voor lul?
quote:jij wil hiermee uitdrukking dat korte sokjes
Op dinsdag 8 juli 2003 11:03 schreef ice_ het volgende:[..]
wat wil je dan, de geitenwollensokken tot onder je oksels opgetrokken hebben ofzo ?
en nee, kheb een puma's
wie vind het eigenlijk nichterig?? jij omdat je niet durft te dragen wat je zelf aan wil trekken ??
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 08-07-2003 11:07]
quote:Met elastiekjes vind ik minder ja maar dan nog als die mensen dat willen dragen laat ze lekker als hun zich er lekker invoelen oke.
Op dinsdag 8 juli 2003 11:04 schreef superheist het volgende:[..]
jammer dat ik geen kisten of een ski-broek heb, maar jij vind niet dat zo'n witte 3/4 met elastiekjes aan de onderkant niet staat...
quote:daar gaat het hele topic over
Op dinsdag 8 juli 2003 11:06 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Met elastiekjes vind ik minder ja maar dan nog als die mensen dat willen dragen laat ze lekker als hun zich er lekker invoelen oke.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:35 schreef Aventura het volgende:
Maar als het dan toch echt MOET, dan liever een korte broek,
quote:en fatsoenlijke sokken...
Op dinsdag 8 juli 2003 11:10 schreef Jane het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:12 schreef onetouch het volgende:
7/8 broek & 3/4 broek
linnen broek
korte sokjes
geen sokken
quote:p.s. ik stap over op een 6/8 broek
Op dinsdag 8 juli 2003 11:18 schreef ice_ het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- een groep is voor 3/4 broeken, maar net zoals iedereen in principe tégen de puma's met korte sokjes eronder
- de andere is tegen alles wat 3/4 is
Oftewel, groep één is gewoon verstandig en draagt wat ie wil en bij groep twéé staat een 3/4 broek blijkbaar niet en maken ze daarom de rest maar af...
Het feit is namelijk dat een 3/4 broek heel fijn en luchtig zit in de zomer, en alleen daarom al gedragen moet worden. Puma's eronder met korte sokjes is inderdaad uit de mode, maar de functionaliteit van een 3/4 broek en een linnen broek is er nou eenmaal...
Flame inderdaad iedere mongool die van die zonnebrillen/Puma's/korte sokjes/3/4broeken en strakke shirts zonder mouwen draagt, maar laat de rest die de 3/4 broek gewoon fijn vind met rust...
Dit vind ik wel leuk, een afritsbare broek:
quote:4/4 Pantalons bevallen ook nog uitstekend wat dat betreft, maar ik neem aan dat er voor mensen met zonaanbiddersneigingen nog wel iets te zeggen valt voor de 3/4 of korte broek.
Op dinsdag 8 juli 2003 11:24 schreef Neilza het volgende:
Het feit is namelijk dat een 3/4 broek heel fijn en luchtig zit in de zomer, en alleen daarom al gedragen moet worden.
quote:dus mensen die het niet mooi vinden mogen niet zeggen dat het tuttig staat
Op dinsdag 8 juli 2003 11:24 schreef Neilza het volgende:
Ik merk wel weer wat voor een type mensen hier zitten- een groep is voor 3/4 broeken, maar net zoals iedereen in principe tégen de puma's met korte sokjes eronder
- de andere is tegen alles wat 3/4 isOftewel, groep één is gewoon verstandig en draagt wat ie wil en bij groep twéé staat een 3/4 broek blijkbaar niet en maken ze daarom de rest maar af...
Het feit is namelijk dat een 3/4 broek heel fijn en luchtig zit in de zomer, en alleen daarom al gedragen moet worden. Puma's eronder met korte sokjes is inderdaad uit de mode, maar de functionaliteit van een 3/4 broek en een linnen broek is er nou eenmaal...
Flame inderdaad iedere mongool die van die zonnebrillen/Puma's/korte sokjes/3/4broeken en strakke shirts zonder mouwen draagt, maar laat de rest die de 3/4 broek gewoon fijn vind met rust...
quote:Eigenlijk loop je pas voor lul als je kleding die je mooi en makkelijk vindt, niet gaat dragen, omdat anderen er wel eens anders over zouden kunnen denken...
Op dinsdag 8 juli 2003 11:02 schreef qube808 het volgende:[..]
Dus loop je maar voor lul
quote:Prachtige eindconclusie
Op dinsdag 8 juli 2003 11:31 schreef MrTorture het volgende:
Eigenlijk loop je pas voor lul als je kleding die je mooi en makkelijk vindt, niet gaat dragen, omdat anderen er wel eens anders over zouden kunnen denken...
quote:100% mee eens! Wat anderen vinden zal me aan mijn reet roesten, 3/4 broek zit lekker, en daarom draag ik ze klaar uit!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:31 schreef MrTorture het volgende:[..]
Eigenlijk loop je pas voor lul als je kleding die je mooi en makkelijk vindt, niet gaat dragen, omdat anderen er wel eens anders over zouden kunnen denken...
En superheist; tuurlijk mag je zeggen dat je het tuttig vind, maar ik lees hier door en door dat het om de combinatie met Puma's en korte sokjes gaat! En dat soort figuren zijn inderdaad van die trend-watchers. Het gros wat hier vóór de 3/4 broek is geeft alleen maar die voorkeur omdat het gewoon fijne broeken zijn...
En als het buiten 30 graden is (ja, als ja) en je moet kiezen tussen een lange broek, een korte broek of een 3/4 dan is de keuze bij mij zo gemaakt . 3/4 broek dus.
quote:Tja Mat, van jou kan ik begrijpen dat je ze niet graag aan doet
Op dinsdag 8 juli 2003 11:36 schreef mat_herben het volgende:
Fout
quote:Jij doet niet aan strakke, roze, korte broekjes?
Op dinsdag 8 juli 2003 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb geen Puma's.
En als het buiten 30 graden is (ja, als ja) en je moet kiezen tussen een lange broek, een korte broek of een 3/4 dan is de keuze bij mij zo gemaakt
. 3/4 broek dus.
quote:Nee, daar doe ik absoluut niet aan.
Op dinsdag 8 juli 2003 11:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jij doet niet aan strakke, roze, korte broekjes?
....Nederland verwijfd
Wat anders dan? Van die mannen in afgeknipte spijkerbroeken?
Ontiegelijke bermuda's?
Lange broeken als jhet warm is?
3/4 staat stoer, zeker met sneakertjes eronder en een leuk shirt. Ik hou wel van mode!!
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:47 schreef Helaaz het volgende:
Ik vind het leuk hoor, 3/4 broeken!!!Wat anders dan? Van die mannen in afgeknipte spijkerbroeken?
Ontiegelijke bermuda's?
Lange broeken als jhet warm is?3/4 staat stoer, zeker met sneakertjes eronder en een leuk shirt. Ik hou wel van mode!!
Feit is dat men vaak apart wil zijn en men gaat afzetten tegen wat veel mensen wel mooi vinden..maar dat moet iedereen zelf weten
quote:Ja maar, ja maar, ja maar jij bent een vrouw !
Op dinsdag 8 juli 2003 11:47 schreef Helaaz het volgende:
Ik vind het leuk hoor, 3/4 broeken!!!Wat anders dan? Van die mannen in afgeknipte spijkerbroeken?
Ontiegelijke bermuda's?
Lange broeken als jhet warm is?3/4 staat stoer, zeker met sneakertjes eronder en een leuk shirt. Ik hou wel van mode!!
is gewoon goed
quote:Scherp opgemerkt
Op dinsdag 8 juli 2003 11:50 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ja maar, ja maar, ja maar jij bent een vrouw !
Denk je nu echt omdat de "mode" zegt van: Het is uit!
Dan ga ik zeker die broeken die ik vorig jaar kocht niet meer aandoen!!??
Dacht het ook!!! geld groeid me niet op me rug!!
(@ warm weer dan)
quote:Ja vandaag wel, high van de caffeine. En ook wel een beetje in het profiel kijken.
Op dinsdag 8 juli 2003 11:52 schreef Helaaz het volgende:[..]
Scherp opgemerkt
quote:Haha ik ook!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:55 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ja vandaag wel, high van de caffeine.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:56 schreef Odin83 het volgende:
Inderdaad...wat interesseert mij het wat in is of wat niet. Als het in Spanje 37 graden is trek ik toch mooi zo'n heerlijke driekwart aan.
quote:Korte broek.
Op dinsdag 8 juli 2003 11:57 schreef Male21 het volgende:
Gewoon een lange of korte broek aantrekken en niet ertussenin Stelletje 3/4 ers
quote:Ze weten niet wat ze willen joh, al dat halve werk.
Gewoon een lange of korte broek aantrekken en niet ertussenin Stelletje 3/4 ers
quote:Jij kan je stereo zeker ook alleen uit of op vol volume zetten? Wijkiezen voor de gulden middenweg.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:05 schreef AcidTrance het volgende:
3/4 is gewoon zo fout, vooral bij mensen die lang zijn en dunkomt het uiterlijk ook nie ten goede
wijvensokken zijn fout, iemand in vorige reactie zegt dat je dan niet gaat zweten nou volgens mij is het gewoon hetzelfde als normale sokken. Gewoon heel simpel tis zomer draag sokken of geen sokken, draag een korte broek of een lange broek. En ff over dat warme weer, als je op strand bent dan draag je een korte broek en als je die avond uitgaat draag je een witte pantalon of whatever welke kleur. En wie loopt te mekkeren dat in een pantalon ook warm is heeft nooit een gedragen, ikzelf draag met het hete weer liever een pantalon als ik uitga dan een korte broek. Oja wat helemaal niet kan is een 3/4 broek met jezus sandalen
hehe
met zo'n 3/4 kwart lijkt het net of ze geen broeken in je maat hebben
Naja ik lees alweer dat Acidtrance weer lekker bezig is
maar dit is hoe ik erover denk
quote:Half volume alstublieft. Uit heeft heel andere betekenissen met betrekking tot broeken
Op dinsdag 8 juli 2003 12:06 schreef Odin83 het volgende:
Jij kan je stereo zeker ook alleen uit of op vol volume zetten? Wijkiezen voor de gulden middenweg.
quote:Gefeliciteerd, u komt bij deze in aanmerking voor de 'kortzichtigste opmerking 2003' award!
3/4 is gewoon zo fout, vooral bij mensen die lang zijn en dunkomt het uiterlijk ook nie ten goede
wijvensokken zijn fout, iemand in vorige reactie zegt dat je dan niet gaat zweten nou volgens mij is het gewoon hetzelfde als normale sokken. Gewoon heel simpel tis zomer draag sokken of geen sokken, draag een korte broek of een lange broek. En ff over dat warme weer, als je op strand bent dan draag je een korte broek en als je die avond uitgaat draag je een witte pantalon of whatever welke kleur. En wie loopt te mekkeren dat in een pantalon ook warm is heeft nooit een gedragen, ikzelf draag met het hete weer liever een pantalon als ik uitga dan een korte broek. Oja wat helemaal niet kan is een 3/4 broek met jezus sandalen
hehe
"Het mag alleen kort of lang zijn, niet er tussenin."
quote:Zonder sokken gaat zo lekker zweten, met halve niet
hehe
quote:precies, of het is licht, of het is pikkedonker!
Op dinsdag 8 juli 2003 12:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Gefeliciteerd, u komt bij deze in aanmerking voor de 'kortzichtigste opmerking 2003' award!
"Het mag alleen kort of lang zijn, niet er tussenin."
nuancering bestaat niet
Oja het zal me een worst zijn wat de rest vindt, ik draag zowel lange/korte als driekwartbroeken als ik er zin in heb en als het weer het toelaat.
Zelfs die wijvensokjes draag ik en ik heb er van die sneakers onder (geen puma's overigens ).
Had trouwens juist meer (mannelijke) liefhebbers van die broeken verwacht hier
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 08-07-2003 12:23]
btw, 't is overzeas en ik zie meer hiphoppers ermee lopen dan alto's of heb ik nu zo'n identiteitscrisis
quote:Dit vind ik ook wel een mooie.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:54 schreef vosss het volgende:[..]
zie mn eerdere reply <------> Jody Bernal enzo
Waarschijnlijk staat het gewoon niet bij al die mensen die het niks vinden. Witte badstof sokken met de blauw/rode rand zijn echt heerlijk modieus...
Eigenlijk vind ik ze alleen niet kunnen bij nijlpaardvormige of uitgemergelde mannen en bij 60-plussers. Verder: prima zo'n 3/4.
maar da's dan mijn mening hè
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:04 schreef Robinsonne het volgende:
Ik, als mannenminnende vrouw, vind ze best leuk. Zeker als er zo'n Brad Pitt-achtig type in zit dat met blote voeten door de branding slentert...Eigenlijk vind ik ze alleen niet kunnen bij nijlpaardvormige of uitgemergelde mannen en bij 60-plussers. Verder: prima zo'n 3/4.
maar da's dan mijn mening hè
nou,vooruit dan maar
quote:Ja, je moet hier heel erg uitkijken wat je zegt want voor je het weet word je publiekelijk geslacht omdat je je mening geeft...
Op dinsdag 8 juli 2003 13:17 schreef fotoloog het volgende:nou,vooruit dan maar
quote:kop op! `t is maar een forum!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:29 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Ja, je moet hier heel erg uitkijken wat je zegt want voor je het weet word je publiekelijk geslacht omdat je je mening geeft...
quote:Niet alleen de combi is fout, ook de elementen afzonderlijk zijn fout..............
Op dinsdag 8 juli 2003 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
Witte 3/4-broek met rode puma's?? Foute combinatie, dus NOT DONE!!! Andere kleuren 3/4-broeken zijn weer okay. Tis ook erg afhankelijk van wat voor soort mensen er in rondlopen..
quote:en bedankt
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:
3 kwarts broek op zich is meestal leuk (ff afhankelijk van kleur/model) alleen zijn de mensen die erin lopen meestal fout...
ga ik ook ff lekker generaliseren...
Om elk jaar nou een nieuwe klerenkast aan te schaffen omdat de kleren die je vorig jaar gekocht had uit de mode is..
Nee, dan maar liever 3/4 broek en Pumas..
Ze zijn niet sowieso fout, maar als je ze kunt ruilen met je zusje zonder dat iemand het verschil ziet ben je toch triest bezig krijg ik het idee. En die onzin van enkel(vrouwen)-sokjes eronder dragen is helemaal onzin, natuurlijk geen kniekousen maar wel ff normaal.
quote:Ik heb het nooit mooi gevonden. Ik noemde het altijd Jody Bernal homo's
Op dinsdag 8 juli 2003 09:44 schreef DrFonk het volgende:
Of goed fout natuurlijk... Het valt me in andere topics alleen op wat een afkeer een heel aantal Fokkers! hebben tegen driekwartsbroeken.Benieuwd waarom.
quote:Waarom?
Op dinsdag 8 juli 2003 22:11 schreef schatje het volgende:
Absoluut fout.
Stel: Ik doe een witte driekwart broek aan, zonder schoenen slenter ik een eindje door de branding en zet met Brad Pit hoofd op, wat zijn dan de bezwaren?
quote:Ik vind het simpelweg niet mooi staan bij een man.Als jij er graag mee rond huppelt is er toch niets aan de hand, gewoon een kwestie van smaak.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:45 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Waarom?
Stel: Ik doe een witte driekwart broek aan, zonder schoenen slenter ik een eindje door de branding en zet met Brad Pit hoofd op, wat zijn dan de bezwaren?
quote:Nee, maar ik dacht er komt een onderbouwde mening waar ik misschien iets mee kan. Maargoed, ik ben dan ook nog geen echte man.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:52 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind het simpelweg niet mooi staan bij een man.Als jij er graag mee rond huppelt is er toch niets aan de hand, gewoon een kwestie van smaak.
1) Mode mensen die een portemonnee hebben groter dan Bill
2) Alto's die Alto's zijn
3) Mensen die gewoon relaxte maar tog redelijk kwa mooiheid kleren dragen
Dan kan je je beter druk maken over al die schapen die nauwlettend alle nieuwste trends volgen en allemaal tegelijk voor lul lopen met hun gestreepte kreukelshirts en afgetrapte broeken van 150 euro.
quote:Past het niveau speciaal voor jou aan
Op dinsdag 8 juli 2003 22:58 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Nee, maar ik dacht er komt een onderbouwde mening waar ik misschien iets mee kan.
quote:
Maargoed, ik ben dan ook nog geen echte man.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 08-07-2003 23:54]
quote:ik vind die driekwartbroeken eigenlijk alleen leuk als ze de drager juistniet modebewust is. niet da ie elk kreukeltje goed doet, en in de ergste gevallen, de broeksuiteinden nog oprolt ook (ooit gezien
Op dinsdag 8 juli 2003 23:50 schreef schatje het volgende:[..]
Past het niveau speciaal voor jou aan
.
[..]
![]()
.
ik heb er zelf pas geleej eindelijk eentje gekocht maar met me ketting eraan en me spijkerlichaam erin ben ik gewoon de alto..
quote:Precies, ik draag ook een broekrok, puur omdat ik dat zelf heel mooi vindt.
Op dinsdag 8 juli 2003 23:48 schreef Odin83 het volgende:
Gewoon dragen wat je zelf wilt...mensen die niet verder kijken dan of iemands kleren wel modieus genoeg zijn hoef ik toch al niks mee te maken te hebben.
Ik heb een meidenbroek(blauwe spijkerbroek heel wijduitlopend..alleen wel strak bij 't kruis) , een oranje gemeentebroek, strakke shirts, roze shirt...en krijg genoeg opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd...so what?
Dan kan je je beter druk maken over al die schapen die nauwlettend alle nieuwste trends volgen en allemaal tegelijk voor lul lopen met hun gestreepte kreukelshirts en afgetrapte broeken van 150 euro.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:07 schreef Wuder het volgende:
3 Soorten mensen op FOK!
1) Mode mensen die een portemonnee hebben groter dan Bill2) Alto's die Alto's zijn
trouwens, -3 generalisering.
De zanger van de band waarin ik heb gespeeld droeg altijd van die broeken en dat stond hem gewoon niet. Sindsdien associeer ik zulke broeken altijd met hem.
quote:Dat is ook weer waar, maar meestal zijn het van die gelikte figuren.
Op woensdag 9 juli 2003 00:37 schreef Rood_schaap het volgende:
Ligt er aan of het je staat en wat je er verder bij draagt..
quote:Ik niet hoor
Op woensdag 9 juli 2003 00:39 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is ook weer waar, maar meestal zijn het van die gelikte figuren.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:07 schreef Wuder het volgende:
3 Soorten mensen op FOK!
1) Mode mensen die een portemonnee hebben groter dan Bill2) Alto's die Alto's zijn
quote:Woord.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:58 schreef El-Rico het volgende:
Driekwartbroek is relax, wie t homo vind is een nerd.
quote:Dankje
Op dinsdag 8 juli 2003 23:50 schreef schatje het volgende:[..]
Past het niveau speciaal voor jou aan
.
quote:Ben pas net 21![]()
.
generaliseren is leuk!
Fout hè?
Fout!
Nike Schoenen (en met die lage sokjes)
3/4 broek van parachute stof
wijd t-shirt met een merk nike/kappa o.i.d.
Goed!
Teva Slippertjes
3/4 broek van Hookipa/Zembla o.i.d. niet in parachute stof!1 Beetje donkergrijze/donkerblauwe kleur.
Mouwloos hemdje wel lekker lang
en een geweldig mooi surfgezichtje erboven!!
Dat was mijn mening
Edit: De beentjes moeten ook lekker bruin zijn
quote:een korte broek vind ik inderdaad nog eventjes iets fouter, behalve als ie van Hookipa is, ik kan er niks aan doen, als ik ergens INQ zie staan dan ga ik al bijna kotsen...
Op woensdag 9 juli 2003 15:09 schreef vicz het volgende:
ok... dus volgens sommige zijn de 3/4 broeken goed fout... maar nu merk ik dat de korte broek voor vele 3/4 broek dragers weer compleet fout is.......... hoe zit dat? Misschien tijd voor een nieuw topic?
quote:hangt er vanaf hoe kort de broek is, ik vind dat m'n 2/4 broeken tot net onder m'n knieën moeten komen, anders is het imo ook fout.
Op woensdag 9 juli 2003 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
een korte broek vind ik inderdaad nog eventjes iets fouter, behalve als ie van Hookipa is, ik kan er niks aan doen, als ik ergens INQ zie staan dan ga ik al bijna kotsen...
quote:ja, dan heb je eik al bijna een 3/4 te pakken (2/4 = 1/2 maar goed)
Op woensdag 9 juli 2003 15:19 schreef superheist het volgende:[..]
hangt er vanaf hoe kort de broek is, ik vind dat m'n 2/4 broeken tot net onder m'n knieën moeten komen, anders is het imo ook fout.
Bevalt goed nu het goede weer aan het terugkomen is.
quote:Jij let wel erg op de merkjes he. Alsof elk merk maar 1 type broek maakt.
een korte broek vind ik inderdaad nog eventjes iets fouter, behalve als ie van Hookipa is, ik kan er niks aan doen, als ik ergens INQ zie staan dan ga ik al bijna kotsen...
ik heb trouwens wel een nike air max classic onder mijn 3/4 broek, en dat loopt toch een partij fijn jongen!
quote:Wow Hookipa dat is echt een merk!
Vreemd dat je kots van het ene kots merk maar een andere kots merk ok vind.
quote:ja, maar voor domme mensen 3/4 is makkelijker met 2/4 te vergelijken dan met 1/2
Op woensdag 9 juli 2003 15:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ja, dan heb je eik al bijna een 3/4 te pakken (2/4 = 1/2 maar goed)
maar ik bedoel dus inderdaad boven de knietjes
quote:precies kerel jij snapt het
Op woensdag 9 juli 2003 17:25 schreef superheist het volgende:[..]
ja, maar voor domme mensen 3/4 is makkelijker met 2/4 te vergelijken dan met 1/2
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 17:29 schreef ageispolis het volgende:[..]
precies kerel jij snapt het
quote:[capslockmode] IK OOK!!!! [/capslockmode]
Op woensdag 9 juli 2003 17:37 schreef Count_Blah het volgende:
En ook vandaag liep ik in een DRIEKWARTSBROEK!!!!
onder me overal
ik vind alleen witte driekarts broeken nix.
quote:FOUT, het is: De kinderen maken de kleren!
Op dinsdag 8 juli 2003 16:06 schreef Wuder het volgende:
Tis niet kleren maken de man!Maaahaaaaar : De Man maakt de kleren!
Maar ff ontopic, ik vind driekwartsbroeken zeker wel ok, heb er alleen zelf nog niet een. Voordat ik naar Rimini ga (1 aug) zorg ik wel dat ik er nog eentje koop. En Puma's heb ik lekker ook!
Boeiend of het "in" is of niet, als ik het leuk vind staan draag ik het.
- Een witte half doorschijnende 3/4 broek
- Witte lage sokjes
- Lacoste schoenen
- Een gsus tshirt!
En nee, ik ben geen homo. Ik vind het gewoon goed bij mij passen + ik vind 3/4 broeken mooi.
quote:niet eens een j-lo bril? je moet je schamen!
Op woensdag 9 juli 2003 18:21 schreef Ace1 het volgende:
Weten jullie wat ik vandaag aan had?- Een witte half doorschijnende 3/4 broek
- Witte lage sokjes
- Lacoste schoenen
- Een gsus tshirt!En nee, ik ben geen homo. Ik vind het gewoon goed bij mij passen + ik vind 3/4 broeken mooi.
quote:ik weet het ik kan er niks aan doen.
Op woensdag 9 juli 2003 15:47 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Jij let wel erg op de merkjes he. Alsof elk merk maar 1 type broek maakt.
Zolang het toch mooi is.
ik heb trouwens wel een nike air max classic onder mijn 3/4 broek, en dat loopt toch een partij fijn jongen!
![]()
quote:Die 2 laastet zinnen spreken elkaar behoorlijk tegen
- Witte lage sokjes
- Lacoste schoenen
- Een gsus tshirt!En nee, ik ben geen homo. Ik vind het gewoon goed bij mij passen + ik vind 3/4 broeken mooi.
quote:Wrom?
Op woensdag 9 juli 2003 18:51 schreef Raspberry het volgende:
FOUT!
quote:Grappig, dat had een vriendin van me laatst ook aan...
- Witte lage sokjes
- Lacoste schoenen
quote:Het staat gewoon nichterig en té meeloperig met de rest van de bende. Meelopen = superfout...
Op woensdag 9 juli 2003 19:28 schreef RemCow het volgende:[..]
Wrom?
quote:Is iets mooi vinden ook meelopen?
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef Kapmes het volgende:
Meelopen = superfout...
Overal maar tegen ingaan...dat is goed..
quote:Och, daar hebben we onze kortzichtige supplymanager van de buurtsuper weer hoor...
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef Kapmes het volgende:[..]
Het staat gewoon nichterig en té meeloperig met de rest van de bende. Meelopen = superfout...
quote:Aha, als er genoeg mensen dezelfde kleren dragen loop je automatisch mee! Iedereen loopt dus mee...
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef Kapmes het volgende:
Het staat gewoon nichterig en té meeloperig met de rest van de bende. Meelopen = superfout...
quote:Toch opvallend dat er mensen zijn die "Nee, ik ben geen homo" bijzetten als een soort bevestiging.
Op woensdag 9 juli 2003 18:21 schreef Ace1 het volgende:En nee, ik ben geen homo. Ik vind het gewoon goed bij mij passen + ik vind 3/4 broeken mooi.
Heb zelf ook 2 3/4 broeken (witte) en ook korte sokjes en sneakers er onder .Volgens sommige heel fout, maar andere, en ik vind het wel gaaf. En de meeste vrouwen ook Bovendien kan ik wel eventueel in een knappe 3/4 broek op me werk komen en niet in een kortebroek.
En wat betreft die lage sokken. Vindt het onwijs irri als ik op blote voeten in me schoenen moet kan ik niet tegen en die lange sokken er onder is helemaal niets.
quote:Tsja, het komt gewoon niet mannelijk op mij over. Zelfs een beetje nichterig ja. Ik weet ook niet waarom
Op woensdag 9 juli 2003 19:28 schreef RemCow het volgende:[..]
Wrom?
Die sokken vind ik trouwens weer een heel ander verhaal. Beter die korte sokjes dan van die hoge sokken, tot de knieen opgetrokken
quote:Zeg, kan jij niet opzouten met je op de man spelende berichten. De vorige keer was je ook uitgeluld.
Op woensdag 9 juli 2003 19:50 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Och, daar hebben we onze kortzichtige supplymanager van de buurtsuper weer hoor...
quote:Terwijl jouw sterkste argument <gewoon> was ?
Op woensdag 9 juli 2003 20:25 schreef Kapmes het volgende:
Zeg, kan jij niet opzouten met je op de man spelende berichten. De vorige keer was je ook uitgeluld.
quote:Dat hala je dat woordje maar weg. Het staat nichterig...
Op woensdag 9 juli 2003 20:27 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Terwijl jouw sterkste argument <gewoon> was ?
quote:De mensen die dat dragen zijn meestal de zelfde mensne die ook kralenkettingen dragen, halve sokjes en rode puma's. Tenminste als ik zo om me heen kijk. Meeloopkneuzen dus zonder eigen mening die zelf niet door hebben dat ze gigantisch voor lul rondlopen. Tuurlijk, niet allemaal. Iemand met een Cavellobroek aan is ook niet automatisch gabber, maar wordt wel altijd in dat hokje geduwd.
Op woensdag 9 juli 2003 19:47 schreef Noca het volgende:[..]
Is iets mooi vinden ook meelopen?
Overal maar tegen ingaan...dat is goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 09-07-2003 20:40]
quote:Nee, dat is jouw mening.
Op woensdag 9 juli 2003 20:29 schreef Kapmes het volgende:
Dat hala je dat woordje maar weg. Het staat nichterig...
quote:HET excuus van een meeloper........................
Op woensdag 9 juli 2003 19:47 schreef Noca het volgende:[..]
Is iets mooi vinden ook meelopen?
quote:Politiek correct en wettelijk gezien heb je gelijk inderdaad.
Op woensdag 9 juli 2003 21:26 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, dat is jouw mening.
Persoonlijk vind ik alles wat uit iemands mond komt een mening. Ik zeg immers ook niet "Kijk, daar loopt een lelijk wijf, vind ik" om maar een voorbeeld te geven. In dit verband vind ik het ook geen aanzet tot "cultuurhaat".
quote:Sue me.
Op woensdag 9 juli 2003 18:52 schreef Kapmes het volgende:[..]
Die 2 laastet zinnen spreken elkaar behoorlijk tegen
quote:Netjes.
Op woensdag 9 juli 2003 21:35 schreef Kapmes het volgende:
Politiek correct en wettelijk gezien heb je gelijk inderdaad.Persoonlijk vind ik alles wat uit iemands mond komt een mening. Ik zeg immers ook niet "Kijk, daar loopt een lelijk wijf, vind ik".
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:35 schreef Kapmes het volgende:[..]
Politiek correct en wettelijk gezien heb je gelijk inderdaad.
Persoonlijk vind ik alles wat uit iemands mond komt een mening. Ik zeg immers ook niet "Kijk, daar loopt een lelijk wijf, vind ik" om maar een voorbeeld te geven. In dit verband vind ik het ook geen aanzet tot "cultuurhaat".
quote:Krijg je dat gezeik weer... STFU!
Op woensdag 9 juli 2003 22:36 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
quote:Ik vind jouw kleding anders helemaal zeeman stijl zeg
quote:Ik geef toe, die polo is gewoon een saai simpel ding met een merkje zodat ie wel netjes blijft. Die broek is schijnt wel exclussief te zijn zodat ik niet gauw mensen met de zelfde aan zal treffen en ik vind 't mooi omdat ie anders dan anders is.
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik vind jouw kleding anders helemaal zeeman stijl zeg
.
Ik trek aan wat ik zelf aan wil doen en wat anderen vinden boeit me niet. Ik heb een eigen smaak, een eigen mening en vind het jammer voor de mensen die dat niet hebben en zich te veel laten beïnvloeden door de breezerclub, omdat ze waarschijnlijk bang zijn buiten de groep te vallen.
[onzin-mode]
Het zal me trouwens niks verbazen dat die 3/4-broek rage is begonnen omdat er een duur merkje opstaat. Hadden ze geen merkje, dan waren ze ook geen rage geworden
/onzin-mode]
quote:Wat is dat nou weer voor iets??
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef Kapmes het volgende:[..]
Iedereen loopt toch ook ik korte broeken, pff get a point of zeg gewoon niks.
quote:Heb ik al gemaakt...
Op woensdag 9 juli 2003 23:27 schreef El-Rico het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor iets??
Iedereen loopt toch ook ik korte broeken, pff get a point of zeg gewoon niks.
quote:Sorry je bent waarschijnlijk een nerd, ik had je niet moeten quoten. Succes met je zwarte t-shirt en je rechte spijkerbroek.
Op woensdag 9 juli 2003 23:29 schreef Kapmes het volgende:[..]
Heb ik al gemaakt...
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:40 schreef El-Rico het volgende:[..]
Sorry je bent waarschijnlijk een nerd, ik had je niet moeten quoten. Succes met je zwarte t-shirt en je rechte spijkerbroek.
quote:Sorry boss
Op woensdag 9 juli 2003 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het al tijd om dit topic als uitgekauwd te beschouwen?
Elkaar veroordelen om hoe je er uit ziet, en in welk hokje je dan mooi past doen we niet hier in Lifestyle.
Dus ook niet in dit topic
quote:Ik heb vandaag net een nieuwe gehaald.
Op woensdag 9 juli 2003 23:47 schreef Count_Blah het volgende:
k zit nog steeds in me 3/4 broek en niemand die me wat kan maken
![]()
quote:goed idee gaak morgen ook doen en gelijk een paar nieuwe schoenen
Op woensdag 9 juli 2003 23:47 schreef El-Rico het volgende:[..]
Ik heb vandaag net een nieuwe gehaald.
quote:Idd, het is nu wel leuk geweest.
Op woensdag 9 juli 2003 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het al tijd om dit topic als uitgekauwd te beschouwen?
Elkaar veroordelen om hoe je er uit ziet, en in welk hokje je dan mooi past doen we niet hier in Lifestyle.
Dus ook niet in dit topic
[edit]
Het is inderdaad mooi geweest.
DeStedemaker> Bespaar voortaan de moeite van reageren. Dit was de laatste keer dat ik op je reageer. Get a life...
Kleren over algemeen moeten bij je passen, strak shirt bij een vatzig iemand=notdone evenals een te groot shirt voor iemand met goed figuur :p EN je moet je er prettig bij voelen.
Mijn opleiding valt onder de categorie IT en ik móet zeggen qua kleren en zo is het gewoon diep triest. Who the hell draagt nu hoog opgetrokken witte sportsokken, een te korte versleten (neej geen leuke trendy wassing maar echt versleten) spijkerbroek (Brams Paris) van Vogele Mode met daarboven een shirt met een of andere hardrockband of linux-itis-text!? Nou ik kan ze echt tellen hoor! Dat je je prettig voelt in zulke kleren!!!
Driekwartbroeken? Helemaal hip, ze bestaan al jaren maar kan allemaal nog steeds als het maar bij je past (hardrocker in Armani/DKNY EHUH riiiight notdone)! En wanneer is iets helemaal uit! Laatst zei een vriend van me dat die keycoards zoo uit waren, maar half nederlands loopt er nog mee dus kan prima. (Bovendien had D&G ze ook nog in de Summer2003 Ready-to-wear show).
Trek kleren aan die bij je passen, waar jij je prettig bij voelt. Enne met de mode meegaan is helemaal niet verkeerd! Koop je kleren in de JUISTE maat, niet alto-oversized of way too S.
En ja, ik loop ook in puma's met korte sokken en heb een driekwartbroek...
Ik draag vooral 3/4 broeken als ik de stad in moet en het is warm. Ik loop dan niet zo heel graag in een korte broek aangezien ik op het moment niet erg veel leuke korte broeken heb en een 3/4 broek dan net iets netter staat.
Ook als het warm is maar net niet warm genoeg voor een korte broek is een 3/4 broek ideaal.
Daarnaast heb ik nog geen negatief commentaar gehad van vrouwen .
quote:keycord
Op donderdag 10 juli 2003 02:11 schreef RemCow het volgende:
Zo'n keycoard (of hoe je dat ook schrijft) is weer een heel ander verhaal. Laat ik me erbij houden dat ik ze absoluut niet handig vind en ook nog eens sullig vind staan...
Maargoed.Ik draag vooral 3/4 broeken als ik de stad in moet en het is warm. Ik loop dan niet zo heel graag in een korte broek aangezien ik op het moment niet erg veel leuke korte broeken heb en een 3/4 broek dan net iets netter staat.
Ook als het warm is maar net niet warm genoeg voor een korte broek is een 3/4 broek ideaal.
Daarnaast heb ik nog geen negatief commentaar gehad van vrouwen.
In mijn vorige post een aantal pagina's geleden staat ook inderdaad dat zoiets niet kan. Het mag wel allemaal, maar de kans dat je goed in de smaak valt bij de rest van de maatschappij valt nog maar te bezien, dit zou zonde zijn, maar helaas wordt er toch als eerst naar uiterlijk gekeken.
Het is dus gewoon allemaal maar een tip.
En wie gaat me wat maken dan?
Ik heb der mooi schijt aan, draag wat ik zelf mooi vind+lekker vind zitten en de mensen die zich eraan storen kunnen wat mij betreft aan het gas!
Vandaag draag ik: Umbro schoenen, witte halve sokjes, blauwe 3/4 umbro broek en wit umbro shirt!
quote:Nog een voorkeur voor een bepaald merk of niet?
Op donderdag 10 juli 2003 10:57 schreef Doopy-X- het volgende:Vandaag draag ik: Umbro schoenen, witte halve sokjes, blauwe 3/4 umbro broek en wit umbro shirt!
quote:Umbro is erg ok
Op donderdag 10 juli 2003 11:08 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Nog een voorkeur voor een bepaald merk of niet?
Vandaag deze schoenen aan:
* Doopy-X- heeft btw ook Puma's hoor (die ik nog maar 1x bij iemand anders heb gezien)
quote:hamas, hamas, joden aan het ?
Op donderdag 10 juli 2003 10:57 schreef Doopy-X- het volgende:Ik heb der mooi schijt aan, draag wat ik zelf mooi vind+lekker vind zitten en de mensen die zich eraan storen kunnen wat mij betreft aan het gas!
quote:Is gewoon een uitdrukking hoor, die veel in Amsterdam gebruikt wordt: je kan aan het gas
Op donderdag 10 juli 2003 11:29 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
hamas, hamas, joden aan het ?
doopy betrapt, ouwe FEYENOORDER
Heeft niets met joden of iets in die strekking te maken
En mij uitschelden voor feyenooiter is nogal laag
quote:Die gast in jou icon kan wel goed rennend hooghouwe.
Op donderdag 10 juli 2003 11:37 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Is gewoon een uitdrukking hoor, die veel in Amsterdam gebruikt wordt: je kan aan het gas
Heeft niets met joden of iets in die strekking te maken
En mij uitschelden voor feyenooiter is nogal laag
quote:dat vonden de feyenooiters ook toen in die wedstrijd, hij kreeg een staande ovatie
Op donderdag 10 juli 2003 11:56 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Die gast in jou icon kan wel goed rennend hooghouwe.
quote:Goed fout ja; het is net een hoog-water broek; de persoon durft geen korte broek aan, maar wil toch geen lange aan. De 3/4 broek is een compromis en dat is zo-wie-zo fout.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:44 schreef DrFonk het volgende:
Of goed fout natuurlijk... Het valt me in andere topics alleen op wat een afkeer een heel aantal Fokkers! hebben tegen driekwartsbroeken.Benieuwd waarom.
quote:ach, zolang mijn vriendin maar pijpt
Op donderdag 10 juli 2003 12:32 schreef Bright het volgende:[..]
Goed fout ja; het is net een hoog-water broek; de persoon durft geen korte broek aan, maar wil toch geen lange aan. De 3/4 broek is een compromis en dat is zo-wie-zo fout.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ach, zolang mijn vriendin maar pijpt
quote:wie de bal kaatst.......
Op donderdag 10 juli 2003 13:11 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
![]()
anyway: ontopic again!
THAT'S RIGHT!!! another 3/4 broek
* Litpho beschikt over een kantoor met aangename temperatuur *
quote:Persoonlijk vind ik iemand die foto's gaat maken met zijn webcam en hier zo stoer mogelijk op gaat staan best sneu...
inkoppertje
quote:DRIEKWART OWNED!!!
Op donderdag 10 juli 2003 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
fout
hop hop met je driekwart in het sop sop
quote:Het grappige is nou net dat volgens velen een 3/4 er ook niet uitziet..............
Op donderdag 10 juli 2003 15:55 schreef SuperUli het volgende:
Kan best wel toch? Zo'n lange broek is veel te warm voor dit weer, en zo'n korte ziet er bij mij niet uit, dus waarom geen 3/4e?
quote:Zet eerst maar eens je geboortedatum in je profiel.
Op donderdag 10 juli 2003 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
fout
Als je tenminste durft.
Een vrouwen shirtje ofzo
maar hangt er dus vanaf wat je er ook bij aan hebt dus een niet-strak cool shirt
niet van die bad slippers (if you know what i mean)
dan vind ik t wel
quote:Dat hangt er natuurlijk van af van welke kant je komt. Als je van de verkeerde kant komt, dan begint de wereld bij de grens van de randstad
Op vrijdag 11 juli 2003 13:39 schreef Litpho het volgende:[..]
Ach wat schattig. Een newbie die denkt dat de wereld bij de grens van de Randstad ophoudt. Liev
.
Ow en ik vind 3/4 best oke.
Ik heb er geen, maar ze zijn wel oke (ik heb wel een witte linnen broek waarvan je de pijpen op kan rollen)
Ik heb vandaag geen 3/4 broek aan
Het spijt me ik moest eventjes een trainingsbroekie aantrekken.
Morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |